TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 19.5.2011.

Zvijezde filmske, glazbene i modne industrije sinoć su se nakratko iz Cannesa preselili u desetak kilometara udaljeni Antibes, gdje je nedavno održano i predstavljanje Chanel resort kolekcije. Prigoda je bila dobrotvorna gala večer održana u organizaciji američke udruge koja financira istraživanje AIDS-a amfAR. Jedna od stvari koja će se naći na aukciji su i sandale sa dragim kamenjem koje je samo

 

 

 

 

 

 

Image

Janet Jackson

 

 

 

Image

Albert od Monaka i zaručnica Charlene Wittstock

 

 

 

Image

Karolina Kurkova

 

 

 

 

Image

Donatella Versace

 

 

 

Image

Clémence Poésy

 

 

 

Image

Carine Roitfeld i Kanye West

 

 

 

Image

Freida Pinto

 

 

 

Image

Georgina Chapman

 

 

 

 

Image

Courtney Love u došaptavanju sa Karlom Lagerfeldom

 

 

 

 

Image

Goldie Hawn

 

 

 

 

Image 

Bar Refaeli

 

 

 

Image

Mischa Barton

 

 

 

Image

Doutzen Kroes i suprug Sunnery James

 

 

 

Image

Patrick i JIllian Dempsey 

 

 

 

Image

Kirsten Dunst

 

 

 

 

Image

Michelle Rodriguez

 

 

 

 

Image

Rosario Dawson

 

 

 

 

Image

Elisabetta Canalis i Roberto Cavalli

 

 

 

 

Image

 Brooke Shields

 

 

 

 

Image

Victoria Silvstedt

 

 

 

 

Image

 Alessandra Ambrosio

 

 

 

 

Image

Ana Beatriz Barros

 

 

 

 

Image

Anja Rubik

 

 

 

 

Image

Charlotte Casiraghi

 

 

 

Image

Daria Dasha Zhukova

 

 

 

 

Image

Jane Fonda

 

 

 

Image

Julia Restoin Roitfeld

 

 

 

 

Image

 Roberta Armani

 

 

 

Image

Uma Thurman

 

 

 

 

Image

Milla Jovovich

 

 

 

 

Image

Naomi Campbell

 

 

 

Image

 Eva Herzigova

 

 

 

 

Image

Gwen Stefani i suprug Gavin Rossdale

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A.S.

foto: Daylife, Harper's Bazaar

 

 


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!