TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.1.2020.
Jučer je u Beverly Hillsu dodjelom Zlatnih Globusa filmskim favoritima koji su u posljednjih nekoliko mjeseci krali simpatije publike diljem svijeta, započela i sezona dodjele nagrada.
Za Zlatne Globuse često kažu da su uvod u Oscare, a gledajući listu naslova koji su osvojili svog kipića, jasno je zašto su uvertira u ovu prestižnu dodjelu za sve članove filmske industrije.
Sinoć je slavila glumačka ekipa filma The Irishman, Renee Zellweger koja je dobila nagradu za sjajnu glumu u filmu Judy, Joaquin Pheonix za glavnu ulogu u filmu Joker, glumačka ekipa filma Once Upon A Time In Hollywood, Olivia Colman, Brad Pitt…a kompletnu listu dobitnika pogledajte OVDJE.
Modno, večer su obilježile Dior toalete i dvije dame svojim nepredvidljivim odabirima – Jennifer Lopez koja je birala volumeniziranu toaletu s mašnom iz Valentino radionice (za koju su mnogi komentirali da je ipak trebala birati nešto drugačiji makeup i frizuru), ali i Joey King u Iris van Herpen haljini s 3D efektom, koja se izdvojila u podužoj listi lijepih i romantičnih dizajnerskih kreacija.
Jennifer Lopez u Valentino haljini
Joey King u Iris van Herpen haljini
Cate Blanchet ponovno je oduševila odabirom nježno žute kreacije dizajnerice Mary Katrantzou s skulpturalnim i naglašenim rukavima, Awkwafina je izgledala sjajno u Dior toaleti s mnoštvo tila i volana, Zoe Kravitz je unijela francuski chic uz crno-bijelu toaletu na točkice u potpisu brenda Saint Laurent, Charlize Theron bila je ambasadorice neonskih boja na crvenom tepihu, Gugu Mbatha-Raw je pokazala da su šljokice uvijek dobra ideja, dok je Kerry Washington u Altuzarra haljini odvažno pokazala šarm izreza na haljini.
Sve kombinacije s crvenog tepiha dodjele pogledajte u nastavku.
Scarlett Johansson u Vera Wang haljini
Renée Zellweger u Armani haljini
Jennifer Aniston u Dior Couture haljini
Charlize Theron u Dior Couture haljini
Jodie Comer u Mary Katrantzou haljini
Zoë Kravitz u Saint Laurent haljini
Naomi Watts u Armani Privé haljini
Margot Robbie u Chanel Couture haljini
Gillian Anderson
Saoirse Ronan u Celine haljini
Cate Blanchett u Mary Katrantzou haljini
Reese Witherspoon u Roland Mouret haljini
Rachel Weisz u Tom Ford haljini
Daniel Craig
Laura Dern
Olivia Colman u Emilia Wickstead haljini
Cynthia Erivo u Thom Browne haljini
Billy Porter u Alex Vinash haljini
Sienna Miller u Gucci haljini
Brad Pitt u Brioni odijelu
Kirsten Dunst u Rodarte haljini
Phoebe Waller-Bridge u Ralph & Russo haljini
Helen Mirren u Dior haljini
Awkwafina u Dior haljini
Beanie Feldstein u Oscar de la Renta haljini
Nicole Kidman u Versace haljini
Gwyneth Paltrow u Fendi haljini
Rachel Bilson
Dakota Fanning u Dior Couture haljini
Winnie Harlow u Laquan Smith haljini
Leonardo DiCaprio u Giorgio Armani odijelu
Michelle Pfeiffer
Gugu Mbatha-Raw u Gucci haljini
Rooney Mara
Bel Powley
Tom Hanks
Lucy Boynton u Louis Vuitton haljini i Rami Malek u Saint Laurent odijelu
Taylor Swift u Etro haljini
Michelle Williams u Louis Vuitton haljini
Lisa Bonet i Jason Momoa
Sacha Baron Cohen i Isla Fisher
Priyanka Chopra u Cristina Ottaviano haljini i Nick Jonas
Salma Hayek
Amy Poehler
Sofia Vergara u Dolce & Gabbana haljini
Kerry Washington u Altuzarra haljini
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Milan Design Week 2025. godine potvrdio je svoju poziciju kao najvažniji događaj u svijetu dizajna, gdje se susreću inovacija, umjetnost i tehnologija.
Od 7. do 13. aprila 2025. godine, Milano je postao epicentar globalne kreativnosti, domaćin više od hiljadu izložbi, instalacija i događaja u sklopu Milan Design Weeka.
Ove godine, tema "Connected Worlds" istražuje kako dizajn može povezati različite aspekte našeg života od prirodnog okruženja do naprednih tehnologija, kulturnih tradicija i budućih inovacija.
A mi smo uz IQOS krenuli u ovu avanturu i imali priliku da prisustvujemo dizajnerskom spektaklu i donesemo vam najzanimljivije trenutke direktno iz srca Milana.
Idemo redom. Vodimo vas na prvu stanicu našeg dizajnerskog putopisa, može?
IQOS x Seletti: Senzorna priča o susretu dva svijeta
Suradnja između IQOS i kultnog italijanskog brenda Seletti bila je jedan od zapaženijih trenutaka ovogodišnjeg Milan Design Weeka.
Instalacija je predstavljena kao šetnja kroz imaginarnu piazzu od dnevne vreve tržnice do večernje tišine pod visećim lampicama. Tradicija reinterpretirana kroz objektiv futurističkog dizajna i hrabrog eksperimenta.
Iza koncepta stoji Stefano Seletti, kreativni direktor i vizionar koji decenijama unosi ironiju, umjetnost i igru u svakodnevne predmete. Instalacija pod nazivom ‘’Curious X Sensorium Piazza'' utjelovljuje fokus na inovaciju i Selettijev eksperimentalni pristup, oblikujući dinamično okruženje u kojem publika ima aktivnu ulogu.
Digitalne strukture mijenjaju se kroz interakciju s posjetiocima, dok se fragmenti riječi i lica pretaču u vizualni pejzaž, tvoreći neprestano promjenjivo kolektivno sjećanje. Tradicija i tehnologija susreću se u prostoru koji se ne zaboravlja.
Fondazione Prada: Kad film postane crtež
Šetajući kroz Fondazione Prada izložbu zakoračili smo u tihi, ali vizuelno snažan svijet storyboardova, crteža koji su nekada bili prva forma velikih filmskih priča. Izložba „A Kind of Language“ vodi vas kroz više od 800 radova koji otkrivaju kako su režiseri poput Mélièsa i Disneya maštali u linijama i sjenama.
Prostor je zamišljen poput ateljea u kojem se ideje pretaču u kadrove, a paralelno s izložbom, posjetioci mogu pogledati filmove Sofije Coppole, Wesa Andersona i Fellinija.
Sve je zaokruženo projekcijama kultnih filmova u Cinema Godard. Još jedan podsjetnik da je dizajn, kad je u rukama vizionara, uvijek priča.
Mooi: Personalizirani mirisi doma vođeni umjetnom inteligencijom
Holandski brend Mooi predstavio je inovativnu instalaciju gdje posjetioci, prolaskom kroz roza zavjese, ulaze u svijet personaliziranih interijera.
Na osnovu interaktivnog testa ličnosti, kreirali su vlastiti "home scent scene" ,jedinstveni miris doma, prilagođen individualnim preferencijama, i to na licu mjesta. Naravno da smo isprobali.
Lavazza: Multisenzorno iskustvo budućnosti kafe
Multisenzorno iskustvo Lavazze ostavilo je snažan utisak ne samo zbog inovativnosti, već i zbog načina na koji su uspjeli transformirati jednostavan gutljaj espressa u punopravni dizajnerski doživljaj.
Ulazimo u zrno kafe, doslovno. Pod ispod nas izrađen je od mljevene kafe, a miris u zraku možete zamisliti: topao i zavodljiv.
Nova kapsula bez plastike, koja će se na tržištu naći tek u septembru 2025., predstavljena je u ambijentu koji uključuje zvukove, vizuale i teksture pažljivo orkestrirane da potaknu sva čula. I da, imali smo privilegiju da je ekskluzivno kušamo ukus pun, bogat, gotovo filmski.
Google: Svjetlost koju možete dodirnuti
Google je predstavio instalaciju koja istražuje interakciju svjetlosti i tehnologije umjetnika Lachlan Turczana. Posjetioci su mogli "dodirnuti" svjetlost, doživljavajući interaktivno i poetsko iskustvo koje pomjera granice percepcije i tehnologije.
Hermès: Klasična elegancija u tišini
Hermès je ostao vjeran svom prepoznatljivom stilu, predstavljajući instalaciju koja odiše klasičnom elegancijom. Bez puno riječi, posjetioci su mogli doživjeti suštinu brenda kroz tišinu i sofisticirani dizajn, naglašavajući ljepotu u jednostavnosti.
Umjesto klasičnih, zanatski teških instalacija po kojima su prethodne godine bili prepoznatljivi, umjetnički direktori Charlotte Macaux Perelman i Alexis Fabry odlučili su se za pročišćeniju, gotovo meditativnu formu izraza.
Posebnu pažnju privukao je set od 33 porculanske posude koje je kreirao irski dizajner Nigel Peake. Riječ je o delikatnoj kolekciji ručno oslikanih tanjira, zdjela i šalica u akvarel tehnici, pažljivo aranžiranih unutar jedne od kutija, poput postavke za neku zamišljenu, svečanu večeru.
Kao savršenu završnicu, imali smo čast prisustvovati ekskluzivnoj večeri s gospodinom Selettijem, koja je bila pravi gourmet doživljaj. Chef Enrico Bartolini, dobitnik čak 13 Michelin zvjezdica, brižljivo je balansirao između ekstravagancije i topline, stvarajući večeru koja je bila jednako sofisticirana kao i sama instalacija.
Ana Ćavar, vlasnica i direktorica Bonjour.ba i Stefano Seletti, vizionar i kreativni direktor Selletija
Ove godine Milano Design Week ostavio je snažan utisak: spoj tehnologije i mašte, senzacija i značenja. Ova oda kreativnosti i dizajnu bez granica nas je podsjetila na jedno: Stay curious.
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne pušače.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!