TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 16.3.2020.

Nije tajna da frizura može imati utjecaja na naše samopouzdanje i raspoloženje, a kako bi ona bila njegovana, stilizirana i zdrava, važno je usvojiti par navika u našoj svakodnevnici koji vode ka ostvarenju tog cilja.

Kako bismo se pobrinuli da su naši rituali u skladu sa preporukama frizera i stručnjaka, pronašli smo nekoliko savjeta koji će nam pomoći učiniti našu kosu sjajnom i podatnom na dodir.

Pored pametnijeg biranja naših preparata za kosu, preko savjeta o pranju kose pa sve do pravilnog tretiranja kose nakon pranja, više savjeta koji će vašu kosu učiniti zdravom, otkrijte u nastavku.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mia Luckie (@mialuckie)

PREČESTO PRANJE MOŽE ŠTETITI VAŠOJ KOSI

Osim što vaša boja za kosu brže blijedi, prečesto pranje također isušuje vašu kosu i uništava ravnotežu mikrobiota koji igra važnu ulogu u zdravlju vašeg tjemena i kose.
Pored toga, potrebno ju je više stilizirati, vaši vrhovi brže pucaju te vas na kraju prečesto pranje košta više i oduzima vaše vrijeme.
U zamjenu za to možete biti kreativniji i kreirati razne frizure uz koje će vaša kosa izgledati lijepo čak i ako nije netom oprana. Pokušajte steći ritual uz koji ćete kosu prati svaka tri dana ako možete.
Za trikove kako stilizirati dugu kosu, klik ovdje, a za trikove kako stilizirati kratku kosu, klik ovdje.
P.S. Jesmo spomenuli da je lakše stilizirati kosu nakon dva dana od pranja nego svježe opranu kosu?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @beatriceforsell

PAMETNO BIRAJTE SVOJ ŠAMPON

Kada su u pitanju šamponi, ogromne sumnje i neodlučnost se javljaju kada vidimo police prepune raznih brendova, bočica i sastojaka sa raznolikim rješenjima ovisno o tipu naše kose.
Kako biste suzili taj izbor i bili uvjereni da birate šampon koji će osigurati da vaša kosa bude zdrava, potrebno je da izbjegavate šampone koji sadrže sulfate koji mogu biti jako iritantni za vaše vlasište.
Pored toga, važno je da vaš šampon ne sadrži parabene koji dokazano mogu štetno djelovati na kutikulu vaše kose i na vaše vlasište.

KORISTITE LI ISPRAVAN REGENERATOR?

Važnost vašeg regeneratora ogleda se u činjenici da on štiti vašu kosu, daje joj potreban sjaj, olakšava raščešljavanje i stiliziranje te čini vašu kosu mekšom.
No, nešto što biste također trebali uzeti u obzir pri sljedećoj kupnji vašeg regeneratora je sljedeći sastojak: methicone.
Ovaj dodatak je važan za vašu kosu jer ju uspješno štiti, često se nalazi na etiketama za regeneratore, prihvaćen je kao siguran za korištenje u beauty proizvodima (tj. regeneratorima) i osigurati će odličnu zaštitu vaše kose od vanjskih uvjeta i štetnih utjecaja pegle za kosu, fena ili uvijača za kosu.
Upamtite samo da su ovakvi regeneratori uporni i teško se ispiru, zato se posvetite detaljnijem ispiranju tijekom pranja kose za ultimativni sjaj i zaštitu.  
Također, pazite da prije nanošenja regeneratora, kosu osušite ručnikom, budući da bi voda mogla spriječiti da kosa upije regenerator i pruži joj potrebnu vlagu. Regenerator uvijek nanosite na donji dio kose, budući da bi regenerator nanešen na tjeme kose mogao prouzrokovati da se vlasište brže masti.

KOSI DAJTE POTREBNU ZAŠTITU 

Prije feniranja kose, uvijek koristite sredstva s UV zaštitom i ne držite fen preblizu kose, investirajte u kvalitetne četke za oblikovanje i pazite da uvijek kosu češljate od dna prema gore. 

VAŠA KOSA SE TREBA OHLADITI NAKON SUŠENJA 

Bilo da ste ju upravo osušili ili stilizirali, bitno je da se vaša kosa u potpunosti ohladi prije no što izađete vani ili nastavite sa svojim aktivnostima.

Osim što će vam to pomoći učiniti vašu frizuru dugotrajnijom, biti će manje podložna vanjskim uvjetima, pucanju i izgledati će bolje.
Imajte ovo na umu pri sljedećem sušenju kose ili stiliziranju i ne zaboravite da na vašem fenu za kosu imate opciju puhanja hladnog zraka koja će vam pomoći brže rashladiti kosu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Filiz (@filiz)

MASKE ZA KOSU PRIJATELJI SU VAŠE KOSE (I SPA VEČERI)

I za kraj, trik koji ste vjerojatno znali i imali na umu jesu maske za kose.
One će ostaviti efektan trag na zdravlju vaše kose i pomoći vam da se opustite. Za nekoliko ideja kakvu DIY masku za kosu koristiti za vašu sljedeću beauty večer klik ovdje.
I na kraju, ne zaboravite dodati prirodna ulja i serume u ritual njege vaše kose. 

***

Naslovna fotografija: @okevaaa
Tekst: Marija Perić


Bonjour

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti? Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.

Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
 

 

Šta je to novo?

Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
 


Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
 

 

Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.

Započnimo s činjenicama

Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
 


Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
 

 

Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
 

 

Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
 

 

Zašto sve ovo sad pišemo?

Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
 

hailey_bieber_lemontini_55_bonjour_ba

Foto: @haileybieber

Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.

Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.

Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
 

hailey_bieber_lemontini_57_bonjour_ba

Foto: @haileybieber


To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“

Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype

Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.

Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
 

hailey_bieber_lemontini_56_bonjour_ba

Foto: @haileybieber  
 

A šta smo sve još poželjeli zbog nje?

  • Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.

  • Da nokti uvijek budu milky, short and clean.

  • Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.

  • Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.

  • I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
     

     

I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
 

Foto: @rhode

Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!