TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 7.6.2020.

Jubilarni Play Media Day 05, koji je ove godine prvi put održan kao online konferencija, dokazao je ono što je bila glavna tema u prezentacijama svih ovogodišnjih predavača: moć transformacije i prilagođavanja.

Više od 12 sati „LIVE“ programa, 26 predavanja i panela, okupilo je kreativce, kompanije, kreativne agencije, institucije, studente, influencere, kao i sve ostale zainteresirane za kreativnu industriju, lično usavršavanje i unapređenje poslovanja. Program online konferencije pratila je publika iz BiH, regiona i svih krajeva svijeta, koja je upijala znanje, savjete i ideje, najzanimljivijih regionalnih i svjetskih stručnjaka.

Peti po redu, a prvi online, ovogodišnji Play Media Day položio je i ove godine ispit i dobio čistu desetku, kada je riječ o inovativnosti, autentičnosti, hrabrosti, kao i zabavi i edukaciji. Cjelodnevno druženje stručnjaka iz svih krajeva svijeta, sudionicima je omogućilo da iz udobnosti svog doma ili kancelarije, plove s jednog kraja svijeta na drugi, u potrazi za relevantnim i konkretnim znanjima, iskustvima i praksama, koji će im pomoći u njihovom poslovanju. 

Ovogodišnji Play Media Day 05 je počeo u geografski dalekoj, ali digitalno bliskoj Australiji predavanjem Petera Brennana, grafičkog dizajnera, koji je kroz 10 životnih lekcija ispričao suštinu života i rada. „Ako nešto stvarno želite, ne prihvaćajte „NE“ kao odgovor. Razmišljajte drugačije od drugih, kako bi privukli pažnju i preuzmite odgovornost za svoje greške“, samo su neke od njegovih preporuka.

Iz Australije se publika rekordnom brzinom preselila u Zagreb, gdje je čekao Igor Mladinović iz kreativne agencije Imago s predavanjem „Kreativnost kao filozofija života“. Igor je govorio o strahu kao ubici kreativnosti, kreativnosti kao težnji ka boljem i novom, a ne kopiranju uzora. „Ako nisi autentičan, kreativno si nepotreban.“ i „Kreativnost mora sadržavati rizik i inovativnosti“, rečenice su koje su odzvanjale u ušima nakon njegovog govora.  

Putovanje iz Zagreba u Beograd je trajalo nekoliko sekundi,  gdje je Ljubica Vukčević objasnila „Kako primijeniti dobre principe digitalne ekonomije na vaš biznis“. „Stavite se u cipele potrošača, unificirajte i sinkronizirajte svoje poruke na svim kanalima komunikacije“, poručuje Ljubica.

Play Media Day 05 se iz Zagreba nakratko preselio u Amsterdam, gdje je domaćin bio Diederick van Middelkop, stručnjak za zvučni brending. Po njemu, uspon zvuka je pred nama, a zvuk brenda će postati važniji, nego ikad prije. Diederick smatra, da će originalan zvuk i muzika, istaknuti vašu reklamu u moru drugih reklama.

Istom rutom smo se vratili nazad u Zagreb, gdje je Maja Čulig, direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Addiko grupe, pričala o „Haos menadžmentu ili kako smo pobijedili krizu“. Maja je govorila o jedinom načinu, na koji možemo da pobijedimo krizu - a to je komunikacija. „Napokon su nestali izgovori za sve ove godine, kada su kompanije odbijale ući punim srcem u proces digitalne transformacije“, zaključila je Maja Čulig.

Prvi od dva virtualna panela u kojem su učestali Erna Saljević, Dunja Jovanić, Dijana Tepšić, Milan Maglov, Ida Prester i Branislava Antović, prštao je optimizmom i pozitivnom energijom, a konačan zaključak regionalnih influnesera, bio je da će kreativnost ipak spasiti svijet. 
U dalekom Londonu Tijana Tamburić, koja se našla na Forbesovoj listi „30 ispod 30“ najuspješnijih mladih ljudi na svijetu je na zanimljiv način, usporedila potrošnju nasuprot doprinosa i tome koliko je odnos ova dva pojma, neophodan za napredovanje u kreativnim industrijama. 
Potom je Bojan Šaptović iz agencije Pioniri Communications u Beogradu, savjetovao sudionike konferencije, kako da pobijede 2020. godinu.
Bojan je poručio, da se nikada ne smije odustajati od oglašavanja, pa ni u vremenima krize.

Treći zagrebački domaćin Play Media Day online konferencije bila je Anamarija Vuić, koja se bavila etikom u oglašavanju. Ona je istakla koliko oglašavanje utiče na mentalno zdravlje potrošača, kako je potrebno gledati na komunikaciju šire od zakona i etike, te kako brendovi svjesno krše moralne zakone, zarad cilja. 
U malom primorskom mjestu Gourock u Škotskoj, dobrodošlicu je poželio nezavisni dizajner Craig Black, koji radi za mnoge svjetske brendove. Njegov poslovni put bio je ispunjen usponima i padovima, rizicima, neizvjesnošću, ali iznad svega radom, trudom, ljubavlju i predanošću. Craig je poručio, da moramo riskirati da bismo uspjeli, te da treba da razvijamo vlastite autentične projekte. 

Na sredini ovogodišnjeg Play Media Day okupile su se predstavnice online medija, Ana Ćavar, Dijana Tepšić, Besima Svraka, Jelena Joksimović i Mersiha Drinjaković, koje su diskutirale o oglašavanju u medijima u vrijeme globalne krize.
Zaključak panela je neminovan proces digitalizacije i prelazak na online oglašavanje, čak i onih brendova i kompanija, koje su mislili da je njihov proces digitalizacije, daleka budućnost. 

Dženeta Schitton je virtualnu ekipu ugostila u Beču, gdje je podijelila svoje znanje i iskustvo o temi koja postaje sve aktualnija, posebno s pojavom pandemije, kada je brending postao važniji nego ikada. Ona je govorila o transparentnosti u influensers marketingu, da influenseri uvijek moraju da transparentno označe sponzorirani sadržaj, te da influenseri moraju pokazati da im je stalo!

U Vojvodini je toplu dobrodošlicu sudionicima konferencije, poželjela Goranka Jednak Maksimović svojim predavanjem „Podcast 2020: 5+5 preporuke za podcastere“.
Konkretnim primjerima, statističkim podacima i savjetima, Goranka je potakla ljude da pokrenu svoj podcast, koji je više nego ikada jedan od najpopularnijih medija u svijetu. 

Iz Splita se javio britanski stručnjak za komunikacijske vještine, Peter Hopwood. Tema koja se provlačila kroz sva predavanja, a koja je kod njega detaljno obrađena je - pružanje dodatne vrijednosti publici. Peter je u pola sata uklopio ogroman broj savjeta i prijedloga, pomoću kojih svaki individualac može poboljšati svoj javni nastup, zaintrigirati publiku i doći do boljih rezultata u poslovanju. 

Uz Nikolinu Andrić smo posjetili malo vojvođansko mjesto Nadalj, odakle je ispričala priču o svom zanimljivom poslovnom putu do poduzetništva, rada i zarade od kuće. 
Autorica dvije knjige banjalučanka Bojana Blažević, oduševila je publiku svojim inspirativnim predavanjem „Svi smo povezani“. Bila je to priča koja se morala čuti direktno od nje, kako bi se osjetila i doživjela, o tome kako energija, emocije i kvalitet života, direktno utiču na rezultate, koje ostvarujemo u poslu. 

Posljednji grad u kojem se završila Play Media Day online konferencija bio je Beograd, gdje je virtualnu ekipu dočekala Jelena Veinović Stevanović. Online konferencija je završila Jeleninim osvrtom na ljudsko ponašanje, a posebno je istakla da je tehnologija ogledalo našeg ponašanja te da digital ne voli racionalnog kupca!

Vidimo se 2021. na šestom Play Media Day, regionalnom komunikacijskom događaju u Banjaluci!
Komunikacija je beskonačna! 


Bonjour

Ovdje smo otkrili rješenje za sve one dosadne bijele šoljice koje skupljate kod kuće

TEKST: Bonjour.ba

Ovdje smo otkrili rješenje za sve one dosadne bijele šoljice koje skupljate kod kuće Ovdje smo otkrili rješenje za sve one dosadne bijele šoljice koje skupljate kod kuće

Šta uraditi kada nakon radnog dana poželite nešto više od uobičajene rutine? Mnogi završe u istim rutinama: kafa, večera, razgovor o poslu, ali šta kada bi postojala alternativa koja nudi i odmor i kreativni bijeg?

Odgovor se krije u IQOS Curious X  x Bonjour Atelieru, radionici gdje su gosti otkrili da i najjednostavniji predmeti poput bijele šoljice mogu postati nosioci ličnog stila i umjetničkog izraza kroz estetiku i znatiželju.

bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_067
bonjour_ba_iqos_curious_x_tuzla_atelier_workshop_G

Umjesto klasičnog afterwork druženja, za ovaj Bonjour.ba workshop odabrali smo kreativni bijeg inspirisani Seletti estetikom. Kistovima i bojama udahnuli smo novi život bijeloj keramici i pretvorili je u personalizovana umjetnička djela.

bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_068
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_066
bonjour_ba_iqos_curious_x_tuzla_atelier_workshop_G_1

Prostor kao početak kreativnosti

Lokacija nije slučajno odabrana, od prvog ulaska u prostor bilo je jasno da gosti neće prisustvovati klasičnoj radionici.

Iza svake dekoracije krila se namjera, cvijeće da prizove lakoću, paleta boja u bijelim i plavim tonovima koje reflektuju IQOS Curious X iskustvo, a setovi za oslikavanje da pozovu goste da pronađu vlastiti izraz. 

Ono što fotografije ne mogu prenijeti jeste ta suptilna poveznica između prostora i ideje slobode kreacije, gdje su gosti i punoljetni korisnici IQOS uređaja, uronili u iskustvo u kojem se estetika prirodno susreće sa slobodom izraza.

bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_027
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_072
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_081
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_026

Radionica je bila zamišljena tako da svaka odluka, od materijala do formata, podrži osnovnu ideju: druženje koje oslobađa, ali bez pepela, bez dima, bez buke.

Umjesto da se kreira samo vizuelni dojam, cilj je bio omogućiti iskustvo u kojem inspiracija dolazi prirodno, a estetika postaje most ka slobodi kreacije.

bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_030
bonjour_ba_1_01
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_079
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_044

Seletti duh u rukama gostiju

Glavni junak večeri bila je radionica oslikavanja keramičkih šoljica i tanjirića u prepoznatljivom Seletti stilu, brendu poznatom po svom nekonvencionalnom pristupu dizajnu, kombinaciji ironije, umjetnosti i funkcionalnosti. 

Uz kistove i paletu boja, gosti su imali priliku oživjeti vlastite motive na bijeloj keramici, stvarajući komade koji su jednako praktični koliko i umjetnički. Neki su birali apstraktne linije, drugi detaljne ilustracije, ali svaki komad postao je mali unikat.

Svaka šoljica postala je mala umjetnička priča, obojena osjećajem trenutka, zalaskom sunca i osobnim stilom. Na svakom komadu vidi se potpis trenutka i lične ekspresije.

bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_038
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_203
bonjour_ba_iqos_curious_x_tuzla_atelier_workshop_G_2
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_059
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_206
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_208
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_02

Kreativna energija i razgovori

Dok su ruke bile okupirane bojama, prostorom su se širili smijeh i razmjena ideja. Gosti su jedni druge inspirisali, a svaka oslikana šoljica i tanjirić postali su artefakti večeri od apstraktnih linija do detaljnih ilustracija. 

Namjera je bila jednostavna: stvoriti prostor u kojem se ljudi inspirišu jedni druge. Upravo zato su razgovori tekli prirodno, a energija bila intimna ali i dinamična, ona vrsta atmosfere koja se rijetko dogodi u svakodnevnom ritmu i koja ostavlja utisak na kraju radnog dana.

bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_025
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_016
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_07
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_01

Gosti su se osjećali oslobođeno od svakodnevnog ritma, opušteno i zaigrano, baš kao da su na malom predahu u srcu grada. Neke gošće su isticale koliko im znači što u užurbanom rasporedu dobiju trenutak za sebe, dok su druge govorile da ih upravo rješenja i motivi drugih inspirišu da probaju nešto novo. 

Upravo ta kombinacija bliskosti i inspiracije stvorila je energiju večeri koju su ponijeli sa sobom i nakon događaja.

bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_023
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_022
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_018
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_052
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_03
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_056
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_042
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_078

Kreativni bijeg koji se pamti (i dijeli)

Dok sunce polako tone iza horizonta, kamere hvataju posljednje zrake savršene za Instagram Reels koji prenosi dio magije onima koji nisu bili dio ovog zatvorenog kruga. I da, to je ono što ga čini posebnim, osjećaj da ste bili dio nečega što se ne događa svaki dan.

bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_05
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_053
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_054
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_048
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_049
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_058
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_045
 bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_050
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_055
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_014
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_017
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_075
bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_076

Pored vizualnog iskustva, ova radionica bila je podsjetnik da znatiželja i ljeto idu ruku pod ruku i koliko je važno ostaviti prostor za trenutke koji nas vesele i inspirišu da budemo radoznali. 

Oni koji su bili dio ovog iskustva već znaju da se sljedeće izdanje ne propušta.

Za sve one koji svakodnevno traže način da pobjegnu od rutine i pronađu inspiraciju, ovaj događaj pokazao je da druženja mogu biti bez pepela, bez dima, a opet puna slobode i kreativnosti. Samo djelić ste mogli vidjeti ovdje, a ostatak atmosfere i finalne dizajnove pogledajte na našem Reelsu ispod. 

bonjour_ba_iqos_curious_X_workshop_atelier_101
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne.  

 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa IQOS Curious X

Produkcija: Bonjour.ba
Fotografije: Enida Kajević i Marko Jovančić za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!