TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 7.6.2020.

Jubilarni Play Media Day 05, koji je ove godine prvi put održan kao online konferencija, dokazao je ono što je bila glavna tema u prezentacijama svih ovogodišnjih predavača: moć transformacije i prilagođavanja.

Više od 12 sati „LIVE“ programa, 26 predavanja i panela, okupilo je kreativce, kompanije, kreativne agencije, institucije, studente, influencere, kao i sve ostale zainteresirane za kreativnu industriju, lično usavršavanje i unapređenje poslovanja. Program online konferencije pratila je publika iz BiH, regiona i svih krajeva svijeta, koja je upijala znanje, savjete i ideje, najzanimljivijih regionalnih i svjetskih stručnjaka.

Peti po redu, a prvi online, ovogodišnji Play Media Day položio je i ove godine ispit i dobio čistu desetku, kada je riječ o inovativnosti, autentičnosti, hrabrosti, kao i zabavi i edukaciji. Cjelodnevno druženje stručnjaka iz svih krajeva svijeta, sudionicima je omogućilo da iz udobnosti svog doma ili kancelarije, plove s jednog kraja svijeta na drugi, u potrazi za relevantnim i konkretnim znanjima, iskustvima i praksama, koji će im pomoći u njihovom poslovanju. 

Ovogodišnji Play Media Day 05 je počeo u geografski dalekoj, ali digitalno bliskoj Australiji predavanjem Petera Brennana, grafičkog dizajnera, koji je kroz 10 životnih lekcija ispričao suštinu života i rada. „Ako nešto stvarno želite, ne prihvaćajte „NE“ kao odgovor. Razmišljajte drugačije od drugih, kako bi privukli pažnju i preuzmite odgovornost za svoje greške“, samo su neke od njegovih preporuka.

Iz Australije se publika rekordnom brzinom preselila u Zagreb, gdje je čekao Igor Mladinović iz kreativne agencije Imago s predavanjem „Kreativnost kao filozofija života“. Igor je govorio o strahu kao ubici kreativnosti, kreativnosti kao težnji ka boljem i novom, a ne kopiranju uzora. „Ako nisi autentičan, kreativno si nepotreban.“ i „Kreativnost mora sadržavati rizik i inovativnosti“, rečenice su koje su odzvanjale u ušima nakon njegovog govora.  

Putovanje iz Zagreba u Beograd je trajalo nekoliko sekundi,  gdje je Ljubica Vukčević objasnila „Kako primijeniti dobre principe digitalne ekonomije na vaš biznis“. „Stavite se u cipele potrošača, unificirajte i sinkronizirajte svoje poruke na svim kanalima komunikacije“, poručuje Ljubica.

Play Media Day 05 se iz Zagreba nakratko preselio u Amsterdam, gdje je domaćin bio Diederick van Middelkop, stručnjak za zvučni brending. Po njemu, uspon zvuka je pred nama, a zvuk brenda će postati važniji, nego ikad prije. Diederick smatra, da će originalan zvuk i muzika, istaknuti vašu reklamu u moru drugih reklama.

Istom rutom smo se vratili nazad u Zagreb, gdje je Maja Čulig, direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Addiko grupe, pričala o „Haos menadžmentu ili kako smo pobijedili krizu“. Maja je govorila o jedinom načinu, na koji možemo da pobijedimo krizu - a to je komunikacija. „Napokon su nestali izgovori za sve ove godine, kada su kompanije odbijale ući punim srcem u proces digitalne transformacije“, zaključila je Maja Čulig.

Prvi od dva virtualna panela u kojem su učestali Erna Saljević, Dunja Jovanić, Dijana Tepšić, Milan Maglov, Ida Prester i Branislava Antović, prštao je optimizmom i pozitivnom energijom, a konačan zaključak regionalnih influnesera, bio je da će kreativnost ipak spasiti svijet. 
U dalekom Londonu Tijana Tamburić, koja se našla na Forbesovoj listi „30 ispod 30“ najuspješnijih mladih ljudi na svijetu je na zanimljiv način, usporedila potrošnju nasuprot doprinosa i tome koliko je odnos ova dva pojma, neophodan za napredovanje u kreativnim industrijama. 
Potom je Bojan Šaptović iz agencije Pioniri Communications u Beogradu, savjetovao sudionike konferencije, kako da pobijede 2020. godinu.
Bojan je poručio, da se nikada ne smije odustajati od oglašavanja, pa ni u vremenima krize.

Treći zagrebački domaćin Play Media Day online konferencije bila je Anamarija Vuić, koja se bavila etikom u oglašavanju. Ona je istakla koliko oglašavanje utiče na mentalno zdravlje potrošača, kako je potrebno gledati na komunikaciju šire od zakona i etike, te kako brendovi svjesno krše moralne zakone, zarad cilja. 
U malom primorskom mjestu Gourock u Škotskoj, dobrodošlicu je poželio nezavisni dizajner Craig Black, koji radi za mnoge svjetske brendove. Njegov poslovni put bio je ispunjen usponima i padovima, rizicima, neizvjesnošću, ali iznad svega radom, trudom, ljubavlju i predanošću. Craig je poručio, da moramo riskirati da bismo uspjeli, te da treba da razvijamo vlastite autentične projekte. 

Na sredini ovogodišnjeg Play Media Day okupile su se predstavnice online medija, Ana Ćavar, Dijana Tepšić, Besima Svraka, Jelena Joksimović i Mersiha Drinjaković, koje su diskutirale o oglašavanju u medijima u vrijeme globalne krize.
Zaključak panela je neminovan proces digitalizacije i prelazak na online oglašavanje, čak i onih brendova i kompanija, koje su mislili da je njihov proces digitalizacije, daleka budućnost. 

Dženeta Schitton je virtualnu ekipu ugostila u Beču, gdje je podijelila svoje znanje i iskustvo o temi koja postaje sve aktualnija, posebno s pojavom pandemije, kada je brending postao važniji nego ikada. Ona je govorila o transparentnosti u influensers marketingu, da influenseri uvijek moraju da transparentno označe sponzorirani sadržaj, te da influenseri moraju pokazati da im je stalo!

U Vojvodini je toplu dobrodošlicu sudionicima konferencije, poželjela Goranka Jednak Maksimović svojim predavanjem „Podcast 2020: 5+5 preporuke za podcastere“.
Konkretnim primjerima, statističkim podacima i savjetima, Goranka je potakla ljude da pokrenu svoj podcast, koji je više nego ikada jedan od najpopularnijih medija u svijetu. 

Iz Splita se javio britanski stručnjak za komunikacijske vještine, Peter Hopwood. Tema koja se provlačila kroz sva predavanja, a koja je kod njega detaljno obrađena je - pružanje dodatne vrijednosti publici. Peter je u pola sata uklopio ogroman broj savjeta i prijedloga, pomoću kojih svaki individualac može poboljšati svoj javni nastup, zaintrigirati publiku i doći do boljih rezultata u poslovanju. 

Uz Nikolinu Andrić smo posjetili malo vojvođansko mjesto Nadalj, odakle je ispričala priču o svom zanimljivom poslovnom putu do poduzetništva, rada i zarade od kuće. 
Autorica dvije knjige banjalučanka Bojana Blažević, oduševila je publiku svojim inspirativnim predavanjem „Svi smo povezani“. Bila je to priča koja se morala čuti direktno od nje, kako bi se osjetila i doživjela, o tome kako energija, emocije i kvalitet života, direktno utiču na rezultate, koje ostvarujemo u poslu. 

Posljednji grad u kojem se završila Play Media Day online konferencija bio je Beograd, gdje je virtualnu ekipu dočekala Jelena Veinović Stevanović. Online konferencija je završila Jeleninim osvrtom na ljudsko ponašanje, a posebno je istakla da je tehnologija ogledalo našeg ponašanja te da digital ne voli racionalnog kupca!

Vidimo se 2021. na šestom Play Media Day, regionalnom komunikacijskom događaju u Banjaluci!
Komunikacija je beskonačna! 


Bonjour

2 zlata, 1 srebro i 1 bronca za Bonjour.ba na NO LIMIT Advertising Festivalu!

TEKST: Bonjour.ba

2 zlata, 1 srebro i 1 bronca za Bonjour.ba na NO LIMIT Advertising Festivalu! 2 zlata, 1 srebro i 1 bronca za Bonjour.ba na NO LIMIT Advertising Festivalu!

Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.

Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način. 
 

nolimits-10033-bonjour-ba


I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.


Šta je NO LIMIT BH Advertising Festival i zašto je važan?  

 

Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.
 

nolimit-bonjour-ba-gif-2
 

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.


nolimits-10022-bonjour-ba

nolimits-4-bonjour-ba-1

nolimits-5-bonjour-ba

nolimits-10-bonjour-ba


BONJOUR.BA X VIA MEDIA GALA NIGHT: event kao iskustvo


Kategorija: Event

Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.
 

kultura-nolimit-bonjour-ba-10

nolimits-10036-bonjour-ba

nolimits-14-bonjour-ba

nolimits-10023-bonjour-ba


Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

 

gala-nolimit-bonjour-ba
 

PROJEKTNI TIM:  

Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO  
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica   
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica  
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica  
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist   
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke   

Amna Džamić Branković, Via Media partner  
Haris Mujanović, CEO Via Media  
Kanita Alić, Via Media creative and event manager  
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager  
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive  
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive  
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner  
 

Bonjour.ba “Behind the Scenes”: kultura koja ponovo ima glas


Kategorija: Digitalne kampanje 360

Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.

 

nolimit-bonjour-ba-gif-5

nolimits-19-bonjour-ba


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.

U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.
 

kultura-nolimit-bonjour-ba
 

PROJEKTNI TIM

Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke 
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba  
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf


Bonjour.ba x Podravka: boutique event kao novi način komunikacije


Kategorija: Event

Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.
 

nolimits-3-bonjour-ba

nolimits-10029-bonjour-ba


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic-4


PROJEKTNI TIM:

Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO  
Dijana Ćavar, Bonjour.ba  marketing direktorica   
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica   
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica   
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka   
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba  
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf

Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga   
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager   
 

Redizajn Bonjour.ba portala: moderan prostor za modernog čitatelja/-icu


Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije

Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.

Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.
 

nolimits-10031-bonjour-ba

nolimits-10032-bonjour-ba

nolimit-bonjour-ba-gif-10


PROJEKTNI TIM:

Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist


Šta nam ovi projekti govore?


Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.

Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.
 

nolimits-17-bonjour-ba


Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.
 

nolimits-13-bonjour-ba
 

 
Autorica članka: Ilda Lihić-Isović
Fotografije: Bonjour.ba arhiva i Monika Andrić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!