TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 7.6.2020.

Jubilarni Play Media Day 05, koji je ove godine prvi put održan kao online konferencija, dokazao je ono što je bila glavna tema u prezentacijama svih ovogodišnjih predavača: moć transformacije i prilagođavanja.

Više od 12 sati „LIVE“ programa, 26 predavanja i panela, okupilo je kreativce, kompanije, kreativne agencije, institucije, studente, influencere, kao i sve ostale zainteresirane za kreativnu industriju, lično usavršavanje i unapređenje poslovanja. Program online konferencije pratila je publika iz BiH, regiona i svih krajeva svijeta, koja je upijala znanje, savjete i ideje, najzanimljivijih regionalnih i svjetskih stručnjaka.

Peti po redu, a prvi online, ovogodišnji Play Media Day položio je i ove godine ispit i dobio čistu desetku, kada je riječ o inovativnosti, autentičnosti, hrabrosti, kao i zabavi i edukaciji. Cjelodnevno druženje stručnjaka iz svih krajeva svijeta, sudionicima je omogućilo da iz udobnosti svog doma ili kancelarije, plove s jednog kraja svijeta na drugi, u potrazi za relevantnim i konkretnim znanjima, iskustvima i praksama, koji će im pomoći u njihovom poslovanju. 

Ovogodišnji Play Media Day 05 je počeo u geografski dalekoj, ali digitalno bliskoj Australiji predavanjem Petera Brennana, grafičkog dizajnera, koji je kroz 10 životnih lekcija ispričao suštinu života i rada. „Ako nešto stvarno želite, ne prihvaćajte „NE“ kao odgovor. Razmišljajte drugačije od drugih, kako bi privukli pažnju i preuzmite odgovornost za svoje greške“, samo su neke od njegovih preporuka.

Iz Australije se publika rekordnom brzinom preselila u Zagreb, gdje je čekao Igor Mladinović iz kreativne agencije Imago s predavanjem „Kreativnost kao filozofija života“. Igor je govorio o strahu kao ubici kreativnosti, kreativnosti kao težnji ka boljem i novom, a ne kopiranju uzora. „Ako nisi autentičan, kreativno si nepotreban.“ i „Kreativnost mora sadržavati rizik i inovativnosti“, rečenice su koje su odzvanjale u ušima nakon njegovog govora.  

Putovanje iz Zagreba u Beograd je trajalo nekoliko sekundi,  gdje je Ljubica Vukčević objasnila „Kako primijeniti dobre principe digitalne ekonomije na vaš biznis“. „Stavite se u cipele potrošača, unificirajte i sinkronizirajte svoje poruke na svim kanalima komunikacije“, poručuje Ljubica.

Play Media Day 05 se iz Zagreba nakratko preselio u Amsterdam, gdje je domaćin bio Diederick van Middelkop, stručnjak za zvučni brending. Po njemu, uspon zvuka je pred nama, a zvuk brenda će postati važniji, nego ikad prije. Diederick smatra, da će originalan zvuk i muzika, istaknuti vašu reklamu u moru drugih reklama.

Istom rutom smo se vratili nazad u Zagreb, gdje je Maja Čulig, direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Addiko grupe, pričala o „Haos menadžmentu ili kako smo pobijedili krizu“. Maja je govorila o jedinom načinu, na koji možemo da pobijedimo krizu - a to je komunikacija. „Napokon su nestali izgovori za sve ove godine, kada su kompanije odbijale ući punim srcem u proces digitalne transformacije“, zaključila je Maja Čulig.

Prvi od dva virtualna panela u kojem su učestali Erna Saljević, Dunja Jovanić, Dijana Tepšić, Milan Maglov, Ida Prester i Branislava Antović, prštao je optimizmom i pozitivnom energijom, a konačan zaključak regionalnih influnesera, bio je da će kreativnost ipak spasiti svijet. 
U dalekom Londonu Tijana Tamburić, koja se našla na Forbesovoj listi „30 ispod 30“ najuspješnijih mladih ljudi na svijetu je na zanimljiv način, usporedila potrošnju nasuprot doprinosa i tome koliko je odnos ova dva pojma, neophodan za napredovanje u kreativnim industrijama. 
Potom je Bojan Šaptović iz agencije Pioniri Communications u Beogradu, savjetovao sudionike konferencije, kako da pobijede 2020. godinu.
Bojan je poručio, da se nikada ne smije odustajati od oglašavanja, pa ni u vremenima krize.

Treći zagrebački domaćin Play Media Day online konferencije bila je Anamarija Vuić, koja se bavila etikom u oglašavanju. Ona je istakla koliko oglašavanje utiče na mentalno zdravlje potrošača, kako je potrebno gledati na komunikaciju šire od zakona i etike, te kako brendovi svjesno krše moralne zakone, zarad cilja. 
U malom primorskom mjestu Gourock u Škotskoj, dobrodošlicu je poželio nezavisni dizajner Craig Black, koji radi za mnoge svjetske brendove. Njegov poslovni put bio je ispunjen usponima i padovima, rizicima, neizvjesnošću, ali iznad svega radom, trudom, ljubavlju i predanošću. Craig je poručio, da moramo riskirati da bismo uspjeli, te da treba da razvijamo vlastite autentične projekte. 

Na sredini ovogodišnjeg Play Media Day okupile su se predstavnice online medija, Ana Ćavar, Dijana Tepšić, Besima Svraka, Jelena Joksimović i Mersiha Drinjaković, koje su diskutirale o oglašavanju u medijima u vrijeme globalne krize.
Zaključak panela je neminovan proces digitalizacije i prelazak na online oglašavanje, čak i onih brendova i kompanija, koje su mislili da je njihov proces digitalizacije, daleka budućnost. 

Dženeta Schitton je virtualnu ekipu ugostila u Beču, gdje je podijelila svoje znanje i iskustvo o temi koja postaje sve aktualnija, posebno s pojavom pandemije, kada je brending postao važniji nego ikada. Ona je govorila o transparentnosti u influensers marketingu, da influenseri uvijek moraju da transparentno označe sponzorirani sadržaj, te da influenseri moraju pokazati da im je stalo!

U Vojvodini je toplu dobrodošlicu sudionicima konferencije, poželjela Goranka Jednak Maksimović svojim predavanjem „Podcast 2020: 5+5 preporuke za podcastere“.
Konkretnim primjerima, statističkim podacima i savjetima, Goranka je potakla ljude da pokrenu svoj podcast, koji je više nego ikada jedan od najpopularnijih medija u svijetu. 

Iz Splita se javio britanski stručnjak za komunikacijske vještine, Peter Hopwood. Tema koja se provlačila kroz sva predavanja, a koja je kod njega detaljno obrađena je - pružanje dodatne vrijednosti publici. Peter je u pola sata uklopio ogroman broj savjeta i prijedloga, pomoću kojih svaki individualac može poboljšati svoj javni nastup, zaintrigirati publiku i doći do boljih rezultata u poslovanju. 

Uz Nikolinu Andrić smo posjetili malo vojvođansko mjesto Nadalj, odakle je ispričala priču o svom zanimljivom poslovnom putu do poduzetništva, rada i zarade od kuće. 
Autorica dvije knjige banjalučanka Bojana Blažević, oduševila je publiku svojim inspirativnim predavanjem „Svi smo povezani“. Bila je to priča koja se morala čuti direktno od nje, kako bi se osjetila i doživjela, o tome kako energija, emocije i kvalitet života, direktno utiču na rezultate, koje ostvarujemo u poslu. 

Posljednji grad u kojem se završila Play Media Day online konferencija bio je Beograd, gdje je virtualnu ekipu dočekala Jelena Veinović Stevanović. Online konferencija je završila Jeleninim osvrtom na ljudsko ponašanje, a posebno je istakla da je tehnologija ogledalo našeg ponašanja te da digital ne voli racionalnog kupca!

Vidimo se 2021. na šestom Play Media Day, regionalnom komunikacijskom događaju u Banjaluci!
Komunikacija je beskonačna! 


Bonjour

Ako tražite korejsku kozmetiku koja stvarno djeluje – ova lista je za vas

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Ako tražite korejsku kozmetiku koja stvarno djeluje – ova lista je za vas Ako tražite korejsku kozmetiku koja stvarno djeluje – ova lista je za vas

U beauty svijetu, hype se širi brže od seruma na svježe očišćenoj koži. S obzirom na sve širi izbor i konstantne novitete, nije uvijek lako razlučiti šta zaista vrijedi isprobati.

K-beauty scena posebno prednjači u inovacijama i formulama koje brzo osvoje kako društvene mreže, tako i svakodnevne rutine mnogih zaljubljenica u njegu kože.

 

 

Zato smo sastavili listu provjerenih i kvalitetnih K-beauty proizvoda koji se posebno ističu bilo da tek ulazite u svijet korejske njege ili tražite nova pojačanja za svoju rutinu. Bonus? Sve ih možete pronaći odmah u Sarajevu u Crvenoj jabuci, kao i u Tropic marketima u Banjoj Luci i Doboju.

BEAUTY OF JOSEON: Glow Serum (Propolis & Niacinamide)

Serum koji balansira kožu, umiruje upale i vraća onaj prirodni sjaj. Kombinacija propolisa, niacinamida i blagog BHA pilinga čini ga idealnim za masnu, kombinovanu i kožu sklonu aknama.

 

Beauty of Joseon Glow Serum za lice - Propolis + Niacinamide_crvena_jabuka_1_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Shvatili smo da koži najviše odgovara kombinacija propolisa i niacinamida pa smo, naravno, upalili Google. Nakon nekoliko klikova i recenzija, svi putevi su vodili do ovog seruma. U danima kad je koža jednostavno “teška za saradnju”, sjaji se, reaguje, a u isto vrijeme djeluje beživotno ovaj serum se pokazao kao rješenje koje sve lagano dovede u red.

BEAUTY OF JOSEON: Relief Sun SPF50

SPF koji izgleda, ponaša se i osjeća kao hidratantna krema, a zapravo ima vrhunsku zaštitu. Sadrži ekstrakte riže i fermentiranih žitarica i ne ostavlja bijeli trag ni kod većih količina.

 

Beauty of Joseon Relief Sun riža + probiotici, SPF 50+ PA ++++_crvena_jabuka_1_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Priznajemo da je toliki hype na Instagramu i TikToku natjerao i nas da je probamo. Odlična i ispod makeup-a što znači nosite je bez izgovora. Plus, koristi ga i Sydney Sweeney i da, brzo se rasproda. Znamo da ćete često naići na praznu policu gdje bi trebala stajati u Crvenoj jabuci ili Tropic marketima jer se ne stiže ni poredati koliko se traži, ali pitajte uposlenike. Provjereno znamo da će se potruditi da donesu novu za vas.

COSRX: Advanced Snail 92 All In One Cream

Kultna krema s 92% puževog mucina koja se lako upija i pruža koži osjećaj dubinske njege bez masnog traga. Može se koristiti i danju i noću, a posebno prija kad je koža umorna, tanka ili nadražena.

 

COSRX Advanced Snail 92 All in one krema za lice_crvena_jabuka_1_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Jer su nam za nju doslovno tri osobe rekle: “Probaj, nećeš se vratiti na staru kremu.” Kad je prvi put stavite, osjetite ono plump lice već nakon pola sata. Mekana, glatka, bez osjećaja težine. Savršena i kad vam treba nešto jako nježno, ali da stvarno radi.

DR. ALTHEA: 147 Barrier Cream

Ako vam koža šalje signale da je barijera oštećena u smislu crvenilo, zatezanje, gruba tekstura ovo je spas u teglici. Bogata, ali neljepljiva, s ekstraktom bijelog božura, sedam vrsta hijaluronske kiseline i moćnim antioksidansima.

 

Dr.Althea 147 Barrier Cream_crvena_jabuka_1_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Kad smo se požalili najbolji prijateljici da nam poslije zime koža izgleda katastrofa u smislu da je suha, osjetljiva, peruta se, alergije krenule, sve… ona koja uvijek ima najbolji savjet je samo rekla: “Uzmi ovu” i pogodila je. Koža bukvalno “popije” kremu, bez da ostane težak sloj i za par dana se vratilo u normalu.

DR. ALTHEA: 345 Relief Cream

Za kožu koja treba umirenje, hidrataciju i tretman protiv mrljica ova regenerirajuća gel krema je trostruko rješenje. Sadrži niacinamid, pantenol i ekstrakt indijske smokve, ali i pažljivo balansiran miks aktivnih i umirujućih sastojaka koji je čine odličnim saveznikom za osjetljivu, reaktivnu ili umornu kožu.

 

Dr. Althea_345 Relief Cream_crvena_jabuka_1_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Zato što je stvarno jedna od rijetkih krema koju možete staviti i kad vam je lice iziritirano. Kad izbije crvenilo ili osjećate zategnutost, ova krema smiri za pola sata. Nije teška, ali koži baš prija.

K-SECRET: Retinal Liposome 2% + Black Ginseng

Retinal u inkapsuliranoj formi, uz ginseng, bakuchiol i peptide. Brže djeluje od klasičnog retinola, ali je nježniji i pogodan i za početnike i za one koji žele vidljive rezultate bez iritacija.

 

seoul_1988_crvena_jabuka_1_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Iskreno, nismo ga odmah prepoznali jer nije jedan od onih baš viralnih proizvoda koji iskaču na svakom feedu. Naišli smo na njega dok smo tražili retinal koji stvarno radi, ali ne ljušti i ne pecka i upravo nas je to osvojilo… tiho, bez pompe, a efekti brzo vidljivi: glađa koža, manje nepravilnosti i osjećaj kao da konačno imate kontrolu nad teksturom lica.

SKIN1004: Centella Light Cleansing Oil

Ulje koje nježno uklanja šminku, SPF i nečistoće bez peckanja u području oko očiju. Na dodir s vodom pretvara se u mliječnu emulziju koja temeljito čisti, ali ne ostavlja onaj mastan sloj koji mnogi proizvodi za uklanjanje šminke znaju ostaviti.

 

SKIN1004 Centella Light Cleansing Oil_crvena_jabuka_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Tražili smo nešto što će ukloniti sve s lica od maskare do SPF-a, a da kožu pritom ne ostavi suhom ni zategnutom. Ovo ulje to radi tiho i bez greške. Tekstura je lagana, miris blag, a osjećaj nakon umivanja je kao da ste upravo prošli kroz mini tretman. Skidanje šminke više ne odlažemo.

SKIN1004: Centella Toning Toner

Toner koji ujedno radi blagi piling, umiruje kožu i priprema je za sve što ide poslije. Formulisan s PHA kiselinom (glukonolaktonom), hijaluronskom kiselinom, Centellom i niacinamidom.

 

SKIN1004 Centella Toning Toner_crvena_jabuka_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Zato što radi više stvari odjednom, a ne traži puno pažnje. Ne pecka, ne isušuje, a lice nakon njega djeluje svježe i glatko. Idealan je kad želite nježan, ali efektan prvi korak i kad ne želite razmišljati previše šta sve koži treba. On nekako već zna.

SKIN1004: Madagascar Centella Serum

Jednostavna, čista formulacija s 77% Centelle Asiatice s Madagaskara s razlogom je među najprodavanijim serumima u Koreji. Umiruje, balansira i potiče obnovu kože.

 

Madagascar SKIN1004 Centelle ampula_crvena_jabuka_1_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Ovaj serum je ono kad ne znate šta vam tačno treba, ali znate da koža ne izgleda sretno. Nakon par dana lice je manje crveno, manje masno, a opet svježije i da, ne pecka ni malo.

SKIN1004: Madagascar Centella Foam Cleanser

Blaga, ali efikasna pjena za čišćenje koja uklanja nečistoće bez zatezanja. Formulisana s Centellom i idealnim pH-om za svakodnevnu upotrebu.

 

The SKIN1004 Madagascar Centella Ampoule Foam_crvena_jabuka_2_bonjour_ba
 

Zašto je na listi?

Kad smo došli po serum vidjeli smo pjenu na polici i rekli: hajde da probamo i nismo pogriješili. Nakon pranja lice ostaje mekano, bez onog osjećaja zatezanja, a opet čisto i smireno. Savršen za svaki dan pogotovo kad vam je koža osjetljiva na sve.

Znamo da nije lako pronaći proizvode koji vam stvarno odgovaraju i zato nam je ova lista važna.

 

 

Bilo da tek ulazite u svijet korejske njege ili samo želite sigurnu preporuku za sljedeću kupovinu ovih deset proizvoda su ono što trebate, a svi vas čekaju u Sarajevu, u Crvenoj jabuci ili u Tropic marketima u Banjoj Luci i Doboju.

 

Foto: Enida Kajević za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!