TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 21.12.2017.
Lekciju o tome kako što bolje iskoristiti maleni prostor, dobili smo kroz zanimljiv projekt preuređenja jedne garaže u Novom Travniku u moderno uređen salon Beauty Bar. Naime, vlasnica salona Gabrijela Šimić je nakon pet godina iskustva odlučila na otvaranje vlastitog salona, a uz dečka Daria Šišula pretvorili su garažu od 15m2 u salon u kojem vas čeka šarmantna čekaonica, zid od mahovine, pros
Dario je fotograf, najčešće radi vjenčane fotografije i portrete, a u posljednje vrijeme intezivno i putuje, u što se možete uvjeriti kroz njegov Instagram profil.
Na naš upit o najizazovnijem zadatku u uređenju salona odgovorio nam je: „Najveći izazov je svakako bila mala kvadratura prostora. To je zapravo jedna mala garaža koja nije imala ništa osim krivih betonskih zidova. Mnogo puta sam morao u Google Sketchupu nacrtati skicu prostora kako bi bili sigurni da se to sve može uopće posložiti u tako mali prostor, a da ne djeluje klaustofobično. :) Nakon što sam sve zamislio i krenuo u realizaciju tek su tada problemi došli. Trebalo je naći ljude koji će sve moje ideje realizirati. Tada sam opet morao dosta improvizirati, tako da sam doslovno sam crtao skice kako napraviti stepenice, kako napraviti ogradu na stepenicama, kako će zeleni zid izgledati, gdje koje rasvjetno tijelo postaviti. Stol za nokte je također rađen po mojoj skici kako bi bio praktičan i uklopio se u prostor… Drveni dio stepenica na samom početku stepeništa je napravljen tako da su gazišta ujedno i ladice kako bi iskoristili prostor.“
Uz zid od mahovine koji instant krade pozornost, u salonu ćete pronaći i uramljene fotografije u Darievom potpisu, kao i dizajnersku fotelju mladog dizajnera namještaja Kerima Karajka koja je proizvedena u limitiranoj seriji od samo 5 komada - od toga su dvije završile u Kopenhagenu, dvije u Zagrebu, a jedna u njihovu salonu. U Beauty Baru će vas dočekati i topla i ugodna atmosfera, lounge glazba i povremeno njihov mali maltezer Paco kojeg možete vidjeti na fotografijama,
Foto: Dario Šišul
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!