TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 5.12.2019.
Euforiju koju sa sobom nose praznici nastojali su kroz godine prenijeti na naše male TV ekrane i brojni brendovi koji su dio naše svakodnevice. Kroz pomno odabrane kadrove, emocije i likove bude najslađe uspomene i raznježe nas kroz tek par sekunda trajanja reklame.
Jako zanimljivu prazničnu reklamu priprema i domaći brend Bingo City Center, koji je kao glavnog aktera svoje novogodišnje priče odabrao damu koja zrači optimizmom, snagom i odlučnošću, a moramo priznati i da jako volimo i njene stilske odabire.
Naime, Sabina Željo dama je koja će kroz reklamu čiji kreativni koncept potpisuje agencija Branded iz Sarajeva pokazati zašto je 2020.godina ujedno i godina kada trebamo biti hrabriji.

Ne otkrivajući sve detalje, direktorica Bingo City Centera, Lidija Zulić, otkrila nam je ideju vodilju cijele kampanje:
„Uskoro slavimo 2020., a na scenu stupaju Nove dvadesete! U njima ništa više nije isto! Nove dvadesete nam donose ženu koja može sve... Može imati mnogo godina, a osjećati se kao da ima dvadeset, može raditi što želi i biti ko hoće... Nove dvadesete daju nam duhovno oslobođenje od društvenih okova. One imaju tri pravila: Ne bojati se, ne stidjeti se, ne sakrivati se... Uz Nove dvadesete, stiže nam sasvim posebna novogodišnja kampanja u Bingo City Centeru, koji je postao moderna destinacija za kupovinu i zabavu i sada je sam po sebi brend koji može iznijeti ovakav inovativan koncept. Bingo City Center je mjesto na kojem ćete praznike doživjeti na jedan potpuno drugačiji način.”

A kada smo Sabinu pitali što ženu u 2020. čini snažnom, odgovorila nam je:
„Neovisnost, da bude svjesna sebe i svojih mogućnosti. Danas se više nikad neće ponoviti, a ako tako živimo onda ćemo znati cijeniti svaki tren i živjeti ga kao da je posljednji. Vjerovati u sebe i voljeti sebe. Baš takva kakva jesi, ni malo bolja, ni malo lošija, takva.“
Što nam to sve donose nove dvadesete u Bingo City Centeru, ostaje nam da saznamo uskoro, a djelić atmosfere sa seta snimanja reklame, donosimo u nastavku.


TEKST: Ada Ćeremida
Postoji nešto u sarajevskim novembarskim vikendima, neka vrsta tihe dramaturgije grada.
Jesen u Sarajevu nikada ne znači kraj sezone, nego početak one najživlje one u kojoj se ulice pune svjetlima, scene pozivima, a galerije novim pogledima.
Grad je opet u svom prepoznatljivom ritmu. Prostorima se krećemo kao kroz memorijske mape: film kao terapija, galerijski prostor kao tišina, koncert kao oslobađanje, pozorište kao razgovor koji nismo znali da nam treba.
6 događaja posljednjeg ovog vikenda:
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
Suočavanje s prošlošću u Meeting Pointu
Tri dana u Meeting Pointu otvaraju se filmom Muškarci ne plaču u petak u 18:00, prikazanim u znak sjećanja na producenta Damira Ibrahimovića, kao snažna studija ratne traume i unutrašnjeg oprosta, uz razgovor Jasmile Žbanić i Alena Drljevića nakon projekcije.
Subotnja večer donosi Gospodina Nika protiv Putina, danskog kandidata za Oscara® koji prati tihu, opasnu pobunu jednog učitelja protiv propagande, nakon čega publika razgovara s producentom Radovanom Sibrtom.
Program se zatvara u nedjelju filmom To je bila samo nezgoda, novim Panahijevim ostvarenjem nagrađenim Zlatnom palmom, trilerom koji kroz potisnuta sjećanja, paranoju i osvetu iscrtava najtamnije zone sjećanja, tačno onako intenzivno kako ovakav vikend i treba završiti.
Hana Dujmović: “Nostalgija djetinjstva” u Historijskom muzeju BiH
Nakon uspjeha prethodne izložbe u Strasbourgu, Hana Dujmović se ovog petka vraća Sarajevu s radovima koji se čitaju kao dnevnik odrastanja u fragmentima: tišina, igra, strah, toplina, nestanci i povratci.
Dress code: crno. Jer publika ovdje nije samo posjetilac, nego dio ritualnog performansa.
I da, u ponedjeljak na Bonjour.ba izlazi naš intervju s Hanom, jedan od onih razgovora u kojima se umjetnost i biografija stapaju bez granice.
Manifesto: “Prodavnica praznine i skladište nježnosti”
Jusuf Hadžifejzović i Lamija Halilagić otvaraju izložbu koja sučeljava dva pojma prazninu i nježnost i postavlja pitanje šta se događa kada se ta dva svijeta nađu u istom prostoru.
Manifesto ostaje jedna od rijetkih galerija u gradu koja svako otvaranje pretvara u mali kulturni događaj, a ova postavka obećava upravo to: prostor gdje tišina ima svoju težinu, a nježnost svoju formu.
U posjeti kod gospodina Greena u SARTR-u
Komad o samoći, predrasudama i potrebi za pripadanjem, koji se čita kao intimna lekcija o tome kako nas odnosi liječe tamo gdje to ne očekujemo.
Igraju Miodrag Miki Trifunov i Alban Ukaj duo koji na sceni drži pažnju bez da podigne ton. Predstava koja se vraća na repertoar uvijek znači isto: publika je tražila još.
Završna noć festivala Dani Jurislava Korenića u Kamernom teatru 55
Večer posvećena teatru koji je živio svojim ritmom, ima svoj šarm: voditelj programa je Nedim Džinović, a završnica pripada Gudačkom kvartetu Kamernog teatra 55, ansamblu koji je ostavio generacijski trag od vremena kada su bili Sarajevski gudački kvartet do današnjeg kolektiva.
Nakon koncerta slijedi druženje u Klubu Kamernog uz DJ LEMANDIER-a i koktel, idealan kraj festivala koji je ove godine donio neočekivanu toplinu i hrabru liniju programa.
Partibrejkersi u Cinemas Slogi
Ako želite energiju stare škole, onu sirovu, bez filtera, bez nostalgije samo energiju koja se troši, znoji i nosi Partibrejkersi se vraćaju na binu Sloge.
Kultni bend čiji su koncerti uvijek više lični nego scenski, i čije pjesme Sarajevo zna napamet. Ovo je onaj koncert koji se ne planira: samo se pojaviš.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!