TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 5.12.2019.
Euforiju koju sa sobom nose praznici nastojali su kroz godine prenijeti na naše male TV ekrane i brojni brendovi koji su dio naše svakodnevice. Kroz pomno odabrane kadrove, emocije i likove bude najslađe uspomene i raznježe nas kroz tek par sekunda trajanja reklame.
Jako zanimljivu prazničnu reklamu priprema i domaći brend Bingo City Center, koji je kao glavnog aktera svoje novogodišnje priče odabrao damu koja zrači optimizmom, snagom i odlučnošću, a moramo priznati i da jako volimo i njene stilske odabire.
Naime, Sabina Željo dama je koja će kroz reklamu čiji kreativni koncept potpisuje agencija Branded iz Sarajeva pokazati zašto je 2020.godina ujedno i godina kada trebamo biti hrabriji.

Ne otkrivajući sve detalje, direktorica Bingo City Centera, Lidija Zulić, otkrila nam je ideju vodilju cijele kampanje:
„Uskoro slavimo 2020., a na scenu stupaju Nove dvadesete! U njima ništa više nije isto! Nove dvadesete nam donose ženu koja može sve... Može imati mnogo godina, a osjećati se kao da ima dvadeset, može raditi što želi i biti ko hoće... Nove dvadesete daju nam duhovno oslobođenje od društvenih okova. One imaju tri pravila: Ne bojati se, ne stidjeti se, ne sakrivati se... Uz Nove dvadesete, stiže nam sasvim posebna novogodišnja kampanja u Bingo City Centeru, koji je postao moderna destinacija za kupovinu i zabavu i sada je sam po sebi brend koji može iznijeti ovakav inovativan koncept. Bingo City Center je mjesto na kojem ćete praznike doživjeti na jedan potpuno drugačiji način.”

A kada smo Sabinu pitali što ženu u 2020. čini snažnom, odgovorila nam je:
„Neovisnost, da bude svjesna sebe i svojih mogućnosti. Danas se više nikad neće ponoviti, a ako tako živimo onda ćemo znati cijeniti svaki tren i živjeti ga kao da je posljednji. Vjerovati u sebe i voljeti sebe. Baš takva kakva jesi, ni malo bolja, ni malo lošija, takva.“
Što nam to sve donose nove dvadesete u Bingo City Centeru, ostaje nam da saznamo uskoro, a djelić atmosfere sa seta snimanja reklame, donosimo u nastavku.


TEKST: Bonjour.ba - PR
Festival koji svake godine okuplja najbolje iz svijeta kreativnosti, tržišnih komunikacija i digitalnih inovacija ponovno donosi ono zbog čega nije „samo još jedna konferencija“: inspiraciju, ideje i atmosferu koja se dugo pamti.
U 5. mjesecu očekuju vas tri uzbudljiva dana posvećena komunikacijama, kreativnosti i digitalnim inovacijama! Novo izdanje Dana komunikacija održat će se od 7. do 10.05.2026. u hotelu Lone u Rovinju, a prijave su sada i službeno otvorene.

Prepoznatljivi po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenoga i potiče na promjenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija.
„Kraj godine obično je razdoblje kada sabiremo učinjeno, ali i radimo velike planove za naredno razdoblje. Teško da postoji bolji dar koji netko sebi može pokloniti od uvrštavanja Dana komunikacija u kalendar za iduću godinu. Jer dok neke novogodišnje odluke padnu u vodu već nakon prvih tjedana, planiranje dolaska na Dane komunikacija nešto je čega se ne odričemo, što konstantno veseli, prvu polovinu godine ispunjava slatkim iščekivanjem, a drugu polovinu sažimanjem dojmova i primjenom naučenog. Iako u ovoj fazi ne možemo još otkriti puno više od samog datuma, pripreme su se već zahuktale, prvi su predavači dogovoreni, teme za panele slažu se kao i obično, bit će pun pogodak i super aktualne i korisne“, poručila je Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala.

Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala
„Hej, konkurencijo! Možda bolje da preskočite Dane komunikacija 2026. Bit će previše inspiracije, kontakata i ideja koje bismo radije zadržali za sebe. Kao i nagrade. A dragi oglašivači, pogotovo vi kojima je KPI ‘kontinuirani napredak, učenje i razvoj’ – vidimo se u Rovinju od 7. do 10. svibnja 2026.”, poručio je Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala.

Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala
Predavanja kreativaca, dijalog s domaćim i regionalnim stručnjacima, radionice, svečane dodjele strukovnih nagrada, partyji, niz drugih sadržaja i brojna iznenađenja – sve su to Dani komunikacija, omiljeno okupljalište ključnih oglašivača, agencija, dizajnera i kreativaca, stručnjaka za odnose s javnošću, digitalaca, predstavnika medija i ostalih profesionalaca iz komunikacijske industrije ključnih za stvaranje i pokretanje promjena.



Podsjetimo, uz više od 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, preko 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora natjecanja te 5 festivalskih pozornica – proteklo izdanje Dana komunikacija, u organizaciji HURA-e i IAB-a Croatia, bilo je najopsežnije dosad.
Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, ali i smještaju u luksuznim Maistrinim hotelima očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših europskih destinacija, u ponudi koja vrijedi do 16.01. za rane prijave i rezervacije. Iz godine u godinu najveći dio ukupnih smještajnih kapaciteta rasproda se u prvih desetak dana, zato je dobro svoja mjesta rezervisati na vrijeme.


Prva lica ovogodišnjeg festivala bit će predstavljena u prvom mjesecu, a dotad rezervišite svoje mjesto na jednom od najiščekivanijih festivala 2026. godine.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!