TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 19.6.2018.
Sve više, posebice u ljetnim mjesecima, možemo čitati o važnosti i prednosti korištenja seruma za kožu obogaćenih hijaluronskim kiselinom. Što je to hijaluronska kiselina te kako ona kožu čini zdravom, mladolikom i elastičnom?
Hijaluronska kiselina, poznatija i pod nazivom hijaluron, tvar je koja se prirodno nalazi u našem tijelu, najviše u stanicama kože. Radi se o molekuli čije je najvažnije svojstvo sposobnost vezanja vode. Uz to, pridonosi i dobroj pokretljivosti zglobova, ali i potiče stanično kretanje. Njena primarna uloga jeste da hrani i hidratizira kolagen koji je također ključan u održavanju slojeva i strukture kože. Upravo kolagen daje koži čvrstoću, dok je hijaluron zaslužan za njegovo savršeno djelovanje. U mladosti, naša koža sadrži visok udio hijaluronske kiseline, no, kako starimo, zbog raznih vanjskih utjecaja tijelo gubi mogućnost održavanja jednakog dijela hijaluronske kiseline. Zbog toga je potrebno unijeti ju putem određenih namirnica i preparata.
Budući da ova kiselina daje elastičnost, gipkost i čvrstoću koži, često je dio i brojnih anti age proizvoda koji ima ulogu odložiti starenje kože. Hijauloronska kiselina tako pripomaže smanjenju vidljivosti bora, popravljanju tonusa kože, ali i hidrataciji kože. Ukoliko se koristi u čistom obliku, koži daje i dodatan sjaj, te unaprjeđuje njenu elastičnost. Na tržištu je dostupan velik broj krema i seruma obogaćenih ovim supersastojkom – na vama je da se savjetujete s vašim dermatologom te pronađete onaj koji će savršeno odgovarati vašem tipu kože.
Foto: Pinterest
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!