TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.3.2020.
Sve više se u preporukama beauty stručnjaka, ali i poznatih dama ističe važnost nanošenja proizvoda sa SPF zaštitnim faktorom svaki dan.
To nas je potaknulo da sami kreiramo mini vodič sa informacijom kada i kako birati proizvode sa SPF faktorom.
ZAŠTO KORISTITI POIZVODE SA ZAŠTITNIM FAKTOROM?
Jedan, ali i najvažniji i sasvim dovoljan razlog zašto biste trebali početi koristiti proizvode sa zaštitnim faktorom je činjenica da su opasne ultraljubičaste zrake uvijek prisutne te kao takve mogu uzrokovati opekline, mrlje od sunca na vašem licu i tijelu te na kraju i rak kože.
Već je to motiv da već danas istražite kakve proizvode sa SPF faktorom možete uključiti u vašu svakodnevnu beauty rutinu. Ups, pa ne morate jer vam maleni vodič donosimo u nastavku.
KAKVE VRSTE PROIZVODA POSTOJE?
Kada je u pitanju proizvod sa SPF zaštitnim faktorom čini se neobičnim nanositi svaki dan tu kremastu formulu prepoznatljivog mirisa na svoje tijelo – no, postoji rješenje.
Danas proizvode za zaštitu sunca možete pronaći u raznim oblicima: od krema, losiona i sprejeva, pa sve do proizvoda u sticku i gelu. Svi se razlikuju po nekim značajkama koje izdvajamo u sljedećem pasosu.
PO ČEMU SE RAZLIKUJU PROIZVODI SA ZAŠTITNIM FAKTOROM?
Proizvode sa SPF zaštitnim faktorom možete razlikovati po konzistenciji, stupnju zaštite i aktivnim sastojcima.
Konzistencija – Ovisno o vašim preferencijama, možete pronaći proizvode sa zaštitnim faktorom koji su laganije formule, ali i one koji su ekstremno hranjive formule. Tako možete izabrati ono što vam najviše odgovara i ono što se najviše uklapa u vašu beauty rutinu.
Faktor zaštite od sunca (SPF) – Izražen u brojevima, ovaj faktor ističe količinu zaštite od sunca koju omogućava.
Najniži faktor je 15 do 30 SPF koji se preporučuje za svaki dan, a ukoliko boravite na direktnom suncu potrebno je ponovo nanijeti proizvod na tijelo svakih 90 ili 120 minuta ovisno o tome što piše na pakiranju.
Aktivni sastojci – Postoje proizvodi sa fizičkim aktivnim svojstvima i kemijskim aktivnim svojstvima te funkcioniraju na različit način.
Kreme za sunčanje sa fizičkim aktivnim svojstvima najčešće sadrže titanov dioksid i cinkov oksid, koji na koži kreiraju fizičku barijeru koja reflektira opasne UV zrake.
Kreme za sunčanje sa kemijskim aktivnim svojstvima sadrže kemikalije koje štite kožu interakcijom i apsorpcijom ultraljubičaste energije.
Obje su učinkovite, ali kreme za sunčanje sa kemijskim svojstvima mogu imati veću vjerojatnost stvaranja iritacije kože ili alergijskih reakcija kod osjetljivih osoba.
KAKO PRAVILNO NANIJETI I KORISTITI PROIZVODE ZA ZAŠTITNIM FAKTOROM?
TEKST: Bonjour.ba - PR
DP Lux grupa je na terasi hotela Movenpick u Sarajevu predstavila Almaru, lanac parfumerija specijalizovan za orijentalne parfeme, zajedno sa brendom koji imaju u svojoj ponudi: Swiss Arabian.
U Almari, koja trenutno u regionu broji 7 parfumerija, može se pronaći najveći izbor orijentalnih parfema u BiH.
Almara je nastala iz velike ljubavi prema Orijentu i orijentalnim parfemima jer autentični orijentalni mirisi koji osvajaju i inspirišu poznati su po svojoj intenzivnosti, dugotrajnosti i bogatim, složenim mirisnim notama koje ostaju na vašoj koži cijeli dan.
Ova ponuda nije slučajna: iza nje stoji dugogodišnje iskustvo i duboko poznavanje parfema DP Lux grupe, koja je sa strašću birala svaki miris kako bi kupcima ponudila samo najbolje.
Jedan od najpoznatijih brendova u svijetu orijentalnih parfema je Swiss Arabian čiji su parfemi izuzetno postojani, jer sadrže visoku koncentraciju mirisnih ulja.
U osnovi imaju najpoznatije i najdragocijenije sastojke mošusa, ćilibara, sandalovine, ouda, kao bazu svakog od njihovog mirisa.
Swiss Arabian parfemi predstavljaju spoj tradicionalnog i modernog, istoka i zapada. Istok poznat po nasljeđu i tradiciji, zapad kao simbol modernog, lijepog, elegantnog i kvalitetnog.
Swiss Arabian je osnovan 1974. godine, a u svom širokom asortimanu imaju preko 120 proizvoda, parfema, visokokoncentrovanih ulja, dezodoransa, svijeća, difuzera.
Svoj asortiman dijele na dvije kategorije: orijentalnu (arapski, tradicionalni parfemi), i oksidentalnu (zapadnjački, francuski mirisi), kao i fuzije ta dva.
Na ovom događaju imali smo priliku da se upoznamo sa kolekcijom Shagaf Oud koja je ostavila sve prisutne bez daha. Oblaci mirisa spajali su se sa zavodljivom muzikon DJ-ice Forore ostavljajući tragove i sjećanje na ovu magičnu sarajevsku noć.
O DP Lux grupi:
DP Lux grupa je vodeći evropski distributer brendova parfema i skin care kozmetike sa prisustvom na 16 tržišta.
DP Lux mreža se brzo razvija zahvaljujući uspješnim saradnjama sa prestižnim brendovima, a sa svojim stručnim timom i posvećenošću, postali su distributivna mreža u ovom dijelu Evrope.
Također, DP Lux grupa je vlasnik tri maloprodajna lanca parfumerija (Belodore, Plaza, Almara), koje posluju u 7 zemalja.
Almara – Essence of the Orient
Almara parfumerije postoje od 2022. godine. 7 Almara parfumerija nalaze se u Srbiji i Bosni i Hercegovini na atraktivnim lokacijama u tržnim centrima: u Beogradu u Galeriji, Beo Shopping Centru, Delta City i Ušću, zatim u Nišu u Delta Planet-u, u Novom Sadu u Promenadi i odnedavno u Sarajevu u Aria Mall-u.
U asortimanu Almara parfumerija može se pronaći širok spektar orijentalnih parfemskih brendova, najverovatnije najveći izbor orijentalnih parfema u regionu kao što su Ajmal, Al Haramain, Armaf, Flavia, Khadlaj, Lattafa, Rasasi, Swiss Arabian i mnogi drugi.
Svaki od ovih brendova donosi jedinstvene mirisne doživljaje, od klasičnih orijentalnih nota do modernih interpretacija, pružajući ljubiteljima parfema širok spektar opcija za otkrivanje svog savršenog mirisa.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!