TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.8.2010.
Zara je objavila svoje jesenske reklamne kampanje za žene i muškarce. Obje se temelje na istom principu – radi se o klasičnim Zarinim jednostavnim studijskim fotografijama, s crvenom ili svijetlo smeđom podlogom te o crno-bijelim snimkama. U ženskoj kampanji nove Zarine dizajne nosila je 18-godišnja ljepotica Toni Garrn dok je odabir muškog modela opet pao na Amerikanca Seana O'Prya. Ono što
Zara Woman
Zara Man
I.R.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Crno-bijela kombinacija nikada ne izlazi iz mode, ali kada se pretoči u ljetnu haljinu sa slojevitim volumenom, tanko svezanim naramenicama i školjkicom na vrhu vezice, onda dobijemo pravi primjer „less is more“ filozofije.
Tankih naramenica koje se vezuju u čvor, s ukrasnim školjkicama na krajevima, ova haljina nosi sa sobom savršen balans između opuštenosti i elegancije.
Napravljena od viskoze s dodatkom poliestera, ostavlja utisak lakoće već pri prvom koraku. Nema podstavu, ali ima volumen. Nema šljokica ni sjaja, ali ima karakter i moć da se uklopi u svaki ljetni scenarij bilo da je nosite s papučama i clutch torbicom ili uz zalizanu punđu i statement naušnice.
Ono što joj dodatno daje na ekskluzivnosti? To što je trenutno dostupna isključivo u fizičkoj prodaji. Ako vas put navede do novoopremljene H&M prodavnice u Sarajevu, možda je baš ova haljina ono zbog čega ćete zaustaviti scroll i ući unutra.
Ako ste tip osobe koja voli biti spremna, evo i detalja koji vrijedi zabilježiti: broj artikla je 1294592002.
Foto: @yasmindevonport_
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!