TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 29.4.2022.
Šesnaesto izdanje Talentsa Sarajevo, prestižnog programa Sarajevo Film Festivala pokrenutog u saradnji sa Međunarodnim filmskim festivalom u Berlinu i programom Berlinale Talents, ove godine se održava na temu Dis/Content.
Talents Sarajevo, prestižni program Sarajevo Film Festivala, poziva talentovane filmske reditelje, producente, glumce, scenariste, snimatelje, montažere i filmske kritičare da apliciraju za program koji će se ove godine održati od 13. do 18. augusta.
Poziv je sada otvoren za prijave iz Albanije, Armenije, Azerbejdžana, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Grčke, Gruzije, Hrvatske, Kipra, Kosova*, Mađarske, Malte, Moldavije, Crne Gore, Rumunije, Srbije, Sjeverne Makedonije, Slovenije, Turske, te – po prvi put – Ukrajine.
Ovogodišnje izdanje će tematski adresirati savremeni pojam “sadržaja” (content), koji dominira sferama umjetnosti, medija i zabave u digitalnoj, Web 2.0 epohi. Već sam naslov Dis/Content, koji igrom riječi spaja sadržaj i nelagodu (discontent), kritički pristupa ovom složenom pojmu, istovremeno i sveprisutnom i neuhvatljivom. Serija master klasova, radionica, predavanja, diskusija i projekcija funkcioniraće kao forum za pažljivo istraživanje “sadržaja” i njegovih efekata, posebno onih koji ugrožavaju film i audio-vizuelnu industriju općenito.
Pokrenut u saradnji sa Međunarodnim filmskim festivalom u Berlinu i programom Berlinale Talents, program Talents Sarajevo je izrastao u vodeće regionalno mjesto susreta i obuke perspektivnih filmskih radnika. U vremenima koja nastavljaju biti izazovna iz cijelog niza političkih i ekonomskih razloga, Talents Sarajevo će nastaviti pružati bezrezervnu podršku talentiranim profesionalcima na početku karijere.
Rok za prijave je 31. maj 2022.
Za više informacija i aplikaciju kliknite ovdje.
28. Sarajevo Film Festival bit će održan od 12. do 19. augusta 2022.
* * *
Naslovna fotografija: Sarajevo Film Festival PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!