TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 4.11.2020.

TikTok platforma je koja je u našu svakodnevicu unijela brojne promjene, od načina kako pripremamo kavu do stilova koje biramo u uređenju doma. 

TikTokeri su, otkrivajući svoju jutarnju rutinu i večernje rituale njege kože, u fokus svojih video zapisa stavili brend za koji brojni beauty entuzijasti već znaju, no, sada je dobio još veću pažnju. 

Riječ je o kozmetičkom brendu CeraVe koji je dio rutine brojnih dama koje imaju osjetljivu kožu, zahvaljujući jednostavnoj formuli i efikasnom djelovanju. Dostupan je u drogerijama, preporučivan je od strane dermatologa i ima dizajn proizvoda koji na prvu nije previše atraktivan. No, sada su postali viralni hit zahvaljujući pažnji koju su mu poklonile mlađe generacije ističući njegov sastav, a ne dizajn, kao najvažniji dio brenda. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jessa ? (@eatlovebeauty_) on

Ubrzo je brend bilježio rekordne prodaje koje su, ovisno o mjesecu, rasle i do 65%, a dame diljem svijeta počele su pretraživati je li brend dostupan u drogerijama i u njihovom gradu. 

ŠTO CERAVE FORMULACIJE ČINI UČINKOVITIMA?

CeraVe brend je za njegu lica i kože koji je osnovan u SAD-u. U suradnji s dermatolozima razvijaju proizvode koji imaju ulogu dopuniti, obnoviti i optimizirati barijeru kože. Iza svakog proizvoda stoji jedinstven sastojak – ceramidi.
Ceramidi su lipidi koji su prirodno dio naše kože i imaju ulogu obnavljati barijeru kože, osigurati dugotrajnu hidrataciju te spriječiti gubitak vlage. Osim ceramida, CeraVe kozmetika sadrži i druge aktivne sastojke poput glicerina ili hijaluronske kiseline. Prvotno su se na tržištu predstavili s tri proizvoda – čistač za lice, krema i losion, a danas u svom portfoliju imaju i do 70-ak proizvoda. Mnogima su upravo njihovi proizvodi odlična dopuna i podloga za ostale korake skincare rutine. Njihove proizvode možete poručiti i online putem asos.com.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Snega (@skincareuphoria) on

***
Foto: @ardenrose
Tekst: BONJOUR.ba 


Bonjour

ZARA hit parfem s breskvastim notama stiže i kod nas. Cijena? Uzmite odmah 2!

TEKST: Ilda Lihić-Isović

ZARA hit parfem s breskvastim notama stiže i kod nas. Cijena? Uzmite odmah 2! ZARA hit parfem s breskvastim notama stiže i kod nas. Cijena? Uzmite odmah 2!

Ako već volite ZARA parfeme, vjerovatno znate da svako malo izbace neki novi miris koji se rasproda prije nego što stignete do kase.

Ovog ljeta, parfemski svijet bruji o Succulent Flower parfemu, koji uskoro stiže i u BiH, a svi već znaju: čim se pojavi, planira se lov na bočicu.

Succulent Flower je cvjetno-voćni parfem koji na prvu možda ne djeluje jako, ali mu zato treba doslovno par minuta da se pokaže u najboljem svjetlu. Prvo vas dočeka sočna, baršunasta breskva. 

 

zara_parfem_1_bonjour_ba (1)

Kupi ovdje


Nakon dvadesetak minuta, miris se transformiše. Dolazi frangipani cvijet koji nosi onaj prepoznatljivi tropski osjećaj, lagano podsjeća na luksuzni zaštitni faktor s notom kokosa. Baš u tom trenutku Succulent Flower postaje ono zbog čega ga svi hvale: ljetni, kremast, cvjetni, lagan, ali opet dovoljno zavodljiv.

U prodaji će biti dvije veličine: 50 ml za oko 29,95 KM i 100 ml za oko 59,90 KM.

 

Foto: @toutesttemporaire


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!