TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.11.2020.
TikTok platforma je koja je u našu svakodnevicu unijela brojne promjene, od načina kako pripremamo kavu do stilova koje biramo u uređenju doma.
TikTokeri su, otkrivajući svoju jutarnju rutinu i večernje rituale njege kože, u fokus svojih video zapisa stavili brend za koji brojni beauty entuzijasti već znaju, no, sada je dobio još veću pažnju.
Riječ je o kozmetičkom brendu CeraVe koji je dio rutine brojnih dama koje imaju osjetljivu kožu, zahvaljujući jednostavnoj formuli i efikasnom djelovanju. Dostupan je u drogerijama, preporučivan je od strane dermatologa i ima dizajn proizvoda koji na prvu nije previše atraktivan. No, sada su postali viralni hit zahvaljujući pažnji koju su mu poklonile mlađe generacije ističući njegov sastav, a ne dizajn, kao najvažniji dio brenda.
Ubrzo je brend bilježio rekordne prodaje koje su, ovisno o mjesecu, rasle i do 65%, a dame diljem svijeta počele su pretraživati je li brend dostupan u drogerijama i u njihovom gradu.
ŠTO CERAVE FORMULACIJE ČINI UČINKOVITIMA?
CeraVe brend je za njegu lica i kože koji je osnovan u SAD-u. U suradnji s dermatolozima razvijaju proizvode koji imaju ulogu dopuniti, obnoviti i optimizirati barijeru kože. Iza svakog proizvoda stoji jedinstven sastojak – ceramidi.
Ceramidi su lipidi koji su prirodno dio naše kože i imaju ulogu obnavljati barijeru kože, osigurati dugotrajnu hidrataciju te spriječiti gubitak vlage. Osim ceramida, CeraVe kozmetika sadrži i druge aktivne sastojke poput glicerina ili hijaluronske kiseline. Prvotno su se na tržištu predstavili s tri proizvoda – čistač za lice, krema i losion, a danas u svom portfoliju imaju i do 70-ak proizvoda. Mnogima su upravo njihovi proizvodi odlična dopuna i podloga za ostale korake skincare rutine. Njihove proizvode možete poručiti i online putem asos.com.
***
Foto: @ardenrose
Tekst: BONJOUR.ba
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kada kroz našu rubriku Vjenčanja vidimo najveće oduševljenje, obično je riječ o spoju lokalnog brenda, posebne priče i detalja koji imaju značenje. Upravo takva je bila Vedranina vjenčanica s potpisom Kaftan Studija.
Klasična silueta s modernim twistom u smislu četvrtasti izrez, elegantna mašna u struku i suptilni til koji u hodu blago prelazi iz bijele u puderasto rozu.
Vjenčanica koja na prvi pogled djeluje jednostavno, a na drugi jasno pokazuje da je sve na njoj promišljeno do posljednjeg šava. Vedrana ju je nosila s lakoćom, uz nisku punđu, biserne naušnice i buket orhideja koji je savršeno pratio tonove haljine.
Poseban pečat ovoj haljini daje upravo sloj til materijala koji lagano izranja ispod satenskog kroja. U hodu, pri okretima, dok Vedrana pleše ili grli Dadu, til se razigrano vijori i otkriva suptilne ružičaste tonove koji se ne vide odmah, ali se pamte.
Taj trenutak iznenađenja kad bijela haljina iz jednog ugla postane pastelna jedan je od onih detalja zbog kojih ovu vjenčanicu nije moguće zaboraviti.
A kada je došao red na prvi ples, prostorija je utihnula, svjetla su se zamračila, a Vedrana i Dado zaplesali su u svom ritmu. U tom trenutku, vjenčanica je zaigrala na potpuno novi način. Til se kretao kao da pleše s njima lagano, fluidno i s dozom filmske magije.
Uz dimnu podlogu i svjetlosne iskrice, sve je djelovalo kao scena iz neke elegantne modne kampanje… samo s mnogo više osjećaja. Haljina je zadržala svoju formu, ali pokret joj je dao novi život. Upravo to je ono što je čini posebnom: funkcionalna, moderna, lagana, ali s dubinom i etiketom bh.brenda Kaftan.
Foto: @vedrana_mikulic
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!