Zahvaljujući Tik Toku, svi pričaju o proizvodima ovog beauty brenda
Tekst:Bonjour.ba
BEAUTY SAVJETITikTok platforma je koja je u našu svakodnevicu unijela brojne promjene, od načina kako pripremamo kavu do stilova koje biramo u uređenju doma.
TikTokeri su, otkrivajući svoju jutarnju rutinu i večernje rituale njege kože, u fokus svojih video zapisa stavili brend za koji brojni beauty entuzijasti već znaju, no, sada je dobio još veću pažnju.
Riječ je o kozmetičkom brendu CeraVe koji je dio rutine brojnih dama koje imaju osjetljivu kožu, zahvaljujući jednostavnoj formuli i efikasnom djelovanju. Dostupan je u drogerijama, preporučivan je od strane dermatologa i ima dizajn proizvoda koji na prvu nije previše atraktivan. No, sada su postali viralni hit zahvaljujući pažnji koju su mu poklonile mlađe generacije ističući njegov sastav, a ne dizajn, kao najvažniji dio brenda.
Ubrzo je brend bilježio rekordne prodaje koje su, ovisno o mjesecu, rasle i do 65%, a dame diljem svijeta počele su pretraživati je li brend dostupan u drogerijama i u njihovom gradu.
ŠTO CERAVE FORMULACIJE ČINI UČINKOVITIMA?
CeraVe brend je za njegu lica i kože koji je osnovan u SAD-u. U suradnji s dermatolozima razvijaju proizvode koji imaju ulogu dopuniti, obnoviti i optimizirati barijeru kože. Iza svakog proizvoda stoji jedinstven sastojak – ceramidi.
Ceramidi su lipidi koji su prirodno dio naše kože i imaju ulogu obnavljati barijeru kože, osigurati dugotrajnu hidrataciju te spriječiti gubitak vlage. Osim ceramida, CeraVe kozmetika sadrži i druge aktivne sastojke poput glicerina ili hijaluronske kiseline. Prvotno su se na tržištu predstavili s tri proizvoda – čistač za lice, krema i losion, a danas u svom portfoliju imaju i do 70-ak proizvoda. Mnogima su upravo njihovi proizvodi odlična dopuna i podloga za ostale korake skincare rutine. Njihove proizvode možete poručiti i online putem asos.com.
***
Foto: @ardenrose
Tekst: BONJOUR.ba