TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 31.8.2022.
Izuzetni govornici i vrhunski program na najvećoj regionalnoj konferenciji u srcu Rovinja.
Mnoštvo domaćih, ali i inozemnih renomiranih lica iz različitih područja i industrija kao što su mediji, odnosi s javnošću, IT, glazba, ekonomija te inovacije i ove će godine obogatiti uzbudljivu atmosferu Weekend Media Festivala, najveće regionalne konferencije. Tako će jubilarni Weekend.15 od 22.9. do 25.9. pod sloganom #SAMODOĐI u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, među ostalima, ugostiti Yossija Melmana, najvećeg stručnjaka međunarodne sigurnosti, ekonomskog eksperta Vuka Vukovića te najmlađu TED govornicu Ghadu Wali.
Kreativno, oglašivačko i medijsko okupljanje kroz više od 35 predavanja, diskusija i panela znatiželjnim posjetiteljima pružit će nova iskustva i znanja, prvenstveno zahvaljujući izvanrednim karijerama i postignućima ovogodišnjih govornika. Koje tajne skriva mračni svijet špijunaže te što znači brinuti o međunarodnoj sigurnosti najbolje zna cijenjeni izraelski novinar i publicist Yossi Melman, a upravo će on u razgovoru 1 na 1 pod nazivom „Što možemo naučiti od Mossada?“ s Igorom Alborghettijem, glavnim urednikom tjednika Express, otvoriti program Weekenda.

Yossi Melman
O ključnim koracima za učinkovito pokretanje poslovanja i uspješno uplovljavanje u poduzetničke vode govorit će Nikola Dešković, osnivač prve internet tvrtke AutoScout 24 koja se bavila promidžbom i oglasima rabljenih automobila, dok će Alan Sumina, osnivač i direktor Nanobita- domaćeg jednoroga, identificirati značaj i utjecaj mobilnih igara.
Aktualnih ekonomskih trendova dotaknut će se Vuk Vuković, koji će govoriti o vrućoj jeseni i recesiji koja nas čeka u 2023., a zašto se WEB 3.0 smatra digitalnom prekretnicom reći će Filip Dragoslavić, suosnivač tvrtke Solrise koja se bavi blockchainom, Nikola Škorić, direktor ElectroCoina, firme čija je misija jednostavna, brza i legalna kupoprodaje kriptovaluta te Ida Pandur, generalna menadžerica NEAR Balkans Huba.
Jedna od najuzbudljivijih priča na Weekend.15 zasigurno će biti razgovor Nikole Pavešića, iz Infobipa s Michael Seldenom iz tvrtke Fineless Foods, jednim od trenutno najzanimljivijih food tech start upova na svijetu. U sklopu Weekenda.15 bit će proglašeni i pobjednici domaćeg Food Tech start-up natjecanja u organizaciji Infobipa, Maistre i Peperminta, koje je započelo na Weekend Food Festivalu u svibnju.

Jason Romeyko
Pod okriljem Weekenda, ove godine održava se i Golden Drum festival koji nagrađuje najbolje ideje, najuspješnije kreativne timove te vješte pojedince koji su učinkovito oživjeli inovativne ideje te tako ostavili svoj trag u oglašivačkoj industriji, a ovogodišnja glavna tema festivala je Rebuilding Connection. Tim povodom, publika će imati priliku upoznati Ghadu Wali, najmlađu TED govornicu koja predstavlja regiju MENA i prvu arapsku dizajnericu koja je govorila u sjedištu UNESCO-a u Parizu.
U Rovinju će nastupiti i Fabio Seidl, direktor za globalni kreativni razvoj u Meti, odgovoran za kampanje diljem svijeta za prestižne brendove kao što su Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger i Quest te Jason Romeyko, svjetski izvršni kreativni direktor i upravni partner tvrtke Serviceplan International proglašene nezavisnom mrežom godine u Cannesu 2022.

Fabio Seidl
Izuzev vrhunskih govornika i odličnih edukativnih sadržaja, Weekend Media Festival poznat je i po impresivnom zabavnom programu koji neće izostati ni ove godine. Tako će na najvećoj regionalnoj konferenciji nastupiti i trenutno najveća regionalna zvijezda – Konstrakta, u pratnji benda Zemlja Gruva.
Kotizacije za najočekivaniji Weekend u godini još dva dana možete nabaviti po super cijeni. Sve informacije i najnovije vijesti o Weekendu možete pronaći ovdje, a sve novosti saznajte i putem službenih Instagram i Facebook kanala.
* * *
Fotografije: Weekend Festival PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!