TEKST: Emina Smaka

DATUM OBJAVE: 31.8.2022.

Izuzetni govornici i vrhunski program na najvećoj regionalnoj konferenciji u srcu Rovinja.


Mnoštvo domaćih, ali i inozemnih renomiranih lica iz različitih područja i industrija kao što su mediji, odnosi s javnošću, IT, glazba,  ekonomija te inovacije i ove će godine obogatiti uzbudljivu atmosferu Weekend Media Festivala, najveće regionalne konferencije. Tako će jubilarni Weekend.15 od 22.9. do 25.9. pod sloganom #SAMODOĐI u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, među ostalima, ugostiti Yossija Melmana, najvećeg stručnjaka međunarodne sigurnosti, ekonomskog eksperta Vuka Vukovića te najmlađu TED govornicu Ghadu Wali.

 



Kreativno, oglašivačko i medijsko okupljanje kroz više od 35 predavanja, diskusija i panela znatiželjnim posjetiteljima pružit će nova iskustva i znanja, prvenstveno zahvaljujući izvanrednim karijerama i postignućima ovogodišnjih govornika. Koje tajne skriva mračni svijet špijunaže te što znači brinuti o međunarodnoj sigurnosti najbolje zna cijenjeni izraelski novinar i publicist Yossi Melman, a upravo će on u razgovoru 1 na 1 pod nazivom „Što možemo naučiti od Mossada?“ s Igorom Alborghettijem, glavnim urednikom tjednika Express, otvoriti program Weekenda.

 

Yossi Melman




O ključnim koracima za učinkovito pokretanje poslovanja i uspješno uplovljavanje u poduzetničke vode govorit će Nikola Dešković, osnivač prve internet tvrtke AutoScout 24 koja se bavila promidžbom i oglasima rabljenih automobila, dok će Alan Sumina, osnivač i direktor Nanobita- domaćeg jednoroga, identificirati značaj i utjecaj mobilnih igara.


Aktualnih ekonomskih trendova dotaknut će se Vuk Vuković, koji će govoriti o vrućoj jeseni i recesiji koja nas čeka u 2023., a zašto se WEB 3.0 smatra digitalnom prekretnicom reći će Filip Dragoslavić, suosnivač tvrtke Solrise koja se bavi blockchainom, Nikola Škorić, direktor ElectroCoina, firme čija je misija jednostavna, brza i legalna kupoprodaje kriptovaluta te Ida Pandur, generalna menadžerica NEAR Balkans Huba. 

Jedna od najuzbudljivijih priča na Weekend.15 zasigurno će biti razgovor Nikole Pavešića, iz Infobipa s Michael Seldenom iz tvrtke Fineless Foods, jednim od trenutno najzanimljivijih food tech start upova na svijetu. U sklopu Weekenda.15  bit će proglašeni i pobjednici domaćeg Food Tech start-up natjecanja u organizaciji Infobipa, Maistre i Peperminta, koje je započelo na Weekend Food Festivalu u svibnju. 


Jason Romeyko


Pod okriljem Weekenda, ove godine održava se i Golden Drum festival koji nagrađuje najbolje ideje, najuspješnije kreativne timove te vješte pojedince koji su učinkovito oživjeli inovativne ideje te tako ostavili svoj trag u oglašivačkoj industriji, a ovogodišnja glavna tema festivala je Rebuilding Connection. Tim povodom, publika će imati priliku upoznati Ghadu Wali, najmlađu TED govornicu koja predstavlja regiju MENA i prvu arapsku dizajnericu koja je govorila u sjedištu UNESCO-a u Parizu.

U Rovinju će nastupiti i Fabio Seidl, direktor za globalni kreativni razvoj u Meti, odgovoran za kampanje diljem svijeta za prestižne brendove kao što su Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger i Quest te Jason Romeyko, svjetski izvršni kreativni direktor i upravni partner tvrtke Serviceplan International proglašene nezavisnom mrežom godine u Cannesu 2022. 


Fabio Seidl


Izuzev vrhunskih govornika i odličnih edukativnih sadržaja, Weekend Media Festival poznat je i po impresivnom zabavnom programu koji neće izostati ni ove godine. Tako će na najvećoj regionalnoj konferenciji nastupiti i trenutno najveća regionalna zvijezda – Konstrakta, u pratnji benda Zemlja Gruva. 

Kotizacije za najočekivaniji Weekend u godini još dva dana možete nabaviti po super cijeni. Sve informacije i najnovije vijesti o Weekendu možete pronaći ovdje, a sve novosti saznajte i putem službenih Instagram i Facebook kanala.

* * * 
Fotografije: Weekend Festival PR 


Bonjour

Više od 4.000 razloga za slavlje: Evo kako Argeta dijeli uspjeh s potrošačima i zajednicom

TEKST: Bonjour.ba - PR

Više od 4.000 razloga za slavlje: Evo kako Argeta dijeli uspjeh s potrošačima i zajednicom Više od 4.000 razloga za slavlje: Evo kako Argeta dijeli uspjeh s potrošačima i zajednicom

Argeta i ove godine potvrđuje zašto je jedan od najprepoznatljivijih brendova na našem tržištu. Uz rekordnu prodaju, uspjeh ne mjeri samo brojkama, već ga dijeli s potrošačima kroz zabavnu turneju i sa zajednicom kroz vrijednu donaciju onima kojima je najpotrebnija.

Već više od dvije decenije, Argeta ostaje simbol ‘Dobre strane hljeba’ i prvi izbor potrošača. 

 



Uz jasno definisanu strategiju i angažman svih svojih uposlenih, Argeta neumorno nastavlja stvarati kvalitetne proizvode i graditi partnerske odnose u poslovnoj zajednici, jer je to jedini način da se osigura održiv budući rast. 


argeta3bonjour_ba

U poslovnom lancu najvažnije mjesto ipak zauzimaju potrošači, koji iz godine u godinu svoje povjerenje poklanjaju Argeti, stoga je Argeta u četiri velika bosanskohercegovačka grada, odlučila s njima zajednički proslaviti novi prodajni rekord, više od 4.000 tona proizvoda. 

 

argeta8bonjour_ba

Sa više od 4.000 razloga za slavlje, tokom decembra traje Argeta turneja kojoj su domaćini Sarajevo, Mostar, Zenica i Banja Luka, a tokom koje posjetioci imaju priliku da se dobro zabave uz DJ-a i prigodne sadržaje na otvorenom, te naravno i da degustiraju omiljene Argeta proizvode. 


argeta6bonjour_ba

Sarajevo i Mostar su već bili domaćini ovom fantastičnom događaju sa sjajnom atmosferom, a preostaju još Zenica i Banja Luka. Tokom posjeta bh. gradovima Argeta planira svojim potrošačima podijeliti ukupno 40.000 pašteta.

Značajan poslovni uspjeh nadahnuo je Argetu da kao društveno odgovorna kompanija da svoj doprinos i onima kojima je pomoć prijeko potrebna. 


argeta2bonjour_ba

argeta7bonjour_ba

Ovom prilikom,  Argeta će donirati proizvode u vrijednosti od 49 hiljada KM Udruženju Pomozi.ba za potrebe projekta ‘Obrok za sve’, u okviru kojeg Udruženje ljudima u potrebi širom BiH isporuči više od 1.000 obroka dnevno. 

Rad ovog Udruženja motiviše širu društvenu zajednicu i često nas ujedinjuje kada je građanima pomoć neophodna. Kroz ovu donaciju i Argeta se nada da će pomoć mnogima donijeti osmijeh na lice, a drugima biti snažna motivacija da učestvuju u projektu ‘Obrok za sve’. 


argeta1bonjour_ba

Svi ovi uspjesi potvrđuju da je Argeta više od paštete, brend koji godinama gradi kvalitet i povjerenje, ostajući dosljedan onome što ga čini prepoznatljivim.

Foto: PR  
Naslovna fotografija: @argeta_official


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!