TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 27.6.2024.

Najveće događanje za dizajn u Hrvatskoj, XI. Zagreb Design Week, održat će se od 25. do 29. rujna 2024., na jedinstvenoj lokaciji, u Jadran filmu.


Kultni filmski studiji u Dubravi poslužit će kao kulisa festivala dizajna koji otkriva ovaj novoobnovljeni prostor kao najzanimljivije mjesto za događanja u Zagrebu.




Tema ZGDW-a 2024. je „Breaking the Glass Ceiling“, u prijevodu „Razbijanje staklenog stropa: Revolucija dizajna“. Ovom temom festival želi promovirati različitosti i zalagati se za jednakost, kreativnost i suradnju u dizajnu.

Ovogodišnja država partner je Italija čiji utjecaj na dizajn ne treba posebno isticati. Dok su talijanski dizajneri dobro poznati, dizajnerice su ostale u njihovoj sjeni. U suradnji s Veleposlanstvom Italije, posebno je za ZGDW osmišljena izložba talijanskih dizajnerica koja će biti predstavljena u studiju koji je za ovu priliku preimenovan u „Talijanski paviljon“.




Posebnost ovogodišnjeg izdanja niz je gostujućih izložbi. Tri izložbe grafičkog dizajna dolaze iz Amerike. Svjetska prijestolnica dizajna 2024., aglomeracija San Diego (SAD) / Tijuana (Meksiko), predstavlja se izložbom o međusobnim kulturnim utjecajima - „Percepción Peculiar“.

Festival dizajna Local Chile predstavlja čileansku scenu izložbom „Sur Emergente“, a predavanje će održati Joaquín Béjares H., direktor festivala. Anchorage Museum donosi suvremenu scenu Aljaske s naglaskom na inuitski dizajn. Barcelona Design Week gostuje dvjema izložbama modnog dizajna iz serije „Sustainable Change“ - „Gender perspective in fashion“ i „Fashion for body diversity“.




Jedan od filmskih studija nosi ime Orsona Wellesa, jer upravo je ovdje 1960ih snimao jedan od najpoznatijih režisera svih vremena. Studio Orson Welles ugostit će najbolje dizajnirani namještaj na hrvatskom tržištu, koji se već tradicionalno predstavlja na ZGDW-u. Budućnost hrvatskog dizajna bit će predstavljena ZGDW izložbom fakulteta i škola, na marketu ćete moći kupiti proizvode direktno od dizajnera, dok je četvrtak 26. 9. rezerviran za modnu reviju.

Upravo su otvorene prijave za čak osam programa. Između ostalog možete se prijaviti za međunarodnu nagradu za dizajn ZGDW AWARD. Odabrani radovi bit će predstavljeni izložbom na ZGDW-u, a svečanost dodjele nagrada održat će se na otvorenju. Više informacija možete pogledati ovdje




U parku, na glavnoj pozornici, održavat će se predavanja, paneli, glazbeni i filmski programi. Prostor je to za cjelodnevno opuštanje uz razne aktivnosti, radionice i širok izbor hrane i pića. Ulaz na ZGDW je slobodan, a ovdje pogledajte detaljnije informacije.

 

* * *
Foto: ZGDW PR


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!