TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 19.9.2023.

Amina je diplomirana produkt dizajnerica na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu, a njen rad je nominiran na ZGDW u kategoriji Tekstilni i modni dizajn.


Realizirala je niz studentskih projekata iz polja produkt i modnog dizajna, radeći uporedo kao kostimograf i scenograf. Njen akcenat je na slobodi, prirodnosti, praktičnosti i momentu magičnog u dizajnu.

"Umjetničko izražavanje prožima se kroz pomno birane teme projekata s dozom promišljanja o odnosu forme i funkcije. Dizajn je način života i razmišljanje, svakodnevno nastojanje da unaprijedimo i inoviramo budućnost dizajnerske scene, lokalno i globalno." - rekla je Amina Musić.

Nominovani su radovi ma i kekino, koji kroz igru i slobodu pokreta preispituju odnos društva prema trudnici i odijevanju, kao i dječiju intimu.




Haljina za trudnicu ma je rad kroz koji se proteže niz istraživanja na temu trudnoće kao psihičkog i pojavnog dijela promjena, ali i historijskog, socijalnog i kulturološkog poimanja trudne žene. Kao produkt rada nastala je unikatna haljina za upotrebu u svakodnevnim prilikama, ali s ciljem da se u njoj žena osjeća posebno i da se slavi ljepota i snaga ženskog trudnog duha i tijela. Haljina je kreirana tako da bude udobna i da se mijenja s tijelom trudnice tokom različitih faza trudnoće, ali i kroz postporođajni period.

Trudnoća kao faktor opstanka svijeta posmatrana kroz prizmu dizajna je neizmjereni poligon istraživanja. Suočavajući se s nizom teorijskih i činjeničnih medicinskih ukazivanja vezanih za trudnoću, u spoju sa svim, dovelo je do krajnjeg rješenja - haljine koja spaja estetsko, funkcionalno i dekorativno. Istraživački rad u polju inkluzivnog dizajna je velika odgovornost i izazov. Haljina kao sinteza istraženog javila se prirodno i dala svjetionik za dalji rad u polju rješenja estetske funkcionalnosti s idejom da se žena osjeća posebno, da se slavi ljepota i snaga trudnog ženskog tijela.




Haljina je oblikovana s ciljem da bude udobna, sastoji se iz dva dijela čime je omogućeno da dio koji pokriva stomak sužava i širi. Haljina je realizovana u prozračnom, prirodnom lanu i dekorisana transferisanjem prirodnog bilja na tkaninu i fiksiranjem dekoracije. Misao vodilja je ostala duboko usađena u budućnosti opstanka, jer bez poroda nema ni čovjeka, a mi smo dio budućnosti, samim tim važno je istraživati posebnost trudnica i olakšavanje njihove svakodnevnice preko dodira posebnosti i osjećaja nesputanosti.




Dekica kekino preispituje pojam intime kod djeteta, pokušavajući da razvije odnos između produkta i magičnog svijeta mašte.
Dječija deka nastala je iz koncepta “žabice”, igre gatalice koja kod djece razvija maštu i kreativnost beskonačnog spajanja, slaganja i razlaganja.




Zbog svoje forme i oblika “žabica” podsjeća na sklapanje manjih dijelova koji čine veću cjelinu. Bitan je odnos djeteta i dekice sa strane psihologije i onog što svaka individua doživljava kao svoju dječiju, najraniju intimu.




Unošenjem boja i geometrije želja je oživjeti igru žabica na nekonvencionalan način kroz produkt, dekicu za djecu koja će sadržavati kvalitete samog savijanog papira. Na taj način odrasla osoba će evocirati mentalne uspomene, a dijete u svojoj dobi stvarati prostor za skrivanje u svijet dječije intime. Deka za djecu u formi žabice omogućava djetetu pokrivanje prilikom spavanja, igru savijanja dekice na različite načine i sakrivanje igračaka kako bi se razvile motoričke sposobnosti u dobi bebe.




Produkt je visoke estetske prirode koji potiče maštu i razvija dječiju intimu. Sistem slaganja u formu žabice je simboličke prirode, jer proizilazi iz instiktivne reakcije na riječ intima.

Nagrade se dodjeljuju u obliku priznanja, na otvorenju Zagreb Design Weeka, 26. Septembra. ZGDW ove godine traje od 26. septembra do 1. oktobra.

* * *
Foto: Amina Musić


Bonjour

Više od 4.000 razloga za slavlje: Evo kako Argeta dijeli uspjeh s potrošačima i zajednicom

TEKST: Bonjour.ba - PR

Više od 4.000 razloga za slavlje: Evo kako Argeta dijeli uspjeh s potrošačima i zajednicom Više od 4.000 razloga za slavlje: Evo kako Argeta dijeli uspjeh s potrošačima i zajednicom

Argeta i ove godine potvrđuje zašto je jedan od najprepoznatljivijih brendova na našem tržištu. Uz rekordnu prodaju, uspjeh ne mjeri samo brojkama, već ga dijeli s potrošačima kroz zabavnu turneju i sa zajednicom kroz vrijednu donaciju onima kojima je najpotrebnija.

Već više od dvije decenije, Argeta ostaje simbol ‘Dobre strane hljeba’ i prvi izbor potrošača. 

 



Uz jasno definisanu strategiju i angažman svih svojih uposlenih, Argeta neumorno nastavlja stvarati kvalitetne proizvode i graditi partnerske odnose u poslovnoj zajednici, jer je to jedini način da se osigura održiv budući rast. 


argeta3bonjour_ba

U poslovnom lancu najvažnije mjesto ipak zauzimaju potrošači, koji iz godine u godinu svoje povjerenje poklanjaju Argeti, stoga je Argeta u četiri velika bosanskohercegovačka grada, odlučila s njima zajednički proslaviti novi prodajni rekord, više od 4.000 tona proizvoda. 

 

argeta8bonjour_ba

Sa više od 4.000 razloga za slavlje, tokom decembra traje Argeta turneja kojoj su domaćini Sarajevo, Mostar, Zenica i Banja Luka, a tokom koje posjetioci imaju priliku da se dobro zabave uz DJ-a i prigodne sadržaje na otvorenom, te naravno i da degustiraju omiljene Argeta proizvode. 


argeta6bonjour_ba

Sarajevo i Mostar su već bili domaćini ovom fantastičnom događaju sa sjajnom atmosferom, a preostaju još Zenica i Banja Luka. Tokom posjeta bh. gradovima Argeta planira svojim potrošačima podijeliti ukupno 40.000 pašteta.

Značajan poslovni uspjeh nadahnuo je Argetu da kao društveno odgovorna kompanija da svoj doprinos i onima kojima je pomoć prijeko potrebna. 


argeta2bonjour_ba

argeta7bonjour_ba

Ovom prilikom,  Argeta će donirati proizvode u vrijednosti od 49 hiljada KM Udruženju Pomozi.ba za potrebe projekta ‘Obrok za sve’, u okviru kojeg Udruženje ljudima u potrebi širom BiH isporuči više od 1.000 obroka dnevno. 

Rad ovog Udruženja motiviše širu društvenu zajednicu i često nas ujedinjuje kada je građanima pomoć neophodna. Kroz ovu donaciju i Argeta se nada da će pomoć mnogima donijeti osmijeh na lice, a drugima biti snažna motivacija da učestvuju u projektu ‘Obrok za sve’. 


argeta1bonjour_ba

Svi ovi uspjesi potvrđuju da je Argeta više od paštete, brend koji godinama gradi kvalitet i povjerenje, ostajući dosljedan onome što ga čini prepoznatljivim.

Foto: PR  
Naslovna fotografija: @argeta_official


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!