Zadig & Voltaire: Nova dva parfema cool francuskog branda
Tekst:Bonjour.ba
BEAUTY SAVJETIZadig & Voltaire je prestižna francuska modna kuća, čije je ime izvedeno iz nadimka osnivača Thierryja Gilliera, predvodnika Voltaireve filozofije. Godine 1997. sudbina rock zvijezde heroja Zadiga i njegovog revolucionarnog filozofa Voltairea, je inspirirala Thierryja Gilliera da kreira novi francuski luksuzni brend. Chic i ležeran, mladalački, umjetnički, pariški, ženstven i muževan. Brand koji je mnogo više od svakodnevnog. To je kolekcija slobodnog duha sa rock stavom - ona razbija kalup i okreće se ka modernom. Kašmir za sve. Zadig & Voltaire su oživjeli pletenu odjeću: izderano, iskuhano, nestrukirano i veliko, sa vidljivim šavovima, nedovršenim rubovima, slojevima. Stil sa stavom. Moda kao stav, umjetnost kao inspiracija. Postoji samo jedno pravilo: budite ono što jeste, u potpunosti. To sve je ambicija bez granica ovog brenda i predstavlja njihov modni manifest.
UMJETNOST KAO INSPIRACIJA
Sa diplomom sa Parsons School of Design u New Yorku i strašću za skupljanje umjetnina., osnivač Thierry Gillier crta svoju odlučnu modernu rock inspiraciju izvedenu iz moderne umjetnosti. Bilo da su u njegovom uredu, izloženi u radnjama ili kod kuće, njegova najdraža djela oblikuju raspoloženje koje teče kroz njegove kolekcije. Izvorni manifest živopisne, chic i casual mode. Sloboda da izrazite sebe u potpunosti. „Umjetnost je istina“.
PARIŠKO NASLJEDSTVO
Zadig, tj. Thierry Gillier: čovjek koji izvozi Voltairea u sve četiri strane svijeta, izazov ostvaren kroz reputaciju brenda, književni predvodnik francuskog njuha, sa jedne generacije na drugu, gdje se ležernost i ozbiljnost sastaju, kontrast dubine i svjetlosti, modernog i klasičnog.
DIZAJN! VJEČNI ROCK
Razbijanje kalupa sa nonšalantnošću da bi se stvorio živopisni susret dva junaka i njihovih mirisa. Samostalno, dvije bočice predstavljaju revoluciju ljubavi. Strastvenu ljubav u crnom i bijelom. Umjetnička slika oblikovana rockom. Ženstvena bijela. Muževna crna. Između harmonije i prirode, ona i on, zajedno u opojnoj igri zavođenja. Jedno protiv drugog , njihove jednobojne bočice postaju jedno. Ostavljaju trag za njima, stav, dvije bezvremenske esencije. „Dizajn bočice je elegantan i jednostavan. Inspiriran suvremenom umjetnošću, željeli smo da se fokusiramo na minimalistički dizajn. Crno i bijelo. Kao simbol suprotnosti i privlačnosti između muškaraca i žena. ”
„Zadig je stil života, unikatan izgled, osjećaj slobode.“ – Cecilia Bonstrom, umjetnički direktor Zadig & Voltaire
OD MODE DO MIRISA
Usklađivanje osnivača Thierryja Gilliera i internacionalnih stručnjaka proizvođača parfema Beaute Prestige International, partnera od povjerenja najvećih imena u modi i genija iza kultnih mirisa. Hrabri duh brenda. Vizija. Izbor od strane modne kuće koji je u laganom chic i rock stilu, koji je revolucionirao modu. Da bi kreirali mirisni stav Zadiga & Voltaire-a, BPI je uzeo dio brendovog DNK i prenio ga u dva alter ega mirisa. ONA, ON: suprotnosti koje se privlače. Umjetnost je inspiracija koja je besplatna u Parizu. U njihovim tragovima se nalazi elegantni potpis sandalovine. Živopisni stav u crnom i bijelom. Tradicionalni miris vlada bočicama koje izgledaju oštećeno. One stvaraju napetost i pričaju istinitu priču: alhemija jednog para, zauvijek mlada.
Nova dva mirisa Zadig & Voltaire crpe iz vrijednosti brenda da bi stvorili neočekivano, susret dva bezvremenska mirisa. HIM/HER manifest mirisa sa unikatnim DNK. Vrijedni materijali su kombinirani, svaka nota je izjava koja je oličenje ležernog i chic stila brenda. Gornje note odražavaju jake i jasne ličnosti koje određuju ton: jasmin za nju, citrus za njega.
Harmonije su postignute sa kestenom i tamjanom. Slatka vanilija. Muževna crna i ženstvena bijela pronalaze savršenu ravnotežu u nepredvidljivom. Iza sebe ostavljaju trag mirisa koji opisuje pariški umjetnički život: sandalovina, potpis Zadiga & Voltairea koji stvara ovisnost.
„Ne mogu zamisliti život bez mirisa. Volim kada za sobom ostavi trag. Ističe osobnost. To je alkemija između vas i nekog drugoga.“ Thierry Gillier, osnivač.
THIS IS HIM! - DRVENAST, ORIJENTALNI MIRIS
Kreiran od strane Nathalie Lorson i Aurelion Guichard ( Firmenich )Crn. Moćan. Gospodin rocker sa borbenim duhom. Ova urbana skitnica ojačava svoje samopouzdanje sa začinjenim tamjanom, grejpfrutom i crnim biberom. Muževnost sa mekim srcem – pola vanilija, pola tamjan. Slobodni duh sa divljim instinktom: sandalovina, potpis Zadiga& Voltairea. Nesputani moderni junak, odlučno muževan. Ovo je ON!
„Za This is Him! Miris, inspiraciju sam crpila iz vrijednosti brenda.“ Nathalie Lorson - Firmenich
THIS IS HER! - DRVENAST, CVJETNI MIRIS
Kreiran od strane Sidonie Lancesseur i Michaela Almairaca (Robertet) Bijelo. Istinito. Pariška elegancija obmotana nježnom svilom i kašmirom. Mlada, nemirna ljepota razmetljivo prska cvjetni buket arapskog jasmina razrijeđenim ružičastim biberom. Slatkoća sa rock duhom napravljena od kestena i vanilije. Slobodna kao i njen izgled, njena ženstvenost i potvrđena sa intenzivnom, drvenastom i mliječnom baznom notom:Samouvjerena, nepredvidljiva, neodoljiva. Ovo je ONA!
„Za This is her! miris zamislio sam rock grupu koja svira žestoku pjesmu u pariškom stanu.“ Michel Almairac – Robertet.
KAMPANJA - IGRA SJENA I SVJETLA
Noćno doba u Parizu. U gradu svjetlosti, suprotnosti se privlače, strast je uzavrela, sve snimljeno u pariškom stanu od strane fotografa Freda Meylana. Njegov cilj: Oblikovati mnoga lica ovog para mirisa.
Ona: nježna i ležerna u crnim kožnim hlačama i čizmama sa zakovicama, graciozna francuska muza koju utjelovljuje Josephine Le Tutour.
On: u tamnim farmerkama, misteriozan, muževan ali i dalje osjećajan, model Sam Lammar.
Osjećaj slobode preko kaldrme, vjetar u kosi. Ples do sitnih sati ujutro. Dodiri kože, grljenje, odvajanje, osjećaj. Harmonija između dva mirisa. Živopisna privlačnost crnog i bijelog u reklamnom kratkom filmu koji je napravio Emmanuel Giraud.