TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 30.4.2024.
U Sarajevu je 30. 4. 2024. održano sedmo po redu Young Lions BiH takmičenje, a ovogodišnji Grand Prix osvojili su lavica i lav iz agencije Mania - Anja Trbojević i Stefan Bobrek, koji su ujedno i pobjednici kategorije Digital.
Oni će imati priliku predstavljati Bosnu i Hercegovinu na oficijelnom Young Lions takmičenju koje će se održati od 17. do 21. juna 2024. godine u francuskom Cannesu. Pobjednici u PR kategoriji su uposlenici agencije WOW, Tamara Vukmirović i Dušan Mačkić, dok su pobjednici u Design kategoriji lavovi agencije VIPstaple, Sandro Jovanović i Amar Rahić.


Mladi kreativci imali su samo 24 sata da pokažu svoju kreativnost te predstave svoje jedinstvene ideje i originalna komunikacijska rješenja na zadati brief. Posebno se ističe humanitarni karakter takmičenja, gdje se svake godine angažuje neprofitna humanitarna organizacija ili organizacija civilnog društva kao klijent, čije zadatke rješavaju takmičari.

Ove godine učesnice i učesnici su odgovarali na brief organizacije “Think Pink – Zajedno smo jedno”, koja je jedna od najuspješnijih organizacija u Bosni i Hercegovini koja se bavi osnaživanjem zdravlja žena te pružanjem podrške ženama koje su preživjele karcinom dojke i kojoj će se ustupiti kreativna rješenja takmičara.
Članovi žirija za ovu godinu bili su Miloš Đurđević (Creative Director, Fullhouse Ogilvy), Paula Baburić (Planning director at Publicis Worldwide), Ana Burazer (Creative Director, suosnivač Stereotip), Ekrem Dupanović (Glavni urednik Media Marketing) i Nela Hasić (Think Pink - Zajedno smo jedno).

Izuzetno prijatnu atmosferu na takmičenju dodatno je obogatila Grand kafa sa svojim kutkom u kojem su mladi kreativci mogli uživati u jedinstvenim aromama kafe i cjelodnevnom posluženju.

Young Lions BiH takmičenje odvija se u okviru Internacionalnog Cannes Young Lions Competition, pod pokroviteljstvom Branding konferencije, a u organizaciji agencije Via Media.
* * *
Foto: Via Media
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!