TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 25.3.2022.
YOUNG LIONS BiH i ove godine ponovo poziva mlade kreativne lavove i lavice iz marketinške industrije, da se prijave na takmičenje u tri kategorije: PR, Digital i Dizajn.
Takmičenje će se održati online i otvoreno je za sve učesnike i učesnice do 31 godine starosti, uključujući i one koji su rođeni nakon 24.06.1990. godine.
YOUNG LIONS BiH takmičenje se odvija u sklopu Internacionalnog Cannes Young Lions Competition i pod pokroviteljstvom Branding konferencije. Ovo je jedinstvena prilika da svoje lavovski dobre ideje mladi takmičari i takmičarke predstave cijelom svijetu. Prijave za YOUNG LIONS BIH zvanično su otvorene od petka, 25.03. i trajat će sve do 08.04.2022. godine.
Koncept takmičenja je jednostavan i jasan – tim koji se takmiči čine dva mlada kreativca ili kreativke. Pred njima će se naći mnogobrojni izazovi, a oni imaju 24 sata da samostalno odgovore na iste. YOUNG LIONS BIH takmičenje će se održati putem Zoom platforme 13.04., žiriranje će se obaviti dan poslije 14.04., a 15.04. će se proglasiti pobjednici. Pobjednički tim (Grand Prix) od dva mlada lava/lavice će predstavljati Bosnu i Hercegovinu na online takmičenju Cannes Young Lions.
„Od prve godine osnivanja, Young Lions BiH takmičenje je služilo kao svojevrsni benchmark stanja kreativnosti, i budućeg razvoja advertajzing industrije u BIH. Ideja je jasna. Ako imamo mlade snage spremne da „grizu“, onda se imamo čemu nadati. Ova ideja se odražava i u sloganu ovogodišnjeg takmičenja, koje poziva mlade lavice i lavove da iskorače i pokažu šta i koliko mogu.“, izjavio je Haris Mujanović, CEO agencije VIA MEDIA.
Ukoliko smatrate da će vaša kreativnost i lavovska borba osigurati mjesto na ovogodišnjem Cannes Young Lions takmičenju i titulu Grand Prix, pozovite svog partnera u kreativnosti i prijavite se ne kasnije od 08. aprila 2022. godine na sljedećem linku.
Vrijeme je za najkreativnije mlade umove Bosne i Hercegovine. „Cannes you bite?“
***
Naslovna fotografija: Via Media PR
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
S dolaskom sunčanijih dana, sve više nas privlači laganija šminka koja diše s kožom. Nekako prirodno, kao da i lice traži predah u smislu manje slojeva, manje napora, ali da opet izgleda svježe i sjajno.
Baš u tom raspoloženju, između razgovora o glow efektu i scrollanja kroz makeup savjete na društvenim mrežama, počeo se vrtjeti jedan proizvod.
Tečni bronzer o kojem svi pišu, koji se pojavljuje u rutini influencerica i koji izgleda na licu kao dobar filter i to onaj osunčani, ali bez minute provedenih na direktnom suncu.
Bez pudera, bez težine i samo taj sjaj koji svi primijete
U moru tečnih bronzera koji dolaze i odlaze s trendovima, ovaj se posebno zadržao. Ne zato što ima savršen PR tim, nego jer žene koje ga koriste ostaju pri njemu. Razlog? Tekstura. Lagan je, skoro vodenkast, ali s dovoljno pigmenta.
Nema osjećaja težine, nema tragova, nema potrebe za dodatnim korektorima. Dovoljno je nekoliko kapljica i koža već izgleda svježije kao da ste baš sada izašli iz prijatne šetnje po suncu.
Stopi se s kožom tako prirodno da niko ne bi rekao da nosite bronzer. Nema praškastih tragova samo baršunasti finiš koji izgleda kao dobar dan za vašu kožu.
Zašto svi pričaju o njemu?
Jer nije samo za lice. Jagodice, kapci, dekolte gdje god ga stavite, ten izgleda bolje, ali ne napadno i još jedan bonus: odlično se slaže s hidratantnim kremama i SPF-om pa ga lako ubacite i u najminimalniju jutarnju rutinu.
Uz to, veganska je formula, bez parabena i mikroplastike, a nijanse su birane tako da odgovaraju različitim tonovima tena od svjetlijih do onih s maslinastim podtonom.
Sada onaj dio koji vas vjerovatno najviše zanima… postojanost. Ovaj bronzer ostaje na mjestu. Ne klizi, ne oksidira i ne zahtijeva popravke tokom dana.
Glow koji izgleda kao vaša koža, samo bolje
U danima kada želite izgledati dotjerano, a da ne provedete pola jutra pred ogledalom, ovakvi proizvodi su pravo otkriće.
Sve ono što ljeti tražimo od šminke: lagana tekstura, zdravi sjaj i osjećaj da ništa ne nosimo, a sve izgleda bolje.
Da, možete ga nositi bez pudera, čak i bez rumenila. Možda uz malo maskare i SPF-a i to je to.
Naslovna fotografija: @laraspengler
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!