Young Lions BiH takmičenje kao jedinstvena prilika za sve mlade kreativce!
Tekst:Bonjour.ba/PR
EVENTYOUNG LIONS BiH i ove godine ponovo poziva mlade kreativne lavove i lavice iz marketinške industrije, da se prijave na takmičenje u tri kategorije: PR, Digital i Dizajn.
Takmičenje će se održati online i otvoreno je za sve učesnike i učesnice do 31 godine starosti, uključujući i one koji su rođeni nakon 24.06.1990. godine.
YOUNG LIONS BiH takmičenje se odvija u sklopu Internacionalnog Cannes Young Lions Competition i pod pokroviteljstvom Branding konferencije. Ovo je jedinstvena prilika da svoje lavovski dobre ideje mladi takmičari i takmičarke predstave cijelom svijetu. Prijave za YOUNG LIONS BIH zvanično su otvorene od petka, 25.03. i trajat će sve do 08.04.2022. godine.
Koncept takmičenja je jednostavan i jasan – tim koji se takmiči čine dva mlada kreativca ili kreativke. Pred njima će se naći mnogobrojni izazovi, a oni imaju 24 sata da samostalno odgovore na iste. YOUNG LIONS BIH takmičenje će se održati putem Zoom platforme 13.04., žiriranje će se obaviti dan poslije 14.04., a 15.04. će se proglasiti pobjednici. Pobjednički tim (Grand Prix) od dva mlada lava/lavice će predstavljati Bosnu i Hercegovinu na online takmičenju Cannes Young Lions.
„Od prve godine osnivanja, Young Lions BiH takmičenje je služilo kao svojevrsni benchmark stanja kreativnosti, i budućeg razvoja advertajzing industrije u BIH. Ideja je jasna. Ako imamo mlade snage spremne da „grizu“, onda se imamo čemu nadati. Ova ideja se odražava i u sloganu ovogodišnjeg takmičenja, koje poziva mlade lavice i lavove da iskorače i pokažu šta i koliko mogu.“, izjavio je Haris Mujanović, CEO agencije VIA MEDIA.
Ukoliko smatrate da će vaša kreativnost i lavovska borba osigurati mjesto na ovogodišnjem Cannes Young Lions takmičenju i titulu Grand Prix, pozovite svog partnera u kreativnosti i prijavite se ne kasnije od 08. aprila 2022. godine na sljedećem linku.
Vrijeme je za najkreativnije mlade umove Bosne i Hercegovine. „Cannes you bite?“
***
Naslovna fotografija: Via Media PR