TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 11.5.2016.

„Ako ljudi misle da sam ja samo kćerka jednog šefa, oni su u velikoj zabludi.“ Da iza imena Ivanka Trump u produžetku ne dolazi samo – kćerka Donalda Trumpa, republikanskog kandidata za predsjednika SAD-a, Ivanka se svojski angažirala.

Ona je izvršna direktorica Trump Organizacije za razvoj i pripajanje, zadužena za prodaju Trump nekretnina diljem svijeta. Osim toga, dizajnerica je skupocjenog nakita, ima vlastitu liniju odjeće i lifestyle portal koji promiče žene poduzetnice. Karijeru modela gradila je od 1997.godine, počevši s naslovnicom časopisa Seventeen, preko revija za Versace, Marc Bouwer i Thierry Mugler. Pored svega, ova 34-godišnjakinja je supruga i ponosna majka troje prekrasnih mališana.

ivankatrump 07

Inicijativa #WomenWhoWork nastala je upravo iz pera ove mlade entuzijastice ujedno kao i poticaj i priznanje svim majkama, suprugama, poduzetnicama. Njezin lifestyle portal ivankatrump.com posvećen je slavljenju žena. Portal je zamišljen kao motivacija ženama da kreiraju život kakav će voljeti voditi. Kroz intervjue s poduzetnicama diljem svijeta koje naporno rade u različitim sferama života njen tim svakodnevno dijeli savjete o karijeri, građenju stila, financijama, roditeljstvu, ljepoti i svim onim malim temama koje zanimaju sve žene.

ivankatrump 02

 

Na upit koja joj je najvažnija poslovna lekcija koju je naučila ona odgovara:

„Volite ono što radite. Uvijek će postojati netko tko je pametniji od vas, ali ne postoji zamjena za strast. Strastveni ljudi uvijek naporno rade i to je ono što ih odvaja od ostalih.“

Svakodnevno pregovara s industrijskim titanima, stoga je logično pitanje kako se nosi sa stresom. Ona kaže sljedeće:

„Ključ svega je dobra priprema. Morate se pobrinuti da uvijek dobro znate o čemu govorite.“

ivankatrump 11

S obzirom na tempo života koji vodi, balansirajući privatne i poslovne sfere, nismo mogli ne istražiti što je to što je najviše motivira i inspirira.

„I u poslovnom i u privatnom životu, putovanja me inspiriraju više od bilo čega drugog što radim. Različiti jezici, kulture, zavičaji, hrana i dizajnerski senzibilitet koje otkrivam diljem svijeta možete pronaći u svakom mom komadu nakita.“

Kada je riječ o njenom ocu, radne navike joj je sigurno prenio. U Trump Organizaciji radi uz bok sa svojom braćom i uvijek naglašava kako su odmalena posjećivali očevo radno mjesto kako bi dobili stvarni uvid u ono čime se on bavi. Sa sigurnošću tvrde da bih ih otac bez oklijevanja otpustio kada ne bi bio zadovoljan njihovim radom. Od oca je naslijedila i ljubav prema arhitekturi, prema dizajniranju zgrada i objekata koji će činiti razliku. Danas to definitivno čini podižući ljestvicu dostignuća u arhitekturi diljem svijeta. I taman kad pomislite da posao oko nekretnina, ženu s obiteljskom pozadinom poput njene, može u potpunosti okupirati, ona ide dalje.

ivankatrump 06

Želi nešto samo za sebe, nešto čime će odati počast ženama. I tu je krenula njena priča s inicijativom #WomenWhoWork za koju kaže:

„Žene su sposobne izraziti svoju ženstvenost na potpuno drugačiji način nego prije deset godina, i to moj brand želi poticati. Dotjeranu i prikladno sexy estetiku. U haljini koju može nositi na poslovni sastanak i na večeru sa svojim suprugom.“

Budući da se većina sadržaja njenog lifestyle portala odnosi na sugestije ženama kako živjeti i balansirati sve sfere života, kaže da nerijetko biva krivo interpretirana. Stoga na svoj rad i privatni život daje završni komentar:

„Moj cilj nije propovijedati kako živjeti pompoznim životom. Ne kažem da ako radite od kuće, podižući obitelj, da to nije posao. Želim srušiti stereotipe o tome što znači biti žena koja radi. Najvažnija stavka mog branda jest da žene trebaju kreirati život koji žele živjeti.“

ivankatrump 13

„Ljudi govore o ravnoteži. Ravnoteža je grozno mjerilo stvari, jer upućuje na to da su sve stvari mjerljive na istoj skali. Volim gledati na stvari kroz pitanje: Vodim li život u skladu sa svojim prioritetima? Tu mi je uvijek glavni pokazatelj moja obitelj.“

Foto: ivankatrump.com, forbes, washingtonpost, cdn.co


Bonjour

3 najpopopularnija ruža za usne: Je li vaš omiljeni jedan od njih?

TEKST: Nevena Divčić

3 najpopopularnija ruža za usne: Je li vaš omiljeni jedan od njih? 3 najpopopularnija ruža za usne: Je li vaš omiljeni jedan od njih?

Iako popularnost proizvoda varira ovisno o tržištu i individualnim preferencijama, neki proizvodi lako postanu globalni favoriti.

U svijetu makeupa postoje favoriti koji se nalaze u većini makeup torbica i koji su omiljeni i makeup artistima. Analizirali smo razgovore s beauty entuzijastima, makeup rutine i došli do zaključka:
 


Koja su to tri najpopularnija ruža?   

MAC Ruby Woo stekao je status ikone među ljubiteljicama makeupa, moramo priznati da je tome malo doprinijela i Rihanna koja ga je dugo izdvajala kao svoj favorit. Poznat po svojoj intenzivnoj crvenoj nijansi, mat završnici i dugotrajnosti, ovaj ruž za usne često se preporučuje profesionalcima i makeup artistima diljem svijeta.
 

 
Chanel Rouge Allure utjelovljuje luksuz i sofisticiranost. S bogatom teksturom i elegantnim špicama koje naglašavaju prirodnu ljepotu, ovaj proizvod je sinonim za bezvremenski stil i često se smatra must-have artiklom u luksuznoj beauty kolekciji.
 

 
Dior Rouge Dior predstavlja savršeni spoj modernog dizajna i vrhunske formulacije. Njezina inovativna tekstura i elegantna paleta nijansi omogućuju personaliziran pristup, čineći je popularnim izborom za one koje žele istaknuti svoju ženstvenost uz visoku kvalitetu proizvoda.
 

 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!