#WomenWhoWork: 5 poslovnih savjeta Mary-Kate i Ashley Olsen - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

#WomenWhoWork: 5 poslovnih savjeta Mary-Kate i Ashley Olsen

Tekst:

Bonjour.ba

BONJOUR.CLUB
27.10.2015.

Sestre koje su se proslavile svojim glumačkim angažmanima, izgradile su modni imperij koji danas ima 188 dućana u 37 različitih zemalja svijeta i koji je u prvih deset godina postojanja dobio uglednu nagradu američkog modnog vijeća.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako im je čin potpisivanja i sklapanja ugovora poznat još od njihovog djetinjstva, ove dame su svojim poslovnim pothvatima dokazale da mogu uspješno voditi modno carstvo. Iako je njihova linija na počecima bila poznata isključivo po visokim cijenama, danas je ona sinonim za luksuzne, minimalističke i nosive komade koji nipošto nisu dosadni. Hrabri krojevi i pomno birani materijali pričaju jedinstven jezik The Row filozofije. 2007.godine, osnovale su i brand Elizabeth and James, a 2010. i linije Olsenbpye i JC Penney. Potvrdu svog rada dobile su i dobivanjem CFDA-a nagrade za najbolje ženske dizajnerice, a brand i dalje bilježi veliki rast. Njihova posljednja, proljetna kolekcija prikazana je u pariškom dvorcu u sklopu tjedna mode, a svi uzvanici su uživali u reviji sjedeći za stolom u vrtu dvorca. Time su Olsenice još jednom pokazale da paze da se njihovi klijenti uvijek osjećaju lijepo, luksuzno, posebno.


marykate nsl1

#Ne oslanjajte se na veze

U njihovom slučaju na celebrity status. Iako su ove dvije šarmantne blizanke od malih nogu miljenice javnosti, pokušale su se odmaknuti od svega onoga što im je gluma donijela. Svijesne činjenice da mnoge poznate dame žele biti dizajneri, odlučili su se u potpunosti posvetiti svojoj liniji i saznati sve što treba kako bi njihova linija odjeće bila što reprezentativnija. „Na početku nismo željeli da ljudi znaju da smo mi iza ovog branda. Razmišljali smo čak da zaposlimo muškarca koji će se predstavljati kao dizajner. Naučili smo puno toga o razvitku branda kroz razgovore sa mušterijama. Stvar je u tome da ponudite dobar proizvod, pametno i pošteno. “

#Budite svjesni svog proizvoda i ciljne skupine

Mary-Kate i Ashley su uključene u svaki segment proizvodnje njihove kolekcije. Modni stručnjaci vjeruju da je njihov brand uspio, unatoč visokim cijenama upravo zbog toga što ove dvije sestre poznaju svoje proizvode i svjesne su želja svojih kupaca. One se ne služe poznatim damama kao sredstvom za promociju. Svjesne važnosti uključenosti u cijeli postupak, jednom prilikom su i prokomentirali – „Ako vodite modnu kompaniju, jednako je važno da razumijete brojeve koliko i da imate talent za dizajn.“

#Budite jedinstveni

Iako su se sestre Olsen u mladim danima odijevale gotovo identično, kasnije su razvile osobni stil koji je postao inspiracija mnogim damama. Njihov stil je prepoznat i od strane brojnih modnih vijeća, a njihova ljubav prema predimenzionalnim komadima, slojevitom odijevanju, skupocjenim torbama i okruglim naočalama učinila ih je predstavnicama boho chica.

#Okružite se ljudima koji vas inspiriraju

Mentorstvo je jedan od važnijih čimbenika u pokretanju posla. Uvijek je pametno okružiti se inspirativnim ljudima i učiti od njih. „Odgajale su nas razne žene, od učiteljica preko dadilja do direktorica. Uvijek smo bile okružene nevjerojatnim, chic, snažnim ženama, tako da je to utjecalo na nas.“ – komentirala je Ashley jednom prilikom.

#Radite ono što volite

Baš kako je jednom prilikom rekao Bukowski – nađite ono što volite i dozvolite da vas to u potpunosti obuzme. 

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno