TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 17.10.2024.

Završeno je treće izdanje Woman.Comm konferencije, vodećeg komunikacijskog događaja u BiH.


Pod motom „Snaga komunikacije“ dvodnevna konferencija je, u Bosanskom kulturnom centru, okupila rekordan broj posjetilaca, gotovo 500. Posjetioci su imali priliku čuti edukativna predavanja, inspirativne govore i panel diskusije o bitnim društvenim temama, te najnovijim trendovima u industriji, brendiranju, umjetnoj inteligenciji i brojnim drugim temama.




Sve to su im prezentovali vodeći stručnjaci iz svijeta marketinga, medija, kreativne industrije, poslovne zajednice, te umjetnici i poznate ličnosti iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Srbije, Makedonije, Slovenije i šire.


"Naš cilj je bio okupiti stručnjake koji mogu ponuditi drugačije poglede na trenutne trendove i izazove u industriji i omogućiti učesnicima da prošire svoja znanja i vještine. Vodile su se diskusije o integraciji umjetne inteligencije u poslovne procese, kao i o ulozi brendova u kreiranju pozitivnih društvenih promjena. Osim toga, nastojali smo da razgovaramo i o važnim društveno odgovornim temama, a to je rodno zasnovano nasilje jer nam je cilj da upravo Woman.Comm Club, kao komunikacijska platforma, bude mjesto koje potiče na društveno odgovornu komunikaciju kako nas osobno, članica, tako i naših partnera i društva uopšte“, poručila je Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.


Jedna od panelistica, hrvatska umjetnica Ida Prester
, ukazala je na problem femicida u regiji i hitnost rješavanja. Svoj doprinos dala je tako što je napisala i zajedno sa kolegama iz regije otpjevala pjesmu Štit.




„Da pošaljemo poruku krika ženama da smo tu, da mislimo na njih i da ćemo im pružiti podršku, ali stalno se pitam, hoćemo li im stvarno pružiti podršku? Da li smo tu samo deklarativno, u jednoj pjesmi/spotu ili smo tu kao društvo sa svim institucijama da pomognemo tim ženama koje su u problemu“, kazala je Ida Prester.




Komunikacijska industrija u ringu sa AI?

Predavači i panelisti podijelili su svoja iskustva o tome kako odgovorno koristiti inovacije i alate u industriji, s posebnim fokusom na etička pitanja i društvenu odgovornost, no također se i rekapituliralo šta smo do sada naučili, a važno je za budućnost?




„Živimo u vrijeme tehnoloških promjena što će razultirati velikim kulturološkim i društvenim promjenama, a kako će to izgledati pojma nemam. Ono što se sada dešava je jako zanimljivo jer su umjetnici nekad gradili kreativnost na ramenima svojih prethodnika, danas to radi AI, nastavlja ono što smo mi započeli i na taj način umjetnu inteligenciju koristimo u svakodnevnom poslu. Da li će nas potpuno zamijeniti, nije to toliko važno, jer nešto ćemo sigurno raditi, ako ne isti posao, radit ćemo nešto drugo. Ljude koji su obrađivali zemlju početkom 19. vijeka, danas su zamijenili strojevi, ali oni i dalje rade. Ja se tehnologije ne bojim i samo se nadam da ćemo je iskoristiti za nešto super“, poručio je Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik full service agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Da je ljudska kreativnost „jača“ u odnosu na AI složio se i Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor agencije Fabrika i profesor na Akademiji likovnih umjetnosti na Odsjeku za grafički dizajn koji je poručio:

„Svojim studentima savjetujem da se osim istraživanja, koje se radi kada se kreira kampanja, oslone na svoj instinkt, kojeg mi kao ljudi posjedujemo i da potraže u sebi onu prvu reakciju koja ih vodi dalje u kreaciji, a to je nešto što AI ne može uraditi. Motivišem struku i studente da je koriste, ali i da uđu u ring sa njom i ponude autentična rješenja“. 




Govorilo se i o važnosti brendiranja države od čega danas uveliko ovisi ugled koji one ostvaruju u svijetu. Kako bi se Bosna i Hercegovina riješila imidža nesigurne zemlje, koji iako činjenično neosnovan ipak zbog ratne prošlosti nažalost jeste dominantan, prof. dr. sc. Božo Skoko je naglasio kako je identifikovano jako puno zajedničkih vrijednosti svih naroda koji mogu poslužiti za brendiranje države i promjenu percepcije. Jedna od njih je i bh. merak koji bi zasigurno poslužio za kreiranje pozitivnog imidža.




Treća Woman.Comm konferencija je otvorila raspravu o brojnim značajnim temama, edukovala i najavila trendove, a nakon spuštanja zavjesa već počela pripreme za četvrto izdanje.


* * *
Foto: PR


Bonjour

Isprobali smo: kremu koju svi hvale – da li zaista koža poslije izgleda kao iz salona?

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Isprobali smo: kremu koju svi hvale – da li zaista koža poslije izgleda kao iz salona? Isprobali smo: kremu koju svi hvale – da li zaista koža poslije izgleda kao iz salona?

Čini nam se da danas više nego ikad skincare proizvodi obećavaju sve, ali vrlo često rijetki zaista ispune očekivanja.

 

S vremenom smo postali skeptični prema velikim obećanjima, zbog čega smo odlučili uvesti potpuno novi segment na Bonjour.ba gdje testiramo proizvode ne zbog trenda, već iz prave želje da pronađemo one koji stvarno djeluju bez obzira na to nalazi li se skincare na našoj polici, torbi za teretanu ili u neseseru partnera.

 

Mixa_Bonjour_ba_2
 

Limun + voda = vitamin C u stilu, a odmah nakon toga ozbiljno testiranje njege kože. Niacinamid kao sastojak koji beauty svijet već dugo forsira. Koji proizvodi? Mixa Niacinamide Bright, nova linija za njegu kože o kojoj svi pišu.

 

Mixa Niacinamide Bright_4_bonjour_ba
 

Šta je toliko posebno kod niacinamida?    

Ako vam skincare rutina još uvijek zvuči kao prvi čas hemije, evo pojašnjenja: niacinamid je oblik vitamina B3 koji pomaže koži da se umiri, izjednači ten i postane otpornija na vanjske faktore. Ovaj sastojak je poznat i po tome što balansira proizvodnju sebuma pa je koristan i za masnu i za suhu kožu.

 

Mixa_Bonjour_ba
 

Zašto smo prvo njega uvrstili u svoju rutinu i testirali? Prvenstveno zbog toga što svi pišu o njemu, a navodi se da je dovoljno nježan za svakodnevnu upotrebu, ali istovremeno moćan u borbi protiv tamnih mrlja i beživotnog tena.  


Koje proizvode smo odlučili testirati? Hidratantna krema protiv tamnih mrlja: prvi dojmovi    

Prvo što smo primijetili kod Mixa Niacinamide Bright hidratantne kreme protiv tamnih mrlja je tekstura koja je bogata, ali lagana na koži. Zakomplikovali? Ne baš jer objasnimo sve.

Pri nanošenju nismo imali osjećaj težine kreme kako to obično bude sa hidratantnim kremama, a koža je i dalje nakon nanošenja ostala mekana i glatka.

 

Mixa Niacinamide Bright_1_bonjour_ba
 

Nakon nekoliko sedmica korištenja, primijetili smo da ten izgleda svježije, a tamne mrlje postale su manje izražene. Od nas veliki plus je što krema daje hidrataciju, ali ne ostavlja masni trag.


Mixa Niacinamide Bright_6_bonjour_ba
 

Osim što djeluje na vanjski izgled, priznajemo da kad smo ove proizvode uveli kao redovnu rutinu njege kože osjećamo se i opuštenije, a doslovno svi u našem krugu su imali pohvalu za svjež i zdrav izgled kože.  


SPF krema: korak koji ne preskačemo    

Ako postoji jedan korak u njezi kože kojeg smo naučili na Bonjour.ba i koji svi dermatolozi jednoglasno preporučuju, to je zaštita od sunca. SPF krema iz ove linije donosi sve benefite niacinamida, ali s dodatnom zaštitom od UV zraka.

 

Mixa Niacinamide Bright_24_bonjour_ba


Mixa Niacinamide Bright_2_bonjour_ba
 

Možemo potvrditi da se lako razmazuje, ne ostavlja bijeli trag i ne guši kožu što u našem odabiru predstavlja triple win za svaki dan.

Odlazak na posao, sati nošenja, sastanci, užurbanost i koža i dalje izgleda svježe, bez onog osjećaja težine koji često dolazi s kremama sa zaštitnim faktorom.  


Prihvaćanje tijela i njega koja ide dublje    

Dok smo fokus stavili na testiranje proizvoda za lice, u prodavnici smo bacili oko i na Mixa ulje za tijelo koje pomaže u umanjivanju vidljivosti strija.

Zašto baš strije? Jer ih svi imamo ili ćemo ih imati u nekom trenutku bilo da su nastale nakon trudnoće, zbog oscilacija u težini (onaj famozni yo-yo efekt) ili čak zbog redovnog vježbanja i povećanja mišićne mase. Također, nisu rezervisane samo za žene. Muškarci koji se bave fitnessom također se susreću sa strijama i to je sasvim normalno.

Upravo zato nas je zainteresovalo kako ovo ulje djeluje na različite tipove kože i strija.

 

Mixa Niacinamide Bright_7_bonjour_ba


Mixa Niacinamide Bright_8_bonjour_ba
 

Iako ovaj proizvod nije dio gore spomenute kolekcije i ne sadrži niacinamid, željeli smo ga isprobati i podijeliti s vama. Da, da, znamo da je svaka koža lijepa, bez obzira na nesavršenosti, ali volimo pronaći proizvode koji koži pomažu da se osjeća nahranjeno i zdravo.

Priznajemo da smo tek kad smo shvatili kako zaista ima efekta i daje odlične rezultate istražili sastojke i saznali da ulje sadrži omega masne kiseline koje dubinski hrane kožu i ostavljaju je mekanom bez masnog osjećaja. Dokazano smanjuje vidljivost i boju strija za 33 %* i hidrira kožu. 

 

Mixa Niacinamide Bright_3_bonjour_ba
 

Nakon sedmicu dana korištenja, koža izgleda elastičnije, a strije su manje izražene. Znate onaj trenutak kad gledate sebe u ogledalo i kažete: “Hej, ovo radi nevjerovatne stvari!”? Baš taj osjećaj smo imali. Samopouzdanje, check . Traženje novog kupaćeg? Također, check .

Ono što želimo naglasiti jeste da njegovana koža nije rezervisana samo za estetski dojam. To je dio naše brige o sebi, mentalnom zdravlju i osjećaju ugode u vlastitoj koži. Mixa ulje je jednako relevantno za mame, sportiste, muškarce, žene, svakoga ko želi reći da voli svoje tijelo i brine o njemu.

*Test samoprocjene, 43 ispitanika tokom 8 sedmica.    


Jedina stvar koju bismo mogli zamjeriti?    

Proizvodi iz Mixa Niacinamide Bright linije brzo nestaju s polica! Dok nas raduje što su zasluženo popularni, možda bi bilo super da je malo lakše doći do njih u trenutku kad ih najviše želimo… za sebe, za mamu, prijateljicu, kolegicu, partnera (ova linija jednako je dobrodošla i u njihovim rutinama njege kože)…  

 

Mixa Niacinamide Bright_5_bonjour_ba
 

Konačna presuda: vrijedi li probati?    

Ono što nam se posebno svidjelo kod Mixa Niacinamide Bright linije je što su proizvodi nježni, ali efikasni. Idealni su za one koji žele minimalističku, ali moćnu rutinu njege kože. Iskren feedback od nas ide u smjeru da, isprobali smo i nastavljamo koristiti jer vrijedi im dati šansu.

Sigurno ćete nas pomenuti i izgovoriti rečenicu prijateljici: „Aaa, vidjela sam to na Bonjour.ba i od tada ih koristim!“

U konačnici prihvaćanje tijela i rad na mentalnom zdravlju ključni su za osjećaj zadovoljstva sobom. Zato je bitno imati proizvode, one koji rade na vidljivim problemima kao što su tamne mrlje, strije ili nedostatak sjaja jer pomažu u izgradnji samopouzdanja i pozitivnog stava prema vlastitom tijelu. 

Ovaj put, thumbs up od nas jer naš test je potvrdio, kada koži dajemo pravu njegu, ona nam to vraća sjajnim izgledom.

*Niacinamid Bright čine hidratantna krema i višenamenska SPF krema, a Mixa ulje protiv strija je van linije jer ne sadrži niacinamid.


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!