TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 12.10.2023.

Koliko često mijenjate mišljenje o nekom događaju, osobama, proizvodu, političkom kandidatu ili čak o svijetu oko sebe?


Da li ste ikada razmišljali o tome šta vas je navelo na tu promjenu? Odgovor na ovo pitanje leži duboko u moćnoj vezi između komunikacijske industrije i marketinga, čija je uloga u oblikovanju naših stavova i percepcija ogromna.

Komunikacijska industrija, kroz različite kanale kao što su mediji, oglašavanje i društvene mreže, ima nevjerojatan utjecaj na naše svakodnevne odluke i način na koji doživljavamo svijet oko sebe. Kroz marketinške kampanje, priče koje nam se serviraju, i promociju određenih ideja ili vrijednosti, komunikacijska industrija ima sposobnost oblikovanja naših stavova, interesa i preferencija.

Kako komunikacija oblikuje našu svakodnevicu - od osobnih odnosa do poslovnih uspjeha, od kulturnih interakcija do globalnih problema govoriće se na drugoj Woman.Comm konferenciji koja će biti održana 24. i 25. oktobra u hotelu Hills u Sarajevu.

„Naša ključna poruka ovogodišnje konferencije je "Snaga komunikacije, da učinimo društvo dobrim društvom“. Želimo istražiti kako komunikacija oblikuje našu svakodnevicu, kako utječe na poslovni uspjeh i društvene promjene te kako možemo zajedno raditi na oblikovanju boljeg društva kroz efikasnu komunikaciju. Ovogodišnje izdanje konferencije posvećeno je istraživanju snage žena u poslovanju i leadershipu, njihovom stvarnom položaju u društvu, društveno odgovornom poslovanju te novim trendovima u komunikaciji. Želimo rasvijetliti različite aspekte komunikacije, od osobnih odnosa do globalnih problema, i potaknuti inspiraciju i promjenu“, kazala je Irena Miličević Vukoja, direktorica kreativne agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.




Promjene, zahvaljujući marketingu se dešavaju u svim sferama života, kako može uticati na reputaciju kompanije na konferenciji će objasniti Iva Majstorović, direktorica za Employer Branding u agenciji Degordian. Ona ističe da on uvijek kreće iznutra, prvi korak je da pitamo zaposlenike koji rade kod klijenta kako im je. Iz tih fokus grupa, razgovora i istraživanja dobija se srž koja je iskrena, autentična i povezujuća. 

„Mislim da je komunikacija apsolutno važna u puno aspekata izazivanja promjene. Ona je na početku i alat za učenje i prenošenje nekih znanja i informacija koje su važne za društvene probleme, a na kraju i glas koji će tražiti i prizivati promjenu. Odmah mi na pamet padaju dva projekta na kojima sam imala prilike raditi. Plavi kompas, gdje smo pokušali komunicirati sve važne informacije roditeljima čija su djeca na spektru autizma ili sumnjaju da bi mogli biti. Drugi projekt je Iza vrata - kojim smo željeli podići svjesnost o problemu obiteljskog nasilja i potaknuti ljude da ga prijave u svome susjedstvu. Ovdje se komunikacija koristila kao glas koji traži akciju i zove na promjenu percepcije“, poručuje Iva Majstorović, direktorica za Employer Branding u agenciji Degordian.

Komunikacijska industrija ima moć odgovornog komuniciranja s jakom porukom i daje veliki doprinos društvenoj odgovornosti. Odličan primjer je projekat “Trgni se za ravnopravnost”, čiji je cilj upoznati javnost s poražavajućom, diskriminatornom činjenicom da samo 2% ulica u Hrvatskoj nosi ime po ženama. Ova inicijativa dolazi od Damira Ciglara, osnivača i CEO agencije Imago Ogilvy, koji prvi put dolazi u Sarajevo da podijeli svoje uzbudljivo iskustvo u kreativnoj industriji i unaprijediti naše razumijevanje društvene odgovornosti, ravnopravnosti i moćnih promjena koje zajedno možemo ostvariti.




„Riječi su temelj ljudskog sporazumijevanja, ali i razumijevanja. Njima oblikujemo misli, ali i definiramo percepciju stvarnosti. Riječi imaju moć potaknuti, motivirati i pokrenuti ljude na (dobra) djela, a koliko mi u Imagu dajemo važnost riječima pokazat ćemo s Rječnikom ravnopravnosti, kao i s primjerom Velikanke, odnosno kako ne smijemo žene podrazumijevati pod muškim imenicama. I sve na kraju začiniti aktivističkim projektom o idealima ženske ljepote - a to su barem tri dobra razloga da se vidimo uživo na WomanComm konferenciji!“, poručio je Damir Ciglar, osnivača i CEO agencije Imago Ogilvy.

Woman.Comm konferencija će zasigurno biti mjesto na kojoj ćemo se uvjeriti da riječi oblikuju stvarnost, te naučiti da li cilj opravdava sredstvo, koji su izazovi savremenog komuniciranja, te koja je budućnosti komunikacije. 

Detaljan program konferencije možete pogledati ovdje, uz napomenu da kupovinom kotizacija donirate 10 KM udruženju „Srce za djecu oboljelu od raka“

* * *
Foto: PR


Bonjour

Zašto je Sarajevo sinoć izgledalo drugačije pod svjetlima? Pogled iz prvog reda.

TEKST: Bonjour.ba

Zašto je Sarajevo sinoć izgledalo drugačije pod svjetlima? Pogled iz prvog reda. Zašto je Sarajevo sinoć izgledalo drugačije pod svjetlima? Pogled iz prvog reda.

U svijetu uređenja enterijera postoji jedna dilema koja se stalno vraća: kako pronaći rasvjetu koja neće biti samo lijep detalj, nego dio rješenja koje mijenja funkciju, atmosferu i doživljaj prostora? Većina ljudi se izgubi između stilova, brendova i tehničkih zahtjeva i upravo tu nastaje stvarni izazov.
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-1

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-116-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-117-bonjour-ba


M Rasvjeta taj izazov pretvara u proces koji je mnogo jednostavniji i, što je još važnije, personaliziran. Od prvog dana, od kada su sestre Amina Malagić Šukalo i Edina Malagić pokrenule priču koja spaja dizajn, stručnost i žensku energiju, ideja je bila jasna: kupovina rasvjete ne smije biti brz izbor, nego iskustvo koje vodi do rješenja prilagođenog svakom enterijeru i svakoj osobi.
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-2-bonjour-ba

 Amina Malagić Šukalo  
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-5-bonjour-ba

 Edina Malagić


Kroz godine su u BiH donijeli neke od najpoznatijih svjetskih brendova rasvjete, uključujući Slamp, Luceplan, Flos, Nemo Lighting, Nordlux, Zambelis, Viokef i mnoge druge čime su domaću scenu približili globalnim standardima.

Zato njihov salon nije zamišljen kao klasična prodavnica, nego kao prostor u kojem se projekti prolaze 1 na 1, uz podršku arhitektice Samre Memić Demirović i tima elektroinžinjera koji stoje iza stručnog projektovanja, fotometrijskih analiza i sistema „ključ u ruke”.
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-3-bonjour-ba

Samra Memić Demirović   
 

Event “Let’s glow together” bio je upravo ta filozofija prikazana uživo.

Amina i Edina su se obratile gostima uz kratku zahvalnicu, podsjećajući da svaki projekat, od privatnih domova do velikih hotela i javnih prostora, počinje istim korakom, a to je dobrim razumijevanjem svjetla.
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-112-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-113-bonjour-ba


Kawa je ove večeri imala atmosferu koja je rasla iz minute u minutu: toplo osvjetljenje, pažljivo odabrani kutovi, tihi žamor i energija ljudi koji vole prostor jednako koliko i posao kojim se bave. 

Nordlux prezentacija otvorila je priče o savremenim enterijerima, dok je glow corner postao spontano okupljalište. Tu su se smjenjivali osmijesi, fotografije i komentari o tome kako svjetlo u pravom trenutku mijenja cijelu percepciju prostora.
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-52-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-53-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-54-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-55-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-56-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-57-bonjour-ba


Signature kokteli, kreirani posebno za ovu noć, nosili su sličan potpis: lagani, estetski dotjerani, savršeni za atmosferu koja ne žuri. DJ je pratio ritam događaja nenametljivo, ostavljajući prostor da razgovori vode glavnu riječ. 


m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-59-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-61-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-50-bonjour-ba
 

Arhitekti, dizajneri i partneri s kojima M Rasvjeta godinama gradi projekte, od privatnih vila do hotela, restorana i javnih prostora, ispunili su prostor pričama iz prakse. U kratkim Q&A trenucima, vodeći arhitektonski studiji za Bonjour.ba odgovorili su na pitanja koja će mnoge inspirirati.
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-228-bonjour-ba
 

Jean Louis iz Nordlux tima istakao je koliko je važno graditi saradnje koje nadilaze klasično partnerstvo. Kao brend koji dolazi iz Danske, naglašava da: “Naša snaga je u pronalasku lokalnih heroja partnera koji su veoma jaki na lokalnom tržištu. Smatramo da je ovo savršen početak za nas da razvijemo naše ime, brend i proizvode. Među nama postoji prijateljstvo i poštovanje.”
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-108-bonjour-ba


Blanka Dujić iz studija ARTERIOR ispričala nam je kako u njenim projektima postoji jedan jednostavan princip: pravi kutak postane omiljeni tek kada ga obasja svjetlo koje ima karakter. Pitali smo je koje svjetlo to najbrže postigne, a njen odgovor je bio: "LED traka na pravom mjestu.”
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-105-bonjour-ba

Blanka Dujić  
 

U razgovoru s Belindom Pušić iz Belinda Design saznali smo koji bi komad M Rasvjete ponijela kući odmah te večeri i odgovor je bio jednako iskren koliko i estetski očekivan: “Glossy, to je stolna lampa u pink varijanti.”
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-106-bonjour-ba

 Belinda Pušić  
 

Govoreći o rasvjeti koja pravi najveću razliku, Nermina Zagora nas je podsjetila na jednu važnu stvar da enterijere, baš kao i ljude, pamtimo po osjećaju koji u nama izazovu. Upravo tu, kaže, rasvjeta ima ključnu ulogu: “Još bolje je ukoliko rasvjetna tijela imaju tu mogućnost da se njihova temperatura, odnosno boja, podešava kroz dizajn rasvjete i mi možemo transformirati jedan tipični prostor i dati mu više karaktera i više atmosfera.”
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-103-bonjour-ba

Nermina Zagora  
 

Kada je riječ o trendovima, upravo je tim M Rasvjete bio onaj čije smo mišljenje posebno željeli čuti. Pitali smo ih šta u 2026. odlazi u veliko “NE”, a šta će obilježiti novo “DA” u rasvjeti. 

Samra Memić Demirović: "U 2026. godini što se tiče trendova napuštamo hladnu boju svjetla i nametljive oblike rasvjetnih tijela. Veliko "da" su prirodni materijali, najviše kamen, travertin i alabaster. Na velika vrata se u 2026. godini vraća i srebrna finitura rasvjetnih tijela."
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-100-bonjour-ba

Samra Memić Demirović  
 

Razgovor smo zaključili pitanjem koje najbolje otkriva njihovu filozofiju: šta je to najvažnije što žele da svi znaju o dobroj rasvjeti? Odgovor je bio onaj koji dolazi iz iskustva, terena i stotina realizovanih projekata, onaj koji mijenja način na koji posmatramo prostor: “Rasvjeta uopće nije detalj u prostoru, ona je ključni element koji oblikuje funkcionalnost i atmosferu svakog prostora.”

 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-5205-bonjour-ba


Večer “Let’s glow together” završila je upravo onako kako je i počela… razgovorima, idejama i svjetlom koje je u Kawi stvaralo male trenutke koji ostaju zapamćeni. U opuštenoj atmosferi, uz koktele i muziku, postalo je jasno zašto M Rasvjeta godinama gradi povjerenje arhitekata, dizajnera i klijenata širom BiH.


m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-200-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-202-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-203-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-204-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-206-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-5203-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-208-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-211-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-217-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-215-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-219-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-223-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-216-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-221-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-222-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-226-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-230-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-227-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-224-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-225-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-233-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-5208-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-5209-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-goody-10


Ovaj event nije bio klasično predstavljanje brenda, nego pokazna vježba njihove filozofije: da svaka prostorija ima potencijal, da se rješenja ne kopiraju nego stvaraju i da dobra rasvjeta nije dodatak već vrlo često srce ambijenta.


Ovaj sadržaj je nastao u saradnji sa M Rasvjeta

Autorica članka: Ilda Lihić-Isović
Fotografije: PR
Video: Ervin Golubović za Bonjour.ba
Montaža: Marko Jovančić za Bonjour.ba
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!