TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 19.7.2024.
Treće izdanje Woman.Comm konferencije pod nazivom "Snaga komunikacije Vol. 3", održat će se 15. i 16. oktobra 2024. godine u Bosanskom kulturnom centru u Sarajevu. Early Bird ulaznice dostupne su do 31.7.2024.
Ova prestižna konferencija, koja polako postaje jedan od najvažnijih događaja u svijetu komunikacija u Bosni i Hercegovini i regiji, ponudit će bogat i kvalitetan program sa iznimnim govornicima i panelistima.
Istaknuti govornici i panelisti
Kao i u prethodne dvije godine, Woman.Comm konferencija okupit će stručnjake i profesionalce iz različitih sektora komunikacija, poslovanja i tehnologije sa ciljem promovisanja trendova i inovacija, ali i osnaživanja žena koje čine većinu u svijetu komunikacijske industrije. Neki od istaknutih govornika koje ćete moći čuti na konferenciji su: Lada Tedeschi Fiorio, Ida Prester, Davor Bruketa, Haris Mujanović, Tomislav Cvitanušić, Lea Stanković, Dunja Ivana Ballon, Vanda Kučera, Sašo Dimitrievski i mnogi drugi.
Ida Prester
Teme konferencije
Pod sloganom „Mi smo SNAGA KOMUNIKACIJE”, treća Woman.Comm konferencija će obraditi brojne značajne teme kako bi osvijestila javnost o važnosti i snazi komunikacije u promjenama društva. Prvog dana, fokus će biti na balkanskom komunikacijskom tržištu i budućnosti društveno odgovorne komunikacije i poslovanja, dok će drugi dio biti posvećen podizanju svijesti o ženskim pravima, prevenciji nasilja i rodno zasnovanom nasilju.
Drugog dana konferencije, učesnici će slušati o uspješnim strategijama brendiranja države, istraživati komunikaciju vrijednosti države te raspravljati o budućnosti kreativnosti sa umjetnom inteligencijom, trendovima u digitalnom marketingu i trajnoj vrijednosti komunikacije.

Tomislav Cvitanušić
Woman.Comm Of The Year
Kruna konferencije bit će Gala večera koja će se održati 15. oktobra u Gradskoj Vijećnici. Ovo glamurozno veče prilika je da se promovišu i nagrade žene koje su dale izuzetan doprinos razvoju komunikacijske industrije u Adriatic regiji.
Nagrade će biti dodijeljene u više kategorija: Woman.Comm of The Year Marketing star, PR star, Media star, Agency star, Rising star, Employer branding star, Digital marketing star, CSR star, Design/Creative star, Regional ambassador star i Special star. Gala večeru i svečanu dodjelu nagrada obogatit će muzički gosti, Amira Medunjanin i Boško Jović.

Dunja Ivana Ballon
Networking prilike
Učesnici konferencije imat će priliku da se povežu sa liderima industrije, učestvuju u diskusijama i prošire svoje profesionalne mreže. Stoga, rezervišite svoje mjesto na vrijeme! Early Bird prijave su već počele, a do 31.07.2024. možete kupiti dvije ulaznice po cijeni jedne.
Sve detalje potražite na stranici www.snagakomunikacije.com.

Lada Tedeschi Fiorio
Woman.Comm konferencija u organizaciji Woman.Comm Cluba i agencije Prefix već treću godinu za redom pozicionira Sarajevo i Bosnu i Hercegovinu rame uz rame sa najistaknutijim i najzanimljivijim događajima ovog karaktera, dajući posjetiteljima priliku da slušaju o najvažnijim temama, trendovima, novostima i projektima iz komunikacijske industrije. U svojim kalendarima rezervirajte 15. i 16. oktobar jer treće izdanje Woman.Comm konferencije donosi bogat i kvalitetan program, iznimne govornike i teme koje će držati pažnju posjetitelja tokom dva dana trajanja konferencije.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!