TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 1.12.2020.
Wholly je nastao potpuno spontano 2016. godine kao eksperiment supružnika Aide i Nedeljka Jokanović. Prvi model bio je rođendanski poklon za Aidinu kumu koja mnogo voli balone.
Aida i Nedeljko su joj pokušali osmisliti jedan, koji će dugo trajati. Tako je nastao prvi Wholly na kojem je balon bio ručno iscrtan. Reakcije na prvi model bile su sjajne i odvele su ih u kreiranje novih oblika i motiva što je rezultiralo osnivanjem brenda Wholly Wear.
„Djevojke koje nose Wholly su one za kojima se osvrćete, jer ne mogu ostati neprimijećene u svojoj posebnosti. Kad pogledate u njihova leđa, vidite sunce, oblak, cvijet, bubamaru, balon, brodić, mjesečinu – preko 35 simbola za koje nas veže toliko lijepih asocijacija, a koža je neizostavan dio te poruke. Ženska koža koja postaje sastavni dio motiva i koja je stavljena u mnogo ljepši kontekst od onog u kom trenutno uglavnom živi. Ta koža čini da brod ima svoje jedro, zrake svoje sunce, leptir svoje tijelo i ta koža se pretvara u balon… Wholly znači kompletan, apsolutan, bezuslovan. Znači i cjelinu, cjelovitost, zaokruženost… Wholly se na našem jeziku izgovara “voli”. To je poruka nama i svijetu oko nas na temu toga što nam je činiti svakodnevno – voljeti.“ – otkrili su nam iz Wholly Wear tima.
WHOLLY F/W 2020./2021. kolekcija
Ovogodišnja zimska Wholly kolekcija dozvoljava da se motivi kombinuju na tri dostupne boje - neizostavna crna, zatim zelena i dusty rose nijansa i namijenjena je i za odrasle i za djecu.
„U godini kada se sve oko nas isteže, razvlači i kada se istovremeno susrećemo s bezbroj sputavajućih okolnosti, odlučili smo da budemo živi. Zato što imamo beskrajnu ljubav prema životu i zato što ga poštujemo čak i (posebno) u ovom trenutku, napravili smo model s tzv. živim šavovima. Imamo “živi šav” tamo gdje su ruke i tamo gdje haljina treba da ima kraj. Živim šavom smo simbolički pustili model da živi. Nismo mu stavili okove od konca, tamo gdje ne mora, jer u svijetu ograničenja, nešto mora i da raste. Standardna dužina je tako “porasla” za nekoliko desetina cm, pa je sada osim dužine do koljena, moguće imati i long Wholly, dužine do gležnja. Rukavi su također duži od standarda, toliko da možemo zagrliti sebe, zbog svih onih koje ne smijemo grliti. Mi smo naša sloboda. Mi smo naša dužina. Mi možemo kreirati život u životu. Budimo zahvalni. Jer smo živi! Kao živi šav.“ – nadodaju iz Wholly Wear tima. Kompletnu kolekciju istražite kroz fotografije u nastavku, a više detalja o brendu saznajte na njihovoj službenoj Facebook i Instagram stranici.
***
Fotografije: Vladimir Miladinović Piki
Model: Lana Šojić
Šminka: Jovana Vukosavljević
Styling: Sara Younis i Aida Jokanović
Scenografija: Rima i Nedeljko Jokanović
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!