TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 30.8.2024.

Kako se mijenja format newsa i što nas očekuje u bliskoj budućnosti, je li bolji život produkcije u regiji, u čemu novinari griješe, čitanje misli i još mnogo toga očekuje nas na ovogodišnjem Weekendu.17.


Godinu dana prije punoljetnosti Weekend.17 odlučio je počastiti vjernu publiku s čak 4 festivala u jednomWeekend Media Festival, HR.Weekend, AI Weekend i Finance Weekend. Na 17. izdanju najvećeg regionalnog festivala više od 200 panelista će na 9 pozornica, pod pokroviteljstvom Adris grupe, otkriti sve tajne medija, HR-a, AI-a, komunikacija, marketinga i biznisa.

Svi ljubitelji serije Better Call Saul doći će na svoje, jer na pozornicu Weekenda nam stiže Thomas Golubić, koji je svojim istančanim muzičkim ukusom pokorio filmsku industriju, birao je muziku za brojne serije i filmove, a otkrit će nam kako muzika doprinosi pripovijedanju na velikom ekranu.


Thomas Golubić



Kad smo kod serija, za sve one koji su odrasli na kultnoj seriji Bolji život, a i za sve one mlađe koji su čuli za taj fenomen, slavni glumac, režiser i producent Dragan Bjelogrlić objasnit će sve veći interes inozemnih streaming platformi za naše filmove i kako se to odražava na regionalnu filmsku i TV industriju.


Dragan Bjelogrlić



Oni koji od filmske industrije više vole dobri stari miris papira doći će na svoje na predavanju Thomasa Eriksona, psihologa i autora bestsellera “Okruženi idiotima”, koji će razjasniti nedoumice oko komunikacije te savjetima pomoći da kvalitetnije komunicirate kako u poslovnoj, tako i u privatnoj sredini. Ovogodišnji Weekend u znaku je sreće i mindfullnessa, pa će se Eriksonu pridružiti i kolege psiholozi, koji i profesionalno znaju kako dohvatiti sreću i mir u 21. stoljeću, Micael Dahlen i Ali Fenwick.

Da novinari nisu bez mane te da i oni griješe iz prve će nam ruke otkriti Sabina Tandara Knezović s Nove TV, Srećko Matić iz Deutsche Wellea i Tomislav Klauški iz 24 sata na panelu „Gdje novinari griješe“. A da se neki novinari, kako bi lakše prebrodili turobnu svakodnevicu radije okreću satiri kao formi, Zoran Kesić, autor emisije 24 minute, na panelu „Deset godina u 24 minute“ otkrit će otkud crpi inspiraciju za deset godina zbijanja šala o vrlo ozbiljnim društvenim temama.

Koja je granica između razvoja tehnologije i etike, zaštite privatnosti i mitova o kontroli misli otkrit će Dr. Tarek  Samad, poznat kao „Dr. Mozak“. Dr. Samad će objasniti što je BCI tehnologija koja omogućuje obradu moždanih signala kako bi se upravljalo uređajima isključivo putem misli.

Na Weekend pozornicu će se popeti i Dora Strezova Nikolova, direktorica Coca - Cola HBC Adria, koja će otkriti kako rušenje barijera između marketingaša i prodaje, dva često neusuglašena tabora, može otključati puni potencijal uspješnog poslovanja.


Prvi put AI Weekend

Nakon prošlogodišnjeg zagrijavanja s temama o vještačkoj inteligenciji, ove godine prvi put se održava i AI Weekend, koji će okupiti stručnjake iz Googlea, Mete, OpenAI-ja, TikToka i drugih tehnoloških giganta.

U Rovinj tako stiže Evanna Hu, stručnjakinja za kibernetičku sigurnost i izvršna direktorica tvrtke Omelas, koja koristi vještačku inteligenciju za analizu digitalnog utjecaja. Na svom predavanju govorit će o tome kako se tvrtke i vlade suočavaju s novim izazovima u području cyber sigurnosti s obzirom da su AI alati sada postali dostupni gotovo svima.


Evanna Hu

Svoje bogato iskustvo s rovinjskom publikom podijelit će i Damir Sabol, suosnivač i bivši izvršni direktor Photomatha koji trenutno radi kao direktor i softverski inženjer u Googleu.

Na pozornicu stižu i Rodger Werkhoven, jedan od vodećih svjetskih stručnjaka na području vještačke inteligencije i nezavisni kreativni direktor u OpenAI-u, Mark Van Ryswyk, bivši direktor proizvoda u Tinderu te Łukasz Gabler, menadžer za javnu politiku i odnose s vladom za Srednju i Istočnu Europu u TikToku.


Vraća se HR.Weekend

Drugi put na Weekendu imat ćemo priliku slušati svjetske i domaće stručnjake iz područja ljudskih potencijala, s kojima ćemo zaviriti u tajne dobrog poslovanja i dobrih međuljudskih odnosa. Tako nam stiže proslavljeni klinički psiholog s Harvarda Marc Schulz, koautor knjige „Dobar život”, temeljene na najvećem naučnom istraživanju sreće. 

Ivica Vrančić, renomirani stručnjak za leadership, timski rad i people management, dolazi u Rovinj kako bi otkrio tajne uspješnog načina vođenja ljudi, za koje je nedvojbeno važna upravo – emocionalna inteligencija. 

Milena Dolenc, potpredsjednica za ljudske potencijale u gaming kompaniji Outfit7, reći će nešto više o korporativnom identitetu, dok će Ndidi Massay, potpredsjednica CBS Sportsa pričati o pravednijem i inkluzivnijem radnom okruženju.


Ndidi Massay



Vladari regionalne CFO scene na Finance Weekendu

Na ovogodišnjem Weekendu.17 niko neće biti zakinut pa ni oni koji za računanje postotaka ne trebaju kalkulator. Finance Weekend, u saradnji s kompanijom Farseer, održat će se 21. septembra u sklopu Weekenda, a moći ćete iz prve ruke čuti iskustva vodećih CFO-a regionalnih kompanija.

Koja je budućnost finansija, šta donosi digitalna transformacija, kako globalizacija redefiniše poslovanje i ostala ključna pitanja čekaju vas u Rovinju, a na njih će odgovoriti stručnjaci kao što su Matija Kovačević, glavni finansijski direktor HT-a; Ivana Krajinović, partnerica u Odjelu revizije i voditeljica odjela finansijsko - računovodstvenog savjetovanja i izvještavanja o održivosti u EY-u; Zoran Stanković, glavni finansijski direktor Atlantic Grupe; Nataša Vuca, direktorica odjela planiranja i kontrolinga u Max Betu te Boris Vujčić, guverner Hrvatske narodne banke.


Šećer uvijek dolazi na kraju

Nakon networkinga i korisnih predavanja, očekuje vas minglanje i duge večeri ispunjene vrhunskom muzikom i nezaboravnim iskustvima. Ove godine na „Out of home partyju“ publiku će zapaliti Miach, koja se vrtoglavo penje po ljestvicama slušanosti.


Miach

Uz to, proslava će biti još veća jer CineStar Channels obilježava svoj 15. rođendan i dovodi planetarno popularnog DJ-a Fedde Le Granda, koji će svojim nastupom prodrmati temelje stare Tvornice duhana Rovinj.

Weekend Media Festival uvijek prati aktualne trendove i ključna pitanja, pružajući prostor za pronalaženje odgovora i rješenja. Program je dostupan ovdje, a sve novosti možete pratiti putem naših profila na Facebooku, Instagramu i LinkedInu.

* * *
Foto: PR


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!