TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 28.3.2024.

Weekend.17 u rujnu će u Rovinju ugostiti AI Weekend!


Najveći regionalni festival, Weekend Media Festival od samih početaka prati trendove i aktualnosti te će ove godine, osim medijske, marketinške, komunikacijske i HR industrije, u staroj Tvornici duhana u Rovinju okupiti i najjača imena regionalne i svjetske zajednice koja razvija alate temeljene na umjetnoj inteligenciji.




U svijetu u kojemu se umjetna inteligencija već infiltrirala gotovo u svaki segment poslovanja, AI Weekend će od 19. do 22. rujna biti jedan od prvih takvih festivala koji povezuje AI zajednicu s poslovnim i medijskim svijetom.




„Weekend Media Festival od svog prvog izdanja izlazi iz okvira, svake godine raste i širi se u nova područja. Trudimo se predvoditi trendove pa ćemo na Weekendu.17, osim  HR.Weekenda i profesionalaca iz sektora ljudskih potencijala koji će na jesen imati svoje drugo izdanje, ugostiti i domaću i svjetsku zajednicu vezanu uz AI.

Već smo prošle godine otvorili mnogobrojne teme vezane uz promjene koje nam je u poslovanju donijela umjetna inteligencija, ali s obzirom da mnogi revoluciju koja se trenutno događa u tech svijetu, uspoređuju s onom koju je napravila pojava Interneta, uvjereni smo da te teme zaslužuju poseban festival.“, - objasnio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala i agencije Pepermint.




AI Weekend održat će se u isto vrijeme i na istom mjestu, ali s posebnim predavačima iz cijele Europe i Amerike i temama koje će problematizirati sve promjene koje nam je umjetna inteligencija donijela i koje će tek donijeti. Ideja je povezati sve stručnjake na jednom mjestu u idiličnom Rovinju u zadnjem weekendu u rujnu, koji je već prepoznat kao najbolje mjesto za networking, razmjenu poslovnih ideja i zabavu u regiji.




„AI zajednica u Hrvatskoj oduševljena je što ćemo biti dio Weekenda.17 i imati priliku proširiti znanje i poznanstva i s drugim industrijama. Umjetna inteligencija toliko prožima suvremeni svijet da ne postoji industrija koju AI nije dotakla ili će tek dotaknuti pa je spoj medijske i marketinške industrije s IT profesionalcima bio neminovan.

Hrvatska se već u tehnološkom sektoru po broju jednoroga dokazala kao jedna od moćnijih tech scena s obzirom na broj stanovnika, a ovim festivalom želimo Hrvatsku staviti na mapu svjetskih tech konferencija.

Weekend.17 idealno je mjesto za razmjenu svih informacija, znanja i ideja te povezivanje svjetske tehnološke scene s regionalnim poslovnim svijetom.“, - tvrdi Martina Silov, predsjednica CroAI udruge u Hrvatskoj i direktorica AI Weekenda.




Weekend obitelj tako se proširila na još jednog člana, uz HR.Weekend koji je prošle godine u Rovinju oduševio pripadnike brzorastuće industrije ljudskih potencijala i otvorio mnogobrojna važna pitanja među HR profesionalcima, poslodavcima i tvrtkama, kao i među svima onima koji su zainteresirani za razvoj i primjenu inovativnih strategija u upravljanju ljudskim potencijalima.




„Prvi HR. Weekend je bio toliko uspješan da već za drugi pripremamo brojne novosti, poput još jedne dvorane u kojoj će predavanja imati neki od najvećih svjetskih stručnjaka iz područja HR-a koji danas više nije “kadrovska” tema već jedan od najvažnijih stupova svake kompanije.

Tako je i nastala ideja HR.Weekenda, festivala koji je više od konferencije, s brojnim panelima i predavanjima na kojima će sudjelovati svi najbitniji akteri ove industrije, ali i onim važnim “weekend” doživljajem - druženjem, networkingom i dobrom zabavom.

Uz to, svi posjetitelji HR.Weekenda moći će sudjelovati u programu Weekend Media Festivala, AI Weekenda i obrnuto, čime ćemo sve sudionike integrirati, a ne izolirati, što nam je bio cilj od prvog dana“, - izjavio je Daniel Ackermann, direktor HR.Weekenda.




Već sada je očito, Weekend.17 bit će najveći i najspektakularniji do sada, zato osigurajte svoje ulaznice na vrijeme na ovom linku i pratite ih na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Linkedin. Ulaznice za HR.Weekend možete pronaći ovdje kao i zapratiti sve novosti na Facebook, Instagram i Linkedin kanalima. Sve informacije o AI Weekendu možete pronaći ovdje, a više informacija pronađite na njihovim Facebook, Instagram i Linkedin kanalima.

* * *
Foto: Weekend Media Festival PR


Bonjour

2 zlata, 1 srebro i 1 bronca za Bonjour.ba na NO LIMIT Advertising Festivalu!

TEKST: Bonjour.ba

2 zlata, 1 srebro i 1 bronca za Bonjour.ba na NO LIMIT Advertising Festivalu! 2 zlata, 1 srebro i 1 bronca za Bonjour.ba na NO LIMIT Advertising Festivalu!

Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.

Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način. 
 

nolimits-10033-bonjour-ba


I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.


Šta je NO LIMIT BH Advertising Festival i zašto je važan?  

 

Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.
 

nolimit-bonjour-ba-gif-2
 

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.


nolimits-10022-bonjour-ba

nolimits-4-bonjour-ba-1

nolimits-5-bonjour-ba

nolimits-10-bonjour-ba


BONJOUR.BA X VIA MEDIA GALA NIGHT: event kao iskustvo


Kategorija: Event

Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.
 

kultura-nolimit-bonjour-ba-10

nolimits-10036-bonjour-ba

nolimits-14-bonjour-ba

nolimits-10023-bonjour-ba


Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

 

gala-nolimit-bonjour-ba
 

PROJEKTNI TIM:  

Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO  
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica   
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica  
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica  
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist   
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke   

Amna Džamić Branković, Via Media partner  
Haris Mujanović, CEO Via Media  
Kanita Alić, Via Media creative and event manager  
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager  
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive  
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive  
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner  
 

Bonjour.ba “Behind the Scenes”: kultura koja ponovo ima glas


Kategorija: Digitalne kampanje 360

Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.

 

nolimit-bonjour-ba-gif-5

nolimits-19-bonjour-ba


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.

U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.
 

kultura-nolimit-bonjour-ba
 

PROJEKTNI TIM

Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke 
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba  
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf


Bonjour.ba x Podravka: boutique event kao novi način komunikacije


Kategorija: Event

Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.
 

nolimits-3-bonjour-ba

nolimits-10029-bonjour-ba


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic-4


PROJEKTNI TIM:

Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO  
Dijana Ćavar, Bonjour.ba  marketing direktorica   
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica   
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica   
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka   
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba  
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf

Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga   
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager   
 

Redizajn Bonjour.ba portala: moderan prostor za modernog čitatelja/-icu


Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije

Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.

Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.
 

nolimits-10031-bonjour-ba

nolimits-10032-bonjour-ba

nolimit-bonjour-ba-gif-10


PROJEKTNI TIM:

Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist


Šta nam ovi projekti govore?


Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.

Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.
 

nolimits-17-bonjour-ba


Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.
 

nolimits-13-bonjour-ba
 

 
Autorica članka: Ilda Lihić-Isović
Fotografije: Bonjour.ba arhiva i Monika Andrić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!