TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 28.3.2024.

Weekend.17 u rujnu će u Rovinju ugostiti AI Weekend!


Najveći regionalni festival, Weekend Media Festival od samih početaka prati trendove i aktualnosti te će ove godine, osim medijske, marketinške, komunikacijske i HR industrije, u staroj Tvornici duhana u Rovinju okupiti i najjača imena regionalne i svjetske zajednice koja razvija alate temeljene na umjetnoj inteligenciji.




U svijetu u kojemu se umjetna inteligencija već infiltrirala gotovo u svaki segment poslovanja, AI Weekend će od 19. do 22. rujna biti jedan od prvih takvih festivala koji povezuje AI zajednicu s poslovnim i medijskim svijetom.




„Weekend Media Festival od svog prvog izdanja izlazi iz okvira, svake godine raste i širi se u nova područja. Trudimo se predvoditi trendove pa ćemo na Weekendu.17, osim  HR.Weekenda i profesionalaca iz sektora ljudskih potencijala koji će na jesen imati svoje drugo izdanje, ugostiti i domaću i svjetsku zajednicu vezanu uz AI.

Već smo prošle godine otvorili mnogobrojne teme vezane uz promjene koje nam je u poslovanju donijela umjetna inteligencija, ali s obzirom da mnogi revoluciju koja se trenutno događa u tech svijetu, uspoređuju s onom koju je napravila pojava Interneta, uvjereni smo da te teme zaslužuju poseban festival.“, - objasnio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala i agencije Pepermint.




AI Weekend održat će se u isto vrijeme i na istom mjestu, ali s posebnim predavačima iz cijele Europe i Amerike i temama koje će problematizirati sve promjene koje nam je umjetna inteligencija donijela i koje će tek donijeti. Ideja je povezati sve stručnjake na jednom mjestu u idiličnom Rovinju u zadnjem weekendu u rujnu, koji je već prepoznat kao najbolje mjesto za networking, razmjenu poslovnih ideja i zabavu u regiji.




„AI zajednica u Hrvatskoj oduševljena je što ćemo biti dio Weekenda.17 i imati priliku proširiti znanje i poznanstva i s drugim industrijama. Umjetna inteligencija toliko prožima suvremeni svijet da ne postoji industrija koju AI nije dotakla ili će tek dotaknuti pa je spoj medijske i marketinške industrije s IT profesionalcima bio neminovan.

Hrvatska se već u tehnološkom sektoru po broju jednoroga dokazala kao jedna od moćnijih tech scena s obzirom na broj stanovnika, a ovim festivalom želimo Hrvatsku staviti na mapu svjetskih tech konferencija.

Weekend.17 idealno je mjesto za razmjenu svih informacija, znanja i ideja te povezivanje svjetske tehnološke scene s regionalnim poslovnim svijetom.“, - tvrdi Martina Silov, predsjednica CroAI udruge u Hrvatskoj i direktorica AI Weekenda.




Weekend obitelj tako se proširila na još jednog člana, uz HR.Weekend koji je prošle godine u Rovinju oduševio pripadnike brzorastuće industrije ljudskih potencijala i otvorio mnogobrojna važna pitanja među HR profesionalcima, poslodavcima i tvrtkama, kao i među svima onima koji su zainteresirani za razvoj i primjenu inovativnih strategija u upravljanju ljudskim potencijalima.




„Prvi HR. Weekend je bio toliko uspješan da već za drugi pripremamo brojne novosti, poput još jedne dvorane u kojoj će predavanja imati neki od najvećih svjetskih stručnjaka iz područja HR-a koji danas više nije “kadrovska” tema već jedan od najvažnijih stupova svake kompanije.

Tako je i nastala ideja HR.Weekenda, festivala koji je više od konferencije, s brojnim panelima i predavanjima na kojima će sudjelovati svi najbitniji akteri ove industrije, ali i onim važnim “weekend” doživljajem - druženjem, networkingom i dobrom zabavom.

Uz to, svi posjetitelji HR.Weekenda moći će sudjelovati u programu Weekend Media Festivala, AI Weekenda i obrnuto, čime ćemo sve sudionike integrirati, a ne izolirati, što nam je bio cilj od prvog dana“, - izjavio je Daniel Ackermann, direktor HR.Weekenda.




Već sada je očito, Weekend.17 bit će najveći i najspektakularniji do sada, zato osigurajte svoje ulaznice na vrijeme na ovom linku i pratite ih na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Linkedin. Ulaznice za HR.Weekend možete pronaći ovdje kao i zapratiti sve novosti na Facebook, Instagram i Linkedin kanalima. Sve informacije o AI Weekendu možete pronaći ovdje, a više informacija pronađite na njihovim Facebook, Instagram i Linkedin kanalima.

* * *
Foto: Weekend Media Festival PR


Bonjour

Dolazi li AI Sophia u Rovinj? Festival koji nadmašuje čak i more je pred vratima.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Dolazi li AI Sophia u Rovinj? Festival koji nadmašuje čak i more je pred vratima. Dolazi li AI Sophia u Rovinj? Festival koji nadmašuje čak i more je pred vratima.

Dani komunikacija 2025. donose sadržaj koji konkurira i moru, suncu te najboljem društvu u Rovinju.

Neponovljiva atmosfera, pune dvorane, kvalitetne i aktualne teme, globalni lideri te punjenje kreativnih baterija u proljetnom ambijentu rovinjskoga hotela Lone među domaćim liderima iz svijeta tržišnih komunikacija. 

U punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će od 15. do 18. svibnja u Rovinju okupiti brojnu zajednicu komunikatora. Objavljen je službeni raspored festivala, a sudionici će se i ove godine moći uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, a rovinjsko sunce, more i sjajno društvo bit će samo prirodan produžetak uvijek očaravajućeg festivalskog iskustva.


bonjour_ba_DKR_04


S rekordnih 75 programskih segmenata i više od 180 govornika na čak 5 festivalskih pozornica, ovogodišnji Dani komunikacija ne samo da su najveći do sada već i najambiciozniji. Od umjetne inteligencije, kroz pitanja etike i regulatornih okvira, sve do kreativnih strategija koje redefiniraju ponašanje potrošača, festival će na tri dana postati komunikacijski epicentar regije.

Pitanja na koja će ovogodišnje izdanje odgovoriti aktualna su, relevantna i često upravo ona o kojima zapravo ne volimo govoriti naglas i baš se zato njima treba i mora baviti industrija koja je na čelu društvenih inovacija.


bonjour_ba_DKR_06


Teme aktuelnije nego ikada  

Od duboko stručnih uvida i regulatornih tema do pop-kulturalnih fenomena i društvenih pomaka, program je koncipiran kao odgovor na potrebe industrije – i poziv za zajedničkim oblikovanjem njezine budućnosti. Od digitalne regulative do psihologije pažnje, od redefinicije kreativnosti u eri automatizacije do iskrenih pitanja o etici, transparentnosti i odgovornostistvarnih učinaka tehnologije i AI-ja na biznis, brendove i društvo te mnoštva neminovnih digitalnih tema.

Kroz brojne razgovore i predavanja sudionici će imati priliku istražiti kako se komunikacijska industrija suočava s izazovima suvremenog društva i tehnologije.

„Htjeli smo stvoriti program koji je bolji od beach bara, pametniji od algoritma i zabavniji od Tik Toka“, poručila je Dunja Ivana Ballon, direktorica programa i festivala. „Našem lineupu nije cilj da samo naoko bude impresivan – ovo je program kakav industrija treba. Teme o kojima svi razmišljamo, ali o kojima rijetko otvoreno govorimo, sada su pod reflektorima. Vrijeme je da ih adresiramo: bez uljepšavanja, bez izbjegavanja, uz ljude koji ih znaju iznutra i imaju hrabrosti reći sve naglas.“


bonjour_ba_DKR_03


bonjour_ba_DKR_05


Čak 5 festivalskih pozornica

Uz glavnu dvoranu AAA, koja će biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice od jutra do mraka, kao i dvoranu BEE te DK LLLounge, koji su mjesto najzanimljivijih rasprava, dijeljenja dojmova, prikupljanja znanja i tipično-netipičnoga preispitivanja komunikacijskoga svijeta DK zajednica ove se godine širi na dodatna dva uzbudljiva festivalska stagea.


Proslava uspjeha industrije u morskom ambijentu  

Tijekom tri festivalska dana Dani komunikacija ugostit će brojne predavače svjetskoga glasa tijekom dana, a večeri će biti posvećene dodjelama nagrada najboljima u industriji, a potom i slavljenju uspjeha.

Uz glavnu dvoranu AAA, koja će biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice od jutra do mraka, kao i dvoranu BEE te DK LLLounge, koji su mjesto najzanimljivijih rasprava, dijeljenja dojmova, prikupljanja znanja i tipično-netipičnoga preispitivanja komunikacijskoga svijeta – DK zajednica ove se godine širi na dodatna dva uzbudljiva festivalska stagea.

Razgovori domaćih i regionalnih stručnjaka o gorućim temama industrije iz dvorane Šššumica sele se u novu dvoranu POOLSIDE Stage, ni više ni manje nego – pored bazena, uz savršen omjer svibanjskoga sunca, hlada, svježine te uvijek intrigantnih komunikacijskih tema. Nije tajna ni da ovaj festival voli rušiti četvrti zid i svoje sudionike staviti u samo središte zbivanja – no u večernjim festivalskim terminima neće biti potrebni zidovi uopće: glavnu dvoranu na tri će večeri zamijeniti glamurozni THE OTHER BEACH Stage te će se dodjele nagrada, ako vremenske okolnosti dozvole, prvi put u Rovinju održati pod zvijezdama, i to ni više ni manje nego uz miris soli i morskoga povjetarca.


bonjour_ba_DKR_nasl_01



Miljenici svjetske industrije u Rovinju   

Podsjetimo, već je najavljen niz predavača izuzetnog postava tipično-netipičnih Dana komunikacija, sudionicima će se u Rovinju pridružiti slavna humanoidna umjetna inteligencija Sophija, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernando Machado powered by A1. Karen Nelson-Field, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje i najobjavljivanija autorica na WARC-u.

Blair Enns, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga. Michael Corcoran, Internet’s Savviest Troll i bivši voditelj društvenih mreža Ryanaira. Marisha Lakhiani, stručnjakinja za umjetnu inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS). 

Johan Ronnestam, globalni stručnjak za brending, serijski poduzetnik i kreativni vizionar iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e; Mirella Crespi, kreativna strateginja koja stoji iza više od 2000 oglasa mjesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta; Amber Case powered by ENNA, cyborg antropologinja i jedna od najutjecajnijih žena u tehnologiji prema Fast Companyju te Dietmar Dahmen, svjetski poznat stručnjak za transformaciju, inovacije i budućnost poslovanja.


bonjour_ba_DKR_02


Vremena je još malo, svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!