TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 28.3.2024.
Weekend.17 u rujnu će u Rovinju ugostiti AI Weekend!
Najveći regionalni festival, Weekend Media Festival od samih početaka prati trendove i aktualnosti te će ove godine, osim medijske, marketinške, komunikacijske i HR industrije, u staroj Tvornici duhana u Rovinju okupiti i najjača imena regionalne i svjetske zajednice koja razvija alate temeljene na umjetnoj inteligenciji.

U svijetu u kojemu se umjetna inteligencija već infiltrirala gotovo u svaki segment poslovanja, AI Weekend će od 19. do 22. rujna biti jedan od prvih takvih festivala koji povezuje AI zajednicu s poslovnim i medijskim svijetom.

„Weekend Media Festival od svog prvog izdanja izlazi iz okvira, svake godine raste i širi se u nova područja. Trudimo se predvoditi trendove pa ćemo na Weekendu.17, osim HR.Weekenda i profesionalaca iz sektora ljudskih potencijala koji će na jesen imati svoje drugo izdanje, ugostiti i domaću i svjetsku zajednicu vezanu uz AI.
Već smo prošle godine otvorili mnogobrojne teme vezane uz promjene koje nam je u poslovanju donijela umjetna inteligencija, ali s obzirom da mnogi revoluciju koja se trenutno događa u tech svijetu, uspoređuju s onom koju je napravila pojava Interneta, uvjereni smo da te teme zaslužuju poseban festival.“, - objasnio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala i agencije Pepermint.

AI Weekend održat će se u isto vrijeme i na istom mjestu, ali s posebnim predavačima iz cijele Europe i Amerike i temama koje će problematizirati sve promjene koje nam je umjetna inteligencija donijela i koje će tek donijeti. Ideja je povezati sve stručnjake na jednom mjestu u idiličnom Rovinju u zadnjem weekendu u rujnu, koji je već prepoznat kao najbolje mjesto za networking, razmjenu poslovnih ideja i zabavu u regiji.

„AI zajednica u Hrvatskoj oduševljena je što ćemo biti dio Weekenda.17 i imati priliku proširiti znanje i poznanstva i s drugim industrijama. Umjetna inteligencija toliko prožima suvremeni svijet da ne postoji industrija koju AI nije dotakla ili će tek dotaknuti pa je spoj medijske i marketinške industrije s IT profesionalcima bio neminovan.
Hrvatska se već u tehnološkom sektoru po broju jednoroga dokazala kao jedna od moćnijih tech scena s obzirom na broj stanovnika, a ovim festivalom želimo Hrvatsku staviti na mapu svjetskih tech konferencija.
Weekend.17 idealno je mjesto za razmjenu svih informacija, znanja i ideja te povezivanje svjetske tehnološke scene s regionalnim poslovnim svijetom.“, - tvrdi Martina Silov, predsjednica CroAI udruge u Hrvatskoj i direktorica AI Weekenda.

Weekend obitelj tako se proširila na još jednog člana, uz HR.Weekend koji je prošle godine u Rovinju oduševio pripadnike brzorastuće industrije ljudskih potencijala i otvorio mnogobrojna važna pitanja među HR profesionalcima, poslodavcima i tvrtkama, kao i među svima onima koji su zainteresirani za razvoj i primjenu inovativnih strategija u upravljanju ljudskim potencijalima.

„Prvi HR. Weekend je bio toliko uspješan da već za drugi pripremamo brojne novosti, poput još jedne dvorane u kojoj će predavanja imati neki od najvećih svjetskih stručnjaka iz područja HR-a koji danas više nije “kadrovska” tema već jedan od najvažnijih stupova svake kompanije.
Tako je i nastala ideja HR.Weekenda, festivala koji je više od konferencije, s brojnim panelima i predavanjima na kojima će sudjelovati svi najbitniji akteri ove industrije, ali i onim važnim “weekend” doživljajem - druženjem, networkingom i dobrom zabavom.
Uz to, svi posjetitelji HR.Weekenda moći će sudjelovati u programu Weekend Media Festivala, AI Weekenda i obrnuto, čime ćemo sve sudionike integrirati, a ne izolirati, što nam je bio cilj od prvog dana“, - izjavio je Daniel Ackermann, direktor HR.Weekenda.

Već sada je očito, Weekend.17 bit će najveći i najspektakularniji do sada, zato osigurajte svoje ulaznice na vrijeme na ovom linku i pratite ih na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Linkedin. Ulaznice za HR.Weekend možete pronaći ovdje kao i zapratiti sve novosti na Facebook, Instagram i Linkedin kanalima. Sve informacije o AI Weekendu možete pronaći ovdje, a više informacija pronađite na njihovim Facebook, Instagram i Linkedin kanalima.
* * *
Foto: Weekend Media Festival PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!