TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 28.3.2024.
Weekend.17 u rujnu će u Rovinju ugostiti AI Weekend!
Najveći regionalni festival, Weekend Media Festival od samih početaka prati trendove i aktualnosti te će ove godine, osim medijske, marketinške, komunikacijske i HR industrije, u staroj Tvornici duhana u Rovinju okupiti i najjača imena regionalne i svjetske zajednice koja razvija alate temeljene na umjetnoj inteligenciji.

U svijetu u kojemu se umjetna inteligencija već infiltrirala gotovo u svaki segment poslovanja, AI Weekend će od 19. do 22. rujna biti jedan od prvih takvih festivala koji povezuje AI zajednicu s poslovnim i medijskim svijetom.

„Weekend Media Festival od svog prvog izdanja izlazi iz okvira, svake godine raste i širi se u nova područja. Trudimo se predvoditi trendove pa ćemo na Weekendu.17, osim HR.Weekenda i profesionalaca iz sektora ljudskih potencijala koji će na jesen imati svoje drugo izdanje, ugostiti i domaću i svjetsku zajednicu vezanu uz AI.
Već smo prošle godine otvorili mnogobrojne teme vezane uz promjene koje nam je u poslovanju donijela umjetna inteligencija, ali s obzirom da mnogi revoluciju koja se trenutno događa u tech svijetu, uspoređuju s onom koju je napravila pojava Interneta, uvjereni smo da te teme zaslužuju poseban festival.“, - objasnio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala i agencije Pepermint.

AI Weekend održat će se u isto vrijeme i na istom mjestu, ali s posebnim predavačima iz cijele Europe i Amerike i temama koje će problematizirati sve promjene koje nam je umjetna inteligencija donijela i koje će tek donijeti. Ideja je povezati sve stručnjake na jednom mjestu u idiličnom Rovinju u zadnjem weekendu u rujnu, koji je već prepoznat kao najbolje mjesto za networking, razmjenu poslovnih ideja i zabavu u regiji.

„AI zajednica u Hrvatskoj oduševljena je što ćemo biti dio Weekenda.17 i imati priliku proširiti znanje i poznanstva i s drugim industrijama. Umjetna inteligencija toliko prožima suvremeni svijet da ne postoji industrija koju AI nije dotakla ili će tek dotaknuti pa je spoj medijske i marketinške industrije s IT profesionalcima bio neminovan.
Hrvatska se već u tehnološkom sektoru po broju jednoroga dokazala kao jedna od moćnijih tech scena s obzirom na broj stanovnika, a ovim festivalom želimo Hrvatsku staviti na mapu svjetskih tech konferencija.
Weekend.17 idealno je mjesto za razmjenu svih informacija, znanja i ideja te povezivanje svjetske tehnološke scene s regionalnim poslovnim svijetom.“, - tvrdi Martina Silov, predsjednica CroAI udruge u Hrvatskoj i direktorica AI Weekenda.

Weekend obitelj tako se proširila na još jednog člana, uz HR.Weekend koji je prošle godine u Rovinju oduševio pripadnike brzorastuće industrije ljudskih potencijala i otvorio mnogobrojna važna pitanja među HR profesionalcima, poslodavcima i tvrtkama, kao i među svima onima koji su zainteresirani za razvoj i primjenu inovativnih strategija u upravljanju ljudskim potencijalima.

„Prvi HR. Weekend je bio toliko uspješan da već za drugi pripremamo brojne novosti, poput još jedne dvorane u kojoj će predavanja imati neki od najvećih svjetskih stručnjaka iz područja HR-a koji danas više nije “kadrovska” tema već jedan od najvažnijih stupova svake kompanije.
Tako je i nastala ideja HR.Weekenda, festivala koji je više od konferencije, s brojnim panelima i predavanjima na kojima će sudjelovati svi najbitniji akteri ove industrije, ali i onim važnim “weekend” doživljajem - druženjem, networkingom i dobrom zabavom.
Uz to, svi posjetitelji HR.Weekenda moći će sudjelovati u programu Weekend Media Festivala, AI Weekenda i obrnuto, čime ćemo sve sudionike integrirati, a ne izolirati, što nam je bio cilj od prvog dana“, - izjavio je Daniel Ackermann, direktor HR.Weekenda.

Već sada je očito, Weekend.17 bit će najveći i najspektakularniji do sada, zato osigurajte svoje ulaznice na vrijeme na ovom linku i pratite ih na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Linkedin. Ulaznice za HR.Weekend možete pronaći ovdje kao i zapratiti sve novosti na Facebook, Instagram i Linkedin kanalima. Sve informacije o AI Weekendu možete pronaći ovdje, a više informacija pronađite na njihovim Facebook, Instagram i Linkedin kanalima.
* * *
Foto: Weekend Media Festival PR
TEKST: Bonjour.ba
Da li ste ikada primijetili kako se ljudi izmijene kada pričaju o kafi? Odjednom postanu otvoreniji, topliji, kao da svako od njih nosi mali ritual koji čuva godinama.





I tu se zapravo krije prva zanimljivost: većina nas pije kafu svaki dan, ali rijetko zaista razmisli šta ta kafa govori o nama. Zašto biramo baš tu jačinu? Tu aromu? Taj trenutak dana? I koliko zapravo poznajemo napitak koji nam obilježava jutra, pauze i povratke sebi?


Upravo je to bilo polazište eventa uz Grand kafu. Ne samo da pijemo kafu, nego da je razumijemo. Da se prisjetimo šta volimo, kada to volimo i zašto. Da otkrijemo male nijanse svojih rituala koje svakodnevica lako sakrije.



A onda se desilo nešto pomalo neočekivano: dok su se gosti smjenjivali pred kamerom, odgovarali na pitanja i zastajali tek sekund prije odgovora, shvatili smo da svako ima svoju priču o kafi, čak i ako toga nije bio/-la svjestan/-na.


Tu počinje ova priča, priča o onome što kafa otkriva o nama, a što je Grand kafa uspjela nježno izvući na površinu.
Zanimljivo je posmatrati kako se ljudima promijeni izraz lica kad ih pitate o aromama. Neko odmah zna odgovor, neko zastane kao da u glavi miriše sve kafe koje je ikada probao, a neko jednostavno kaže ono što je oduvijek znao.
Ena Dujmović, bez sekunde pauze: “Čista klasika.” Onaj tip osobe koji zna šta voli i ne mijenja recept bez razloga.

“Trebaju mi dvije kafe prije nego se razbudim”, otkrio nam je Hajrudin Šišić (Harry Cooper) i to, čista klasika.


Haris Saljević jednako odlučno bira klasiku, a ton glasa kao da dodaje da ni ne pokušavamo ga nagovoriti na drugo.

Možda niste znali: Ako birate čistu klasiku, vi ste najčešće tip osobe koja cijeni stabilnost i prepoznatljivost. Ako ste pak tim aroma, obično ste otvoreniji za isprobavanje novih stvari i imate jači senzorni fokus.
Bilo da volite aromu ili klasiku, pravi razlog zbog kojeg prepoznajete “onu svoju” kafu krije se i u svježini. Grand kafa svoje proizvode pakuje tako da maksimalno zadrže miris i okus do trenutka otvaranja jer je ambalaža osmišljena da smanji oksidaciju, pa svaka šoljica ima upravo onaj karakter koji ste izabrali.
Prvo što smo primijetili: tempo ispijanja kafe gotovo uvijek otkriva tempo života. Oni koji biraju sporo uživanje često to kažu uz osmijeh. Oni drugi uz smijeh, jer znaju da bi voljeli usporiti.
Lejla Ramović sa smiješkom kaže: „Sporo uživanje… ako imamo priliku.“ Rečenica koja je, realno, horoskop cijele generacije.


I zaista, Šejla Ramović i Amina Efendić složile su se bez puno razmišljanja: sporo je ideal, kad god to dan dopusti.


A u nastavku priče, Dejana Rosuljaš i Maja Miralem daju verziju koja savršeno opisuje život u BiH ritmu: “Polako vikendom, a na dnevnoj bazi… nedovoljno sporo.”
Ako je ikada postojala rečenica koja opisuje moderni tempo života, onda je to ta.


Možda niste znali: Ako kafu pijete sporo, pripadate grupi ritualista tj. ljudi kojima je šoljica mala pauza, mentalni predah i trenutak odmaka. Ovakvi profili najčešće povezuju kafu s emocionalnim navikama.
Ako ste brza kafa tip obično ste osoba koja voli efikasnost i jasnu strukturu u danu. Kafa vam je gorivo, ne ceremonija i to je potpuno validan tip coffee personalityja.
Ovdje se dešavala mala magija, ljudi su se dijelili na “fokus” tipove i “bijeg u mir” tipove. I svako je imao svoju malu priču uz to.
Na ovo pitanje ljudi obično odgovore kao da biraju između dva raspoloženja. Jedno je fokus, drugo je bijeg. I oba imaju svoje savršene trenutke.
Magdalena Paradžik nije imala dilemu ni sekunde i odgovor je došao gotovo refleksno, uz onaj osmijeh koji se pojavi kad neko govori o stvarima koje ga stvarno raduju: “Kafa uz knjigu… uz Grand Gold.”



Zvuči kao mali trailer za idealno popodne: tiho okretanje stranica, miris kafe koji se miješa sa pričom koju čitaš, i osjećaj da ti ništa drugo tog trenutka ne treba.
S druge strane, Amina Efendić, Šejla i Lejla Ramović gotovo istovremeno su klimnule glavom na stranu posla. Za njih je kafa radni ritual, mala mentalna priprema prije dnevnih zadataka i trenutak koji fokusira, umiri i vrati energiju tamo gdje treba.



Možda niste znali: Ako birate kafu uz posao, vi ste najčešće funkcionalni ritualista. Kafa vam pomaže da se fokusirate i da klikne početak radnog moda.
Ako birate kafu uz knjigu, onda ste senzitivni hedonista: kafa vam nije alat nego ambijent. Volite da stvara atmosferu, a ne samo energiju.
Pitanje koje skoro uvijek izvuče lični detalj, jutarnju naviku, ritual s partnerom, način na koji dan počinje. Od Grand Gold do nježne Grand Arome, izbori su bili šareni koliko i karakteri gostiju.
Dejana Rosuljaš je vrlo sigurno stala na stranu aroma profila, dok je Maja Miralem odmah rekla Grand Gold, bez ijedne sekunde razmišljanja.


Lejla Durmo je bila najiskrenija u praktičnosti: “Black'n'Easy My Way… brže, efikasnije, kafa u ruke i spremna za sve.” To je ona kategorija ljudi koji dan vole početi u pokretu, bez komplikacija, ali s jasnim očekivanjem da ih kafa pokrene.



Možda niste znali: Ako birate Grand Aromu, najčešće ste osoba koja voli toplinu, mekoću i pitkost. To su ljudi koji vole ugodu i stabilnost, a ako birate Grand Gold, često ste odlučni, direktni i volite jačinu u svemu što radite pa i u kafi.
Ako birate Black’n’Easy My Way najčešće ste osoba koja voli da omiljene stvari pa tako i ukusi bude uz vas gdje god da ste. Ova kafa je mnogima omogućila da uživaju u poznatom, bogatom profilu domaće kafe i kad su daleko od kuće, u pokretu ili usred dana punog obaveza. My Way je zapravo izbor ljudi koji žele kontinuitet okusa, bez obzira na to gdje ih dan odvede.
Kod ovog pitanja najviše se vidi koliko je kafa lična stvar, gotovo kao mali kompas dana. Neko je treba da ga probudi, neko da ga smiri, a neko da mu napravi pauzu.
Zerina Suyabatmaz je to opisala najnježnije: “U sredini dana. Oko podne… jedan simpatičan ritual, trenutak samo za mene.”
Rekla je to kao neko ko tačno zna gdje u danu stane njen mali predah, ne prerano, ne prekasno, nego taman kad joj treba osvježenje i malo mira.


A onda Ena Dujmović, potpuno druga energija, potpuno logičan nastavak: “Kafa ujutro, uvijek. Imam samo jednu dnevno i ona mora biti dobra.”
To je onaj tip osobe kod koje jutarnja šoljica ima status malog zakona i ništa je ne može zamijeniti, ništa je ne može poremetiti. Prva stvar koja mora “sjesti” da bi dan mogao početi.

Možda niste znali: Ako ste jutarnji tip, obično imate čvrst ritam, jasne navike i volite da dan počne na vaš način. To je početni impuls, mala komanda koja kaže “Ok, sad sve može.”
Ako birate kafu poslije posla ili oko podne, najčešće ste osoba koja traži balans i mali mentalni bijeg usred dana. Kafa vam je granica između dvije faze dana i mali ritual vraćanja sebi.
Nakon što su prošli kroz šotove i upoznali nijanse jačine, tijela i aroma, pitali smo goste koja kafa im je iznenađujuće “sjela” najviše?
Emir Fejzić je imao vrlo jasan odgovor, skoro pa profesionalnu strategiju: “Kolumbija. To će mi biti baza, a ostale ću dodati samo pomalo.”



U jednoj rečenici opisao je ono što su stručnjaci cijelu večer željeli pokazati, da se lični blendovi ne rađaju iz slučaja, nego iz instinkta.
Još zanimljivih priča i ko je izdvojio Santos kao svoj favorit otkrijte na Instagram profilu.
Na kraju eventa, shvatili smo da svako od nas ima svoju malu kafu-priču. Kad smo krenuli postavljati pitanja, mislili smo da ćemo dobiti odgovore, a zapravo smo dobili male životne fragmente. Ritual jutra. Bijeg od buke. Podsjetnik na nekoga. Smijeh. Naviku. Naviku koja ima okus, miris i ritam.


Sve te priče stale su u Grand kafe koju su gosti držali u rukama i u nijanse koje su otkrivali, čak i sami sebi, možda po prvi put.
Ostaje pitanje koji tip Grand kafe ste vi?
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!