TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 15.9.2023.
Više od 150 panelista i predavača iz 15 zemalja svijeta, među kojima su vodeći regionalni i svjetski stručnjaci, tačno za sedam dana će se okupiti na 16. izdanju Weekend Media Festivala u Rovinju kako bi podijelili iskustva i dali uvid u najaktuelnije teme i trendove.
Najveći regionalni festival posvećen industriji medija, komunikacija, marketinga i poslovanja i ove će se godine održati u staroj Tvornici duhana u Rovinju pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. Tri dana inspirativnih predavanja, jedinstvenog networkinga i nezaboravne zabave održat će se od 21. do 24. septembra i Rovinj će ponovo pretvoriti u centar regionalnih događanja.

S fokusom na poslovni sektor, posjetioci ovogodišnjeg Weekenda.16 imat će priliku saznati koje su tajne uspješne prodaje i to ni manje ni više nego od pravog Vuka s Wall Streeta – Jordana Belforta, prodajnog maga i stručnjaka za poduzetništvo po čijim je memoarima snimljen hollywoodski blockbuster. Belfort će na panelu „The Good, The Bad and The Wolf“ govoriti o moći pregovaranja s uigranim timom Prodajnog Mindseta i videovezom otkriti tips & tricks uspješne prodaje.
Panel „Dat ću mu ponudu koju ne može odbiti“ objašnjava ulogu moći u pregovorima, gdje će nagrađivani harvardski stručnjak za prisilne pregovore i dinamiku moći, dr. Eugene B. Kogan, podijeliti iskustvo vođenja hiljada rukovodilaca širom svijeta. Weekend.16 donosi i brojne uspješne domaće priče iz svijeta poslovanja pa će tako panel „Projekt Intelligiant 2.0“ ugostiti Mirtu Stantić, Alena Žunića, Vladimira Ivkovića i Srđana Kovačevića, četvero mladih ljudi iz Hrvatske koji stvaraju potpuno nove vrijednosti i koji će odgovoriti na pitanje šta oni smatraju najvažnijim za uspjeh.
Izazovnom svijetu komunikacija i odnosu novinara i PR-ovaca posvetit će se panelisti Vladimir Preselj, CEO Millenium promocije, Tomislav Klauški, novinar 24 sata, Ivana Galić Baksa direktorica komunikacija United media te Ruža Veljović, direktorica komunikacija Weireless Media Group, uz moderatoricu Nevenu Rendeli, CEO Prime time komunikacija, na panelu pod nazivom „Gdje PR-ovci griješe?“. Panel „Budi koristan“ bit će prilika za diskusiju o savremenim trendovima današnjice, s fokusom na fenomen influencera.
Prepoznaju li influenceri odgovornost te koliko koriste svoj uticaj za širenje svijesti o važnim pitanjima objasnit će Hana Hadžiavdagić, Ida Prester, Andrea Andrassy uz moderatoricu Leu Stanković iz Communisa. Učesnici Weekenda.16 moći će saznati i šta stoji iza saradnje između umjetnika i brendova te trebaju li umjetnici predstavljati brendove s kojima ne dijele iste vrijednosti. Na panelu „Art of Brands“, poznati regionalni dizajner Slavimir Stojanović Futro, street art umjetnik Slaven Kosanović Lunar i muzičar i DJ Bizzo govoriti o uspješnim i manje uspješnim saradnjama.
Korado Korlević, vodeći hrvatski astronom i pokretač Zvjezdarnice Višnjan na predavanju "Deus machina" govorit će o uticaju umjetne inteligencije na ljudski rod, opasnostima koje prijete kreativnosti i inovativnosti, kraju svijeta kakvog smo poznavali te prilikama koje bude nadu.
Osim aktuelnih tema, sastavni dio svakog Weekenda je i odlična zabava. Zvijezda ovogodišnjeg zabavnog programa bit će jedan od najpopularnijih repera nove generacije – Grše, koji se proslavio osvježavajućim hitovima poput Mamma Mia, Highlife i SIP i podigao hrvatsku trap scenu na novi nivo.

Rovinjsku publiku će zabavljati i poznati DJ-evi, poput Grega Wilsona, Iana Pooleya, Antonia Zuze na partiju Jutarnjeg lista, kao i nizozemsko-novozelandska senzacija, bend My Baby, na subotnjem partiju powered by Mastercard. Na „Tulumu velikog Perice“ nastupit će Dino Antonić i DVP band te DJ Robert Mareković, dok će Dnevnik velikog Perice biti i tema panela „Kako je mali Perica postao veliki?“.
Weekend.16 će zaokružiti RNB Confusion koji slavi dvadesetu godišnjicu, a za zabavu do ranojutarnjih sati pobrinut će se DJ Medo i DJ Turk, Zembo Latifa i gost iznenađenja.
Weekend Media Festival svake godine donosi sve više razloga za posjetu Rovinju krajem septembra, a ostale ovogodišnje novosti i detaljan program možete pronaći ovdje, kao i putem Facebook, Instagram i LinkedIn profila.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su svakodnevno prva adresa ljudi koji traže rješenje za akne, osjetljivost, isušivanje ili iznenadne promjene na koži. Ljudi očekuju jasne, sigurne i provjerene preporuke, a one su moguće samo kada stručnjaci lično poznaju teksture, aktivne sastojke i ponašanje formule na koži.

Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete. Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab.



Pozvali smo farmaceute u prostor koji je izgledao kao kombinacija edukacijskog centra i modernog skin-laba. Cilj? Stvoriti trenutak u kojem ljudi koji svakodnevno rade s kožom mogu isprobati proizvode koji mijenjaju rutine, postaviti pitanja koja se čuju samo između stručnjaka i dobiti uvide koji se ne mogu pronaći u deklaraciji.
Na samom početku goste su pozdravili iz Antonio Trade Cosmetics tima i ispred Bonjour.ba, uz kratko obraćanje koje je najavilo koncept Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Laba.

Clean, fokusirano i precizno baš kao formulacije u fokusu
Atmosfera je bila pažljivo oblikovana: clean futuristički prostor pretvoren u Beauty Lab, savršeno usklađen s temom i iskustvom koje je čekalo farmaceute.
Čim su gosti pristizali, osjetila se ona posebna atmosfera koja nastane kada se spoje znanje i dobra energija. Razgovori su krenuli odmah o iskustvima, kombinacijama proizvoda i pitanjima koja im ljudi najčešće postavljaju uz opušten, ali vrlo znatiželjan ton.


Event je zadržao taj ritam do kraja, dovoljno lagan da potakne pitanja, a dovoljno sadržajan da svako pronađe informaciju koja mu treba, uz osjećaj da je dio jednog posebnog Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab iskustva.
U trenutku kada je počeo praktični dio programa, dr. Matea Ćorluka, spec. dermatovenerologije s bogatim iskustvom u dijagnostici i tretmanu kožnih bolesti, otvorila je segment koji se osjećao više kao zajednički ritual. Uz konkretan primjer iz prakse postavilo je temelje za ono što je slijedilo, a to je testiranje tekstura.

Matea Ćorluka, dr. spec. dermatovenerologije
Tu je Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab koncept zaživio. Gosti su isprobavali formulacije na koži, komentarisali osjećaj nakon nekoliko minuta i međusobno dijelili dojmove koje mogu steći samo kroz ovakvo iskustvo.


Hero proizvodi su prirodno preuzeli pažnju: Acnemy gel za dubinsko čišćenje lica Zitclean izdvojio se već nakon prvog testiranja zbog lagane teksture, nježnog osjećaja na koži i činjenice da ne zateže, što je farmaceutima posebno važno kod njege kože sklone aknama.


Odmah iza njega, Acnemy pojedinačni flasteri Zitproof privukli su interes jer djeluju brzo i ciljano, a mnogi su komentarisali da je praktičnost upravo ono što se najčešće traži kod ovakvog tipa proizvoda.

U Transparent Lab dijelu, pažnju su preuzela dva proizvoda koja djeluju kao logičan duo: Transparent Lab Pure Glycerin Face Serum kojeg su gosti opisali kao “onaj serum koji odmah daje osjećaj mekoće” i Transparent Lab Niacinamide Glow Cream, kremu koja se brzo upija i ostavlja ujednačen i nenametljiv sjaj.




Zajedno, ovaj hidratacijski par dao je najjasniji uvid u razliku između tekstura i upravo ono što su farmaceuti najviše željeli isprobati iz prve ruke.

Završili smo u onom tihom, fokusiranom ritmu koji se dogodi kada stručnjaci izađu iz teorije i uđu u praksu.






Otvorile su se važne nijanse o kojima se obično ne stigne razmišljati tokom radnog dana, kako se tekstura ponaša nakon nekoliko minuta, šta korisnik može očekivati odmah, a šta tek kroz rutinu.










Kada formulacije prođu kroz ruke farmaceuta, sve postaje jasnije. Oni najbolje znaju šta ljudi pitaju, šta očekuju i koja tekstura daje rezultat.


Zato ovakav format ima posebnu težinu jer su proizvodi isprobani od ljudi kojima se svakog dana vraćamo po savjet. A šta je ostavilo najbolji dojam? Proizvodi koje su farmaceuti najviše spominjali nalaze se u nastavku.



Izdvojene photowall trenutke donosimo u nastavku.



















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!