TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 15.9.2023.

Više od 150 panelista i predavača iz 15 zemalja svijeta, među kojima su vodeći regionalni i svjetski stručnjaci, tačno za sedam dana će se okupiti na 16. izdanju Weekend Media Festivala u Rovinju kako bi podijelili iskustva i dali uvid u najaktuelnije teme i trendove.


Najveći regionalni festival posvećen industriji medija, komunikacija, marketinga i poslovanja i ove će se godine održati u staroj Tvornici duhana u Rovinju pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. Tri dana inspirativnih predavanja, jedinstvenog networkinga i nezaboravne zabave održat će se od 21. do 24. septembra i Rovinj će ponovo pretvoriti u centar regionalnih događanja. 





S fokusom na poslovni sektor, posjetioci ovogodišnjeg Weekenda.16 imat će priliku saznati koje su tajne uspješne prodaje i to ni manje ni više nego od pravog Vuka s Wall StreetaJordana Belforta, prodajnog maga i stručnjaka za poduzetništvo po čijim je memoarima snimljen hollywoodski blockbuster. Belfort će na panelu „The Good, The Bad and The Wolf“ govoriti o moći pregovaranja s uigranim timom Prodajnog Mindseta i videovezom otkriti tips & tricks uspješne prodaje.

Panel „Dat ću mu ponudu koju ne može odbiti“ objašnjava ulogu moći u pregovorima, gdje će nagrađivani harvardski stručnjak za prisilne pregovore i dinamiku moći, dr. Eugene B. Kogan, podijeliti iskustvo vođenja hiljada rukovodilaca širom svijeta. Weekend.16 donosi i brojne uspješne domaće priče iz svijeta poslovanja pa će tako panel „Projekt Intelligiant 2.0“ ugostiti Mirtu Stantić, Alena Žunića, Vladimira Ivkovića i Srđana Kovačevića, četvero mladih ljudi iz Hrvatske koji stvaraju potpuno nove vrijednosti i koji će odgovoriti na pitanje šta oni smatraju najvažnijim za uspjeh. 

Izazovnom svijetu komunikacija i odnosu novinara i PR-ovaca posvetit će se panelisti Vladimir Preselj, CEO Millenium promocije, Tomislav Klauški, novinar 24 sata, Ivana Galić Baksa direktorica komunikacija United media te Ruža Veljović, direktorica komunikacija Weireless Media Group, uz moderatoricu Nevenu Rendeli, CEO Prime time komunikacija, na panelu pod nazivom „Gdje PR-ovci griješe?“. Panel „Budi koristan“ bit će prilika za diskusiju o savremenim trendovima današnjice, s fokusom na fenomen influencera.

Prepoznaju li influenceri odgovornost te koliko koriste svoj uticaj za širenje svijesti o važnim pitanjima objasnit će Hana Hadžiavdagić, Ida Prester, Andrea Andrassy uz moderatoricu Leu Stanković iz Communisa. Učesnici Weekenda.16 moći će saznati i šta stoji iza saradnje između umjetnika i brendova te trebaju li umjetnici predstavljati brendove s kojima ne dijele iste vrijednosti. Na panelu „Art of Brands“, poznati regionalni dizajner Slavimir Stojanović Futro, street art umjetnik Slaven Kosanović Lunar i muzičar i DJ Bizzo govoriti o uspješnim i manje uspješnim saradnjama.

Korado Korlević, vodeći hrvatski astronom i pokretač Zvjezdarnice Višnjan na predavanju "Deus machina" govorit će o uticaju umjetne inteligencije na ljudski rod, opasnostima koje prijete kreativnosti i inovativnosti, kraju svijeta kakvog smo poznavali te prilikama koje bude nadu.
Osim aktuelnih tema, sastavni dio svakog Weekenda je i odlična zabava. Zvijezda ovogodišnjeg zabavnog programa bit će jedan od najpopularnijih repera nove generacije – Grše, koji se proslavio osvježavajućim hitovima poput Mamma Mia, Highlife i SIP i podigao hrvatsku trap scenu na novi nivo.





Rovinjsku publiku će zabavljati i poznati DJ-evi, poput Grega Wilsona, Iana Pooleya, Antonia Zuze na partiju Jutarnjeg lista, kao i nizozemsko-novozelandska senzacija, bend My Baby, na subotnjem partiju powered by Mastercard. Na „Tulumu velikog Perice“ nastupit će Dino Antonić i DVP band te DJ Robert Mareković, dok će Dnevnik velikog Perice biti i tema panela „Kako je mali Perica postao veliki?“.

Weekend.16 će zaokružiti RNB Confusion koji slavi dvadesetu godišnjicu, a za zabavu do ranojutarnjih sati pobrinut će se DJ Medo i DJ Turk, Zembo Latifa i gost iznenađenja

Weekend Media Festival svake godine donosi sve više razloga za posjetu Rovinju krajem septembra, a ostale ovogodišnje novosti i detaljan program možete pronaći ovdje, kao i putem Facebook, Instagram i LinkedIn profila. 

* * *
Foto: PR


Bonjour

Znamo šta o vama kaže kafa koju pijete. Evo kako smo to saznali.

TEKST: Bonjour.ba

Znamo šta o vama kaže kafa koju pijete. Evo kako smo to saznali. Znamo šta o vama kaže kafa koju pijete. Evo kako smo to saznali.

Da li ste ikada primijetili kako se ljudi izmijene kada pričaju o kafi? Odjednom postanu otvoreniji, topliji, kao da svako od njih nosi mali ritual koji čuva godinama.
 

grand-kafa-iskustvo-event-1-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-506-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-5-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-556-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-557-bonjour-ba


I tu se zapravo krije prva zanimljivost: većina nas pije kafu svaki dan, ali rijetko zaista razmisli šta ta kafa govori o nama. Zašto biramo baš tu jačinu? Tu aromu? Taj trenutak dana? I koliko zapravo poznajemo napitak koji nam obilježava jutra, pauze i povratke sebi?
 

grand-kafa-iskustvo-event-2-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-7-bonjour-ba


Upravo je to bilo polazište eventa uz Grand kafu. Ne samo da pijemo kafu, nego da je razumijemo. Da se prisjetimo šta volimo, kada to volimo i zašto. Da otkrijemo male nijanse svojih rituala koje svakodnevica lako sakrije.


grand-kafa-iskustvo-27-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-10-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-15-bonjour-ba


A onda se desilo nešto pomalo neočekivano: dok su se gosti smjenjivali pred kamerom, odgovarali na pitanja i zastajali tek sekund prije odgovora, shvatili smo da svako ima svoju priču o kafi, čak i ako toga nije bio/-la svjestan/-na.
 

grand-kafa-iskustvo-event-110-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-3-bonjour-ba
 


Tu počinje ova priča, priča o onome što kafa otkriva o nama, a što je Grand kafa uspjela nježno izvući na površinu.


Aroma ili čista klasika?


Zanimljivo je posmatrati kako se ljudima promijeni izraz lica kad ih pitate o aromama. Neko odmah zna odgovor, neko zastane kao da u glavi miriše sve kafe koje je ikada probao, a neko jednostavno kaže ono što je oduvijek znao.

Ena Dujmović, bez sekunde pauze: “Čista klasika.” Onaj tip osobe koji zna šta voli i ne mijenja recept bez razloga.
 

grand-kafa-iskustvo-526-bonjour-ba
 

“Trebaju mi dvije kafe prije nego se razbudim”, otkrio nam je Hajrudin Šišić (Harry Cooper) i to, čista klasika.
 

grand-kafa-iskustvo-520-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-534-bonjour-ba


Haris Saljević jednako odlučno bira klasiku, a ton glasa kao da dodaje da ni ne pokušavamo ga nagovoriti na drugo.
 

grand-kafa-iskustvo-540-bonjour-ba

Možda niste znali: Ako birate čistu klasiku, vi ste najčešće tip osobe koja cijeni stabilnost i prepoznatljivost. Ako ste pak tim aroma, obično ste otvoreniji za isprobavanje novih stvari i imate jači senzorni fokus. 

Bilo da volite aromu ili klasiku, pravi razlog zbog kojeg prepoznajete “onu svoju” kafu krije se i u svježini. Grand kafa svoje proizvode pakuje tako da maksimalno zadrže miris i okus do trenutka otvaranja jer je ambalaža osmišljena da smanji oksidaciju, pa svaka šoljica ima upravo onaj karakter koji ste izabrali.


Brzo ispijanje ili sporo uživanje?


Prvo što smo primijetili: tempo ispijanja kafe gotovo uvijek otkriva tempo života. Oni koji biraju sporo uživanje često to kažu uz osmijeh. Oni drugi uz smijeh, jer znaju da bi voljeli usporiti.

Lejla Ramović sa smiješkom kaže: „Sporo uživanje… ako imamo priliku.“ Rečenica koja je, realno, horoskop cijele generacije.
 

grand-kafa-iskustvo-537-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-12-bonjour-ba


I zaista, Šejla Ramović i Amina Efendić složile su se bez puno razmišljanja: sporo je ideal, kad god to dan dopusti.
 

grand-kafa-iskustvo-516-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-511-bonjour-ba-1


A u nastavku priče, Dejana Rosuljaš i Maja Miralem daju verziju koja savršeno opisuje život u BiH ritmu: “Polako vikendom, a na dnevnoj bazi… nedovoljno sporo.”

Ako je ikada postojala rečenica koja opisuje moderni tempo života, onda je to ta.
 

grand-kafa-iskustvo-522-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-524-bonjour-ba


Možda niste znali: Ako kafu pijete sporo, pripadate grupi ritualista tj. ljudi kojima je šoljica mala pauza, mentalni predah i trenutak odmaka. Ovakvi profili najčešće povezuju kafu s emocionalnim navikama.

Ako ste brza kafa tip obično ste osoba koja voli efikasnost i jasnu strukturu u danu. Kafa vam je gorivo, ne ceremonija i to je potpuno validan tip coffee personalityja.


Kafa uz posao ili uz knjigu?


Ovdje se dešavala mala magija, ljudi su se dijelili na “fokus” tipove i “bijeg u mir” tipove. I svako je imao svoju malu priču uz to.

Na ovo pitanje ljudi obično odgovore kao da biraju između dva raspoloženja. Jedno je fokus, drugo je bijeg. I oba imaju svoje savršene trenutke.

Magdalena Paradžik nije imala dilemu ni sekunde i odgovor je došao gotovo refleksno, uz onaj osmijeh koji se pojavi kad neko govori o stvarima koje ga stvarno raduju: “Kafa uz knjigu… uz Grand Gold.”
 

grand-kafa-iskustvo-500-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-513-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-514-bonjour-ba


Zvuči kao mali trailer za idealno popodne: tiho okretanje stranica, miris kafe koji se miješa sa pričom koju čitaš, i osjećaj da ti ništa drugo tog trenutka ne treba.

S druge strane, Amina Efendić, Šejla i Lejla Ramović gotovo istovremeno su klimnule glavom na stranu posla. Za njih je kafa radni ritual, mala mentalna priprema prije dnevnih zadataka i trenutak koji fokusira, umiri i vrati energiju tamo gdje treba.
 

grand-kafa-iskustvo-544-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-509-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-24-bonjour-ba


Možda niste znali: Ako birate kafu uz posao, vi ste najčešće funkcionalni ritualista. Kafa vam pomaže da se fokusirate i da klikne početak radnog moda.

Ako birate kafu uz knjigu, onda ste senzitivni hedonista: kafa vam nije alat nego ambijent. Volite da stvara atmosferu, a ne samo energiju.


Omiljena kafa?


Pitanje koje skoro uvijek izvuče lični detalj, jutarnju naviku, ritual s partnerom, način na koji dan počinje. Od Grand Gold do nježne Grand Arome, izbori su bili šareni koliko i karakteri gostiju.

Dejana Rosuljaš je vrlo sigurno stala na stranu aroma profila, dok je Maja Miralem odmah rekla Grand Gold, bez ijedne sekunde razmišljanja.
 

grand-kafa-iskustvo-17-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-112-bonjour-ba


Lejla Durmo je bila najiskrenija u praktičnosti: “Black'n'Easy My Way… brže, efikasnije, kafa u ruke i spremna za sve.” To je ona kategorija ljudi koji dan vole početi u pokretu, bez komplikacija, ali s jasnim očekivanjem da ih kafa pokrene.
 

grand-kafa-iskustvo-553-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-50-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-551-bonjour-ba
 

Možda niste znali: Ako birate Grand Aromu, najčešće ste osoba koja voli toplinu, mekoću i pitkost. To su ljudi koji vole ugodu i stabilnost, a ako birate Grand Gold, često ste odlučni, direktni i volite jačinu u svemu što radite pa i u kafi.

Ako birate Black’n’Easy My Way najčešće ste osoba koja voli da omiljene stvari pa tako i ukusi bude uz vas gdje god da ste. Ova kafa je mnogima omogućila da uživaju u poznatom, bogatom profilu domaće kafe i kad su daleko od kuće, u pokretu ili usred dana punog obaveza. My Way je zapravo izbor ljudi koji žele kontinuitet okusa, bez obzira na to gdje ih dan odvede.


Ujutro ili poslije posla?


Kod ovog pitanja najviše se vidi koliko je kafa lična stvar, gotovo kao mali kompas dana. Neko je treba da ga probudi, neko da ga smiri, a neko da mu napravi pauzu.

Zerina Suyabatmaz je to opisala najnježnije: “U sredini dana. Oko podne… jedan simpatičan ritual, trenutak samo za mene.”
Rekla je to kao neko ko tačno zna gdje u danu stane njen mali predah, ne prerano, ne prekasno, nego taman kad joj treba osvježenje i malo mira.
 

grand-kafa-iskustvo-532-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-558-bonjour-ba


A onda Ena Dujmović, potpuno druga energija, potpuno logičan nastavak: “Kafa ujutro, uvijek. Imam samo jednu dnevno i ona mora biti dobra.”

To je onaj tip osobe kod koje jutarnja šoljica ima status malog zakona i ništa je ne može zamijeniti, ništa je ne može poremetiti. Prva stvar koja mora “sjesti” da bi dan mogao početi.
 

grand-kafa-bonjour-ba_120
 

Možda niste znali: Ako ste jutarnji tip, obično imate čvrst ritam, jasne navike i volite da dan počne na vaš način. To je početni impuls, mala komanda koja kaže “Ok, sad sve može.”

Ako birate kafu poslije posla ili oko podne, najčešće ste osoba koja traži balans i mali mentalni bijeg usred dana. Kafa vam je granica između dvije faze dana i mali ritual vraćanja sebi.


Favorit nakon cuppinga?


Nakon što su prošli kroz šotove i upoznali nijanse jačine, tijela i aroma, pitali smo goste koja kafa im je iznenađujuće “sjela” najviše?

Emir Fejzić je imao vrlo jasan odgovor, skoro pa profesionalnu strategiju: “Kolumbija. To će mi biti baza, a ostale ću dodati samo pomalo.”
 

grand-kafa-iskustvo-504-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-502-bonjour-ba

grand-kafa-bonjour-ba-6-


U jednoj rečenici opisao je ono što su stručnjaci cijelu večer željeli pokazati, da se lični blendovi ne rađaju iz slučaja, nego iz instinkta. 

Još zanimljivih priča i ko je izdvojio Santos kao svoj favorit otkrijte na Instagram profilu.

Na kraju eventa, shvatili smo da svako od nas ima svoju malu kafu-priču. Kad smo krenuli postavljati pitanja, mislili smo da ćemo dobiti odgovore, a zapravo smo dobili male životne fragmente. Ritual jutra. Bijeg od buke. Podsjetnik na nekoga. Smijeh. Naviku. Naviku koja ima okus, miris i ritam. 
 

grand-kafa-iskustvo-event-104-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-518-bonjour-ba


Sve te priče stale su u Grand kafe koju su gosti držali u rukama i u nijanse koje su otkrivali, čak i sami sebi, možda po prvi put. 

Ostaje pitanje koji tip Grand kafe ste vi?

 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Grand kafom
Bonjour.ba produkcija 
Organizacija eventa: Bonjour.ba    
Kreativni koncept eventa: Dijana Ćavar    
Asistentica: Inka Šehić    
Autorica članka: Ilda Lihić-Isović    
Grafičko oblikovanje: Marija Perić    
Social Media: Marija Perić i Tesnim Ališah    
Fotografija: Enida Kajević i Sanela Zukić    
Video: Marko Jovančić  


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!