TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.8.2023.
Weekend Media Festival jedno je od najzanimljivijih i najinspirativnijih događanja u cijeloj regiji koje okuplja najveće svjetske i domaće stručnjake iz svijeta medija, komunikacija i poslovnog svijeta.
Od ove godine Weekend.16 obogaćen je prvim HR.Weekendom. novim festivalom posvećenim ljudskim potencijalima koji će ugostiti globalne i regionalne stručnjake iz HR industrije.
Najveća regionalna konferencija ponovno okuplja najbolje stručnjake
O važnosti Weekenda govori činjenica da je sam brend rastao zajedno s Rovinjem, gdje se održava već šesnaest godina u staroj Tvornici duhana i produžuje ljetnu sezonu sve do posljednjeg rujanskog Weekenda, što je ove godine od 21. do 24. Nije li to idealan način za pozdraviti ljeto i započeti jesensku sezonu s pregršt novih ideja? Ako ti treba još koji razlog za doći na Weekend.16, donosimo ih u nastavku.
Zanimljivi predavači i aktualne teme su polazišna točka kojom se organizatorski tim Weekenda vodi već 16 godina. Prošle godine su to bili metaverse i web 3.0, a ove godine umjetna inteligencija (AI) koja je danas prisutna u svim industrijama. Osluškivanjem potreba tržišta na Weekend dolaze vrhunski predavači koji će zadovoljiti znatiželjne umove željne novih spoznaja! Inspirativni paneli renomiranih predavača dotaknut će aktualne teme koje oblikuju suvremenu stvarnost. Primjerice, o tome kako oblikovati bolju budućnost na Weekendu će govoriti Kishore Mahbubani, bivši predsjednik Vijeća sigurnosti UN-a koji pokreće dijalog o ključnim pitanjima suvremenog društva.

Idealna prilika za sklapanje novih poslova samo je još jedan od razloga zašto je dolazak na rovinjski Weekend.16 nezaobilazan! To je mjesto susreta, inspiracije i beskrajnih poslovnih prilika. Weekend Media Festival postao je magnet za stručnjake, profesionalce i poduzetnike iz svijeta medija i komunikacija, a bogatstvo različitih vještina otvara vrata za nevjerojatne suradnje. U neformalnoj, opuštenoj atmosferi, ljudi pričaju o važnim stvarima pa je i hrpa dobrih suradnji proizišla upravo iz ovih druženja. Možda baš vi budete kreator nevjerojatne poslovne priče!
Druženje s ekipom iz cijele regije glasi kao jedna od ključnih vrijednosti Weekenda. To je vrtlog euforije druženja s ekipom! Ovo je jedinstvena prilika za susret s ljudima iz različitih kultura, industrija i gradova iz cijele regije, što će iskustvo Festivala učiniti nezaboravnim i ispunjenim neograničenom energijom zajedništva. Na Weekendu nema stranaca, granica i prepreka – samo osjećaj slobode i zajedništva! Poznanstva se sklapaju brzo i jednostavno, jer je atmosfera otvorena i prijateljska, a upravo to su začini za odličan festival!

Munawar Ahmed, jedna od govornica na Wekend Media Festivalu
Zabava do ranojutarnjih sati osigurat će da se najuzbudljivijeg Weekenda u godini sjećate još jako dugo! Zabava na Weekendu ne prestaje niti kada zvijezde zamjene sunce jer baš tada Weekend sija najsjajnije. Upravo su večernji koncerti i nezapamćeni partyji duša ovog nadaleko poznatog Festivala. Osim što sve sudionike spaja želja za novim znanjima i spoznajama, ljubav prema dobrom provodu je ona koja nikada ne prestaje. Neponovljivi glazbeni program zasigurno je vrijedan pakiranja kofera i dolaska u Rovinj!
Ako niti ovo nije bilo dovoljno, posljednje kupanje u rujnu prilika je koja se ne propušta. Dok se drugi vraćaju s godišnjih odmora, sunce još uvijek dovoljno jako grije, more je idealne temperature, a turista je sve manje. To znači i priliku za uživanje u posljednjim zrakama sunca i totalno prepuštanje čarima predivnog Rovinja koji je, prema mnogima, jedan od najljepših gradova na obali Hrvatske. Ima li boljeg spoja od Weekenda i plaže?
S obzirom na sve navedeno, nema druge nego osigurati svoje mjesto pod suncem na najuzbudljivijem Weekendu u godini! Za više informacija o Weekend Media Festivalu, posjetite weekend.hr.
***
Foto: Promo
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!