TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 18.8.2023.

Weekend Media Festival  jedno je od najzanimljivijih i najinspirativnijih događanja u cijeloj regiji koje okuplja najveće svjetske i domaće stručnjake iz svijeta medija, komunikacija i poslovnog svijeta.

Od ove godine Weekend.16 obogaćen je prvim HR.Weekendom. novim festivalom posvećenim ljudskim potencijalima koji će ugostiti globalne i regionalne stručnjake iz HR industrije.
 

Najveća regionalna konferencija ponovno okuplja najbolje stručnjake


O važnosti Weekenda govori činjenica da je sam brend rastao zajedno s Rovinjem, gdje se održava već šesnaest godina u staroj Tvornici duhana i produžuje ljetnu sezonu sve do posljednjeg rujanskog Weekenda, što je ove godine od 21. do 24. Nije li to idealan način za pozdraviti ljeto i započeti jesensku sezonu s pregršt novih ideja?  Ako ti treba još koji razlog za doći na Weekend.16, donosimo ih u nastavku.

Zanimljivi predavači i aktualne teme su polazišna točka kojom se organizatorski tim Weekenda vodi već 16 godina. Prošle godine su to bili metaverse i web 3.0, a ove godine umjetna inteligencija (AI) koja je danas prisutna u svim industrijama. Osluškivanjem potreba tržišta na Weekend dolaze vrhunski predavači koji će zadovoljiti znatiželjne umove željne novih spoznaja! Inspirativni paneli renomiranih predavača dotaknut će aktualne teme koje oblikuju suvremenu stvarnost. Primjerice, o tome kako oblikovati bolju budućnost na Weekendu će govoriti Kishore Mahbubani, bivši predsjednik Vijeća sigurnosti UN-a koji pokreće dijalog o ključnim pitanjima suvremenog društva.

 

 

Idealna prilika za sklapanje novih poslova samo je još jedan od razloga zašto je dolazak na rovinjski Weekend.16 nezaobilazan! To je mjesto susreta, inspiracije i beskrajnih poslovnih prilika. Weekend Media Festival postao je magnet za stručnjake, profesionalce i poduzetnike iz svijeta medija i komunikacija, a bogatstvo različitih vještina otvara vrata za nevjerojatne suradnje. U neformalnoj, opuštenoj atmosferi, ljudi pričaju o važnim stvarima pa je i hrpa dobrih suradnji proizišla upravo iz ovih druženja. Možda baš vi budete kreator nevjerojatne poslovne priče!

Druženje s ekipom iz cijele regije glasi kao jedna od ključnih vrijednosti Weekenda. To je vrtlog euforije druženja s ekipom! Ovo je jedinstvena prilika za susret s ljudima iz različitih kultura, industrija i gradova iz cijele regije, što će iskustvo Festivala učiniti nezaboravnim i ispunjenim neograničenom energijom zajedništva. Na Weekendu nema stranaca, granica i prepreka – samo osjećaj slobode i zajedništva! Poznanstva se sklapaju brzo i jednostavno, jer je atmosfera otvorena i prijateljska, a upravo to su začini za odličan festival!


Munawar Ahmed, jedna od govornica na Wekend Media Festivalu

 

Zabava do ranojutarnjih sati osigurat će da se najuzbudljivijeg Weekenda u godini sjećate još jako dugo! Zabava na Weekendu ne prestaje niti kada zvijezde zamjene sunce jer baš tada Weekend sija najsjajnije. Upravo su večernji koncerti i nezapamćeni partyji duša ovog nadaleko poznatog Festivala. Osim što sve sudionike spaja želja za novim znanjima i spoznajama, ljubav prema dobrom provodu je ona koja nikada ne prestaje. Neponovljivi glazbeni program zasigurno je vrijedan pakiranja kofera i dolaska u Rovinj!

Ako niti ovo nije bilo dovoljno, posljednje kupanje u rujnu prilika je koja se ne propušta. Dok se drugi vraćaju s godišnjih odmora, sunce još uvijek dovoljno jako grije, more je idealne temperature, a turista je sve manje. To znači i priliku za uživanje u posljednjim zrakama sunca i totalno prepuštanje čarima predivnog Rovinja koji je, prema mnogima, jedan od najljepših gradova na obali Hrvatske. Ima li boljeg spoja od Weekenda i plaže?

S obzirom na sve navedeno, nema druge nego osigurati svoje mjesto pod suncem na najuzbudljivijem Weekendu u godini! Za više informacija o Weekend Media Festivalu, posjetite weekend.hr.

 

***
Foto: Promo


Bonjour

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.

Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku. 


woman_comm5bonjour_ba

Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“. 

 

„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi. 


woman_comm15bonjour_ba

Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“

 

Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“



woman_comm8bonjour_ba

Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi

 

Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.


woman_comm9bonjour_ba
 

U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.

 

U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija. 


woman_comm12bonjour_ba

Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.

 

Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta. 

To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate. 


woman_comm13bonjour_ba


 

„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.

Nove teme: Krize, AI i event marketing

 

Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“. 


woman_comm11bonjour_ba

S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.


woman_comm1bonjour_ba

Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga,  sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.

 

O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“


woman_comm6bonjour_ba

Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice

 

Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.

„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.


woman_comm10bonjour_ba


 

Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti  i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!