TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 18.3.2025.

Koliko znate o trajnom makeup - u?


Događaj koji igra veliku ulogu u ovom svijetu održat će se online 15. i 16. jula. te uživo 22. i 23. jula u Hotelu Hills u Sarajevu. Prvi put na našim prostorima imamo inovativan i jedinstven koncept online PMU takmičenja. Takmičari učestvuju radeći tretman na modelu u svom salonu, kao što rade tretmane svaki dan. Takmičite se, bez i da znate da se takmičite.

Jedina razlika je što to radite na live stream - u i što vam to može donijeti mnogostruke benefite, kao što su vrijedne nagrade, prepoznatljivost u industriji, vrijedno iskustvo i učenje te plasman za Grand finale koje će se održati na Kipru, 29. i 30. novembra 2025




Sedam dana nakon online takmičenja, održat će se Kongres i Demo maraton u Hotelu Hills u Sarajevu, gdje će učesnici dobiti neprocjenjivu količinu znanja od najcjenjenijih svjetskih PMU stručnjaka, koje do sada nismo imali priliku vidjeti na Balkanu, kao i dobiti priliku za umrežavanje i povezivanje sa kolegama.

Među istaknutim govornicima je Branko Babić, uz svjetski priznate stručnjake poput Kristine Melnicenco, Agne Sujete, Jasne Liverios, Merside Hodžić, Elene Šehovac, Selme Omeragić, Ljudmile Valjevac i mnogih drugih.




Ono što će ovaj kongres izdvojiti od ostalih je i Masterclass, na kojem će sjajna Kristina Melnicenco, koja dolazi iz SAD - a, demonstrirati uživo rad na modelu Foxy Liner tehnike po kojoj je najpoznatija na svijetu. 

Kao posebna kategorija učesnika izdvajaju se Specijalni gosti i demo govornici, koje sačinjavaju svjetski šampioni, koji će uživo na modelima demonstrirati tehnike rada koje su im donijele svjetska priznanja. To je izuzetna prilika za posjetioce događaja da se povežu sa kolegama iz cijelog svijeta, razmijene iskustva i da nauče nove tehnike i detalje koji će unaprijediti njihov rad. Jedinstvena prilika da nekoga čijem radu se divite, ispitate sve trikove i savjete koji će i vama donijeti jednak uspjeh.




Među Demo govornicima su zastupljene sve PMU tehnike, tako da niko neće ostati uskraćen za znanje.

Ono što je također bitno napomenuti za takmičenje, što ga čini jedinstvenim u svijetu, jeste da ovo takmičenje ima dvije kategorije takmičara, JUNIOR i MASTER takmičare. Junior takmičari su oni koji imaju manje od dvije godine iskustva u radu, dok su Master takmičari oni sa više od dvije godine iskustva u radu. Tako ovo takmičenje pruža priliku i početnicima da se istaknu u ovom poslu, osjete čari i uzbuđenje samog takmičenja te da brže usvoje nova znanja i napreduju u branši. 




Postoji još jedna prednost za Junior takmičare, a to je da imaju pola sata više da završe rad na modelu. Ovaj koncept je pažljivo smišljen, kako bi se dala šansa novim talentima da se istaknu i da se lakše odvaže na ovaj korak. Mnogima je ovaj korak promijenio smjer karijere i odvažio i na puno veće izazove, kakav je i organizovanje ovog događaja.

Ne možete znati da li bi uspjelo, ako ne pokušate. Panel sudija koji će ocjenjivati rad takmičara je sačinjen od najboljih svjetskih i domaćih sudija, čija ocjena će puno značiti za svakog takmičara, jer će znati tačno na kojim segmentima svog rada treba da popravi greške ili usmjeri dodatnu pažnju.




Sudije će na online platformi dobiti šifrom označen rad, tako da neće znati o kojem takmičaru se radi. Ovaj koncept ocjenjivanja radova garantuju nepristrano ocjenjivanje radova, po tačno određenim kriterijumima i bez subjektivnog pristupa bilo kojem od takmičara. Takmičenja nisu samo prilika za pobjedu, nego i prilika za učenje i napredovanje. 

Registrujte se još danas i osigurajte svoje mjesto na najistaknutijem PMU događaju na Balkanu! Sve informacije o samom takmičenju, kongresu, demo maratonu i govornicima možete naći na web stranici kongresa, na kojoj također možete izvršiti i online rezervacije: www.pmukongres.ba 

Kontakt za sva pitanja i informacije: [email protected] ili na telefon +38762171424.

* * *
Foto: PR, Pexels


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!