TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 18.3.2025.
Koliko znate o trajnom makeup - u?
Događaj koji igra veliku ulogu u ovom svijetu održat će se online 15. i 16. jula. te uživo 22. i 23. jula u Hotelu Hills u Sarajevu. Prvi put na našim prostorima imamo inovativan i jedinstven koncept online PMU takmičenja. Takmičari učestvuju radeći tretman na modelu u svom salonu, kao što rade tretmane svaki dan. Takmičite se, bez i da znate da se takmičite.
Jedina razlika je što to radite na live stream - u i što vam to može donijeti mnogostruke benefite, kao što su vrijedne nagrade, prepoznatljivost u industriji, vrijedno iskustvo i učenje te plasman za Grand finale koje će se održati na Kipru, 29. i 30. novembra 2025.
Sedam dana nakon online takmičenja, održat će se Kongres i Demo maraton u Hotelu Hills u Sarajevu, gdje će učesnici dobiti neprocjenjivu količinu znanja od najcjenjenijih svjetskih PMU stručnjaka, koje do sada nismo imali priliku vidjeti na Balkanu, kao i dobiti priliku za umrežavanje i povezivanje sa kolegama.
Među istaknutim govornicima je Branko Babić, uz svjetski priznate stručnjake poput Kristine Melnicenco, Agne Sujete, Jasne Liverios, Merside Hodžić, Elene Šehovac, Selme Omeragić, Ljudmile Valjevac i mnogih drugih.
Ono što će ovaj kongres izdvojiti od ostalih je i Masterclass, na kojem će sjajna Kristina Melnicenco, koja dolazi iz SAD - a, demonstrirati uživo rad na modelu Foxy Liner tehnike po kojoj je najpoznatija na svijetu.
Kao posebna kategorija učesnika izdvajaju se Specijalni gosti i demo govornici, koje sačinjavaju svjetski šampioni, koji će uživo na modelima demonstrirati tehnike rada koje su im donijele svjetska priznanja. To je izuzetna prilika za posjetioce događaja da se povežu sa kolegama iz cijelog svijeta, razmijene iskustva i da nauče nove tehnike i detalje koji će unaprijediti njihov rad. Jedinstvena prilika da nekoga čijem radu se divite, ispitate sve trikove i savjete koji će i vama donijeti jednak uspjeh.
Među Demo govornicima su zastupljene sve PMU tehnike, tako da niko neće ostati uskraćen za znanje.
Ono što je također bitno napomenuti za takmičenje, što ga čini jedinstvenim u svijetu, jeste da ovo takmičenje ima dvije kategorije takmičara, JUNIOR i MASTER takmičare. Junior takmičari su oni koji imaju manje od dvije godine iskustva u radu, dok su Master takmičari oni sa više od dvije godine iskustva u radu. Tako ovo takmičenje pruža priliku i početnicima da se istaknu u ovom poslu, osjete čari i uzbuđenje samog takmičenja te da brže usvoje nova znanja i napreduju u branši.
Postoji još jedna prednost za Junior takmičare, a to je da imaju pola sata više da završe rad na modelu. Ovaj koncept je pažljivo smišljen, kako bi se dala šansa novim talentima da se istaknu i da se lakše odvaže na ovaj korak. Mnogima je ovaj korak promijenio smjer karijere i odvažio i na puno veće izazove, kakav je i organizovanje ovog događaja.
Ne možete znati da li bi uspjelo, ako ne pokušate. Panel sudija koji će ocjenjivati rad takmičara je sačinjen od najboljih svjetskih i domaćih sudija, čija ocjena će puno značiti za svakog takmičara, jer će znati tačno na kojim segmentima svog rada treba da popravi greške ili usmjeri dodatnu pažnju.
Sudije će na online platformi dobiti šifrom označen rad, tako da neće znati o kojem takmičaru se radi. Ovaj koncept ocjenjivanja radova garantuju nepristrano ocjenjivanje radova, po tačno određenim kriterijumima i bez subjektivnog pristupa bilo kojem od takmičara. Takmičenja nisu samo prilika za pobjedu, nego i prilika za učenje i napredovanje.
Registrujte se još danas i osigurajte svoje mjesto na najistaknutijem PMU događaju na Balkanu! Sve informacije o samom takmičenju, kongresu, demo maratonu i govornicima možete naći na web stranici kongresa, na kojoj također možete izvršiti i online rezervacije: www.pmukongres.ba
Kontakt za sva pitanja i informacije: [email protected] ili na telefon +38762171424.
* * *
Foto: PR, Pexels
TEKST: Ada Ćeremida
Dok se dani skraćuju i sve više vremena provodimo u zatvorenom, Sarajevo se pretvara u grad koji svjetli iznutra.
Teatar, ples i savremena umjetnost preuzimaju gradske prostore, podsjećajući nas da jesen ne znači kraj, već početak sezone introspekcije, pokreta i kreativne energije.
Ovaj vikend donosi više od običnog bijega od hladnoće, to je prilika da osjetimo puls grada kroz predstave koje diraju, debate koje propituju i performanse koji brišu granice između umjetnika i publike. Ako ste tražili trenutak da se ponovo povežete sa scenom, emocijom i sobom ovaj vikend je onaj pravi.
Još samo dva dana Festivala MESS, ali dovoljno da se podsjetimo zašto teatar u Sarajevu ostaje njegovo najvažnije kulturno uporište.
Dok se jesen lagano spušta nad grad, reflektori i dalje sijaju punim sjajem, a scene Narodnog pozorišta, SARTR-a i Pozorišta mladih pretvaraju se u mjesta introspekcije, emocije i katarze.
Ovaj vikend donosi retrospektivu stvaralaca koji su obilježili pozorišnu historiju, ali i predstave koje hrabro propituju savremeni svijet. Sarajevo je, makar na još nekoliko dana, pozornica bez kraja, a MESS njen najsnažniji glas.
U petak, Akademija scenskih umjetnosti postaje mjesto susreta umjetnosti i sjećanja. Zijah A. Sokolović, dobitnik Zlatnog lovorovog vijenca za doprinos umjetnosti teatra, obilježit će svoj višedecenijski put promocijom trećeg izdanja knjige „Glumac... je glumac... je glumac“.
Više od pet decenija rada, stotinu nagrada i hiljade izvedbi pretočeni su u priču o istrajnosti, integritetu i vjeri u pozorište kao prostor nade i otpora. Sokolovićev trenutak priznanja je povratak korijenima teatra, tamo gdje sve počinje: između glumca i publike.
Kasnije te večeri, u 21:30, SARTR će ugostiti predstavu „Knjiga mojih života“ u produkciji Anton Podbevšek Teatra i Plesnog teatra Ljubljana. Inspirisana autobiografskim esejima Aleksandra Hemona, režija Ivane Đilas spaja piščeve i vlastite priče o emigraciji, gubitku i ponovnom pronalasku identiteta.
U prostoru SARTR-a, poznatom po emotivnoj blizini s publikom, predstava postaje ispovijest o pripadanju, jeziku i tišini koja ponekad govori više od riječi.
U 19:30 u Narodnom pozorištu Sarajevo, predstava „Ogledalo“ rumunskog reditelja Bülenta Özdila otvara vrata Tarkovskovog svijeta kroz teatar, performans i vizuelnu umjetnost.
Priča o Alekseju, čovjeku koji se u ogledalu svojih uspomena suočava s djetinjstvom, ljubavima i prošlošću, pretvara se u poetsku studiju identiteta. Kroz snove, sjećanja i fragmente stvarnosti, publika ulazi u prostor gdje se prošlost i sadašnjost razlijevaju, a granica između života i umjetnosti nestaje u svjetlu reflektora.
U subotu u 18:00 u Pozorištu mladih, Omladinsko pozorište Bileća donosi predstavu „Ožiljci“ potresan prikaz nasilja među mladima kroz pokret, muziku i metaforu.
Bez oslanjanja na tekst, predstava stvara atmosferu u kojoj tijelo, ritam i tišina postaju glavni jezici komunikacije. Svaka scena, nastala iz istraživanja i iskustava mladih glumaca, djeluje kao ogledalo društva koje još uvijek uči kako da čuje svoje najtiše glasove.
Samo sat kasnije, u 19:00, ista pozornica Pozorišta mladih postaje prostor dijaloga. Debatni klub „Follow Me Altera Lingua“ okuplja tinejdžere u raspravi na temu: „We don’t care what art does for society because the only thing that matters is that people like it.“
U vremenu kada publika često traži brzu emociju, ova javna debata otvara pitanje da li je svrha umjetnosti u poruci ili u doživljaju? Mladi govore, a mi slušamo i to jedan od važnijih činova teatra danas.
U 19:30 Narodno pozorište Sarajevo postaje središte novog svijeta koji gradi belgijski koreograf Wim Vandekeybus sa trupom Ultima Vez.
Predstava „Void“ istražuje prazninu kao prostor mogućnosti, gdje “nenormalni” likovi postaju centar pozornice. Kroz kombinaciju savremene koreografije, jazza i improvizacije, Void briše granice između buke i tišine, stvarajući osjećaj zajedništva u različitosti.
Galerija Manifesto otvara vrata samostalnoj izložbi do 31. oktobra, Mirze Čizmića i Adnana Šopovića pod intrigantnim nazivom “Bogu čežnju, on je neće”. Dok Šopovićeva reduciranost palete boja priziva melanholiju, Čizmićeve dinamične i oštre kompozicije seciraju svakodnevicu uz notu cinizma.
Dva različita rukopisa u istom prostoru postavljaju pitanje: za čim uopće čeznemo i gdje nas ta čežnja vodi?
„PULS“ u SARTR-u
U subotu, 11. oktobra, na sceni SARTR-a se izvodi dokumentarna predstava „PULS“, nastala kroz projekt „Tijelo zvuka: Inkluzivne izvedbene prakse za gluhe i nagluhe osobe“.
Kroz muziku, ples i lične ispovijesti sedam izvođača i izvođačica, predstava istražuje komunikaciju u svim njenim oblicima – od govora i zvuka do znakovnog jezika i unutrašnjih svjetova. „PULS“ otvara prostor gdje se publika, gluha i čujuća, susreće u zajedničkom ritmu.
U Staklenoj sali Historijskog muzeja BiH, 10. i 11. oktobra izvodi se predstava „Kad sam bio hodža“ Damira Ovčine, koja prostor muzeja pretvara u scenu introspekcije i ispovijesti.
U istom prostoru, do 23. oktobra možete pogledati i video-instalaciju „Afazija“ vizualne umjetnice Jelene Jureše. Film-esej koji kroz arhive, fotografije i performans istražuje tišinu kolektivnog sjećanja. To je umjetnost koja ne nudi odgovore, već postavlja pitanja: šta ostaje kada riječi više nisu dovoljne?
Ove subote i nedjelje, 11. i 12. oktobra, Skenderija postaje centar pokreta uz međunarodno takmičenje DDC Open 2025, koje okuplja više od 600 plesača iz BiH i regiona. Od hip hopa do savremenog baleta, jazza i latino ritmova, festival spaja energiju mladih i iskustvo profesionalaca.
Među članovima žirija bit će i Željko Božič, slovenački koreograf i jedan od najuspješnijih hip hop plesača u regiji, kojeg će sarajevska publika istog vikenda upoznati i u drugom svjetlu, kao izvođača u predstavi „Knjiga mojih života“ u okviru Festivala MESS.
Dansar zatvara svoju sezonu u ritmu zajedništva, između pokreta, muzike i osmijeha, podsjećajući da je ples, baš kao i teatar, univerzalni izraz koji svi razumijemo.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!