TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 30.12.2019.
Početak radnog tjedna, pogotovo kada je taj tjedan smješten na kraju jedne godine, pardon, jednog desetljeća, itekako može ostaviti trag na našoj motivaciji i produktivnosti.
Kako bismo se uvjerili da uspijevamo prekrižiti sve stvari s naše TO-DO liste, ali i obaviti sve zadatke u privatnom životu, željeli smo se potruditi da ovaj dan upotpunimo dodatnim izvorom inspiracije.
A što nas bolje pokreće od onog jednog odličnog citata koji uspijeva pogoditi točno u srž našeg problema i otkriti baš onaj okidač koji će pokrenuti snagu i energiju u nama kako bismo nastavili s radom?

Upravo zato smo izdvojili nekoliko izreka ispunjenih pomno biranim riječima uspješnih ljudi koji su se možda i našli u istoj ili sličnoj situaciji u kojoj se vi nalazite.
Da, i drugi ljudi su izgleda morali pisati duga izvješća, trčati s jednog kraja grada na drugi, osjetiti nedostatak podrške od najbližih ljudi ili su razmišljali o odustajanju. Kako su se oni izvukli na pozitivnu stranu obale, otkrijte kroz inspirativne citate koje donosimo u nastavku.
„Najbolji način da počneš je da prestaneš pričati i kreneš raditi.“ – Walt Disney.
„Pesimist vidi poteškoće u svakoj prilici. Optimist vidi prilike u svakoj poteškoći.“ – Winston Churchill
„Ako radiš na nečemu do čega ti je stvarno stalo, ne treba te gurati. Sama vizija te vuče.“ – Steve Jobs

„Zamislite da je vaš život savršen u svakom aspektu – na što bi tada ličio?“ – Brian Tracy
„Sigurnost je praznovjerje. Život je ili odvažna avantura ili ništa.“ – Helen Keller
„Sve što nedostaje tvom talentu može se nadoknaditi kroz želju, rad i davanje 110% od sebe cijelo vrijeme.“ – Don Zimmer
„Nikad nisi previše star da postaviš novi cilj ili sanjaš novi san.“ – C.S. Lewis
„Glumi, dok ne ostvariš! Ponašaj se kao da imaš sve potrebno samopouzdanje koje ti treba dok se ono što želiš ne pretvori u realnost.“ – Brian Tracy

„Za svaki razlog koji kaže da je nemoguće, postoji stotine ljudi koji su se suočili s istim okolnostima i uspjeli.“ – Jack Canfield
„Mislim da ciljevi nikada ne bi trebali biti lagani, oni bi vas trebali tjerati da radite, čak i ako čine da vam je nekada neugodno.“ – Michael Phelps
„Jedna od lekcija koje sam naučila za vrijeme odrastanja je da uvijek ostanem vjerna sebi i da nikada ne dopustim da me ono što drugi govore omete u ostvarenju mojih ciljeva.“ – Michelle Obama
„Jedini način da uradite dobar posao je da volite ono što radite. Ako to još uvijek niste našli, nastavite tražiti, ali nemojte se zadovoljiti s manjim.“ – Steve Jobs

„Ne moraš biti odličan da bi započeo, ali moraš započeti da bi bio dobar.“ – Zig Ziglar
„Postajemo ono o čemu razmišljamo.“ – Earl Nightingale
„Sve što ste oduvijek htjeli je na suprotnoj strani od straha.“ – George Addair

TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!