TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 24.6.2018.

  Direktorica odjela za modne dodatke u Tory Burch trgovini privukla je pozornost brojnih zaljubljenica u modu svojim unikatnim i vještim pristupom klasičnim i bazičnim komadima.

Naime, Blair kao svog modnog uzora često navodi Audrey Hepburn, te se često našali da joj je trebalo puno vremena i puno eksperimentiranja da izgradi svoj osobni stil. No, danas odlično vlada modnim štivom i komadima u kojima se osjeća lijepo. Iako je njen stil klasičan, on uvijek ima element iznenađenja čime svom odijevanju daje notu zabave. Blair često bira ženstvene i elegantne haljine koje upotpunjuje fantastičnom kolekcijom modnih dodataka, upečatljiva color block izdanja, kombinaciju trendy uzorka i vječni klasik – odijela. Ovog ljeta dopada nam se njeno kombiniranje omiljenih haljina uz košulje, točkastih modela haljina, kao i razigrane kombinacije boja. Ovo su izdanja koja bismo rado kopirali već naredni tjedan.

blaireadie kombinacije 01

blaireadie kombinacije 02

blaireadie kombinacije 03

blaireadie kombinacije 04

blaireadie kombinacije 05

blaireadie kombinacije 06

blaireadie kombinacije 07

blaireadie kombinacije 08

blaireadie kombinacije 09

blaireadie kombinacije 10

blaireadie kombinacije 11

blaireadie kombinacije 12

***
Tekst: BONJOUR.ba
Foto: the-atlantic-pacific.com

 

 

 

Foto: Atlantic Pacific


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!