TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 24.6.2018.
Direktorica odjela za modne dodatke u Tory Burch trgovini privukla je pozornost brojnih zaljubljenica u modu svojim unikatnim i vještim pristupom klasičnim i bazičnim komadima.
Naime, Blair kao svog modnog uzora često navodi Audrey Hepburn, te se često našali da joj je trebalo puno vremena i puno eksperimentiranja da izgradi svoj osobni stil. No, danas odlično vlada modnim štivom i komadima u kojima se osjeća lijepo. Iako je njen stil klasičan, on uvijek ima element iznenađenja čime svom odijevanju daje notu zabave. Blair često bira ženstvene i elegantne haljine koje upotpunjuje fantastičnom kolekcijom modnih dodataka, upečatljiva color block izdanja, kombinaciju trendy uzorka i vječni klasik – odijela. Ovog ljeta dopada nam se njeno kombiniranje omiljenih haljina uz košulje, točkastih modela haljina, kao i razigrane kombinacije boja. Ovo su izdanja koja bismo rado kopirali već naredni tjedan.
***
Tekst: BONJOUR.ba
Foto: the-atlantic-pacific.com
Foto: Atlantic Pacific
TEKST: Bonjour.ba/PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!