TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 11.11.2021.

U izložbi Vanje Lisac pod nazivom “Masterpiece of taboo” insprisane radovima Timura Stroila, fotografkinja u fokus stavlja tabu teme današnjice.

“Prikaz svakodnevnice provučene kroz filter aplikacije koje ju prenose u virtuelni svijet, a u kojem sve više boravimo i dizajniramo vlastite identitete, svakako je jedan od onih o kojem se ne progovara mnogo, naročito kroz umjetnost.” – konstatovala je Vanja.

Autorica propituje, kako sama navodi, hiperestetizaciju stvarnosti i postavlja pitanja da li nas današnjica oslobađa ili čini zarobljenima.

Cilj same izložbe nije nužno da daje odgovore već da izazove emocije i promišljanja o samoj tematici.

Svojim unikatnim fotografskim izrazom zabilježila je set portreta koji djeluju nadrealno, naglašavajući, kako autorica kaže: “potencijal fabriciranja i veliki prostor za manipulaciju dojmom.”

Ipak fotografije prikazuju stvarne ljude koji su autorici pozirali za ovu prigodu.

Koliko god naokolo izgledali poput fiktivnih likova, njihova fizonomija lica, kao i specifični detalji koje čovjek primjeti kada se bolje zagleda, razotkrivaju ljudskost, ali i različitost karaktera.

Fotografije su nastale iz inspiracije, tijekom snimanja za recentni umjetnički concept “Baltazar District”, likovnog umjetnika Timura Stroila, u sklopu kojeg je autor, tehnikom oslikavanja minijaturnih platna obradio temu života stanovnika Sarajeva.

Riječ je o živopisnim prikazima pojedinaca, zatečenih iza kućne zavjese illi na prozorskom kapku iz čijih portreta se naziru emocije tuge, čežnje, prevare i intrige.

Autorica otkriva da fragmeni tih života daju se naslutiti iz njihovih izraza lica, kao i položaja tijela što u konačnici ostavlja prostora posmatraču da kreira svoje viđenje i osobni dojam.

Fotografije su urađene tehnikom apliciranja 3D materijala na fotografije isprintane na canvas.

***

Naslovna fotografija: Vanja Lisac
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak

Makeup: Maja Talović, Ado Karišik i Adi Hasić
Frizure: Ensar Dervišbegović i Ado Karišik
Modeli: Džejla Mahmutović, Denin Balta, Mak Pekusić, Amila Berbić, Mirza Odobašić i  Ana Pekez
Styling: Aleksandra Lovrić i Barbara Stroil.


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!