TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 11.11.2021.
U izložbi Vanje Lisac pod nazivom “Masterpiece of taboo” insprisane radovima Timura Stroila, fotografkinja u fokus stavlja tabu teme današnjice.
“Prikaz svakodnevnice provučene kroz filter aplikacije koje ju prenose u virtuelni svijet, a u kojem sve više boravimo i dizajniramo vlastite identitete, svakako je jedan od onih o kojem se ne progovara mnogo, naročito kroz umjetnost.” – konstatovala je Vanja.

Autorica propituje, kako sama navodi, hiperestetizaciju stvarnosti i postavlja pitanja da li nas današnjica oslobađa ili čini zarobljenima.

Cilj same izložbe nije nužno da daje odgovore već da izazove emocije i promišljanja o samoj tematici.
Svojim unikatnim fotografskim izrazom zabilježila je set portreta koji djeluju nadrealno, naglašavajući, kako autorica kaže: “potencijal fabriciranja i veliki prostor za manipulaciju dojmom.”

Ipak fotografije prikazuju stvarne ljude koji su autorici pozirali za ovu prigodu.
Koliko god naokolo izgledali poput fiktivnih likova, njihova fizonomija lica, kao i specifični detalji koje čovjek primjeti kada se bolje zagleda, razotkrivaju ljudskost, ali i različitost karaktera.

Fotografije su nastale iz inspiracije, tijekom snimanja za recentni umjetnički concept “Baltazar District”, likovnog umjetnika Timura Stroila, u sklopu kojeg je autor, tehnikom oslikavanja minijaturnih platna obradio temu života stanovnika Sarajeva.
Riječ je o živopisnim prikazima pojedinaca, zatečenih iza kućne zavjese illi na prozorskom kapku iz čijih portreta se naziru emocije tuge, čežnje, prevare i intrige.

Autorica otkriva da fragmeni tih života daju se naslutiti iz njihovih izraza lica, kao i položaja tijela što u konačnici ostavlja prostora posmatraču da kreira svoje viđenje i osobni dojam.

Fotografije su urađene tehnikom apliciranja 3D materijala na fotografije isprintane na canvas.
***
Naslovna fotografija: Vanja Lisac
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
Makeup: Maja Talović, Ado Karišik i Adi Hasić
Frizure: Ensar Dervišbegović i Ado Karišik
Modeli: Džejla Mahmutović, Denin Balta, Mak Pekusić, Amila Berbić, Mirza Odobašić i Ana Pekez
Styling: Aleksandra Lovrić i Barbara Stroil.
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su svakodnevno prva adresa ljudi koji traže rješenje za akne, osjetljivost, isušivanje ili iznenadne promjene na koži. Ljudi očekuju jasne, sigurne i provjerene preporuke, a one su moguće samo kada stručnjaci lično poznaju teksture, aktivne sastojke i ponašanje formule na koži.

Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete. Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab.



Pozvali smo farmaceute u prostor koji je izgledao kao kombinacija edukacijskog centra i modernog skin-laba. Cilj? Stvoriti trenutak u kojem ljudi koji svakodnevno rade s kožom mogu isprobati proizvode koji mijenjaju rutine, postaviti pitanja koja se čuju samo između stručnjaka i dobiti uvide koji se ne mogu pronaći u deklaraciji.
Na samom početku goste su pozdravili iz Antonio Trade Cosmetics tima i ispred Bonjour.ba, uz kratko obraćanje koje je najavilo koncept Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Laba.

Clean, fokusirano i precizno baš kao formulacije u fokusu
Atmosfera je bila pažljivo oblikovana: clean futuristički prostor pretvoren u Beauty Lab, savršeno usklađen s temom i iskustvom koje je čekalo farmaceute.
Čim su gosti pristizali, osjetila se ona posebna atmosfera koja nastane kada se spoje znanje i dobra energija. Razgovori su krenuli odmah o iskustvima, kombinacijama proizvoda i pitanjima koja im ljudi najčešće postavljaju uz opušten, ali vrlo znatiželjan ton.


Event je zadržao taj ritam do kraja, dovoljno lagan da potakne pitanja, a dovoljno sadržajan da svako pronađe informaciju koja mu treba, uz osjećaj da je dio jednog posebnog Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab iskustva.
U trenutku kada je počeo praktični dio programa, dr. Matea Ćorluka, spec. dermatovenerologije s bogatim iskustvom u dijagnostici i tretmanu kožnih bolesti, otvorila je segment koji se osjećao više kao zajednički ritual. Uz konkretan primjer iz prakse postavilo je temelje za ono što je slijedilo, a to je testiranje tekstura.

Matea Ćorluka, dr. spec. dermatovenerologije
Tu je Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab koncept zaživio. Gosti su isprobavali formulacije na koži, komentarisali osjećaj nakon nekoliko minuta i međusobno dijelili dojmove koje mogu steći samo kroz ovakvo iskustvo.


Hero proizvodi su prirodno preuzeli pažnju: Acnemy gel za dubinsko čišćenje lica Zitclean izdvojio se već nakon prvog testiranja zbog lagane teksture, nježnog osjećaja na koži i činjenice da ne zateže, što je farmaceutima posebno važno kod njege kože sklone aknama.


Odmah iza njega, Acnemy pojedinačni flasteri Zitproof privukli su interes jer djeluju brzo i ciljano, a mnogi su komentarisali da je praktičnost upravo ono što se najčešće traži kod ovakvog tipa proizvoda.

U Transparent Lab dijelu, pažnju su preuzela dva proizvoda koja djeluju kao logičan duo: Transparent Lab Pure Glycerin Face Serum kojeg su gosti opisali kao “onaj serum koji odmah daje osjećaj mekoće” i Transparent Lab Niacinamide Glow Cream, kremu koja se brzo upija i ostavlja ujednačen i nenametljiv sjaj.




Zajedno, ovaj hidratacijski par dao je najjasniji uvid u razliku između tekstura i upravo ono što su farmaceuti najviše željeli isprobati iz prve ruke.

Završili smo u onom tihom, fokusiranom ritmu koji se dogodi kada stručnjaci izađu iz teorije i uđu u praksu.






Otvorile su se važne nijanse o kojima se obično ne stigne razmišljati tokom radnog dana, kako se tekstura ponaša nakon nekoliko minuta, šta korisnik može očekivati odmah, a šta tek kroz rutinu.










Kada formulacije prođu kroz ruke farmaceuta, sve postaje jasnije. Oni najbolje znaju šta ljudi pitaju, šta očekuju i koja tekstura daje rezultat.


Zato ovakav format ima posebnu težinu jer su proizvodi isprobani od ljudi kojima se svakog dana vraćamo po savjet. A šta je ostavilo najbolji dojam? Proizvodi koje su farmaceuti najviše spominjali nalaze se u nastavku.



Izdvojene photowall trenutke donosimo u nastavku.



















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!