Uz ovih 9 navika više nikada nećete kasniti
Tekst:Bonjour.ba
BONJOUR.CLUBNeozbiljna, sebična i neorganizirana – ovo su neke od kvaliteta koje se mogu pripisati osobi koja često kasni. Nedostatak organizacije može poslati pogrešnu sliku o vama vašim prijateljima, suradnicima i dragim ljudima. A uz malo bolji raspored, vjerujemo da će i ova loša navika pasti u zaborav.
Kako bi ljudi oko vas stvorili pravilnu sliku o vama, a vi bili zadovoljniji brojem obveza koje obavite u jednom danu, preporučujemo vam da bez izgovora svaku od navika u nastavku krenete primjenjivati već danas. Za lijep početak dana, bez neprestanog trčanja s jednog sastanka na drugi.
#Organizirajte vašu jutarnju make-up rutinu
Izračunajte koliko vam vremena treba ujutro da nanesete make-up. Pokušajte to vrijeme priprema smanjiti na što manji vremenski period.
#Pripremite doručak i ručak ranije
Često vam se dogodi ujutro da više od deset minuta tražite po ostavi namirnice potrebne za pripremu doručka? Jednostavno unaprijed sortirajte na vidnoj polici sastojke za doručak, a ručak pripremite dan ranije. Tako će vaše jutro početi manje stresno.
#Odaberite odjeću koju nosite
Pripremite unaprijed odjeću za cijeli tjedan. Provjerite jesu li su komadi koje trebate nositi čisti, ispeglani i prikladni obvezama koje vas očekuju.
#Ne računajte na najbolji mogući scenarij
Ukoliko krećete od doma deset minuta prije početka sastanka, nemojte računati da imate dovoljno vremena da odete do bezinske crpke i stignete do drugog kraja grada u tome periodu. Ili da ćete stići doći taksijem u kratkom periodu od točke A do točke B.
#Budite realni oko broja obveza
Zadajte si dva cilja koja želite ostvariti u danu, nemojte pretjerivati s brojem obvezama koje će na kraju ostati nedovršene, a vi nezadovoljni.
#Prestanite imati još jednu 'stvar za obaviti' prije nego odete iz stana
Mnogi od nas imaju onu ružnu naviku da prije nego se krenu spremati za posao odluče poslati još jedan email, pripremiti još jednu kratku prezentaciju ili počistiti nešto doma. Prestanite s tim.
#Organizirajte stvari koje nosite na sastanak
Kako ujutro ne biste trčali po domu i tražili gdje su vam važni spisi, sve pripremite večer prije. Time ćete ujutro dobiti vremena da još malo ponovite važne točke sastanka koji vam je danas na rasporedu.
#Pravite pauzu između obveza
Jer možda će jedan od sastanaka biti pomaknut, a vi nećete imati slobodnog vremena da jedete ili se pripremite za naredni sastanak.
#Prestanite previše vremena provoditi na društvenim mrežama
Posebice ujutro dok se spremate. Društvene mreže ostavite za slobodno vrijeme.
Foto: popsugar.com, mydomaine.com