TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 22.2.2020.
Uz novi radni tjedan ne bismo trebali vezati stres i užurbanost. U to smo se uvjerili kad smo u našu svakodnevicu uključili 3 navike koje su nam pomogle da uvijek ponedjeljak započnemo uz dodatnu dozu energičnosti.
One se naravno tiču planiranja i odmaranja kao dvije najvažnije aktivnosti čiji balans omogućava ogromnu produktivnost tijekom radnog dana.
DANAS NAPRAVITE PAUZU
Danas uistinu nastojte prikupiti energiju i odmoriti se, od privatnih, ali i poslovnih obveza. Radite stvari koje volite, posvetite se hobijima. Ukoliko ne odvojite danas vrijeme da odmorite vaše tijelo i um, vaše tijelo i um će to sami napraviti tijekom tjedna, kada se u potpunosti iscrpite.
IZDVOJITE 10 MINUTA ZA PLANIRANJE TJEDNA
Isplanirati nešto znači pola odrađenog posla, a mi u BONJOUR.ba timu već kroz brojne članke, ali i kroz korištenje jednog simpatičnog planera (čitaj: CHICovnik) naglašavamo koliko je važno da je naš tjedan detaljno isplaniran. Osim što tako uspijevamo dobiti širu sliku o svim našim obavezama, isplanirani tjedan nam daje motivaciju i dodatnu dozu produktivnosti tijekom radnih sati. Na kraju, naš planer praktički razmišlja za nas, a njegove mogućnosti se povećavaju onog trenutka kada počnete planirati svoje obroke, treninge, hobije i dogovore sa svojim prijateljima.
ISPLANIRAJTE ZABAVNE AKTIVNOSTI ZA SEBE
Kroz tjedan je jako važno da, osim što planirate sve sastanke i poslovne aktivnosti, u raspored uključite i zabavne aktivnosti koje će vas napuniti pozitivnom energijom i pomoći vam da se restartirate i svakog novog dana krenete u nove radne pobjede. To može biti romantična večera sa dragom osobom, šetnja sa prijateljicama ili kolač sa sestrama. Dok god u tome jako uživate, te aktivnosti se trebaju naći u vašem planeru.
***
Naslovna fotografija: @makelifeeasier_pl
Tekst: Marija Perić
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!