TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 22.2.2020.

Uz novi radni tjedan ne bismo trebali vezati stres i užurbanost. U to smo se uvjerili kad smo u našu svakodnevicu uključili 3 navike koje su nam pomogle da uvijek ponedjeljak započnemo uz dodatnu dozu energičnosti.

One se naravno tiču planiranja i odmaranja kao dvije najvažnije aktivnosti čiji balans omogućava ogromnu produktivnost tijekom radnog dana.

DANAS NAPRAVITE PAUZU

Danas uistinu nastojte prikupiti energiju i odmoriti se, od privatnih, ali i poslovnih obveza. Radite stvari koje volite, posvetite se hobijima. Ukoliko ne odvojite danas vrijeme da odmorite vaše tijelo i um, vaše tijelo i um će to sami napraviti tijekom tjedna, kada se u potpunosti iscrpite.

IZDVOJITE 10 MINUTA ZA PLANIRANJE TJEDNA

Isplanirati nešto znači pola odrađenog posla, a mi u BONJOUR.ba timu već kroz brojne članke, ali i kroz korištenje jednog simpatičnog planera (čitaj: CHICovnik) naglašavamo koliko je važno da je naš tjedan detaljno isplaniran. Osim što tako uspijevamo dobiti širu sliku o svim našim obavezama, isplanirani tjedan nam daje motivaciju i dodatnu dozu produktivnosti tijekom radnih sati. Na kraju, naš planer praktički razmišlja za nas, a njegove mogućnosti se povećavaju onog trenutka kada počnete planirati svoje obroke, treninge, hobije i dogovore sa svojim prijateljima.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Juli Bauer Roth (@paleomg)

ISPLANIRAJTE ZABAVNE AKTIVNOSTI ZA SEBE

Kroz tjedan je jako važno da, osim što planirate sve sastanke i poslovne aktivnosti, u raspored uključite i zabavne aktivnosti koje će vas napuniti pozitivnom energijom i pomoći vam da se restartirate i svakog novog dana krenete u nove radne pobjede. To može biti romantična večera sa dragom osobom, šetnja sa prijateljicama ili kolač sa sestrama. Dok god u tome jako uživate, te aktivnosti se trebaju naći u vašem planeru.

***

Naslovna fotografija: @makelifeeasier_pl
Tekst: Marija Perić


Bonjour

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

TEKST: Bonjour.ba - PR

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.

Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.


bonjour_ba01violeta_mystic

Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.


bonjour_ba04violeta_mystic

Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.


bonjour_ba21violeta_mystic

U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa. 


bonjour_ba20violeta_mystic

Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.


bonjour_ba11violeta_mystic

Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu. 


bonjour_ba15violeta_mystic

bonjour_ba18violeta_mystic

Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.


bonjour_ba05violeta_mystic

bonjour_ba06violeta_mystic

„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.


bonjour_ba10violeta_mystic

Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.


bonjour_ba19violeta_mystic

bonjour_ba09violeta_mystic

bonjour_ba12violeta_mystic
 

Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem


bonjour_ba03violeta_mystic

Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.


bonjour_ba13violeta_mystic

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!