URBAN WATCH proslavio 10. rođendan brenda novom kolekcijom satova idealnih za ljeto

MODNI DODACI
11.7.2020.

URBAN WATCH brend je iz Hrvatske koji je postao sinonim za jedinstvene, kvalitetne i minimalistički dizajnirane ručne satove.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Priča je započela sada već davne 2010. godine, s vizijom dvoje mladih ljudi koji su već tada razmišljali izvan okvira i uz pomoć novih online tehnologija i društvenih mreža postavili temelje jednog od prepoznatljivih malih brendova u Hrvatskoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa


 „Kako bi proslavili prvih 10 godina postojanja, ove godine smo se odlučili za potpuni dizajnerski i poslovni makeover. Naš zaštitni znak je doživio potpuni redizajn u skladu s novom poslovnom filozofijom kao i dvije nove kolekcije koje dizajnom odudaraju od onih iz prethodnih godina. 



 Najveća novost se krije u nazivima kolekcija iz 2020. godine, kojima smo ugradili zrno izvornosti i tako ih povezali s porijeklom brenda, a to je Hrvatska. Tako nove kolekcije nose nazive našeg jedinstvenog grada na jugu Dalmacije, Dubrovnika i našeg najvećeg i najljepšeg poluotoka Istre. Na ovaj način, našim satovima želimo probuditi interes za našu zemlju kod ljudi iz cijeloga svijeta i posredno ih pozvati da nas i sami posjete i uvjere se u ljepote koje mogu pronaći samo kod nas. 
 Nova kampanja je snimana u Dubrovniku u suradnji s mladim i perspektivnim hrvatskim modelima (Marija i Helena Biondić) i fotografima ( Rina Marcelić) te smatramo kako je cijela ova priča ujedno i mali doprinos u promociji naše zemlje.
” – prokomentirali su iz kreativnog tima URBAN WATCH na upit što im je bila inspiracija u kreiranju ove linije
Djelić kolekcije otkrivamo u nastavku, a sve novitete istražite na njihovoj web stranici.

MODNI DODACI , 11.7.2020.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike

Tekst by:

BONJOUR.ba

Foto by:

Rina Marcelić

Podijeli:

Posljednje objavljeno