Mama i kćer kreiraju eco-friendly odjeću za najmlađe. Upoznajte brend Thema! - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Mama i kćer kreiraju eco-friendly odjeću za najmlađe. Upoznajte brend Thema!

Tekst:

Bonjour.ba

MAME RULZ
16.9.2020.

Lana Počuča je zajedno sa svojom mamom pokrenula modnu priču koja stavlja fokus na ekološke materijale, razigrane krojeve i odjeću u kojoj će se djeca bezbrižno igrati. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svi njihovi artikli izrađeni su od 100% certificiranog organskog pamuka, a krasi ih vedar spekatar boja, unikatne ilustracije i crteži uz koje će pokazati svoju ljubav prema prirodi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Već je ukrao simpatije brojnih mama, kao i klinceza i klinaca koji rado nose njihov upečatljivi dizajn i ističu se na igralištu, u parku, školi... 
Više detalja o brendu saznali smo u razgovoru s Lanom.

***

Tko čini vaš tim?

Brend od samog starta činimo moja mama i ja. Uz operativnu pomoć nekolicine prijatelja, za sada, uspevamo da realizujemo sve od osmišljavanja modela, dizajna, komunikacije s proizvodnjom, pa do promocije i brige o kupcima. 

Koja je glavna filozofija vašeg brenda? Što ga čini posebnim na domaćem tržištu?

Thema je brend dečije odeće napravljen od 100% GOTS sertifikovanog organskog pamuka. U velikom šarenilu ekoloških i „ekoloških“ materijala, mi smo se odlučile baš za sertifikovani organski pamuk, kako bismo istakli naša uverenja i istinitost načela po kojima poslujemo. Sertifikovani organski pamuk poštuje celokupan lanac proizvodnje i ispunjava sve kriterijume održivosti, od farme do kupca. Organski pamuk se uzgaja bez upotrebe sintetičkih pesticida, a za razliku od konvencionalnog pamuka, ne uzgaja se iz GMO semena. 
Pored toga od čega je satkano telo našeg brenda, duša našeg brenda je ono po čemu se ističemo jer je Thema brend koji ima jedinstvenu filozofiju – kidosofiju. 
Kidosofija je dečiji glas koji svi moraju da čuju, kidosofija je glas našeg brenda, brenda za iskrenu decu koja vole da se igraju, ali se ne igraju sa našom planetom. 
Svi imamo 3 kuće: svoje telo, svoj um i planetu Zemlju. Naši kidosoferi znaju da o sve tri kuće treba jednako da brinemo. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Thema (@thema.page) on

Osnovna načela naše kidosofije su da ćemo da negujemo i prirodu i ljudsku prirodu i Planetu i čovečanstvo, da ćemo svakodnevno malim koracima da radimo na unapređenju našeg okruženja, ali i sebe, kako bismo našoj deci ostavili jedan lepši svet u nasledstvo. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Thema (@thema.page) on

Kako teče sam proces proizvodnje vaših artikala?

Sama proizvodnja naših artikala, kreće od jedne ideje, jednog oblaka ili ježa, običnog crteža drvenim bojicama, osmišljavanja modela koji će biti toliko udoban da će kidosoferi moći nesputano da skaču, lete i vrte se. Nakon toga biramo boje za materijal i boje za print. Šaljemo materijal u proizvodnju, krojimo ga, šijemo, štampamo, pakujemo, šaljemo i čekamo povratne reakcije nasmejanih kupaca. 

Za koji uzrast dizajnirate odjeću?

Trenutno je odeća za uzrast od 12 meseci do 8 godina, neki artikli iz prve kolekcije su do uzrasta 6 godina, a kako vreme odmiče, podižemo gornju granicu jer imamo sve više upita za stariju decu. 

Koji su noviteti za jesen u vašoj online prodavnici?

Za jesen spremamo jedno iznenađenje, o kome ne bih još govorila, a pored tog iznenađenja, imaćemo još jedan unisex donji trenerke, koji nam je trenutno najprodavaniji proizvod, i još jednu majicu dugih rukava za devojčice. 
Naša filozofija je da ne pratimo sezone i da ne izbacujemo 4-10 kolekcija tokom godine i zatrpavamo planetu nekim dodatnim suvišnim stvarima. 
Naša filozofija podrazumeva artikle koji će moći da se nose dugo godina, pa samim tim ostaju u našoj ponudi sve dok se ne rasprodaju. 
Nakon toga, smo dali obećanje, da nećemo ponavljati proizvode jer želimo da naši kidosoferi budu jedinstveni i u oblačenju kakvi su i po svojoj prirodi. 

Kako i gdje možemo detaljnije pogledati vašu ponudu?

Našu ponudu možete pogledati na našem sajtu, kao i na Instagram profilu.

    

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno