TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 16.9.2020.

Lana Počuča je zajedno sa svojom mamom pokrenula modnu priču koja stavlja fokus na ekološke materijale, razigrane krojeve i odjeću u kojoj će se djeca bezbrižno igrati. 

Svi njihovi artikli izrađeni su od 100% certificiranog organskog pamuka, a krasi ih vedar spekatar boja, unikatne ilustracije i crteži uz koje će pokazati svoju ljubav prema prirodi.

Već je ukrao simpatije brojnih mama, kao i klinceza i klinaca koji rado nose njihov upečatljivi dizajn i ističu se na igralištu, u parku, školi... 
Više detalja o brendu saznali smo u razgovoru s Lanom.

***

Tko čini vaš tim?

Brend od samog starta činimo moja mama i ja. Uz operativnu pomoć nekolicine prijatelja, za sada, uspevamo da realizujemo sve od osmišljavanja modela, dizajna, komunikacije s proizvodnjom, pa do promocije i brige o kupcima. 

Koja je glavna filozofija vašeg brenda? Što ga čini posebnim na domaćem tržištu?

Thema je brend dečije odeće napravljen od 100% GOTS sertifikovanog organskog pamuka. U velikom šarenilu ekoloških i „ekoloških“ materijala, mi smo se odlučile baš za sertifikovani organski pamuk, kako bismo istakli naša uverenja i istinitost načela po kojima poslujemo. Sertifikovani organski pamuk poštuje celokupan lanac proizvodnje i ispunjava sve kriterijume održivosti, od farme do kupca. Organski pamuk se uzgaja bez upotrebe sintetičkih pesticida, a za razliku od konvencionalnog pamuka, ne uzgaja se iz GMO semena. 
Pored toga od čega je satkano telo našeg brenda, duša našeg brenda je ono po čemu se ističemo jer je Thema brend koji ima jedinstvenu filozofiju – kidosofiju. 
Kidosofija je dečiji glas koji svi moraju da čuju, kidosofija je glas našeg brenda, brenda za iskrenu decu koja vole da se igraju, ali se ne igraju sa našom planetom. 
Svi imamo 3 kuće: svoje telo, svoj um i planetu Zemlju. Naši kidosoferi znaju da o sve tri kuće treba jednako da brinemo. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Thema (@thema.page) on

Osnovna načela naše kidosofije su da ćemo da negujemo i prirodu i ljudsku prirodu i Planetu i čovečanstvo, da ćemo svakodnevno malim koracima da radimo na unapređenju našeg okruženja, ali i sebe, kako bismo našoj deci ostavili jedan lepši svet u nasledstvo. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Thema (@thema.page) on

Kako teče sam proces proizvodnje vaših artikala?

Sama proizvodnja naših artikala, kreće od jedne ideje, jednog oblaka ili ježa, običnog crteža drvenim bojicama, osmišljavanja modela koji će biti toliko udoban da će kidosoferi moći nesputano da skaču, lete i vrte se. Nakon toga biramo boje za materijal i boje za print. Šaljemo materijal u proizvodnju, krojimo ga, šijemo, štampamo, pakujemo, šaljemo i čekamo povratne reakcije nasmejanih kupaca. 

Za koji uzrast dizajnirate odjeću?

Trenutno je odeća za uzrast od 12 meseci do 8 godina, neki artikli iz prve kolekcije su do uzrasta 6 godina, a kako vreme odmiče, podižemo gornju granicu jer imamo sve više upita za stariju decu. 

Koji su noviteti za jesen u vašoj online prodavnici?

Za jesen spremamo jedno iznenađenje, o kome ne bih još govorila, a pored tog iznenađenja, imaćemo još jedan unisex donji trenerke, koji nam je trenutno najprodavaniji proizvod, i još jednu majicu dugih rukava za devojčice. 
Naša filozofija je da ne pratimo sezone i da ne izbacujemo 4-10 kolekcija tokom godine i zatrpavamo planetu nekim dodatnim suvišnim stvarima. 
Naša filozofija podrazumeva artikle koji će moći da se nose dugo godina, pa samim tim ostaju u našoj ponudi sve dok se ne rasprodaju. 
Nakon toga, smo dali obećanje, da nećemo ponavljati proizvode jer želimo da naši kidosoferi budu jedinstveni i u oblačenju kakvi su i po svojoj prirodi. 

Kako i gdje možemo detaljnije pogledati vašu ponudu?

Našu ponudu možete pogledati na našem sajtu, kao i na Instagram profilu.

    


Bonjour

Bonjour zaviruje sa Irmom kroz dan: Pun ideja, ali uz uvijek slatke pauze

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Bonjour zaviruje sa Irmom kroz dan: Pun ideja, ali uz uvijek slatke pauze Bonjour zaviruje sa Irmom kroz dan: Pun ideja, ali uz uvijek slatke pauze

U samom srcu Sarajeva, gdje koraci odzvanjaju ritmom grada, smješten je Atelje 71, adresa koju modne entuzijastice već dugo znaju napamet.

Tu, među policama ispunjenim pažljivo biranim komadima, svakodnevnica Irme Saljević Krvavac poprima jedan poseban ton.

Bonjour je zavirio iza kulisa ovog prostora i otkrio šta stoji iza njene kreativnosti, ali i kako sitni rituali poput kockice Dorine u pravom trenutku čine dan ugodnijim.


bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina1

bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina4


Jutra nisu uvijek savršena. Neka počnu smireno, uz svjetlo kroz prozor, a neka uz zvuk alarma koji zvoni pet minuta prekasno. Irma ne vjeruje u jedno idealno jutro, ali vjeruje u male rituale koji joj olakšaju početak dana.

Dorina čokolada u torbi je obavezan detalj, neovisno o planu. Nema scenarija koji ne podnosi da se dan započne slatko.

Irma nam je otkrila da njeno idealno jutro počinje tek kada djeca odu u školu, a ona pripremi svoju prvu kafu. Uz novu epizodu omiljenog podcasta i prelistavanje modnih časopisa, dan lagano dobija svoj ritam, onaj koji je vodi ka timu, idejama i poslu koji iskreno voli.


bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina5


Na putu prema Atelje 71, jednoj od najposebnijih shopping adresa u Sarajevu, Irma kroz ritam grada nosi i ritam svojih misli koje dijeli sa nama. Otkriva male trenutke predaha koje krade u sredini radnog dana.

Kada smo je pitali šta joj daje snagu da započne dan, Irma je bez razmišljanja rekla da je to dobra organizacija. Upravo se taj balans reflektuje u njenom radu, preciznosti u planiranju, ali i kreativnoj slobodi u dizajnu.


bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina6


Dan u Ateljeu ne počinje na istovjetan način, nekad su to mirna jutra, nekad ubrzane pripreme za nove isporuke, a često i susreti s kupcima koji traže nešto posebno.

Irma nas vodi kroz prostor gdje stoje torbe njenog brenda Freya.

Inspiracija ne dolazi uvijek kada je zovemo, ali Irma nam je priznala da je ono što je najviše pokreće ideja. Kada jednom postavi koncept i podijeli ga sa svojim razvojnim timom, osjeti se energija, onaj prepoznatljiv trenutak kad svi znaju da su na pravom putu.


bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina11

Irma Krvavac, osnivačica i kreativna direktorica brenda Freya i Emina Smaka, glavna urednica Bonjour.ba


Njeno obrazovanje na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu, gdje je završila odsjek za slikarstvo i danas se osjeti u svakom potezu. Njena želja je prenijeti umjetnost u svakodnevni život, u predmete koje ljudi nose, koriste, žive s njima.

Svaka torba nosi trag njenog umjetničkog senzibiliteta, ali i razumijevanja života žena koje ih nose: praktične i posebne, nježne, ali snažne.


bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina7

bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina8

bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina9


Na pitanje o samom početku kreativnog procesa, Irma je rekla da sve kreće kao slaganje puzzli. Okupi sve elemente koji je inspirišu: oblike, boje, funkcionalnost, reference omiljenih dizajnera i zatim ih pretače u vision board. Tek tada, kako kaže, pusti mašti na volju i prepusti se igri baš poput djeteta.

„Ponekad to izgleda kao od trnja do zvijezda,“ kroz smijeh nam je rekla Irma. Sve počinje idejom, a zatim slijedi razrada, izrada šablona, biranje materijala i niz prototipova.

Izrada šablona, kako nam je objasnila, često je najveći izazov u cijelom procesu. Nekada je potrebno više verzija da bi se stiglo do onog modela zbog kojeg „zaigra srce“.


bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina21

bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina24

bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina22

bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina26

bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina25


Za Irmu svaki novi dizajn je prilika da se ispriča nova priča, a priče ne nastaju na silu. Potrebni su trenuci mira, predaha, poneki slatki zalogaj, baš kad se misao razbistri.

Zato Dorina kao mali, ali važan dio dana, često bude prisutna u tim behind the scenes trenucima kreativnog procesa.

Poseban odnos s kupcima nešto je što se ne može dizajnirati nego se iskreno gradi. Irma nam je rekla da joj najviše znači rečenica koju često čuje: „Ovo je savršeno, kao da ste je dizajnirali baš za mene.“ 

Upravo te riječi su potvrda da dizajn ima svoj dom u nečijoj svakodnevici.


bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina14

bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina15

bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina18


Na pitanje kako izgleda njen savršeni trenutak odmora, Irma nije dugo razmišljala. Rekla je da je to potpuni mir, trenutak tišine bez buke i ljudi. Slijedi zagrljaj njene djece i prepričavanje njihovih malih dogodovština onih sitnica koje čine život i koje ne biste mijenjali ni za šta.

Dorina je za… onda kad žuriš započeti svoj dan pa zgrabiš par kockica na izlazu iz stana. Tu je kao predah nakon napornog dana, kao ono nešto slatko u gorkom trenutku.

Može i da bude mali znak pažnje, za velika i mala okupljanja, za minute potpunog mira, za dodatnu dozu veselja u danu.


bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina17


Sve te situacije čine kockice života koje pamtimo. Neke su smiješne, neke lijepe i zabavne, a neke tužne ili neugodne, ali naše su. Upravo u takvim trenucima Dorina je tu da je podijelimo s dragim ljudima i da svaki događaj pretvori u malo slađe sjećanje.

Dorina je čokolada za svaku priliku, za svaki dan…  Ma za uvijek!


bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina20
 


Irmin dan nije strogo isplaniran, ali je ispunjen. Dok se kreira, smije, odmara ili planira nešto novo, Dorina je tu kao mali zalogaj koji u običnom trenutku donese slatku dozu inspiracije.


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!