TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 2.2.2021.
Početak godine u mnogima probudi želju za novim početkom i velikim promjenama u ličnom životu. Pored želje o zdravijem načinu života i više fizičke aktivnosti, najćešća odluka koja se donosi, jeste odluka o štednji.
Načini štednje su mnogi, počevši od štednje u banci, kupovinom dionica ili klasična štednja “novac pod jastuk”. Međutim, jedan poseban vid štednje koji iz godine i godinu budi sve veće interesovanje stanovništva je životno osiguranje.
ŠTEDNJA BEZ VELIKIH ODRICANJA
Životno osiguranje je savremeni oblik zaštite pojedinca ili porodice od rizika neočekivanih događaja ili šteta. Razlog zašto je ovaj moderni vid štednje toliko popularan je upravo ta njegova dvojakost: štednja i osiguranje života u jednom.
Percepcija mnogih jeste da štednja predstavlja veća odricanja od trenutnih zadovoljstava, kako bi se obezbijedila sigurnija budućnost u slučaju nepredvidivih dešavanja ili radi ispunjenja većih životnih želja. Međutim, uz odabir odgovarajućeg životnog osiguranja, ovo ne mora biti slučaj.
Pomno prateći rastuće potrebe i interesovanje za životnim osiguranjem, UNIQA Osiguranje razvilo je i prilagodilo svoje proizvode zahtjevima tržišta i potrebama građana, te nudi čak pet osnovnih paketa životnog osiguranja čije mjesečne premije počinju već od 44,50 KM.
BOGATA PONUDA UNIQA ŽIVOTNOG OSIGURANJA
Pored klasičnog životnog osiguranja, UNIQA u svojoj ponudi uključuje i osiguranje UNIQA Comfort životno osiguranje, koje je jedan od najpopularnijih proizvoda UNIQA Osiguranja.
Ono podrazumijeva, pored životnog osiguranja i štednje, i osiguranje u slučaju nastanka neke od 20 teških bolesti, te je idealna kombinacija životnog i zdravstvenog osiguranja. Može je zaključiti pojedinac, ali i bračni parovi i partneri. Za najmlađe, UNIQA je razvila i proizvod UNIQO Životno osiguranje, i koje će im u budućnosti obezbijediti sredstva za početak samostalnog života i doprinijeti njihovoj izvjesnijoj budućnosti.
Uz životno osiguranje, mogu se zaključiti i niz dopunskih osiguranja kao što je osiguranje od nezgode i NutriFit dopunsko osiguranje, jedinstvena ponuda, dostupna samo u UNIQA Osiguranju. NutriFit je analiza koja nudi svakome da spozna potrebe vlastitog tijela i da u skladu s tim unese promjene u prehrani i stilu života. Ovo osiguranje podrazumijeva ličnu DNK nutrigenetsku analizu koja omogućava personalizirani pristup potrebama tijela, odnosno genetske predispozicije.
Putem online kalkulatora životnog osiguranja brzo i jednostavno možete uraditi izračun, te saznati koji paket je idealan za vas, bilo kao pojedinca ili porodice.
Misli, živimo bolje zajedno – Misli UNIQA.
***
Naslovna fotografija: UNIQA osiguranje
Tekst: Promo
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Kada neko s toliko lakoće govori o svili, oversized sakoima i moći mirisa znate da iza toga stoji neko ko modu živi.
Kada smo zajedno s brendom Violeta odlučili otvoriti prostor za razgovor o modi, samopouzdanju i mirisima koji ostavljaju trag, znali smo da ne tražimo klasičan intervju.
Više susret. Više razmjenu i tačno smo znali s kim želimo početi, a to je Tatjana Ikanović, poznata kao @turquoiselove9.
Tatjana Ikanović i Emina Smaka, glavna urednica Bonjour.ba
Zašto? Jer ona ne priča o modi, ona je živi i to s onim rijetkim balansima: elegancija bez napora, ženstvenost bez klišea, miris kao stilski potpis.
U ateljeu uz odabrane komade, štender i laganu atmosferu, razgovor je tekao prirodno, baš kao i njen odgovor na prvo pitanje.
„Elegantno ženstveno – računat ćemo to kao jednu riječ. Timeless sa modernim detaljima.“
To su tri riječi kojima opisuje svoj stil i zapravo, mnogo govore o načinu na koji bira odjeću. Nema tu suvišnog, ali ima izražajnog.
Kad god želi ostaviti dojam, bira komad koji nosi strukturu i karakter: „Mnogo volim oversized sakoe i nekako mi daju tu dozu moćnog i upravo efektnog.“
A kad govorimo o materijalima, ne razmišlja dugo, šantung svila: "I pokušavam, zapravo, da je unesem u neke svakodnevne outfite, iako je ona veoma jaka i više za neke specijalne prilike.“
Sve što bira ima notu nježnosti, ali i definicije. Kada smo je pitali gdje se smješta između minimalizma i detalja, odgovor je bio jasan:
„Minimalistički u kombinaciji sa jakim detaljima: jakim nakitom, torbama, cipelama... Mislim da je to nekako najbolja kombinacija.“
Onda dolazimo do pitanja koje otkriva nešto više od stila.
„Pa, to je miris. Miris mi uvijek popravlja raspoloženje.“ Dodaje i kako ljeti često ne nosi parfem: „A kako u ljetnom periodu često se desi da ne nosim parfem, tu je Violeta i jako je lijepo što su me ljudi već počeli prepoznavati po tom mirisu i dosta ljudi iz mog okruženja je upravo kupilo Violetu i kaže, a to i jeste suština, da ostavite neki pečat sa mirisom koji nosite.“
Kada govorimo o novoj generaciji omekšivača koji sve više podsjećaju na niche parfeme i sama potvrđuje da Violeta Mystic nije slučajno izazvala oduševljenje.
Na samom kraju, pitamo je šta bi poručila mlađoj sebi kad je riječ o modi i samopouzdanju.
„Da više nosim stvari koje mi se sviđaju, da se ne opterećujem trendovima, da se igram modom… Ali uz sve ove komade koje biram da nosim da nosim ono najvažnije, a to je samopouzdanje.“
U mirnom tonu kojim bira komade, ali i riječi, Tatjana nas je podsjetila da stil dolazi iz uvjerenja i da jedan dobar komad, jedan poznat miris, mogu biti dovoljni da se osjećamo kao svoji svaki put kad izađemo iz kuće.
Produkcija: Bonjour.ba
Razgovarala: Emina Smaka
Foto: Monika Andrić za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Lokacija: Belma Tvico showroom
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!