TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 20.9.2021.
Već pri prvom pogledu na majice, dukserice i druge artikle u novoj kampanji udruge Srce za djecu htjeli smo znati više o ovoj prekrasnoj kolekciji.
U razgovoru sa glasnogovornicom udruženja Srce za djecu oboljelu od raka, Atifom Buldić-Bešić saznali smo sve detalje o nasmijanim licima u kampanji, kao i više detalja o samoj odjeći.

Foto: Aida Redžepagić
Atifa je s nama podijelila što za Udruženje Srce za djecu znači ovaj webshop i kako doprinosimo njihovom radu ukoliko kupimo neke od artikala. Podijelila je s nama i više informacija o modelima koji su bili glavni akteri tijekom fotografiranja i snimanja videa. Pored toga, Atifa nam je otkrila i tko se krije iza dizajna ovih majica koje bismo i sami rado nosili već ove jeseni.
Njene odgovore i maleni uvid u ovu neodoljivu priču otkrijte u nastavku.
Ovaj shop dodatan je način kako poduprijeti rad Udruženja Srce za djecu tijekom cijele godine. Kako kupnjom majice pomažemo radu Udruženja?
Cilj nam je bio pokrenuti projekat web shopa SRCE, kao jedinstven vid socijalnog poduzetništva, u koji su uključeni mladi, koji su u djetinjstvu liječeni od raka. Na projektu web shopa uposlili smo dvoje takvih mladih ljudi.

Foto: Aida Redžepagić

Foto: Aida Redžepagić
Ovakav je vid poduzetništva, koji direktno uključuje šire članove Udruženja, iznimno važan s obzirom na to da djeluje kao dio socijalno-ekonomskog sistema te, te u skladu s tim sadrži različite načine rješavanja njihovih problema, kao i problema od šireg značaja za ovu populaciju.

Foto: Aida Redžepagić

Foto: Aida Redžepagić
Pored socijalnog momenta i vrijednosti, koju daje ovom projektu, jedan od osnovnih ciljeva web shopa jeste finansiranje dijela aktivnosti i drugih važnih projekata Udruženja, kao nosioca promjena na polju pružanja usluga djeci oboljeloj i liječenoj od raka i njihovim porodicama, te utjecaj na društvo u cjelini i pomoć da ostvari svoje prioritete i potencijale te, na kraju krajeva, život dostojan svakog djeteta.

Foto: Aida Redžepagić
Bitno je napomenuti da cjelokupan prihod od prodaje proizvoda na web shopu ide za aktivnosti Udruženja Srce za djecu oboljelu od raka.
Tko su nasmijani modeli koji su se našli na fotografijama Srce za djecu kampanje?
Modele smo birali sa posebnom pažnjom i bilo nam je veoma važno da to dijelom budu djeca i mladi oboljeli i liječeni od raka. Tako su se među njima našli naši predivni Vedad, Afan, Hena i Nadja.

Foto: Aida Redžepagić
Bilo je ovo za njih jedno, prije svega, zabavno iskustvo, ali i korisno. Imali su priliku raditi nešto novo, gdje su se pokazali kao prave zvijezde. Ovako su sebi dokazali da mogu vjerovati u sebe te da mogu uraditi što god požele, da postoji još mnogo razloga za ljepši život te da postoje tamo vani mogućnosti za njih. Ovo je bio dodatni motiv da se bore.

Foto: Aida Redžepagić
Naravno, od srca smo zahvalni i ostalim modelima, Fatmi Redžepagić, Neiri, Hadrijanu Tanoviću i Jasminu Ligati, na njihovom doprinosu i angažmanu na ovom projektu.

Foto: Aida Redžepagić
Veliku zahvalnost dugujemo Aidi Redžepagić i Gaši Miladinović na predivnim fotografijama i stajlinzima za naše mališane te također na njihovom doprinosu.
Što vam je bila inspiracija za dizajn ovih majica proizvedenih u BiH koje bismo, priznajemo, i mi rado nosili već sutra?
Naši hrabri mališani i mladi su bili inspiracija za sve proizvode na web shopu.

Foto: Marko Jovančić

Foto: Marko Jovančić
Njihova hrabrost i ljubav njihovih roditelja te njihova ljubav prema životu su light motivi, koji su nas vodili kroz cijeli ovaj proces.

Foto: Marko Jovančić

Foto: Marko Jovančić
Pred svakom njihovom životnom pričom i borbom ne možete ostati nijemi niti je možete ignorisati i upravo to treba biti pokretačka snaga da se odlučimo da djelujemo, da budemo podrška i pomognemo onoliko koliko možemo.

Foto: Aida Redžepagić
Zato smo od srca zahvalni Sabini Cvjetković, Harisu Jusoviću Jusi i triptihu, koji su dizajnirali patterne koje smo printali na majice i dukserice. Njihov doprinos je bio dodatna pokretačka snaga da web shop SRCE zaživi.
***
Naslovna fotografija: Aida Redžepagić
Razgovarala: Marija Perić
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!