TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 20.9.2021.

Već pri prvom pogledu na majice, dukserice i druge artikle u novoj kampanji udruge Srce za djecu htjeli smo znati više o ovoj prekrasnoj kolekciji.

U razgovoru sa glasnogovornicom udruženja Srce za djecu oboljelu od raka, Atifom Buldić-Bešić saznali smo sve detalje o nasmijanim licima u kampanji, kao i više detalja o samoj odjeći.

Foto: Aida Redžepagić

Atifa je s nama podijelila što za Udruženje Srce za djecu znači ovaj webshop i kako doprinosimo njihovom radu ukoliko kupimo neke od artikala. Podijelila je s nama i više informacija o modelima koji su bili glavni akteri tijekom fotografiranja i snimanja videa. Pored toga, Atifa nam je otkrila i tko se krije iza dizajna ovih majica koje bismo i sami rado nosili već ove jeseni.

Njene odgovore i maleni uvid u ovu neodoljivu priču otkrijte u nastavku.

Ovaj shop dodatan je način kako poduprijeti rad Udruženja Srce za djecu tijekom cijele godine. Kako kupnjom majice pomažemo radu Udruženja?

Cilj nam je bio pokrenuti projekat web shopa SRCE, kao jedinstven vid socijalnog poduzetništva, u koji su uključeni mladi, koji su u djetinjstvu liječeni od raka. Na projektu web shopa uposlili smo dvoje takvih mladih ljudi.

Foto: Aida Redžepagić

Foto: Aida Redžepagić

Ovakav je vid poduzetništva, koji direktno uključuje šire članove Udruženja, iznimno važan s obzirom na to da djeluje kao dio socijalno-ekonomskog sistema te, te u skladu s tim sadrži različite načine rješavanja njihovih problema, kao i problema od šireg značaja za ovu populaciju.

Foto: Aida Redžepagić

Foto: Aida Redžepagić

Pored socijalnog momenta i vrijednosti, koju daje ovom projektu, jedan od osnovnih ciljeva web shopa jeste finansiranje dijela aktivnosti i drugih važnih projekata Udruženja, kao nosioca promjena na polju pružanja usluga djeci oboljeloj i liječenoj od raka i njihovim porodicama, te utjecaj na društvo u cjelini i pomoć da ostvari svoje prioritete i potencijale te, na kraju krajeva, život dostojan svakog djeteta.

Foto: Aida Redžepagić

Bitno je napomenuti da cjelokupan prihod od prodaje proizvoda na web shopu ide za aktivnosti Udruženja Srce za djecu oboljelu od raka.

Tko su nasmijani modeli koji su se našli na fotografijama Srce za djecu kampanje?

Modele smo birali sa posebnom pažnjom i bilo nam je veoma važno da to dijelom budu djeca i mladi oboljeli i liječeni od raka. Tako su se među njima našli naši predivni Vedad, Afan, Hena i Nadja.

Foto: Aida Redžepagić

Bilo je ovo za njih jedno, prije svega, zabavno iskustvo, ali i korisno. Imali su priliku raditi nešto novo, gdje su se pokazali kao prave zvijezde. Ovako su sebi dokazali da mogu vjerovati u sebe te da mogu uraditi što god požele, da postoji još mnogo razloga za ljepši život te da postoje tamo vani mogućnosti za njih. Ovo je bio dodatni motiv da se bore.

Foto: Aida Redžepagić

Naravno, od srca smo zahvalni i ostalim modelima, Fatmi Redžepagić, Neiri, Hadrijanu Tanoviću i Jasminu Ligati, na njihovom doprinosu i angažmanu na ovom projektu.

Foto: Aida Redžepagić

Veliku zahvalnost dugujemo Aidi Redžepagić i Gaši Miladinović na predivnim fotografijama i stajlinzima za naše mališane te također na njihovom doprinosu.

Što vam je bila inspiracija za dizajn ovih majica proizvedenih u BiH koje bismo, priznajemo, i mi rado nosili već sutra?

Naši hrabri mališani i mladi su bili inspiracija za sve proizvode na web shopu.

Foto: Marko Jovančić

Foto: Marko Jovančić

Njihova hrabrost i ljubav njihovih roditelja te njihova ljubav prema životu su light motivi, koji su nas vodili kroz cijeli ovaj proces.

Foto: Marko Jovančić

Foto: Marko Jovančić

Pred svakom njihovom životnom pričom i borbom ne možete ostati nijemi niti je možete ignorisati i upravo to treba biti pokretačka snaga da se odlučimo da djelujemo, da budemo podrška i pomognemo onoliko koliko možemo.

Foto: Aida Redžepagić

Zato smo od srca zahvalni Sabini Cvjetković, Harisu Jusoviću Jusi i triptihu, koji su dizajnirali patterne koje smo printali na majice i dukserice. Njihov doprinos je bio dodatna pokretačka snaga da web shop SRCE zaživi.

***

Naslovna fotografija: Aida Redžepagić
Razgovarala: Marija Perić


Bonjour

Upoznajte Sabinu, ženu koja već 20 godina zna šta pokreće stabilan sistem

TEKST: Bonjour.ba

Upoznajte Sabinu, ženu koja već 20 godina zna šta pokreće stabilan sistem Upoznajte Sabinu, ženu koja već 20 godina zna šta pokreće stabilan sistem

Liderstvo ima mnogo oblika. Nekada je vezano za vidljive uloge, strateške odluke i vođenje timova. Nekada se ogleda u sposobnosti da povežete sistem, osigurate kontinuitet i gradite povjerenje u pozadini ključnih procesa.

U svim tim oblicima, žene danas igraju važne uloge, svakodnevno, profesionalno i s punom ekspertizom.

Zato je Bonjour.ba zajedno sa ASA Bankom pokrenuo zajednički serijal razgovora sa ženama koje oblikuju savremeno bankarstvo, liderkama koje upravljaju sektorima, timovima, projektima i ljudima. 

 

asa-banka-sabina-juzbasic-89-bonjour-ba

Sabina Juzbašić, Sekretar ASA Banke  
 

Jedna od njih je i Sabina Juzbašić, Sekretar ASA Banke, pravnica sa više od 20 godina iskustva u finansijskom sektoru i osoba koja upravlja procesima koji povezuju sve ključne tačke korporativnog upravljanja. Od pripreme sjednica i provođenja odluka najviših organa banke, do praćenja regulatornih okvira, Sabinin rad osigurava da sistem funkcioniše pouzdano, jasno i usklađeno.

 

asa-banka-sabina-juzbasic-90-bonjour-ba
 

5 nevidljivih pravila zbog kojih posao ne stane, a niko ti ih nikad ne kaže

 

Kroz razgovor sa Sabinom, izdvojili smo 5 profesionalnih pravila koja nećete naći u uputstvima za rad, ali su upravo ona razlog zbog kojeg posao teče bez zastoja.

 

 Struktura ne nastaje sama od sebe


Pitali smo Sabinu: Šta bi se desilo da na jedan dan ne postoji uloga Sekretara Banke?

Odgovor je bio jasan. Ova funkcija ne djeluje iz prvog plana, ali je neizostavan dio korporativnog upravljanja. Upravo zbog toga, njena odsutnost bi se brzo osjetila u svakom segmentu poslovanja.

 

asa-banka-sabina-juzbasic-91-bonjour-ba

 Sabina: "Uloga Sekretara u Banci je veoma značajna i ona utiče na rad korporativnog upravljanja u cijelini. Izostanak ove funkcije značajno bi uticao na dinamiku rada odnosno ne bi bila osigurana podrška organima banke i samim tim došlo bi do zastoja u određenim procesima."
 

‘Možda’ ne gradi povjerenje


Koju biste riječ izbrisali iz poslovne komunikacije?

 

Sabina_juzbašić_asa_banka_bonjour_ba
 

Sabinin izbor otkriva način na koji posmatra odgovornost tj. kao nešto što mora biti jasno, precizno i direktno: "Izbrisala bih riječ ‘možda’ jer u poslovnom okruženju veoma je bitno da ste jasni i precizni. Riječ možda donosi nesigurnost, a u bankarstvu i u poslovnom svijetu potrebna je preciznost.“

Povjerenje u poslovanju gradi se upravo na toj vrsti dosljednosti u porukama, stavovima i odlukama.
 

Nisu svi za svaki sistem i to je u redu


Ko ne bi izdržao ni sedmicu u banci i zašto?

Odgovor nije bio ličan, već sistemski. Svaka organizacija ima svoju strukturu i ne može svako u njoj pronaći ritam. Za Sabinu, to je jednostavno pitanje prilagođavanja odgovornosti
 

asa-banka-sabina_juzbašić_7_bonjour_ba
 

Sabina: „Rad u banci podrazumijeva rad u skladu sa procedurama, regulatornim zahtjevima i kompleksnim sistemima banke. Osobe koje nisu spremne da se prilagode da rade u skladu sa navedenim, brzo bi se našle u problemima.“
 

Povjerenje se gradi svakim kontaktom


Šta pomislite kada neko kaže “nervira me rad s bankama”?

Sabinin odgovor nije bio defanzivan. Umjesto toga, u fokusu je bilo razumijevanje tj. kako percepcija nastaje, ali i kako se može mijenjati svakodnevnim radom i pristupom klijentima. „To su uvijek pojedinačna loša iskustva ili predrasude. Mi u ASA banci svakodnevno nastojimo klijentima biti podrška u ostvarenju njihovih snova.“

 

asa-banka-sabina_juzbašić_151_bonjour_ba
 

Ekspertiza ne dolazi s etiketom


Šta Vam je najapsurdnije što ste čuli o ženama u bankarstvu, a još uvijek se ponavlja?

Njen odgovor nas je podsjetio da se određene predrasude uporno zadržavaju, iako svakodnevna praksa pokazuje suprotno. Umjesto da ih osporava, Sabina ih nadilazi radom, rezultatima i jasnim stavom: „Nakon više od 20 godina rada mogu potvrditi da znanje, analitičnost, donošenje odluka nije stvar spola. U mom okruženju žene svakodnevno donose kompleksne odluke, strateške odluke, vode velike timove i postavljaju visoke standarde.“
 

asa-banka-sabina-juzbasic-92-bonjour-ba

 

Biti Sekretar ASA Banke znači biti pouzdana, detaljna, sistematična osoba, ali i imati širu sliku, znati čitati između redova i predvidjeti posljedice odluka.

Sabina ne govori o liderstvu, ona ga živi jasno i odgovorno jer neki sistemi funkcionišu upravo zato što neko, poput nje, zna kako ih držati povezanim.

 
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
Sabina Juzbašić u ovom razgovoru nosi odjeću Gema.
 
Bonjour.ba produkcija  
Foto za Bonjour.ba: Marko Jovančić
Video za Bonjour.ba: Marko Jovančić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!