TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 20.9.2021.
Već pri prvom pogledu na majice, dukserice i druge artikle u novoj kampanji udruge Srce za djecu htjeli smo znati više o ovoj prekrasnoj kolekciji.
U razgovoru sa glasnogovornicom udruženja Srce za djecu oboljelu od raka, Atifom Buldić-Bešić saznali smo sve detalje o nasmijanim licima u kampanji, kao i više detalja o samoj odjeći.

Foto: Aida Redžepagić
Atifa je s nama podijelila što za Udruženje Srce za djecu znači ovaj webshop i kako doprinosimo njihovom radu ukoliko kupimo neke od artikala. Podijelila je s nama i više informacija o modelima koji su bili glavni akteri tijekom fotografiranja i snimanja videa. Pored toga, Atifa nam je otkrila i tko se krije iza dizajna ovih majica koje bismo i sami rado nosili već ove jeseni.
Njene odgovore i maleni uvid u ovu neodoljivu priču otkrijte u nastavku.
Ovaj shop dodatan je način kako poduprijeti rad Udruženja Srce za djecu tijekom cijele godine. Kako kupnjom majice pomažemo radu Udruženja?
Cilj nam je bio pokrenuti projekat web shopa SRCE, kao jedinstven vid socijalnog poduzetništva, u koji su uključeni mladi, koji su u djetinjstvu liječeni od raka. Na projektu web shopa uposlili smo dvoje takvih mladih ljudi.

Foto: Aida Redžepagić

Foto: Aida Redžepagić
Ovakav je vid poduzetništva, koji direktno uključuje šire članove Udruženja, iznimno važan s obzirom na to da djeluje kao dio socijalno-ekonomskog sistema te, te u skladu s tim sadrži različite načine rješavanja njihovih problema, kao i problema od šireg značaja za ovu populaciju.

Foto: Aida Redžepagić

Foto: Aida Redžepagić
Pored socijalnog momenta i vrijednosti, koju daje ovom projektu, jedan od osnovnih ciljeva web shopa jeste finansiranje dijela aktivnosti i drugih važnih projekata Udruženja, kao nosioca promjena na polju pružanja usluga djeci oboljeloj i liječenoj od raka i njihovim porodicama, te utjecaj na društvo u cjelini i pomoć da ostvari svoje prioritete i potencijale te, na kraju krajeva, život dostojan svakog djeteta.

Foto: Aida Redžepagić
Bitno je napomenuti da cjelokupan prihod od prodaje proizvoda na web shopu ide za aktivnosti Udruženja Srce za djecu oboljelu od raka.
Tko su nasmijani modeli koji su se našli na fotografijama Srce za djecu kampanje?
Modele smo birali sa posebnom pažnjom i bilo nam je veoma važno da to dijelom budu djeca i mladi oboljeli i liječeni od raka. Tako su se među njima našli naši predivni Vedad, Afan, Hena i Nadja.

Foto: Aida Redžepagić
Bilo je ovo za njih jedno, prije svega, zabavno iskustvo, ali i korisno. Imali su priliku raditi nešto novo, gdje su se pokazali kao prave zvijezde. Ovako su sebi dokazali da mogu vjerovati u sebe te da mogu uraditi što god požele, da postoji još mnogo razloga za ljepši život te da postoje tamo vani mogućnosti za njih. Ovo je bio dodatni motiv da se bore.

Foto: Aida Redžepagić
Naravno, od srca smo zahvalni i ostalim modelima, Fatmi Redžepagić, Neiri, Hadrijanu Tanoviću i Jasminu Ligati, na njihovom doprinosu i angažmanu na ovom projektu.

Foto: Aida Redžepagić
Veliku zahvalnost dugujemo Aidi Redžepagić i Gaši Miladinović na predivnim fotografijama i stajlinzima za naše mališane te također na njihovom doprinosu.
Što vam je bila inspiracija za dizajn ovih majica proizvedenih u BiH koje bismo, priznajemo, i mi rado nosili već sutra?
Naši hrabri mališani i mladi su bili inspiracija za sve proizvode na web shopu.

Foto: Marko Jovančić

Foto: Marko Jovančić
Njihova hrabrost i ljubav njihovih roditelja te njihova ljubav prema životu su light motivi, koji su nas vodili kroz cijeli ovaj proces.

Foto: Marko Jovančić

Foto: Marko Jovančić
Pred svakom njihovom životnom pričom i borbom ne možete ostati nijemi niti je možete ignorisati i upravo to treba biti pokretačka snaga da se odlučimo da djelujemo, da budemo podrška i pomognemo onoliko koliko možemo.

Foto: Aida Redžepagić
Zato smo od srca zahvalni Sabini Cvjetković, Harisu Jusoviću Jusi i triptihu, koji su dizajnirali patterne koje smo printali na majice i dukserice. Njihov doprinos je bio dodatna pokretačka snaga da web shop SRCE zaživi.
***
Naslovna fotografija: Aida Redžepagić
Razgovarala: Marija Perić
TEKST: Bonjour.ba
Neke priče o uspjehu ne počinju velikim planom, nego znatiželjom, potrebom da se stvori nešto svoje i hrabrošću da se krene i kada putevi nisu sasvim jasni.
Upravo takva atmosfera ispunila je Europsku kuću kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, gdje je akademija by dm drogerie markt i Bonjour.ba okupila 100 žena iz cijele Bosne i Hercegovine: one koje tek ulaze na tržište rada, one koje grade brend, studentice koje traže pravac i žene koje svoje ideje pretvaraju u prve korake.


Dan je započeo energijom i tihim žamorom upoznavanja još prije zvaničnog početka. 'It’s time to glow!', poruka jutarnje registracije, bila je više od pozdrava; postala je najava dana u kojem je svaka učesnica mogla doći onakva kakva jeste i krenuti prema verziji sebe kojoj pravi prostor.




Dobrodošlica koja je otvorila dan
Pozdravni govor Ajle Hadžić i Ane Ćavar donio je prvu dozu inspiracije i stvorio atmosferu u kojoj se osjećalo povjerenje. Njihova autentičnost i otvorenost dale su ton cijelom danu: topao, poticajan i dovoljno siguran da žene pitaju, sumnjaju, dijele i uče.
Ana Ćavar, vlasnica portala Bonjour.ba i Ajla Hadžić, marketing menadžerica dm drogerie markt BiH
Prva sesija, Q&A s Eminom Mušinović, članicom Poslovodstva dm BiH, otvorila je važne teme o pronalasku mjesta na tržištu, jačanju ličnog brenda i hrabrosti da se napravi zaokret kada je on zaista potreban. Ovaj razgovor je brzo prešao iz teorije u situacije koje su žene već proživjele ili bi ih tek mogle doživjeti.
Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm BiH



Kratki coffee break pretvorio se u spontani prostor za upoznavanje, mini-mentorske razgovore i dogovorene prve saradnje. 


Upravo tada jasno se osjetila energija boja koje su pratile akademiju: motivirajuća žuta, patelna roze koja unosi kreativnost i toplinu i tamno zelena koja daje osjećaj stabilnosti i fokusa. Zajedno, one su nosile poruku dana, a to su optimizam, podrška i prostor za rast.

Razgovori koji mijenjaju perspektivu
Slijedila je sesija 'Women Who Grow', u kojoj su Ajla Hadžić i Ana Ćavar, svaka iz svoje uloge, otvoreno govorile o lekcijama koje nose nakon godina rada: o greškama koje su ih oblikovale, ambiciji koja traži balans i hrabrosti koja se gradi tek nakon prvog pokušaja, pa čak i pada.


To je bio trenutak u kojem su se studentice, poduzetnice, menadžerice i kreativke prepoznale u istoj rečenici; različite priče, a isti osjećaj, da je rast put i da se gradi korak po korak.



Nakon pauze za ručak, fokus se prebacio na ono što mnogima predstavlja najveći izazov: određivanje cijene.
Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH, govorila je o realnim brojkama, procesima i financijskoj strukturi brenda, ali i o tome kako se samopouzdanje reflektuje kroz cijene koje postavljamo. Bila je to jedna od sesija koju su učesnice slušale s najviše koncentracije.

Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH
Iskustva koja ostaju i nakon što se vrata sale zatvore
Dan je zaključen okruglim stolom 'A što ako uspije?', na kojem su učestvovale Martina Djordjevski, Dragana Rauš i Maja Topčagić. Kao bivše polaznice akademije, govorile su o svojim prvim koracima i svim onim trenucima koji ne stanu u Instagram objavu: sumnjama, neuspjesima, prekretnicama i malim pobjedama.

Njihove priče donijele su onu vrstu inspiracije koju može podijeliti samo neko ko je već prošao put kojim mnoge tek kreću. Bio je to trenutak u kojem se u sali osjetila kombinacija olakšanja i motivacije, potvrda da put postoji i da je dostižan za svaku ženu koja se želi odvažiti.


Snaga zajednice koja raste
Na kraju dana postalo je jasno da se akademija neće pamtiti samo po programu, govornicama i temama, nego po iskustvu. Po pažnji prema detaljima, po identitetu događaja koji je bio više osjećaj nego estetika i po timu koji je kreirao okruženje u kojem su žene osjetile da imaju prostor da pitaju, slušaju, uče i vjeruju sebi.





Možda je najtačnije reći da je ovo bio dan koji je pokazao koliko daleko može otići jedna ideja kada ima zajednicu oko sebe i kada žene dobiju prostor i podršku da postanu ono što jesu, ali i ono što tek mogu postati.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!