TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 20.9.2021.

Već pri prvom pogledu na majice, dukserice i druge artikle u novoj kampanji udruge Srce za djecu htjeli smo znati više o ovoj prekrasnoj kolekciji.

U razgovoru sa glasnogovornicom udruženja Srce za djecu oboljelu od raka, Atifom Buldić-Bešić saznali smo sve detalje o nasmijanim licima u kampanji, kao i više detalja o samoj odjeći.

Foto: Aida Redžepagić

Atifa je s nama podijelila što za Udruženje Srce za djecu znači ovaj webshop i kako doprinosimo njihovom radu ukoliko kupimo neke od artikala. Podijelila je s nama i više informacija o modelima koji su bili glavni akteri tijekom fotografiranja i snimanja videa. Pored toga, Atifa nam je otkrila i tko se krije iza dizajna ovih majica koje bismo i sami rado nosili već ove jeseni.

Njene odgovore i maleni uvid u ovu neodoljivu priču otkrijte u nastavku.

Ovaj shop dodatan je način kako poduprijeti rad Udruženja Srce za djecu tijekom cijele godine. Kako kupnjom majice pomažemo radu Udruženja?

Cilj nam je bio pokrenuti projekat web shopa SRCE, kao jedinstven vid socijalnog poduzetništva, u koji su uključeni mladi, koji su u djetinjstvu liječeni od raka. Na projektu web shopa uposlili smo dvoje takvih mladih ljudi.

Foto: Aida Redžepagić

Foto: Aida Redžepagić

Ovakav je vid poduzetništva, koji direktno uključuje šire članove Udruženja, iznimno važan s obzirom na to da djeluje kao dio socijalno-ekonomskog sistema te, te u skladu s tim sadrži različite načine rješavanja njihovih problema, kao i problema od šireg značaja za ovu populaciju.

Foto: Aida Redžepagić

Foto: Aida Redžepagić

Pored socijalnog momenta i vrijednosti, koju daje ovom projektu, jedan od osnovnih ciljeva web shopa jeste finansiranje dijela aktivnosti i drugih važnih projekata Udruženja, kao nosioca promjena na polju pružanja usluga djeci oboljeloj i liječenoj od raka i njihovim porodicama, te utjecaj na društvo u cjelini i pomoć da ostvari svoje prioritete i potencijale te, na kraju krajeva, život dostojan svakog djeteta.

Foto: Aida Redžepagić

Bitno je napomenuti da cjelokupan prihod od prodaje proizvoda na web shopu ide za aktivnosti Udruženja Srce za djecu oboljelu od raka.

Tko su nasmijani modeli koji su se našli na fotografijama Srce za djecu kampanje?

Modele smo birali sa posebnom pažnjom i bilo nam je veoma važno da to dijelom budu djeca i mladi oboljeli i liječeni od raka. Tako su se među njima našli naši predivni Vedad, Afan, Hena i Nadja.

Foto: Aida Redžepagić

Bilo je ovo za njih jedno, prije svega, zabavno iskustvo, ali i korisno. Imali su priliku raditi nešto novo, gdje su se pokazali kao prave zvijezde. Ovako su sebi dokazali da mogu vjerovati u sebe te da mogu uraditi što god požele, da postoji još mnogo razloga za ljepši život te da postoje tamo vani mogućnosti za njih. Ovo je bio dodatni motiv da se bore.

Foto: Aida Redžepagić

Naravno, od srca smo zahvalni i ostalim modelima, Fatmi Redžepagić, Neiri, Hadrijanu Tanoviću i Jasminu Ligati, na njihovom doprinosu i angažmanu na ovom projektu.

Foto: Aida Redžepagić

Veliku zahvalnost dugujemo Aidi Redžepagić i Gaši Miladinović na predivnim fotografijama i stajlinzima za naše mališane te također na njihovom doprinosu.

Što vam je bila inspiracija za dizajn ovih majica proizvedenih u BiH koje bismo, priznajemo, i mi rado nosili već sutra?

Naši hrabri mališani i mladi su bili inspiracija za sve proizvode na web shopu.

Foto: Marko Jovančić

Foto: Marko Jovančić

Njihova hrabrost i ljubav njihovih roditelja te njihova ljubav prema životu su light motivi, koji su nas vodili kroz cijeli ovaj proces.

Foto: Marko Jovančić

Foto: Marko Jovančić

Pred svakom njihovom životnom pričom i borbom ne možete ostati nijemi niti je možete ignorisati i upravo to treba biti pokretačka snaga da se odlučimo da djelujemo, da budemo podrška i pomognemo onoliko koliko možemo.

Foto: Aida Redžepagić

Zato smo od srca zahvalni Sabini Cvjetković, Harisu Jusoviću Jusi i triptihu, koji su dizajnirali patterne koje smo printali na majice i dukserice. Njihov doprinos je bio dodatna pokretačka snaga da web shop SRCE zaživi.

***

Naslovna fotografija: Aida Redžepagić
Razgovarala: Marija Perić


Bonjour

Ako ste dizajner, Alma Ras vas poziva na novi izazov (a ako niste, trebate ovo znati).

TEKST: Bonjour.ba

Ako ste dizajner, Alma Ras vas poziva na novi izazov (a ako niste, trebate ovo znati). Ako ste dizajner, Alma Ras vas poziva na novi izazov (a ako niste, trebate ovo znati).

Ovo je poziv svim dizajnerima koji vjeruju da održivost i estetika mogu ići ruku pod ruku. Treće izdanje projekta Alma Ras Industry Day otvara svoja vrata novim idejama, inovacijama i kreativcima spremnim da oblikuju industrijsku budućnost na zelenijim temeljima.

alma_ras_industry_day_bonjour_ba_08

U prostoru Tershouse Sarajevo, 29. oktobra 2025. godine, održana je press konferencija povodom trećeg , jubilarnog, izdanja projekta Alma Ras Industry Day, pod motom Green Deal , regionalne platforme koja povezuje industriju, dizajnerski i kreativni sektor kroz vrijednosti održivog dizajna i cirkularne ekonomije. 

alma_ras_industry_day_bonjour_ba_014

Prijave su otvorene do 7. decembra, a treće izdanje biće održano 26. marta 2026. u Visokom, gdje će se okupiti dizajneri i stručnjaci koji kroz inovacije povezuju estetiku, funkcionalnost i odgovornost u stvaranju održive industrijske budućnosti. 

Na press konferenciji obratili su se Sedina Memagić, direktorica inovacija i razvoja kompanije Alma Ras, Amina Avdić, direktorica kreativnog studija The Content, Elmira Lalić, direktorica marketinga i komunikacija Sparkasse bank d.d. BiH, te prof.emeritus Stjepan Roš, arhitekt i edukator.  

alma_ras_industry_day_bonjour_ba_05
alma_ras_industry_day_bonjour_ba_06
alma_ras_industry_day_bonjour_ba_04

Mentorski tim čine Sedina Memagić, direktorica inovacija i razvoja kompanije Alma Ras, Emir Ramović, arhitekta sa profesionalnim sjedištem u Beču, i Amina Avdić, product dizajnerica i direktorica kreativnog studija The Content d.o.o. 

Tokom konferencije predstavljena su i dva nova člana stručnog žirija, profesor Stjepan Roš, arhitekta, dizajner i edukator koji je kroz decenijski rad oblikovao regionalnu dizajnersku scenu svojim pristupom koji povezuje prostor, materijal i identitet, te Slavimir Futro, vizualni komunikolog i dizajner čiji je autorski izraz prepoznatljiv po spoju humora, simbolike i društvene angažovanosti, što ga svrstava među najznačajnije dizajnerske autore u regionu. 

alma_ras_industry_day_bonjour_ba_07
alma_ras_industry_day_bonjour_ba_09

Ovom prilikom  najavljeno je višegodišnje partnerstvo između Red Bull BiH i Alma Ras Industry Day projekta. 

U aprilu, 2026. počinje zajednički  Design Challenge, Red Bull x Alma Ras Industry Day, čiji je cilj kroz koncept “Re:Can: Design with Energy” transformisati aluminijsku limenku u funkcionalni, estetski i održivi proizvod. 

alma_ras_industry_day_bonjour_ba_010
alma_ras_industry_day_bonjour_ba_013

Treće izdanje Alma Ras Industry Day Green Deal označava novu fazu razvoja projekta koji prerasta u dugoročnu platformu industrijsko kreativne saradnje s ciljem da dizajnom i održivošću pokrene stvarne promjene u domaćem privrednom ekosistemu. 

Detaljnije informacije možete potražiti na zvaničnoj web stranici.

alma_ras_industry_day_bonjour_ba_02

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Alma Ras PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!