TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 20.9.2021.
Već pri prvom pogledu na majice, dukserice i druge artikle u novoj kampanji udruge Srce za djecu htjeli smo znati više o ovoj prekrasnoj kolekciji.
U razgovoru sa glasnogovornicom udruženja Srce za djecu oboljelu od raka, Atifom Buldić-Bešić saznali smo sve detalje o nasmijanim licima u kampanji, kao i više detalja o samoj odjeći.

Foto: Aida Redžepagić
Atifa je s nama podijelila što za Udruženje Srce za djecu znači ovaj webshop i kako doprinosimo njihovom radu ukoliko kupimo neke od artikala. Podijelila je s nama i više informacija o modelima koji su bili glavni akteri tijekom fotografiranja i snimanja videa. Pored toga, Atifa nam je otkrila i tko se krije iza dizajna ovih majica koje bismo i sami rado nosili već ove jeseni.
Njene odgovore i maleni uvid u ovu neodoljivu priču otkrijte u nastavku.
Ovaj shop dodatan je način kako poduprijeti rad Udruženja Srce za djecu tijekom cijele godine. Kako kupnjom majice pomažemo radu Udruženja?
Cilj nam je bio pokrenuti projekat web shopa SRCE, kao jedinstven vid socijalnog poduzetništva, u koji su uključeni mladi, koji su u djetinjstvu liječeni od raka. Na projektu web shopa uposlili smo dvoje takvih mladih ljudi.

Foto: Aida Redžepagić

Foto: Aida Redžepagić
Ovakav je vid poduzetništva, koji direktno uključuje šire članove Udruženja, iznimno važan s obzirom na to da djeluje kao dio socijalno-ekonomskog sistema te, te u skladu s tim sadrži različite načine rješavanja njihovih problema, kao i problema od šireg značaja za ovu populaciju.

Foto: Aida Redžepagić

Foto: Aida Redžepagić
Pored socijalnog momenta i vrijednosti, koju daje ovom projektu, jedan od osnovnih ciljeva web shopa jeste finansiranje dijela aktivnosti i drugih važnih projekata Udruženja, kao nosioca promjena na polju pružanja usluga djeci oboljeloj i liječenoj od raka i njihovim porodicama, te utjecaj na društvo u cjelini i pomoć da ostvari svoje prioritete i potencijale te, na kraju krajeva, život dostojan svakog djeteta.

Foto: Aida Redžepagić
Bitno je napomenuti da cjelokupan prihod od prodaje proizvoda na web shopu ide za aktivnosti Udruženja Srce za djecu oboljelu od raka.
Tko su nasmijani modeli koji su se našli na fotografijama Srce za djecu kampanje?
Modele smo birali sa posebnom pažnjom i bilo nam je veoma važno da to dijelom budu djeca i mladi oboljeli i liječeni od raka. Tako su se među njima našli naši predivni Vedad, Afan, Hena i Nadja.

Foto: Aida Redžepagić
Bilo je ovo za njih jedno, prije svega, zabavno iskustvo, ali i korisno. Imali su priliku raditi nešto novo, gdje su se pokazali kao prave zvijezde. Ovako su sebi dokazali da mogu vjerovati u sebe te da mogu uraditi što god požele, da postoji još mnogo razloga za ljepši život te da postoje tamo vani mogućnosti za njih. Ovo je bio dodatni motiv da se bore.

Foto: Aida Redžepagić
Naravno, od srca smo zahvalni i ostalim modelima, Fatmi Redžepagić, Neiri, Hadrijanu Tanoviću i Jasminu Ligati, na njihovom doprinosu i angažmanu na ovom projektu.

Foto: Aida Redžepagić
Veliku zahvalnost dugujemo Aidi Redžepagić i Gaši Miladinović na predivnim fotografijama i stajlinzima za naše mališane te također na njihovom doprinosu.
Što vam je bila inspiracija za dizajn ovih majica proizvedenih u BiH koje bismo, priznajemo, i mi rado nosili već sutra?
Naši hrabri mališani i mladi su bili inspiracija za sve proizvode na web shopu.

Foto: Marko Jovančić

Foto: Marko Jovančić
Njihova hrabrost i ljubav njihovih roditelja te njihova ljubav prema životu su light motivi, koji su nas vodili kroz cijeli ovaj proces.

Foto: Marko Jovančić

Foto: Marko Jovančić
Pred svakom njihovom životnom pričom i borbom ne možete ostati nijemi niti je možete ignorisati i upravo to treba biti pokretačka snaga da se odlučimo da djelujemo, da budemo podrška i pomognemo onoliko koliko možemo.

Foto: Aida Redžepagić
Zato smo od srca zahvalni Sabini Cvjetković, Harisu Jusoviću Jusi i triptihu, koji su dizajnirali patterne koje smo printali na majice i dukserice. Njihov doprinos je bio dodatna pokretačka snaga da web shop SRCE zaživi.
***
Naslovna fotografija: Aida Redžepagić
Razgovarala: Marija Perić
TEKST: Bonjour.ba - PR
Argeta i ove godine potvrđuje zašto je jedan od najprepoznatljivijih brendova na našem tržištu. Uz rekordnu prodaju, uspjeh ne mjeri samo brojkama, već ga dijeli s potrošačima kroz zabavnu turneju i sa zajednicom kroz vrijednu donaciju onima kojima je najpotrebnija.
Već više od dvije decenije, Argeta ostaje simbol ‘Dobre strane hljeba’ i prvi izbor potrošača.
Uz jasno definisanu strategiju i angažman svih svojih uposlenih, Argeta neumorno nastavlja stvarati kvalitetne proizvode i graditi partnerske odnose u poslovnoj zajednici, jer je to jedini način da se osigura održiv budući rast. 
U poslovnom lancu najvažnije mjesto ipak zauzimaju potrošači, koji iz godine u godinu svoje povjerenje poklanjaju Argeti, stoga je Argeta u četiri velika bosanskohercegovačka grada, odlučila s njima zajednički proslaviti novi prodajni rekord, više od 4.000 tona proizvoda.

Sa više od 4.000 razloga za slavlje, tokom decembra traje Argeta turneja kojoj su domaćini Sarajevo, Mostar, Zenica i Banja Luka, a tokom koje posjetioci imaju priliku da se dobro zabave uz DJ-a i prigodne sadržaje na otvorenom, te naravno i da degustiraju omiljene Argeta proizvode. 
Sarajevo i Mostar su već bili domaćini ovom fantastičnom događaju sa sjajnom atmosferom, a preostaju još Zenica i Banja Luka. Tokom posjeta bh. gradovima Argeta planira svojim potrošačima podijeliti ukupno 40.000 pašteta.
Značajan poslovni uspjeh nadahnuo je Argetu da kao društveno odgovorna kompanija da svoj doprinos i onima kojima je pomoć prijeko potrebna. 

Ovom prilikom, Argeta će donirati proizvode u vrijednosti od 49 hiljada KM Udruženju Pomozi.ba za potrebe projekta ‘Obrok za sve’, u okviru kojeg Udruženje ljudima u potrebi širom BiH isporuči više od 1.000 obroka dnevno.
Rad ovog Udruženja motiviše širu društvenu zajednicu i često nas ujedinjuje kada je građanima pomoć neophodna. Kroz ovu donaciju i Argeta se nada da će pomoć mnogima donijeti osmijeh na lice, a drugima biti snažna motivacija da učestvuju u projektu ‘Obrok za sve’. 
Svi ovi uspjesi potvrđuju da je Argeta više od paštete, brend koji godinama gradi kvalitet i povjerenje, ostajući dosljedan onome što ga čini prepoznatljivim.
Foto: PR
Naslovna fotografija: @argeta_official
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!