TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 25.3.2011.
Austrijski brand Stiefelkönig sinoć je u zagrebačkom restoranu Bon Appetit održao ekskluzivnu modnu reviju cipela. Stiefelkonig je firma koja se može pohvaliti da u svom izlogu ima cipele nekih od najluksuznijih svjetskih modnih kuća kao što su Gucci, Miu Miu, Prada, Christian Dior, Salvatore Ferragamo, Calvin Klein, Casadei, Philipp Plein, Tod's i drugi. Sinoćnji događaj bio je promocija
Predstavili su nam i tenisice za muškarce i različite modele finih ženskih baletanki, a našlo se tu i nekoliko elegantnih ženskih torba. Najskuplje od predstavljenih cipela bile su Philipp Plein štikle čija je cijena otprilike 8200 kn.
Revija je bila organizirana samo za VIP goste i kupce Stiefelkoniga. Modeli su hodali terasom spomenutog restorana s koje se pružao lijep pogled na Zagreb, a mi smo taj „živi izlog“ gledali iznutra. Angažman su dobili poznati hrvatski modeli Antea Kodžoman, Maja Cvjetković, Katarina Banić, Ines Španja, Sarah Čosić, Dora Martinez, Dino Bubičić, Bruno Orešković i Radovan Stošić. Atmosferu je svojom točkom upotpunila i plesna skupina Unit X. Voditeljica programa bila je Sonja Kovač a posebni gosti koji su također pratili reviju Fashion Guru Boris Banović, Anto Nobilo, Hana Hadžiavdagić, Aleksandra Grdić, Stefany Hohnjec, Antonija Šola, Romano Decker, Mina Petra i drugi.
Direktor Stiefelkoniga Iztok Gerlič istaknuo je da se bliži konačni oporavak od ekonomske krize te da se nada skorom ponovnom trošenju na veliko. Ponosan je što njegov butik svojom ekskluzivnošću omogućuje Hrvaticama kvalitetniju shopping ponudu i bolji izgled. Inače, Stiefelkonig ima 70 trgovina u mnogim europskim zemljama, od čega čak šest u Hrvatskoj.


























I.R.
foto: dalje.com
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!