TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 25.3.2011.
Austrijski brand Stiefelkönig sinoć je u zagrebačkom restoranu Bon Appetit održao ekskluzivnu modnu reviju cipela. Stiefelkonig je firma koja se može pohvaliti da u svom izlogu ima cipele nekih od najluksuznijih svjetskih modnih kuća kao što su Gucci, Miu Miu, Prada, Christian Dior, Salvatore Ferragamo, Calvin Klein, Casadei, Philipp Plein, Tod's i drugi. Sinoćnji događaj bio je promocija
Predstavili su nam i tenisice za muškarce i različite modele finih ženskih baletanki, a našlo se tu i nekoliko elegantnih ženskih torba. Najskuplje od predstavljenih cipela bile su Philipp Plein štikle čija je cijena otprilike 8200 kn.
Revija je bila organizirana samo za VIP goste i kupce Stiefelkoniga. Modeli su hodali terasom spomenutog restorana s koje se pružao lijep pogled na Zagreb, a mi smo taj „živi izlog“ gledali iznutra. Angažman su dobili poznati hrvatski modeli Antea Kodžoman, Maja Cvjetković, Katarina Banić, Ines Španja, Sarah Čosić, Dora Martinez, Dino Bubičić, Bruno Orešković i Radovan Stošić. Atmosferu je svojom točkom upotpunila i plesna skupina Unit X. Voditeljica programa bila je Sonja Kovač a posebni gosti koji su također pratili reviju Fashion Guru Boris Banović, Anto Nobilo, Hana Hadžiavdagić, Aleksandra Grdić, Stefany Hohnjec, Antonija Šola, Romano Decker, Mina Petra i drugi.
Direktor Stiefelkoniga Iztok Gerlič istaknuo je da se bliži konačni oporavak od ekonomske krize te da se nada skorom ponovnom trošenju na veliko. Ponosan je što njegov butik svojom ekskluzivnošću omogućuje Hrvaticama kvalitetniju shopping ponudu i bolji izgled. Inače, Stiefelkonig ima 70 trgovina u mnogim europskim zemljama, od čega čak šest u Hrvatskoj.
I.R.
foto: dalje.com
TEKST: Bonjour.ba
U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.
Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.
Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.
Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.
Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)
Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad.
Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.
Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo.
A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.
Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar
Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing,
Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.
Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.
Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke.
Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)
Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.
Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.
Šta smo zapravo ponijeli kući?
Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.
Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!