TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 25.3.2011.
Austrijski brand Stiefelkönig sinoć je u zagrebačkom restoranu Bon Appetit održao ekskluzivnu modnu reviju cipela. Stiefelkonig je firma koja se može pohvaliti da u svom izlogu ima cipele nekih od najluksuznijih svjetskih modnih kuća kao što su Gucci, Miu Miu, Prada, Christian Dior, Salvatore Ferragamo, Calvin Klein, Casadei, Philipp Plein, Tod's i drugi. Sinoćnji događaj bio je promocija
Predstavili su nam i tenisice za muškarce i različite modele finih ženskih baletanki, a našlo se tu i nekoliko elegantnih ženskih torba. Najskuplje od predstavljenih cipela bile su Philipp Plein štikle čija je cijena otprilike 8200 kn.
Revija je bila organizirana samo za VIP goste i kupce Stiefelkoniga. Modeli su hodali terasom spomenutog restorana s koje se pružao lijep pogled na Zagreb, a mi smo taj „živi izlog“ gledali iznutra. Angažman su dobili poznati hrvatski modeli Antea Kodžoman, Maja Cvjetković, Katarina Banić, Ines Španja, Sarah Čosić, Dora Martinez, Dino Bubičić, Bruno Orešković i Radovan Stošić. Atmosferu je svojom točkom upotpunila i plesna skupina Unit X. Voditeljica programa bila je Sonja Kovač a posebni gosti koji su također pratili reviju Fashion Guru Boris Banović, Anto Nobilo, Hana Hadžiavdagić, Aleksandra Grdić, Stefany Hohnjec, Antonija Šola, Romano Decker, Mina Petra i drugi.
Direktor Stiefelkoniga Iztok Gerlič istaknuo je da se bliži konačni oporavak od ekonomske krize te da se nada skorom ponovnom trošenju na veliko. Ponosan je što njegov butik svojom ekskluzivnošću omogućuje Hrvaticama kvalitetniju shopping ponudu i bolji izgled. Inače, Stiefelkonig ima 70 trgovina u mnogim europskim zemljama, od čega čak šest u Hrvatskoj.


























I.R.
foto: dalje.com
TEKST: PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.



U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.




Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!