TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 17.3.2020.
Osobna karantena, rad od doma, otkazivanje velikih događaja..., sve su to koraci uz koje pokušavamo ublažiti posljedice globalne pandemije.
Druženja u gradu zamijenili smo aktivnostima u četiri zida. Nitko od nas ne zna sa sigurnošću koliko će ovaj period trajati, no, u uredništvu se trudimo kompletnu situaciju učiniti što ugodnijom, pozitivnijom i ljepšom za sve nas sadržajem koji pripremamo i koji će dodatno uljepšati vaš feed i zaslon mobitela.
Kompletna situacija već ostavlja velike posljedice za brojne lokalne brendove koji su morali zatvoriti svoje trgovine. I dok u udobnosti doma pokušavamo organizirati sve aktivnosti s klincima te isplanirati sve obveze, možemo napraviti par malih, ali itekako važnih koraka za sve #MadeinBiH brendove koje također čeka itekako izazovan period.
KUPUJTE LOKALNO ( ALI ZASADA ONLINE)
Već polako svjedočimo da brojni restorani, kao i trgovine zatvaraju svoje poslovnice istovremeno nudeći opciju online kupovine. Dakle, svoje proizvode i usluge vam dostavljaju do kućnih vrata, beskontaktno.
Možda kupovina i nije prva stvar koja vam pada na pamet u ovom periodu, ali ako imate vjenčanje kojem se veselite na jesen, promociju ili konferenciju, razmišljate o preuređenju doma ili balkona, sada je sjajna prilika da detaljnije istražite ponudu domaćih brendova i pronađete nešto za sebe. Misli ćete usmjeriti ka lijepim artiklima, a to je možda sjajan način da se na neko vrijeme odmaknete od toksičnog sadržaja.
VEĆ DANAS KUPITE POKLON ZA PRIJATELJICU S BH. ETIKETOM
Zašto već danas ne biste kupili poklone za rođendane dragih ljudi koji će biti osmišljeni i napravljeni s puno ljubavi?
Ako ste u nedoumici što naručiti, uvijek se možete odlučiti i za poklon bonove koji su i sjajan dar za posebne prilike.
Naručujući ih već sada, podržavate rad domaćih brendova, a vašim dragim osobama uskoro ćete izmamiti osmijeh na lice s #MadeinBiH artiklom.
PROMOVIRAJTE OMILJENE BRENDOVE I PRUŽITE IM PODRŠKU KROZ DRUŠTVENE MREŽE
Postanite njihov pratitelj, komentirajte i lajkajte njihove objave, ali i podijelite njihove objave na svojim profilima kako biste dodatno i vaše prijatelje upoznali s njima. Uvijek je dobro vrijeme za lijepe priče, a razgovori o modi, ljepoti, umjetnosti ili interijerima uvijek rezultiraju korisnim preporukama i savjetima.

***
Naslovna fotografija: unsplash.com
Tekst: BONJOUR.ba
TEKST: Bonjour.ba
Neke priče o uspjehu ne počinju velikim planom, nego znatiželjom, potrebom da se stvori nešto svoje i hrabrošću da se krene i kada putevi nisu sasvim jasni.
Upravo takva atmosfera ispunila je Europsku kuću kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, gdje je akademija by dm drogerie markt i Bonjour.ba okupila 100 žena iz cijele Bosne i Hercegovine: one koje tek ulaze na tržište rada, one koje grade brend, studentice koje traže pravac i žene koje svoje ideje pretvaraju u prve korake.


Dan je započeo energijom i tihim žamorom upoznavanja još prije zvaničnog početka. 'It’s time to glow!', poruka jutarnje registracije, bila je više od pozdrava; postala je najava dana u kojem je svaka učesnica mogla doći onakva kakva jeste i krenuti prema verziji sebe kojoj pravi prostor.




Dobrodošlica koja je otvorila dan
Pozdravni govor Ajle Hadžić i Ane Ćavar donio je prvu dozu inspiracije i stvorio atmosferu u kojoj se osjećalo povjerenje. Njihova autentičnost i otvorenost dale su ton cijelom danu: topao, poticajan i dovoljno siguran da žene pitaju, sumnjaju, dijele i uče.
Ana Ćavar, vlasnica portala Bonjour.ba i Ajla Hadžić, marketing menadžerica dm drogerie markt BiH
Prva sesija, Q&A s Eminom Mušinović, članicom Poslovodstva dm BiH, otvorila je važne teme o pronalasku mjesta na tržištu, jačanju ličnog brenda i hrabrosti da se napravi zaokret kada je on zaista potreban. Ovaj razgovor je brzo prešao iz teorije u situacije koje su žene već proživjele ili bi ih tek mogle doživjeti.
Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm BiH



Kratki coffee break pretvorio se u spontani prostor za upoznavanje, mini-mentorske razgovore i dogovorene prve saradnje. 


Upravo tada jasno se osjetila energija boja koje su pratile akademiju: motivirajuća žuta, patelna roze koja unosi kreativnost i toplinu i tamno zelena koja daje osjećaj stabilnosti i fokusa. Zajedno, one su nosile poruku dana, a to su optimizam, podrška i prostor za rast.

Razgovori koji mijenjaju perspektivu
Slijedila je sesija 'Women Who Grow', u kojoj su Ajla Hadžić i Ana Ćavar, svaka iz svoje uloge, otvoreno govorile o lekcijama koje nose nakon godina rada: o greškama koje su ih oblikovale, ambiciji koja traži balans i hrabrosti koja se gradi tek nakon prvog pokušaja, pa čak i pada.


To je bio trenutak u kojem su se studentice, poduzetnice, menadžerice i kreativke prepoznale u istoj rečenici; različite priče, a isti osjećaj, da je rast put i da se gradi korak po korak.



Nakon pauze za ručak, fokus se prebacio na ono što mnogima predstavlja najveći izazov: određivanje cijene.
Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH, govorila je o realnim brojkama, procesima i financijskoj strukturi brenda, ali i o tome kako se samopouzdanje reflektuje kroz cijene koje postavljamo. Bila je to jedna od sesija koju su učesnice slušale s najviše koncentracije.

Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH
Iskustva koja ostaju i nakon što se vrata sale zatvore
Dan je zaključen okruglim stolom 'A što ako uspije?', na kojem su učestvovale Martina Djordjevski, Dragana Rauš i Maja Topčagić. Kao bivše polaznice akademije, govorile su o svojim prvim koracima i svim onim trenucima koji ne stanu u Instagram objavu: sumnjama, neuspjesima, prekretnicama i malim pobjedama.

Njihove priče donijele su onu vrstu inspiracije koju može podijeliti samo neko ko je već prošao put kojim mnoge tek kreću. Bio je to trenutak u kojem se u sali osjetila kombinacija olakšanja i motivacije, potvrda da put postoji i da je dostižan za svaku ženu koja se želi odvažiti.


Snaga zajednice koja raste
Na kraju dana postalo je jasno da se akademija neće pamtiti samo po programu, govornicama i temama, nego po iskustvu. Po pažnji prema detaljima, po identitetu događaja koji je bio više osjećaj nego estetika i po timu koji je kreirao okruženje u kojem su žene osjetile da imaju prostor da pitaju, slušaju, uče i vjeruju sebi.





Možda je najtačnije reći da je ovo bio dan koji je pokazao koliko daleko može otići jedna ideja kada ima zajednicu oko sebe i kada žene dobiju prostor i podršku da postanu ono što jesu, ali i ono što tek mogu postati.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!