TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 4.11.2016.

Ogledalo je naš najveći kritičar, ali sigurno i prijatelj našeg izgleda, iako nismo uvijek zadovoljni onim što vidimo u njemu. U tim slučajevima potrebno nam je ohrabrenje, kako bismo prihvatili univerzalnu istinu da je ljepota u očima posmatrača te kao takva i individualna. Ljepota je onakva kakvu je MI vidimo.

Ovakvo ohrabrenje dočekalo je danas sve posjetitelje Sarajevo City Centra ispred jednog sasvim (ne)običnog ogledala. Poruke ”Priđi bliže, podigni glavu, da vidiš ono što mi vidimo…” vodile su mnoge do krovne poruke dm look kampanje: ”Ljepota kako je MI vidimo”. Ona je jedinstvena, individualna, ali u isto vrijeme i univerzalna, jer se bazira na prihvatanju stoljećima trajne istine – ljepota je u prihvatanju sebe, sa svim svojim vrlinama i manama. 

dm beauty 2

Ovogodišnje dm look-ove kreirale su poznate bh. blogerice u saradnji sa make-up brandovima. Poput pravih ambasadorica poruke koju nosi kampanja i same su danas stale pred ogledalo u SCC-u. A svi posjetioci koji svoju fotografiju uslikanu ispred ogledala postave na dm Facebook stranicu ili vlastiti Instagram profil, uz #dmBeautyAcademy, imaju mogućnost osvajanja nagrade – dm poklon kartice u vrijednosti od 50 KM.

dm beauty 1

dm look motivaciono ogledalo svoje mjesto će naći, zajedno sa još šest njih, na ovogodišnjoj dm beauty academy, koja će se održati  5.11.2016. godine u Sarajevo City Centru, od 12:00 do 19:00 sati.

Uz besplatna šminkanja i savjetovanja vizažista, sve posjetioce beauty academy očekuje druženje sa blogericama, skin health detector, virtuelni dm look kutak, nagradne igre, zabava za mališane i brojna sniženja u svim dm prodavnicama.


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!