TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 4.11.2016.

Ogledalo je naš najveći kritičar, ali sigurno i prijatelj našeg izgleda, iako nismo uvijek zadovoljni onim što vidimo u njemu. U tim slučajevima potrebno nam je ohrabrenje, kako bismo prihvatili univerzalnu istinu da je ljepota u očima posmatrača te kao takva i individualna. Ljepota je onakva kakvu je MI vidimo.

Ovakvo ohrabrenje dočekalo je danas sve posjetitelje Sarajevo City Centra ispred jednog sasvim (ne)običnog ogledala. Poruke ”Priđi bliže, podigni glavu, da vidiš ono što mi vidimo…” vodile su mnoge do krovne poruke dm look kampanje: ”Ljepota kako je MI vidimo”. Ona je jedinstvena, individualna, ali u isto vrijeme i univerzalna, jer se bazira na prihvatanju stoljećima trajne istine – ljepota je u prihvatanju sebe, sa svim svojim vrlinama i manama. 

dm beauty 2

Ovogodišnje dm look-ove kreirale su poznate bh. blogerice u saradnji sa make-up brandovima. Poput pravih ambasadorica poruke koju nosi kampanja i same su danas stale pred ogledalo u SCC-u. A svi posjetioci koji svoju fotografiju uslikanu ispred ogledala postave na dm Facebook stranicu ili vlastiti Instagram profil, uz #dmBeautyAcademy, imaju mogućnost osvajanja nagrade – dm poklon kartice u vrijednosti od 50 KM.

dm beauty 1

dm look motivaciono ogledalo svoje mjesto će naći, zajedno sa još šest njih, na ovogodišnjoj dm beauty academy, koja će se održati  5.11.2016. godine u Sarajevo City Centru, od 12:00 do 19:00 sati.

Uz besplatna šminkanja i savjetovanja vizažista, sve posjetioce beauty academy očekuje druženje sa blogericama, skin health detector, virtuelni dm look kutak, nagradne igre, zabava za mališane i brojna sniženja u svim dm prodavnicama.


Bonjour

Ova olovka za usne daje isti efekat kao Tilbury hit, a košta manje od 5 KM!

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Ova olovka za usne daje isti efekat kao Tilbury hit, a košta manje od 5 KM! Ova olovka za usne daje isti efekat kao Tilbury hit, a košta manje od 5 KM!

Beauty TikTok ovih dana bruji o jednoj drogerijskoj olovci za usne. Riječ je nijansi za koju blogerice tvrde da je skoro pa identična slavnom Charlotte Tilbury Iconic Nude bestselleru.

U kratkom videu koji se proširio među ljubiteljima šminke, jasno se vidi… ton, tekstura i završni efekat na usnama nevjerovatno podsjećaju na Tilbury original. Swatch na ruci? Gotovo ista nijansa. Efekt na usnama? Minimalna razlika, skoro neprimjetna.
 

 

Ono što cijelu priču čini još boljom je cijena. Dok Iconic Nude košta oko 50 KM, Catrice 150 Queen Vibes košta 4,95KM.

Za sve koji vole neutralne, svakodnevne nijanse s dozom luksuznog efekta, ali bez luksuzne cijene, ovo je trenutno jedan od najtraženijih drogerijskih ulova.

Dostupna u BiH!
 

 charlotte-tilbury-iconic-nude-dupe-catrice-queen-vibes_2_bonjour_ba

Kupi ovdje


 Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @makeup.by.asta


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!