U Ljubuškom održan seminar frizera sa jednim od najpoznatijih brijača i edukatora
Tekst:Bonjour.ba/PR
KOSASvjesni smo brzom porastu trendova frizura za muškarce, a posebno popularnosti brade. S toga je ovaj seminar bio odlična edukacija mladim brijačima i frizerima.
Naime, 13.3. u Ljubuškom se držala konvencija frizera, gdje je edukator bio nagrađivan brijač - Safet Osmanovski. Prisutnim je pokazao razne tehnike šišanja te naglasio koliko je njega kose i brade važna za muškarce. O edukaciji, atmosferi i novim tehnikama smo razgovarali sa organizatorima seminara, Zibilin Cosmetic iz Ljubuškog, te u nastavku donosimo više detalja.
Koje su sve tehnike bile dio sadržaja seminara?
Savladavanje muških tehnika šišanja, poput low fade, skin fade,hair tattoo, kraljevsko brijanje, orijentalno čupanje obrva koncem i debata - ,,Kako uspješno voditi posao salona?“
Tko su bili gosti seminara?
Gost seminara je bio gospodin Safet Osmanovski, poznat kao Saja Majstor.
Zašto je upravo on izabran kao edukator?
Gost seminara je bio gospodin Safet Osmanovski poznat kao Saja Majstor. On je priznati i poznati barber kako kod nas tako i u regiji (Slovenija, Srbija, Hrvatska, BiH, Makedonija). Prvak je u svim disciplinama kao i vice šampion svijeta u hair tattoo disciplini 2018. i 2019. godine.
Svojim bogatim iskustvom i stečenim znanjem pokušao je sudionicima Look and Learn (Kulturni centar Ljubuški 13.03.22) i Workshopa (Hotel Bigeste 14.03.22.) prenijeti svoje znanje, tehnike i savjete kako danas opstati održati svoj salon rentabilnim i trendi salonom.
Koje su lekcije podijeljene u sklopu seminara?
- Poboljšanje kvalitete i usluge u salonu.
- Kako uspješno voditi svoj salon.
- Na koji način pobijediti konkurenciju (konkurentske salone), a pritom zadržati kvalitetu svoje usluge?
- Kako se približiti klijentu u ispunjavanju želja i sve većih zahtjeva u salonima.
- Objašnjavanjem tehnika šišanja poput: low fade, skin fade, hair tattoo, kraljevsko brijanje i orijentalno čupanje obrva koncem.
Kakva je atmosfera vladala i oko čega je publika imala najviše nedoumica/upita?
Najveći trenutni problem kod frizera je globalna kriza koja je zahvatila cijeli svijet pa tako i frizerske salone, poskupljivanjem repro materijala gdje su i oni u nedoumici: „Da li i kako povećati cijene svojih usluga, a da pritom ne izgube klijente.“
Na koji način animirati klijente, jer što zbog COVID 19 situacije i globalne krize, većina ljudi smatra frizerske usluge „luksuzom“ i radije se farbaju i šišaju kod kuće.
Kako odabrati pravi proizvod? – na BiH tržištu se u posljednje vrijeme pojavilo jako puno tvrtki koje nude proizvode za frizerske i kozmetičke salone po jako niskim cijenama sumnjive kvalitete i podrijetla.
Jako puno kuća (distributera) obilazi danas frizerske salone i nude razne proizvode, pokušavaju osvojiti salon na razne načine. – Kako odabrati pravog suradnika, koji će pružiti podršku salonu kroz nove proizvode, edukacije, seminare, radionice, stručno savjetovanje, itd.
* * *
Fotografije: R Media