TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 2.8.2020.
Na prepoznatljivoj lokaciji Sarajevo Film Festivala – u Ljetnom kinu Raiffeisen, danas je podignuto najveće kino platno u regiji. Gledanje filmova iz programa Open Air, pod vedrim nebom, poseban je festivalski doživljaj.
„Ove godine, na 26. Sarajevo Film Festivalu, zbog pandemije koronavirusa i zbog zaštite zdravlja publike i uposlenih, sve festivalske lokacije imat će poseban protokol. Dolazak na lokaciju Ljetnog kina Raiffeisen gdje se prikazuju filmovi iz Open Air programa, predviđa niz mjera i potpuno drugačiji protokol u odnosu na sve prethodne godine.

Iako je kapacitet ovog kina do sada bio više od 3000 mjesta, za 26. Sarajevo Film Festival kapacitet je smanjen prema važećim epidemiološkim mjerama nadležnih službi i zdravstvenih stručnjaka. Filmovi iz programa Open Air moći će se gledati iz različitih sektora na lokaciji uz maksimalan kapacitet do 100 osoba. Svaki sektor će imati svoj ulaz i izlaz da bi se onemogućio kontakt među publikom prilikom ulaska i ulaska. Pri ulasku i izlasku iz svakog sektora, odnosno na ulazu i izlazu s festivalske lokacije, svaki posjetitelj je obavezan nositi zaštitnu masku, a Direkcija Festivala preporučuje nošenje zaštitne maske i za vrijeme trajanja filma, bez obzira na to što će razmak između svake stolice biti prema propisanim mjerama i uz fizičku distancu.

Prilikom ulaska na lokaciju obavezna je dezinfekcija obuće i dezinfekcija ruku, a unutar svakog sektora na raspolaganju će biti dezinfekcijsko sredstvo.
Prije svake projekcije vršit će se dezinfekcija i okolnih površina i stolica, kao i svih površina s kojima je publika u kontaktu. Sektori u Ljetnom kinu Raiffeisen će biti podijeljeni po bojama i fizički odijeljeni barijerama.
Ulaz i izlaz iz kina bit će jasno obilježeni, kao i pravci ulaska i izlaska za svaki sektor. Na svim lokacijama bit će istaknute sve zaštitne mjere i preporuke. Publici se preporučuje online kupovina ulaznica. Do početka i u toku odvijanja Sarajevo Film Festivala, Direkcija Festivala će biti u svakodnevnom kontaktu sa Štabom civilne zaštite Kantona Sarajevo i poštovati svaku odluku o održavanju i realizaciji Festivala koju donesu nadležne institucije i zdravstveni stručnjaci.“ – stoji u objavi SFF-a.
Ove godine, Sarajevo Film Festival traje od 14.-21.8.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!