TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 8.10.2020.

Ena Muratović osnivačica je prve online booking platforme u BiH koja je namijenjena za sve roditelje koji žele kvalitetno organizirati svoje vrijeme, kao i vrijeme svoje djece.

TUSPAS.ba platforma je sačinjena od web aplikacije i okuplja kvalitetne ponuđače i prodavače koji nude usluge i proizvode za djecu i roditelje. Roditelji imaju mogućnost da putem TUSPAS.ba platforme brzo i jednostavno pretražuju i rezerviraju usluge, aktivnosti i dešavanja koja se nude u Sarajevu dok roditelji širom BiH imaju priliku da kupuju kvalitetne proizvode od raznih prodavača u sklopu TUSPAS online shopa. Više detalja o ovom startupu otkrila nam je Ena. 

***

Što vas je potaknulo na pokretanje ovog start-upa i tko čini vaš tim?

Kao nova mama shvatila sam da na našem tržištu postoji mnogo kvalitetnih usluga i proizvoda za djecu i roditelje. Međutim, brz način života i nedostatak vremena roditeljima otežava da kvalitetno organizuju svoje vrijeme i vrijeme svoje djece. 

Iz toga se rodila ideja da se kreira TUSPAS.ba platforma, da efikasno i – što je esencijalno – JEDNOSTAVNO - napravi balans.
Web portal i mobilne aplikacije brzo su rješenje i garancija pronalaska sadržaja na jednom mjestu. Klik ili dva za online rezervacije ili kupovinu i gotovo. Ista stvar za ponuđače i prodavače, s tim što je njima serviran svojevrstan reklamni i prodajni servis na koji vjerojatno ranije nisu računali. 
Moram istaći da smo kao startup uspješno zakoračili u poslovni svijet. U procesu lansiranja TUSPAS.ba naša poslovna ideja je prepoznata internacionalno pa tako uskoro na tržištu Kanade, tačnije države Ontario, planira se lansiranje platforme GO-SEEK koja predstavlja franšizu TUSPAS.ba na šta smo jako ponosni.
Iza TUSPAS tima pored mene kao vlasnice i osnivača stoji i tim sestrinske marketinške firme ''Konzept Sarajevo'' čiji vlasnik je moj suprug Adnan s dugogodišnjim iskustvom u digitalnom marketingu. Adnan je moja najveća podrška, moj životni i poslovni partner.
 

Koje sve usluge nudite za djecu i roditelje?

TUSPAS.ba platforma daje priliku svim kvalitetnim ponuđačima i prodavačima, velikim i malim brandovima, da na jednom mjestu kvalitetno prezentuju sve svoje usluge i proizvode koje nude za djecu i roditelje.
Na TUSPAS.ba platformi korisnici mogu pronaći ponuđače koji nude usluge iz oblasti obrazovanja, zabave, muzičkog obrazovanja, sporta, umjetnosti, kulture i zdravlja. Posebnu pažnju smo posvetili kategoriji za trudnice i porodilje, a gdje će pronaći pomoć u edukaciji i pripremi za majčinstvo. Na TUSPAS Online shopu korisnici širom BiH mogu kupovati kvalitetne i jedinstvene proizvode za djecu i roditelje direktno od raznih prodavača.
TUSPAS.ba je pravi spas, kako za ponuđače i prodavače tako i za korisnike koji su u konstantnoj potrazi za kvalitetnim sadržajem. Naš konačni cilj je pružiti priliku da svako dijete pronađe svoje mjesto gdje će dobiti šansu i doživjeti nezaboravno iskustvo.

Kako roditelji mogu rezervirati uslugu putem TUSPAS.ba?

Korisnici mogu vršiti rezervacije i kupovine putem TUSPAS.ba platforme koja je sačinjena od web portala i mobilne aplikacije za Andorid i IOS. Putem platforme korisnici mogu direktno komunicirati s ponuđačima i prodavačima i dogovarati se o detaljima, vršiti rezervaciju i kupovinu po važećim i akcijskim cijenama i to bez naknada. 
    


Bonjour

Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Umorna si – možda ti samo treba “delete”. Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

Otvaraš telefon samo da brzo pročitaš poruku. Sekundu kasnije – već si na TikToku. Još jedan video psa koji svira klavir. Smiješno, slatko… i tako poznato.

Stižu notifikacije. Podsjetnici iskaču. Screenshot koji si poslala sebi – za svaki slučaj. Screenshot koji si htjela poslati najboljoj prijateljici – ali nisi. Novi e-mail s naslovom „Posljednja prilika“, koji nikada nećeš otvoriti. A tu je i ona aplikacija koju nisi koristila od 2022. godine. I dalje tiho troši bateriju, prostor, energiju.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks2_bonjour_ba
 

Ne znaš kad je sve to postalo normalno – ali znaš da si umorna. Tvoj um je preopterećen. Tvoj telefon je preopterećen. I – planeta je preopterećena.

Digitalni otpad: Nevidljiv, ali stvaran

Digitalni otpad je stvaran. Tih. Tvrdoglav. I uporan. To su stare poruke, nepročitani mailovi, zaboravljeni dokumenti i fotografije koje si čuvala „za svaki slučaj“.

Ali sve to ne živi samo u tvom telefonu. Živi na serverima širom svijeta koji gutaju energiju, zagrijavaju atmosferu i ostavljaju trag.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks4_bonjour_ba
 

Evo nekoliko primjera koje ne možemo samo „izbrisati“:

  • Svaki mail s privitkom godišnje proizvede oko 10 grama CO₂.

  • 1.000 suvišnih fotografija u cloudu? Kao da mjesec dana gori sijalica 24/7.

  • Automatska ažuriranja aplikacija koje ne koristiš? Troše energiju, bateriju, stvaraju emisije.

Zato, ne radi se samo o uređenom telefonu. Radi se o stvarnom utjecaju na svijet oko nas.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks3_bonjour_ba
 

Čista umjetnost – ali ne ona iz galerija

Nestlé i ove godine podsjeća da briga o planeti ne mora izgledati spektakularno. Ponekad je dovoljno samo... obrisati.

Znaš ono kad konačno obrišeš stotine nepotrebnih fotki iz galerije, sredite inbox ili izbaciš aplikacije koje ne koristiš? Nema vatrometa. Nema aplauza. Ali osjećaš se lakše. Zrak je čistiji. Glava tiša. Fokus – napokon tvoj.


bonjour_ba_office_01
 


Kako početi? Evo nekoliko digitalnih rituala koje možeš ubaciti u svoju sedmičnu rutinu:

  • Očisti ono što ti više ništa ne znači
    Pet fotki istog outfita. Jelovnik iz dostave. Boarding karta iz 2019. Screenshot tuđeg storyja. Obrisano = oslobođeno.

  • Otkaži ono što te više ne zanima
    Newsletter koji nikad ne otvaraš. Aplikacija koju si skinula iz znatiželje. Push notifikacije koje ti prekidaju misli. Više ti ne trebaju.

  • Daj smisao svom brisanju
    Ne moraš to raditi svaki dan. Ali jednom sedmično? Obavezno. Kao što mijenjaš posteljinu ili stavljaš masku na kosu. Kratko traje, a daje mnogo.

To postaje tvoj mali otpor digitalnom haosu. I tvoj doprinos planeti.


bonjour_ba_office_02
 

Na jesen, kao simboličnu zahvalu svima koji su odlučili da naprave prostor za sebe i planetu, planirana je nova akcija sadnje drveća. U posljednje četiri godine, kroz inicijativu Čista umjetnost, Nestlé je posadio više od 12.500 sadnica. Divno, zar ne?

Zato samo počni. Jedan dan. Jedna mala promjena.  Čista umjetnost počinje brisanjem

I najvažnije – daj sebi 15 minuta bez ekrana.

Samo ti.
Tvoja kava.
Pogled kroz prozor.
Bez skrolanja. Bez zvukova. Bez zahtjeva.

Tih 15 minuta može biti najzdraviji poklon koji si sebi dala ove sedmice.
Bolji nego bilo koja mindfulness aplikacija.

I mnogo, mnogo tiši.


nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks5_bonjour_ba

Foto: pexels.com


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!