TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 2.7.2024.
Trnjak fest, održan po drugi put ove godine u Ljubuškom, nije samo običan festival vina.
To je događaj koji je oživio Gradski park u Ljubuškom, koji je u čarobnoj ljetnoj večeri bio obasjan lampicama, stvarajući atmosferu topline i intimnosti. Dok su se posjetitelji šetali među štandovima vinarija, čuo se zvuk razgovora i smijeha, a stručnjaci u vinskoj industriji dijelili su svoje znanje o trnjaku i njegovim mogućnostima.

Foto: Ivana Čutura

Foto: Ivana Čutura

Foto: Ivana Čutura
Festival Trnjak je okupio 26 vinarija iz Hercegovine i Dalmatinske zagore i to nije samo prilika za promociju vina, već i za istraživanje i slavljenje potencijala autohtone sorte Trnjak. Festival je protekao u atmosferi stručnih radionica, gastronomskih užitaka i živopisnih vinskih uparivanja, stvarajući tako nezaboravno iskustvo za sve posjetitelje.
Trnjak, koji je nekada bio poznat samo kao oprašivač blatine, u posljednje vrijeme uz pomoć mladih enologa otkriva svoj puni potencijal. Kroz stručne radionice i edukativne panele, posjetitelji su imali priliku istražiti različite stilove i karakteristike trnjaka iz različitih vinogradarskih područja kao što su Imotsko vinogorje, Vrgorac i Hercegovina.


Foto: Ivana Čutura
Gastronomska dimenzija festivala također je bila izuzetno važna. Na festivalu su najbolje karakteristike trnjaka savršeno pratile lokalne delicije, a dominirali su pršut i razne vrste sira. Ovakva kombinacija hrane i vina podsjetila je na važnost harmonije između gastronomije i lokalnih proizvoda.


Foto: Ivana Čutura

Foto: Ivana Čutura
Izvan degustacija i radionica, Trnjak fest je pružio priliku za druženje i razmjenu ideja među profesionalcima iz vinske industrije. To je također bio trenutak za promociju lokalnih vinarija i regija, koje su ujedinjene oko promocije trnjaka kao značajnog regionalnog vinskog brenda.
Trnjak fest je slavlje zajedništva, strasti i inovacija u vinogradarstvu i vinarstvu. Sa svakom godinom, ovaj festival raste i postaje sve značajniji, ne samo lokalno, već i za širu vinsku scenu u regiji. Trnjak je stao rame uz rame s ostalim velikim sortama, noseći sa sobom priču o tradiciji, stručnosti i napretku u proizvodnji vrhunskih vina.

Foto: Ivana Čutura

Foto: Ivana Čutura

Foto: Ivana Čutura

Foto: Ivana Čutura
* * *
Foto: Trnjak Fest PR i Ivana Čutura
TEKST: Bonjour.ba - PR
Festival koji svake godine okuplja najbolje iz svijeta kreativnosti, tržišnih komunikacija i digitalnih inovacija ponovno donosi ono zbog čega nije „samo još jedna konferencija“: inspiraciju, ideje i atmosferu koja se dugo pamti.
U 5. mjesecu očekuju vas tri uzbudljiva dana posvećena komunikacijama, kreativnosti i digitalnim inovacijama! Novo izdanje Dana komunikacija održat će se od 7. do 10.05.2026. u hotelu Lone u Rovinju, a prijave su sada i službeno otvorene.

Prepoznatljivi po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenoga i potiče na promjenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija.
„Kraj godine obično je razdoblje kada sabiremo učinjeno, ali i radimo velike planove za naredno razdoblje. Teško da postoji bolji dar koji netko sebi može pokloniti od uvrštavanja Dana komunikacija u kalendar za iduću godinu. Jer dok neke novogodišnje odluke padnu u vodu već nakon prvih tjedana, planiranje dolaska na Dane komunikacija nešto je čega se ne odričemo, što konstantno veseli, prvu polovinu godine ispunjava slatkim iščekivanjem, a drugu polovinu sažimanjem dojmova i primjenom naučenog. Iako u ovoj fazi ne možemo još otkriti puno više od samog datuma, pripreme su se već zahuktale, prvi su predavači dogovoreni, teme za panele slažu se kao i obično, bit će pun pogodak i super aktualne i korisne“, poručila je Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala.

Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala
„Hej, konkurencijo! Možda bolje da preskočite Dane komunikacija 2026. Bit će previše inspiracije, kontakata i ideja koje bismo radije zadržali za sebe. Kao i nagrade. A dragi oglašivači, pogotovo vi kojima je KPI ‘kontinuirani napredak, učenje i razvoj’ – vidimo se u Rovinju od 7. do 10. svibnja 2026.”, poručio je Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala.

Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala
Predavanja kreativaca, dijalog s domaćim i regionalnim stručnjacima, radionice, svečane dodjele strukovnih nagrada, partyji, niz drugih sadržaja i brojna iznenađenja – sve su to Dani komunikacija, omiljeno okupljalište ključnih oglašivača, agencija, dizajnera i kreativaca, stručnjaka za odnose s javnošću, digitalaca, predstavnika medija i ostalih profesionalaca iz komunikacijske industrije ključnih za stvaranje i pokretanje promjena.



Podsjetimo, uz više od 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, preko 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora natjecanja te 5 festivalskih pozornica – proteklo izdanje Dana komunikacija, u organizaciji HURA-e i IAB-a Croatia, bilo je najopsežnije dosad.
Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, ali i smještaju u luksuznim Maistrinim hotelima očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših europskih destinacija, u ponudi koja vrijedi do 16.01. za rane prijave i rezervacije. Iz godine u godinu najveći dio ukupnih smještajnih kapaciteta rasproda se u prvih desetak dana, zato je dobro svoja mjesta rezervisati na vrijeme.


Prva lica ovogodišnjeg festivala bit će predstavljena u prvom mjesecu, a dotad rezervišite svoje mjesto na jednom od najiščekivanijih festivala 2026. godine.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!