TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 30.6.2025.
U organizaciji Udruge vinogradara i vinara Ljubuški u subotu je održana finalna večer trodnevnog programa 3.Trnjak Festa, jedinstvene manifestacije posvećene Trnjku, autohtonoj crvenoj sorti vinove loze Hercegovine i Dalmatinske zagore.
I ovaj put ponosno je promoviran Trnjak kao lokalna vinska sorta koja zaslužuje svoje mjesto na međunarodnoj razini, jer ono što je lokalno vrijedi pokazati i predstaviti u najboljem svijetlu.
Gradski park u Ljubuškom je bio prepun domaćih ljudi i gostiju koji su kušali vina sorte Trnjak i uživali u lokalnim delicijama. Na Trnjak Festu svoja vina izlagalo je 27 vinara i 15 predstavnika gastro kutka, uživalo se u sirevima, pršutima i drugim suhomesnatim proizvodima, kao i u koktelima na bazi trnjka, a tu je bio i vrhunski zabavni program uz sastav Good Times.
Prvi dan festivala
Prvi dan uspješno je započeo 26.6. tematskom turom pod nazivom "Tragom rimske baštine".
U okviru ture, sudionici su obišli ključne arheološke lokalitete koji svjedoče o bogatoj rimskoj ostavštini u regiji: Rimska villa rustica u Čapljini, Arheološki muzej Narona u Vidu (Metković) te Arheološki centar Gračine u Ljubuškom.
Na lokalitetu Gračine uslijedila su stručna predavanja. Prvo je govorio Jure Andrijašević, profesor i sommelier s dugogodišnjim iskustvom u turizmu i ugostiteljstvu, na temu "Rimska vinska tradicija".
Drugo predavanje održali su Apollonas Kapsalis, nutricionist i Roberta Kapsalis, multidisciplinarna umjetnica koja u svom radu spaja različite medije – glazbu, likovnu umjetnost, kulinarstvo i eksperimentalno pekarstvo – na temu "Rimska gastronomija s osvrtom na provinciju Dalmaciju".
Sudionici su potom imali priliku kušati jela inspirirana drevnom rimskom kuhinjom, pripremljena prema autentičnim receptima prezentiranima tijekom predavanja.
Drugi dan festivala
Drugi Dan u petak bili su pozvani novinari i mediji koji prate Trnjak fest na posjetu vinarijama, tako da se prvo posjetila vinarija Matić iz Čapljine, zatim je slijedila skupna posjeta vinarima iz Vrgorca u restoranu Kula, a putovanje se nastavilo do Ravče i posjete pršutani mesne industriji Pivac, da bi se obilazak završio u Imotskom, gdje su novinari i blogeri gostovali kod vinarije Jerković.
Dan je završio večerom u slijedovima koja je održana u restoranu Bezdan 21 u Grudama, na kojoj je uparena ukusna hrana sa odabranim vinima sorte Trnjak.
Treći dan festivala
Treći dan je započeo u Kulturnom centru u Ljubuškom stručnim predavanjima na temu Trnjka, gdje su svoja znanja podjelili vrhunski stručnjaci: dr.sc. Ana Mucalo, prof.dr.sc. Željko Andabaka, dr.sc. Marija Banožić i prof.dr.sc. Bernard Kozina. Nakon toga održana je degustacijska radionica “Trnjak berba 2023” koju je vodio sommelier Daniel Čečavac.
Festival je i ove godine dobio svoje ambasadore i na jednom mjestu očekivano okupio sve one koje u vinskom svijetu regije nešto znače, bilo da je riječ o proizvođačima, struci, vinoljupcima, vinskim promotorima, turističkim djelatnicima ali i okupio predstavnike političkog, sportskog, javnog i kulturnog života.
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba/PR
Uređaj glo, prepoznat kao jedno od rješenja u segmentu bezdimnih proizvoda, proslavio je godinu dana prisustva na tržištu Bosne i Hercegovine, i to na način koji odražava njegov identitet: urbano, elegantno i potpuno drugačije.
U srcu Sarajeva, u prostoru Evropske kuće kulture i nacionalnih manjina, održan je događaj koji je spojio tehnologiju, dobru energiju i stil.
Veliki broj uzvanika, partnera, punoljetnih korisnika i predstavnika kompanije BAT, uživalo je u večeri ispunjenoj muzičkim nastupima, interaktivnim zonama i prezentacijama koje su slavile sve što glo predstavlja: alternativu, nova rješenja i iskustvo.
BAT je na ovom tržištu napravio strateški iskorak. Naime, Bosna i Hercegovina je među zemljama gdje su punoljetnim korisnicima dostupne sve kategorije proizvoda smanjenog rizika* iz BAT portfolija: uređaji za zagrijavanje duhana, e-cigarete i oralni nikotinski proizvodi.
„Ova godina za nas je bila potvrda da tržište Bosne i Hercegovine prepoznaje kvalitet, tehnologiju i mogućnost izbora. Punoljetni korisnici sve više pokazuju interes za proizvode koji ne uključuju sagorijevanje duhana“, izjavio je Johan Baguca, direktor BAT-a BiH.
Johan Baguca, direktor BAT-a BiH
BAT kontinuirano ulaže u nauku i razvoj čime doprinosi globalnom cilju stvaranja svijeta bez duhanskog dima. Također, cilj ovih ulaganja jeste razvoj tehnološki naprednih proizvoda koji odgovaraju savremenim navikama korisnika i visokim standardima kvaliteta.
„Naša ulaganja su vođena odgovornim pristupom razvoju tržišta. BiH se pokazala kao izuzetno otvorena za inovacije, i s ponosom gledamo na ono što smo postigli u prethodnih 12 mjeseci“, izjavio je Zvonko Kolobara, generalni direktor BAT Adria klastera.
Zvonko Kolobara, generalni direktor BAT Adria klastera
Do kraja 2023. godine, BAT je imao 23,9 miliona punoljetnih korisnika proizvoda koji ne sagorijevaju duhan, s ciljem da do 2030. godine taj broj poraste na 50 miliona.
Danas su modeli glo HYPER PRO i glo HYPER dostupni širom zemlje, putem iNovine mreže i drugih ovlaštenih maloprodajnih kanala. Njihov elegantan dizajn, funkcionalnost i jednostavnost korištenja čine ih savremenim izborom za punoljetne korisnike koji traže alternativu tradicionalnim proizvodima.
Događaj u Sarajevu još jednom je pokazao da uređaj glo nudi pažljivo osmišljeno iskustvo koje prati ritam modernog života.
*Na osnovu težine dokaza i pod pretpostavkom potpunog prelaska sa pušenja cigareta. Ovi proizvodi nisu bez rizika i izazivaju zavisnost.
Još nekoliko fotografija s eventa pogledajte u nastavku.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!