TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 30.6.2025.
U organizaciji Udruge vinogradara i vinara Ljubuški u subotu je održana finalna večer trodnevnog programa 3.Trnjak Festa, jedinstvene manifestacije posvećene Trnjku, autohtonoj crvenoj sorti vinove loze Hercegovine i Dalmatinske zagore.
I ovaj put ponosno je promoviran Trnjak kao lokalna vinska sorta koja zaslužuje svoje mjesto na međunarodnoj razini, jer ono što je lokalno vrijedi pokazati i predstaviti u najboljem svijetlu.
Gradski park u Ljubuškom je bio prepun domaćih ljudi i gostiju koji su kušali vina sorte Trnjak i uživali u lokalnim delicijama. Na Trnjak Festu svoja vina izlagalo je 27 vinara i 15 predstavnika gastro kutka, uživalo se u sirevima, pršutima i drugim suhomesnatim proizvodima, kao i u koktelima na bazi trnjka, a tu je bio i vrhunski zabavni program uz sastav Good Times.
Prvi dan festivala
Prvi dan uspješno je započeo 26.6. tematskom turom pod nazivom "Tragom rimske baštine".
U okviru ture, sudionici su obišli ključne arheološke lokalitete koji svjedoče o bogatoj rimskoj ostavštini u regiji: Rimska villa rustica u Čapljini, Arheološki muzej Narona u Vidu (Metković) te Arheološki centar Gračine u Ljubuškom.
Na lokalitetu Gračine uslijedila su stručna predavanja. Prvo je govorio Jure Andrijašević, profesor i sommelier s dugogodišnjim iskustvom u turizmu i ugostiteljstvu, na temu "Rimska vinska tradicija".
Drugo predavanje održali su Apollonas Kapsalis, nutricionist i Roberta Kapsalis, multidisciplinarna umjetnica koja u svom radu spaja različite medije – glazbu, likovnu umjetnost, kulinarstvo i eksperimentalno pekarstvo – na temu "Rimska gastronomija s osvrtom na provinciju Dalmaciju".
Sudionici su potom imali priliku kušati jela inspirirana drevnom rimskom kuhinjom, pripremljena prema autentičnim receptima prezentiranima tijekom predavanja.
Drugi dan festivala
Drugi Dan u petak bili su pozvani novinari i mediji koji prate Trnjak fest na posjetu vinarijama, tako da se prvo posjetila vinarija Matić iz Čapljine, zatim je slijedila skupna posjeta vinarima iz Vrgorca u restoranu Kula, a putovanje se nastavilo do Ravče i posjete pršutani mesne industriji Pivac, da bi se obilazak završio u Imotskom, gdje su novinari i blogeri gostovali kod vinarije Jerković.
Dan je završio večerom u slijedovima koja je održana u restoranu Bezdan 21 u Grudama, na kojoj je uparena ukusna hrana sa odabranim vinima sorte Trnjak.
Treći dan festivala
Treći dan je započeo u Kulturnom centru u Ljubuškom stručnim predavanjima na temu Trnjka, gdje su svoja znanja podjelili vrhunski stručnjaci: dr.sc. Ana Mucalo, prof.dr.sc. Željko Andabaka, dr.sc. Marija Banožić i prof.dr.sc. Bernard Kozina. Nakon toga održana je degustacijska radionica “Trnjak berba 2023” koju je vodio sommelier Daniel Čečavac.
Festival je i ove godine dobio svoje ambasadore i na jednom mjestu očekivano okupio sve one koje u vinskom svijetu regije nešto znače, bilo da je riječ o proizvođačima, struci, vinoljupcima, vinskim promotorima, turističkim djelatnicima ali i okupio predstavnike političkog, sportskog, javnog i kulturnog života.
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba
Jučerašnje Supreme druženje u Sarajevu je bilo prožeto ljepotom i kreativnošću. Dok su veliki prozori puštali sunčevu svjetlost koja se igrala s cvjetnim dekoracijama, gosti su dočekani toplim riječima Ane Ćavar, vlasnice i direktorice portala Bonjour.ba, te Aleksandre Božić, senior brend menadžerice Schwarzkopfa.
Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba , sa Aleksandrom Božić, senior brend menadžericom Schwarzkopfa
Elegantni interijer Europske kuće kulture i nacionalnih manjina poslužio je kao savršena pozadina dok su sunčeve zrake kroz velike prozore obasjavale cvjetne dekoracije i kreirale savršenu atmosferu za prezentaciju Creme Supreme, linije proizvoda koji je postao nit vodilja cijelog dana.
Atmosfera je odmah poprimila ritam elegancije, kreativnosti i ljepote.
Crown it with a clip!
Sljedeći kadar dana odveo je goste za dugačak bijeli sto, prekriven cvjetnim aranžmanima i malim porukama dobrodošlice. Tu je započela radionica dekorisanja kopči i gumica, mjesto gdje su se svakodnevni detalji pretvarali u modne statemente.
Uz osmijehe, boje i kreativnost na dohvat ruke, svi su ukrašavali svoje sitnice koje su potom odlagali u Bonjour x Schwarzkopf vrećice.
Na plazma ekranu, reklama za Creme Supreme i dalje je podsjećala da je Schwarzkopf tu da svaki beauty ritual pretvori u lični momenat luksuza.
Dok su ukrašavale kopče i gumice, uzvanice su imale priliku izbliza vidjeti Schwarzkopf Creme Supreme proizvode, prave zvijezde ovog boutique druženja.
Care. Color. Shine.
Farbanje kose je oduvijek bilo više od promjene nijanse, ono donosi novu energiju, osjećaj snage i ljepote. Upravo tu ulogu ima i Creme Supreme, linija boja za kosu koja njeguje jednako koliko i transformiše, pruža intenzivnu boju, njegu i sjaj, osiguravajući da svaki ritual farbanja kose postane iskustvo luksuza.
Formulacija donosi tri ključna koraka: serum koji kosu priprema i osigurava ravnomjernu podlogu, kremu koja pruža bogatu, dugotrajnu boju i istovremeno štiti vlasi, te završnu masku koja vraća mekoću i sjaj.
A kao dodatni razlog da postane nova favorit linija? Do 100% pokrivanja sijedih, što farbanju daje novu sigurnost i bezvremenski izgled.
Osmišljeni da kosu tretiraju Supreme pažnjom, od pripreme do završne njege.
Supreme, like suuuuupreeeeme!
Photo corner na kraju prostora nametnuo se kao mjesto kojem su svi željeli doći što prije. Prepoznatljivi Schwarzkopf logo u XXL veličini dominirao je prostorom poput umjetničke instalacije, a gosti su ga pretvarali u kulisu za vlastite Insta trenutke.
Jer neke uspomene su jednostavno suuuuupreeeeme!
Take Schwarzkopf home!
Kako se druženje privodilo kraju, gošće su iz sale ponijele ne samo fotografije i kreativne uspomene, već i pažljivo kreirane Bonjour x Schwarzkopf vrećice ispunjene Creme Supreme proizvodima.
Say Schwarzkopf!
Iskustvo se nastavilo ispred brendiranog photowalla. Cvjetni aranžmani i Creme Supreme proizvodi kreirali su sofisticiranu kulisu, dok su gosti, čekajući svoj kadar, uživali u finger food zalogajima i osvježenju na brendiranim podmetačima.
Fotografije su nastajale spontano, osmijesi prirodno, a “Say Schwarzkopf!” postalo je šifra za prvi momenat dana ispunjenog stilom.
Tu priča zapravo ne završava jer ako je suditi po uzbuđenju, svi su jedva čekali kod kuće započeti vlastite Creme Supreme rituale.
Mi smo možda malo požurile jer dok pišemo ove redove, maska nam je već na kosi i da, miriše famozno!
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Schwarzkopfom
Produkcija: Bonjour.ba
Fotografija/Video: Studio Soba za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!