TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 28.12.2021.
Za kompaniju Avon 2021. godina je bila jako važna. Ovaj brand je 2021. godine proslavio čak 135 godina postojanja.
Veliki broj projekata nalazi se iza Avon BiH tima, ali i u pripremi su novi projekti za godinu koja nam dolazi.
Na samom kraju godine upriličeno je novogodišnje druženje za medije i influencere koje je poslužilo i kao podsjetnik na ono što je obilježilo godinu za nama u ovoj kompaniji.

„Avon je u 2021.godini obilježio zaista veliki rođendan. Čak 135 godina postojanja na koje smo iznimno ponosni. Ponosni smo što smo od početaka kompanija koja na prvo mjesto stavlja ženu i pored vrhunskih kozmetičkih proizvoda uvijek težimo tome da poboljšamo živote žena širom svijeta.” istakla je Šejla Korjenić PR specijalista Avona u Bosni i Hercegovini.

„Ponosni smo na naše društveno odgovorne projekte i aktivnosti koje smo protekle godine proveli. A i onime što smo najavili za iduću godinu. Naime kao dio proslave 135 godina postojanja kompanije Avon, globalno doniramo 1,35 miliona američkih dolara udruženjima koja se bore protiv nasilja nad ženama. I početkom 2022. godine saznaćemo koja su to udruženja dobitnici donacija unutar ovog velikog granta.”

Iz kompanije Avon ističu da nas u narednoj godini očekuju i brojni noviteti iz Avon laboratorija koje će nam predstavljati u Avon brošurama koje izlaze svake 4 sedmice. Novogodišnje druženje je poslužilo i kako bi se svi prisutni pripremili za nadolazeći praznični period. Veseli tim slastičarne Mrvica je pripremio kratku prezentaciju pripremanja prazničnih keksića po jedinstvenoj Mrvica recepturi u čijoj pripremi su mogle učestvovati i sve zvanice.



Avon je za period pred nama pripremio nešto posebno: „Za naše drage korisnike tokom ovog prazničnog perioda smo pripremili i brojne setove kako bismo im omogućili da obraduju svoje najmilije i uruče im zaista jedinstvene poklone. I za kraj poželjeli bismo svima sretne i vesele praznike i naravno sretnu Novu godinu.“ poručili su iz kompanije Avon.


***
Foto: Avon Promo
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!