Torbe nepravilnih oblika i ruksaci s porukom u fokusu nove kolekcije bh. brenda Stribor - Bonjour.ba - bh.lifestyle maga...

Torbe nepravilnih oblika i ruksaci s porukom u fokusu nove kolekcije bh. brenda Stribor

Tekst:

Bonjour.ba

MODNI DODACI
21.7.2020.

„Stribor je brend koji se proizvodi u Sarajevu i pokušava da pristupi modi na bolji i više održiv način.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kolekcije se rade u malim serijama, a sav otpad materijala se pokušava iskoristiti i sveden je na minimum.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pažnja je više posvećena kvaliteti modela nego kvantiteti.“ – opisuje nam na početku razgovora nit i filozofiju brenda Stribor njegova osnivačica Edina Hadžić.

„Posebna pažnja se posvećuje na komunikaciju s klijentima te ima mnogo više ličan pristup prodaje. Svaki model se uvijek može nanovo naručiti ako to neko želi, stoga nisu potrebne ni velike i raznovrsne kolekcije koje prate svaku novu sezonu. Stribor prepoznaje da je svjetska modna industrija veliki ekološki zagađivač. Mi ne želimo biti dio tog problema već raditi modu na više etički način. Naši klijenti imaju isto mišljenje.“ – nadodaje Edina
Dio njihove ponude odnedavno je i kolekcija torbi koju prati i slogan #itwasneveradress. Riječ je o liniji torba sa ziperom izrađenima od tkanine, kojima je statement nota dana uz nepravilne oblike, kao i slogan #itwasneveradress.

Slogan #itwasneveradress je kampanja koja se bori protiv ustaljenih percepcija o tome šta žene trebaju da rade, misle, govore. Ideja je proizašla iz grafičkog redefinisanja ustaljenog piktograma koji označava ženu. To je onaj standardni znak koji označava da je nešto namijenjeno za žene npr. ženski toalet. Znak obično prikazuje osobu u haljini. Ali taj znak se može drugačije percipirati ako mi to želimo. Haljina možda nije haljina, već plašt super heroine. Dio kolekcije je inspirisano upravo ovime i omaž je ovoj kampanji.“ - nadodala je na naš upit što joj je bila inspiracija za kolekciju. 

Nedavno je kolekcija dobila i kampanju za koju je makeup radila Naida Đekić, koja je modelima Amini Bilalbegović i Emini Topolović naglasak stavila na oči koristeći neonske tonove te tako dodatno kroz makeup stilski povezala torbice i šminku koje dame nose. Za vizuale kampanje zaslužna je Sanela Zukić



***

Makeup: Naida Đekić. 
Modeli: Amina Bilalbegović i Emina Topolović
Foto: Sanela Zukić

Statement torbe #itwasneveradress možete pogledati na Instagram profilu @s.t.r.i.b.o.r.
 

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno