TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 18.7.2020.

„Stribor je brend koji se proizvodi u Sarajevu i pokušava da pristupi modi na bolji i više održiv način.

Kolekcije se rade u malim serijama, a sav otpad materijala se pokušava iskoristiti i sveden je na minimum.

Pažnja je više posvećena kvaliteti modela nego kvantiteti.“ – opisuje nam na početku razgovora nit i filozofiju brenda Stribor njegova osnivačica Edina Hadžić.

„Posebna pažnja se posvećuje na komunikaciju s klijentima te ima mnogo više ličan pristup prodaje. Svaki model se uvijek može nanovo naručiti ako to neko želi, stoga nisu potrebne ni velike i raznovrsne kolekcije koje prate svaku novu sezonu. Stribor prepoznaje da je svjetska modna industrija veliki ekološki zagađivač. Mi ne želimo biti dio tog problema već raditi modu na više etički način. Naši klijenti imaju isto mišljenje.“ – nadodaje Edina
Dio njihove ponude odnedavno je i kolekcija torbi koju prati i slogan #itwasneveradress. Riječ je o liniji torba sa ziperom izrađenima od tkanine, kojima je statement nota dana uz nepravilne oblike, kao i slogan #itwasneveradress.

Slogan #itwasneveradress je kampanja koja se bori protiv ustaljenih percepcija o tome šta žene trebaju da rade, misle, govore. Ideja je proizašla iz grafičkog redefinisanja ustaljenog piktograma koji označava ženu. To je onaj standardni znak koji označava da je nešto namijenjeno za žene npr. ženski toalet. Znak obično prikazuje osobu u haljini. Ali taj znak se može drugačije percipirati ako mi to želimo. Haljina možda nije haljina, već plašt super heroine. Dio kolekcije je inspirisano upravo ovime i omaž je ovoj kampanji.“ - nadodala je na naš upit što joj je bila inspiracija za kolekciju. 

Nedavno je kolekcija dobila i kampanju za koju je makeup radila Naida Đekić, koja je modelima Amini Bilalbegović i Emini Topolović naglasak stavila na oči koristeći neonske tonove te tako dodatno kroz makeup stilski povezala torbice i šminku koje dame nose. Za vizuale kampanje zaslužna je Sanela Zukić



***

Makeup: Naida Đekić. 
Modeli: Amina Bilalbegović i Emina Topolović
Foto: Sanela Zukić

Statement torbe #itwasneveradress možete pogledati na Instagram profilu @s.t.r.i.b.o.r.
 


Bonjour

Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Umorna si – možda ti samo treba “delete”. Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

Otvaraš telefon samo da brzo pročitaš poruku. Sekundu kasnije – već si na TikToku. Još jedan video psa koji svira klavir. Smiješno, slatko… i tako poznato.

Stižu notifikacije. Podsjetnici iskaču. Screenshot koji si poslala sebi – za svaki slučaj. Screenshot koji si htjela poslati najboljoj prijateljici – ali nisi. Novi e-mail s naslovom „Posljednja prilika“, koji nikada nećeš otvoriti. A tu je i ona aplikacija koju nisi koristila od 2022. godine. I dalje tiho troši bateriju, prostor, energiju.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks2_bonjour_ba
 

Ne znaš kad je sve to postalo normalno – ali znaš da si umorna. Tvoj um je preopterećen. Tvoj telefon je preopterećen. I – planeta je preopterećena.

Digitalni otpad: Nevidljiv, ali stvaran

Digitalni otpad je stvaran. Tih. Tvrdoglav. I uporan. To su stare poruke, nepročitani mailovi, zaboravljeni dokumenti i fotografije koje si čuvala „za svaki slučaj“.

Ali sve to ne živi samo u tvom telefonu. Živi na serverima širom svijeta koji gutaju energiju, zagrijavaju atmosferu i ostavljaju trag.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks4_bonjour_ba
 

Evo nekoliko primjera koje ne možemo samo „izbrisati“:

  • Svaki mail s privitkom godišnje proizvede oko 10 grama CO₂.

  • 1.000 suvišnih fotografija u cloudu? Kao da mjesec dana gori sijalica 24/7.

  • Automatska ažuriranja aplikacija koje ne koristiš? Troše energiju, bateriju, stvaraju emisije.

Zato, ne radi se samo o uređenom telefonu. Radi se o stvarnom utjecaju na svijet oko nas.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks3_bonjour_ba
 

Čista umjetnost – ali ne ona iz galerija

Nestlé i ove godine podsjeća da briga o planeti ne mora izgledati spektakularno. Ponekad je dovoljno samo... obrisati.

Znaš ono kad konačno obrišeš stotine nepotrebnih fotki iz galerije, sredite inbox ili izbaciš aplikacije koje ne koristiš? Nema vatrometa. Nema aplauza. Ali osjećaš se lakše. Zrak je čistiji. Glava tiša. Fokus – napokon tvoj.


bonjour_ba_office_01
 


Kako početi? Evo nekoliko digitalnih rituala koje možeš ubaciti u svoju sedmičnu rutinu:

  • Očisti ono što ti više ništa ne znači
    Pet fotki istog outfita. Jelovnik iz dostave. Boarding karta iz 2019. Screenshot tuđeg storyja. Obrisano = oslobođeno.

  • Otkaži ono što te više ne zanima
    Newsletter koji nikad ne otvaraš. Aplikacija koju si skinula iz znatiželje. Push notifikacije koje ti prekidaju misli. Više ti ne trebaju.

  • Daj smisao svom brisanju
    Ne moraš to raditi svaki dan. Ali jednom sedmično? Obavezno. Kao što mijenjaš posteljinu ili stavljaš masku na kosu. Kratko traje, a daje mnogo.

To postaje tvoj mali otpor digitalnom haosu. I tvoj doprinos planeti.


bonjour_ba_office_02
 

Na jesen, kao simboličnu zahvalu svima koji su odlučili da naprave prostor za sebe i planetu, planirana je nova akcija sadnje drveća. U posljednje četiri godine, kroz inicijativu Čista umjetnost, Nestlé je posadio više od 12.500 sadnica. Divno, zar ne?

Zato samo počni. Jedan dan. Jedna mala promjena.  Čista umjetnost počinje brisanjem

I najvažnije – daj sebi 15 minuta bez ekrana.

Samo ti.
Tvoja kava.
Pogled kroz prozor.
Bez skrolanja. Bez zvukova. Bez zahtjeva.

Tih 15 minuta može biti najzdraviji poklon koji si sebi dala ove sedmice.
Bolji nego bilo koja mindfulness aplikacija.

I mnogo, mnogo tiši.


nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks5_bonjour_ba

Foto: pexels.com


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!