TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.7.2020.
„Stribor je brend koji se proizvodi u Sarajevu i pokušava da pristupi modi na bolji i više održiv način.
Kolekcije se rade u malim serijama, a sav otpad materijala se pokušava iskoristiti i sveden je na minimum.
Pažnja je više posvećena kvaliteti modela nego kvantiteti.“ – opisuje nam na početku razgovora nit i filozofiju brenda Stribor njegova osnivačica Edina Hadžić.
„Posebna pažnja se posvećuje na komunikaciju s klijentima te ima mnogo više ličan pristup prodaje. Svaki model se uvijek može nanovo naručiti ako to neko želi, stoga nisu potrebne ni velike i raznovrsne kolekcije koje prate svaku novu sezonu. Stribor prepoznaje da je svjetska modna industrija veliki ekološki zagađivač. Mi ne želimo biti dio tog problema već raditi modu na više etički način. Naši klijenti imaju isto mišljenje.“ – nadodaje Edina.
Dio njihove ponude odnedavno je i kolekcija torbi koju prati i slogan #itwasneveradress. Riječ je o liniji torba sa ziperom izrađenima od tkanine, kojima je statement nota dana uz nepravilne oblike, kao i slogan #itwasneveradress.
„Slogan #itwasneveradress je kampanja koja se bori protiv ustaljenih percepcija o tome šta žene trebaju da rade, misle, govore. Ideja je proizašla iz grafičkog redefinisanja ustaljenog piktograma koji označava ženu. To je onaj standardni znak koji označava da je nešto namijenjeno za žene npr. ženski toalet. Znak obično prikazuje osobu u haljini. Ali taj znak se može drugačije percipirati ako mi to želimo. Haljina možda nije haljina, već plašt super heroine. Dio kolekcije je inspirisano upravo ovime i omaž je ovoj kampanji.“ - nadodala je na naš upit što joj je bila inspiracija za kolekciju.
Nedavno je kolekcija dobila i kampanju za koju je makeup radila Naida Đekić, koja je modelima Amini Bilalbegović i Emini Topolović naglasak stavila na oči koristeći neonske tonove te tako dodatno kroz makeup stilski povezala torbice i šminku koje dame nose. Za vizuale kampanje zaslužna je Sanela Zukić.
***
Makeup: Naida Đekić.
Modeli: Amina Bilalbegović i Emina Topolović
Foto: Sanela Zukić
Statement torbe #itwasneveradress možete pogledati na Instagram profilu @s.t.r.i.b.o.r.
TEKST: Emina Smaka | FOTO:
U prazničnoj atmosferi kraja godine, modni brendovi nas iznova oduševljavaju kreativnim idejama, a ovog puta kolekcija koja privlači pažnju dolazi iz Ateljea71.
Njihova mini ready - to - wear kolekcija spaja luksuz, etiku i praktičnost, donoseći komade koji su istovremeno moderni i bezvremenski.
Redefinisanje klasika
U središtu kolekcije nalaze se 2 najprodavanija modela jakni brenda, sada dostupna u novim nijansama. Oversize jakna, koja je postala sinonim za urbanost, ove godine dobila je suptilnu transformaciju. Dodavanje dijela za vezivanje naglašava struk, dok "A" monogram na epoletici s leđa dodaje diskretan, ali upečatljiv pečat.
Foto: Enida Kajević
Modeli: Džejla Ramović i Enisa Njemčević
Styling: Haris Saljević
Hats: Hrapovic Hatis
Klasični 90s KIDDO model, vječni favorit za sve ljubitelje kraćih jakni, stiže u bogatim nijansama crne, bordo i konjak smeđe. Ove jakne savršeno spajaju retro estetiku i moderni duh, stvarajući komade koji će lako postati nezamjenjiv dio garderobe.
Top - korzet: Komad za 20 kombinacija
Novitet u kolekciji je kožni top - korzet, dizajniran precizno da postane nezaobilazni saveznik u kreiranju različitih outfita. Njegova jednostavnost i krojena forma čini ga idealnim za večernje kombinacije uz košulju ili svilenu haljinu, dok se tokom dana savršeno uklapa s jeansom ili pencil suknjama.
Bit će dostupan u klasičnoj crnoj i dubokoj bordo nijansi, ovaj komad je nepogrješiv izbor za sve koji traže stil i funkcionalnost.
Modna priča s važnom porukom
Atelje71 od svog osnivanja njeguje ideju održive mode i etike u proizvodnji. Ova kolekcija je još jedan korak u smjeru smanjenja tekstilnog otpada, jer su svi kožni komadi izrađeni od "hand-picked" sirovina preuzetih iz dead - stockova luksuznih brendova iz Italije i Francuske. Na ovaj način, brend uspijeva spojiti vrhunski kvalitet s održivošću, stvarajući komade koji traju godinama.
Nova imena u kampanji
Priča o kolekciji obogaćena je i autentičnom kampanjom. Fotografkinja Amna, poznata po svom prefinjenom oku za detalje, i Louise, studentkinja iz Pariza koja je po prvi put zakoračila u svijet modelinga, udružile su snage kako bi kreirale jedinstvene vizuale. Njihova energija i spontanost donijele su novu dimenziju priči Ateljea71, dodatno istaknuvši unikatnost ove kolekcije. Make up je kreirala talentovana Naida Đekić.
Najvažniji detalj: Dostupnost kolekcije
Praznična kolekcija čeka vas online od 15. decembra u 18 sati na www.atelje71.ba, dok će u njihovom showroomu na, sada već poznatoj adresi Branilaca Sarajeva 19, biti dostupna već od 16. decembra. Ovo je prava prilika da pronađete vječne komade koji će postati osnova vašeg stila, ne samo za ovu sezonu, već i za naredne godine.
* * *
Naslovna fotografija: Enida Kajević
Fotografije: Amna Geljo
Model: Louise Henninot
Makeup: Nida Đekić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!