Tko je sve stigao na promociju naočala branda DITA u Zeiss Vision Centru? - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Tko je sve stigao na promociju naočala branda DITA u Zeiss Vision Centru?

Tekst:

Bonjour.ba

MODNE VIJESTI
26.11.2017.

U Zeiss Vision Centru u Mostaru, otvorenom u ulici Kneza Višeslava, jučer je održana promocija naočala branda DITA. Zahvaljujući bogatoj ponudi dioptrijskih i sunčanih naočala, te moderno i kvalitetno uređenim ordinacijama, ovo mjesto je odavno odredište brojnih dama i muškaraca, a jučerašnja promocija bila je samo dodatni motiv da subotu provedu u ugodnom društvu Zeiss osoblja. Ovo je prvi DITA trunk show u BiH, a na njemu su prezentirani najnoviji modeli iz fall/winter 2017 kolekcije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Brand Dita nastao je 1995.godine u Los Angelesu. Osnovala su ga dva velika zaljubljenika u dizajn i fotografiju s ciljem stvaranja inovativnih, fino izrađenih naočala s potpuno jedinstvenim izgledom. Naime, John Juniper i Jeff Solorio su bili nezadovoljni trenutnom ponudom naočala na tržištu i željeli su se dodatno posvetiti kvaliteti izrade naočala. Upravo zbog toga su svi njihovi modeli ručno izrađeni od luksuznih materijala i imaju moć transformirati osobu koja ih nosi. Govoreći o stilu, ova dva kreativca dizajniraju naočale koje su savršena kombinacija stila starog Hollywooda i trendova koji vladaju u modernom dobu. Obožavaju ih stilisti, poznate osobe i trendsetterice, a na njihov dizajn nisu ostali imuni ni jučerašnji posjetitelji Zeiss centra.

dita naocale otikasimicprskalo 15

dita naocale otikasimicprskalo 13

dita naocale otikasimicprskalo 14

U ugodnoj atmosferi, uz šampanjac i slastice posjetitelji su podijelili svoje komentare o brandu, ali i razgledali ostatak dizajnerske ponude sunčanih i dioptrijskih naočala u centru. 

dita naocale otikasimicprskalo 08

1

PreviousNext

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno