TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 23.6.2023.

Da li ste nekada čuli da je neko našao pravu ljubav na Tinderu? Vjerovano jeste, ali pravi posao na dejting aplikaciji – sigurno da ne. Nismo ni mi, sve dok tokom juna na pomenutoj aplikaciji nisu osvanuli neobični profili s porukama: 'Tražimo naložene', 'Ko kaže da uživanje mora da traje kratko?', 'Ako voliš vezivanje, ovo je mesto za tebe'…

 

U pitanju je prva kampanja za zapošljavanje u regionu, objavljena isključivo na Tinderu. Iza ovog inovativnog i potpuno neočekivanog pristupa u pronalaženju novih kadrova stoji agencija New Media Team, jedan od lidera u oblasti integrisanih komunikacija u regionu. 

 

 

 

 

Kampanja je nastala iz potrebe da se osvježi pristup u traženju novih zaposlenih, koji su se umnogome zasitili standardnih oglasa za posao. Osmišljena je tako da targetira različite starosne grupe na pomenutoj dejting aplikaciji, plasiranjem poruka kreiranih tako da privuku pažnju svake od njih.

Pronalaženje i zapošljavanje kvalitetnih ljudi je naš imperativ, jer nam upravo snaga tima osigurava lidersku poziciju na tržištu. Izabrali smo Tinder kao kanal jer je svjež - ljudi su tamo sa namjerom da pronađu, ne samo nove emotivne partnere, već da se druže i upoznaju, te smo i mi htjeli da im se predstavimo i ponudimo im nove prilike za posao. Kreativni tim je pažljivo birao rješenja prilagođena duhu ove mreže - možda su neka i za nijansu rizičnija, ali smo odavno svesni da pažnju publike više ne mogu da privuku klasični vizuali i copy-ji“, rekla je Aleksandra Radujko, osnivačica i direktorica agencije New Media Team i dodala da se radi o zero budget kampanji, budući da je kompletnu kreativu radio agencijski tim - od osmišljavanja ideje, art direkcije, preko produkcije foto sadržaja, pisanja copy-ja, do samog plasmana na Tinderu.

 „Zaista smo uživali u cjelokupnom procesu, a u prilog govore i reakcije i prijave koje su premašile sva naša očekivanja. Ovo je za naš tim pre svega jedna velika avantura i vjerujemo da će ona tek pokazati svoj pun potencijal na duge staze“, zaključila je Radujko.  

 

 



Princip na kom je ideja bazirana, veoma je jednostavan i u potpunosti u skladu sa Tinder platformom – swipe desno sve zainteresovane uvezuje, ili Tinder 'jezikom' match-uje, sa agencijom i daje im više informacija o otvorenim pozicijama; swipe lijevo i kampanja odlazi u zaborav, zajedno sa ostalim neželjenim profilima.  

Kroz šaljiva imena profila i njihove opise transparentno je predstavljeno da se radi o projektu zapošljavanja sa veoma jasnom namjerom – da zaintrigira i motiviše korisnike Tindera koji se bave poslovima iz oblasti PR-a, marketinških komunikacija, digitalnog i influenser marketinga, dizajna, eventa i produkcije, da se prijave za otvorene pozicije. Naravno, zahvaljujući viralnom efektu koji je postignut, prijave stižu sa svih strana.

Ostaje samo da se vidi ko će od kandidata biti pravi 'match'. 

* * * 
Foto: PR

 


Bonjour

Sigurnost i podrška ženama: Bingo ulaže 400.000 KM u prvu sigurnu kuću u Trebinju

TEKST: Bonjour.ba

Sigurnost i podrška ženama: Bingo ulaže 400.000 KM u prvu sigurnu kuću u Trebinju Sigurnost i podrška ženama: Bingo ulaže 400.000 KM u prvu sigurnu kuću u Trebinju

Bingo Group, domaća kompanija u Bosni i Hercegovini, potpisala je ugovor o donaciji u iznosu od 400.000 KM za izgradnju prve sigurne kuće u Trebinju, koja će pružati utočište ženama i djeci žrtvama porodičnog nasilja s područja Istočne Hercegovine.

Ugovor su potpisali Ljiljana Kunosić, generalna direktorica Bingo Group i Mirko Ćurić, gradonačelnik Trebinja.


bingo4bonjour_ba


„Današnjom donacijom za izgradnju prve sigurne kuće u Trebinju ispunili smo naše obećanje koje smo dali početkom godine. Obećanje da ćemo izdvojiti milion KM za podršku sigurnim kućama širom BiH. Izgradnja prve sigurne kuće u Istočnoj Hercegovini od ključne je važnosti za žene  iz ove regije koji do sada nisu imali pristup adekvatnoj podršci. 

Bingo Group je najveći poslodavac u zemlji, a 2/3 zaposlenih čine upravo žene. Zato osjećamo odgovornost da doprinosimo sigurnijem i pravednijem društvu za sve žene u BiH, a ova donacija je konkretan korak u tom pravcu,“ istakla je Ljiljana Kunosić.


bingo2bonjour_ba


Ova donacija predstavlja nastavak inicijative „Vrijeme je da stanemo“, u okviru koje je kompanija uspostavila i internu proceduru preferencijalnog zapošljavanja žena žrtava nasilja, čime doprinosi njihovom dugoročnom osnaživanju i ekonomskoj nezavisnosti. 

Bingo je martu ove godine izdvojio 600.000 KM za podršku osam sigurnih kuća širom Bosne i Hercegovine. Sa današnjom donacijom, ukupna sredstva koja je Bingo Group uložio u borbu protiv nasilja nad ženama iznose 1.000.000 KM, što je ujedno i najveća donacija jedne domaće kompanije u ovoj oblasti u BiH.

„Riječ je o značajnoj donaciji kompanije Bingo, koja ovim gestom potvrđuje visok stepen društvene odgovornosti i spremnosti da aktivno učestvuje u društveno odgovornim projektima sa lokalnim zajednicama. Grad Trebinje izražava zahvalnost predstavnicima Binga i vjerujemo da ćemo zajedničkim snagama pružiti adekvatnu podršku licima kojima je potrebna zaštita," izjavio je Mirko Ćurić, gradonačelnik Trebinja.


bingo3bonjour_ba


UN Women u BiH pruža podršku izgradnji prve sigurne kuće u Trebinju, kroz mobilizaciju finansijskih sredstava, ali i facilitaciju cjelokupnog procesa realizacije projekta. 

„UN Women pozdravlja odluku kompanije Bingo da podrži izgradnju prve sigurne kuće u Trebinju. Ova donacija pokazuje kako liderstvo privatnog sektora može značajno doprinijeti borbi protiv nasilja nad ženama. 

Zahvalni smo Gradu Trebinju, Vladi Austrije, Vienna Insurance Group i partnerima čija podrška čini ovu uslugu mogućom. Sigurne kuće nisu samo utočište, već i temelj za oporavak i nadu, a UN Women ostaje posvećen saradnji s institucijama, privatnim sektorom i civilnim društvom kako bi svaka žena imala zaštitu i podršku koju zaslužuje,“ izjavila je Jo-Ann Bishop, predstavnica UN Women u BiH.


bingo1bonjour_ba

Sigurne kuće širom BiH pružaju utočište i sveobuhvatnu podršku ženama i djeci koji su preživjeli nasilje, uključujući siguran smještaj, psihološku i pravnu pomoć, kao i podršku u procesu osamostaljivanja. 

Bingo će nastaviti ulagati u projekte koji doprinose sigurnosti i osnaživanju žena, kao, s ciljem da se kroz dugoročna partnerstva stvore sistemska i održiva rješenja u zaštiti žena.

Foto: PR, unsplash.com


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!