TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.6.2023.
Da li ste nekada čuli da je neko našao pravu ljubav na Tinderu? Vjerovano jeste, ali pravi posao na dejting aplikaciji – sigurno da ne. Nismo ni mi, sve dok tokom juna na pomenutoj aplikaciji nisu osvanuli neobični profili s porukama: 'Tražimo naložene', 'Ko kaže da uživanje mora da traje kratko?', 'Ako voliš vezivanje, ovo je mesto za tebe'…
U pitanju je prva kampanja za zapošljavanje u regionu, objavljena isključivo na Tinderu. Iza ovog inovativnog i potpuno neočekivanog pristupa u pronalaženju novih kadrova stoji agencija New Media Team, jedan od lidera u oblasti integrisanih komunikacija u regionu.
Kampanja je nastala iz potrebe da se osvježi pristup u traženju novih zaposlenih, koji su se umnogome zasitili standardnih oglasa za posao. Osmišljena je tako da targetira različite starosne grupe na pomenutoj dejting aplikaciji, plasiranjem poruka kreiranih tako da privuku pažnju svake od njih.
„Pronalaženje i zapošljavanje kvalitetnih ljudi je naš imperativ, jer nam upravo snaga tima osigurava lidersku poziciju na tržištu. Izabrali smo Tinder kao kanal jer je svjež - ljudi su tamo sa namjerom da pronađu, ne samo nove emotivne partnere, već da se druže i upoznaju, te smo i mi htjeli da im se predstavimo i ponudimo im nove prilike za posao. Kreativni tim je pažljivo birao rješenja prilagođena duhu ove mreže - možda su neka i za nijansu rizičnija, ali smo odavno svesni da pažnju publike više ne mogu da privuku klasični vizuali i copy-ji“, rekla je Aleksandra Radujko, osnivačica i direktorica agencije New Media Team i dodala da se radi o zero budget kampanji, budući da je kompletnu kreativu radio agencijski tim - od osmišljavanja ideje, art direkcije, preko produkcije foto sadržaja, pisanja copy-ja, do samog plasmana na Tinderu.
„Zaista smo uživali u cjelokupnom procesu, a u prilog govore i reakcije i prijave koje su premašile sva naša očekivanja. Ovo je za naš tim pre svega jedna velika avantura i vjerujemo da će ona tek pokazati svoj pun potencijal na duge staze“, zaključila je Radujko.
Princip na kom je ideja bazirana, veoma je jednostavan i u potpunosti u skladu sa Tinder platformom – swipe desno sve zainteresovane uvezuje, ili Tinder 'jezikom' match-uje, sa agencijom i daje im više informacija o otvorenim pozicijama; swipe lijevo i kampanja odlazi u zaborav, zajedno sa ostalim neželjenim profilima.
Kroz šaljiva imena profila i njihove opise transparentno je predstavljeno da se radi o projektu zapošljavanja sa veoma jasnom namjerom – da zaintrigira i motiviše korisnike Tindera koji se bave poslovima iz oblasti PR-a, marketinških komunikacija, digitalnog i influenser marketinga, dizajna, eventa i produkcije, da se prijave za otvorene pozicije. Naravno, zahvaljujući viralnom efektu koji je postignut, prijave stižu sa svih strana.
Ostaje samo da se vidi ko će od kandidata biti pravi 'match'.
* * *
Foto: PR
TEKST: Ada Ćeremida
Sarajevske festivalske večeri često blistaju glamuroznim sjajem, jednako važan dio tog mozaika su i intimnija okupljanja, baš poput ove zabave.
Za nju je bila zaslužna Anila Gajević, žena koja stoji iza mnogih glumačkih talenata, otvorila je vrata intimne, ali prepoznatljive večeri koja već tradicionalno prati Sarajevo Film Festival, okupljajući glumce i filmske profesionalce da proslave svoje projekte i uspjehe.
Mi smo imali priliku razgovarati s Anilom na samom događaju o njenim aktuelnim projektima i ulogama glumaca u okviru Sarajevo Film Festivala i slavljenju skorog punoljetstva ZONA Talents Agencije.
Anila Gajević, agentica i vlasnica ZONA Talents Agency sa Marijom Perić, brand specialist Bonjour.ba portala
Od svog osnivanja 2008. godine, Zona Talent Agency postala je mjesto gdje se susreću ambicija, talenat i prilike za međunarodne projekte. Anila Gajević vodi ovu agenciju s istim osjećajem za detalj i ljubavlju prema glumcima kao kada je, prije 17 godina, prvi put stajala na filmskom setu Mission Impossible i gledala scene Toma Cruisea i Miraja Grbića. ‘
„Zona je jedna sarajevska tinejdžerka koja će iduće godine biti punoljetna i koja se od samog početka trudi biti kosmopolita. Ja mislim da to potvrđuje i ovaj event večeras.“
Ta misao odražava kako i sama večer nosi energiju, mladost i međunarodnu dimenziju koju Anila njeguje kroz svaki projekt.
’Uzbuđenje kad glumac dobije ulogu u velikom projektu i dalje postoji. Nije to samo kada vidimo odjavnu špicu, nego i samo saznanje da će prvo izaći na casting, a potom dobiti ulogu i biti dio neke velike priče.“, rekla nam je Anila.
Upravo ta strast i osjećaj za profesionalni razvoj glumaca odveli su njene talente na premijere širom regije i svijeta.
Ove godine, u okviru 31. Sarajevo Film Festivala, njen tim bio je posebno vidljiv sa šesnaest glumaca iz ZONE koji su radili na švedskoj seriji A Life’s Worth sa Lazarom Dragojevićem, Alban Ukajem i Alenom Džebo kao i sa sinoćnjom premijerom filma Surviving Earth sa Slavkom Sobinom u glavnoj ulozi, uz Tonija Gojanovića i Anicu Dobru.
Večer se završila uz smijeh, razgovore i osjećaj zajedništva koji čini da svaki talent i svaki projekt dobije svoj trenutak sjaja.
Sarajevo Film Festival svake godine donosi premijere, ali upravo ovakvi intimni trenuci, u kojima Anila Gajević i njeni glumci dijele uzbuđenje i radost postignuća, pokazuju koliko je važna posvećenost i bliskost unutar filmske zajednice.
ZONA Talent Agencija, sa svojstvenom energijom koja stalno pokreće nove priče i projekte, sljedeće godine slavi svoju 18. godišnjicu postojanja, a mi s nestrpljenjem iščekujemo sve što dolazi sljedeće na velika platna.
Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Monika Andrić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!