TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 23.6.2023.

Da li ste nekada čuli da je neko našao pravu ljubav na Tinderu? Vjerovano jeste, ali pravi posao na dejting aplikaciji – sigurno da ne. Nismo ni mi, sve dok tokom juna na pomenutoj aplikaciji nisu osvanuli neobični profili s porukama: 'Tražimo naložene', 'Ko kaže da uživanje mora da traje kratko?', 'Ako voliš vezivanje, ovo je mesto za tebe'…

 

U pitanju je prva kampanja za zapošljavanje u regionu, objavljena isključivo na Tinderu. Iza ovog inovativnog i potpuno neočekivanog pristupa u pronalaženju novih kadrova stoji agencija New Media Team, jedan od lidera u oblasti integrisanih komunikacija u regionu. 

 

 

 

 

Kampanja je nastala iz potrebe da se osvježi pristup u traženju novih zaposlenih, koji su se umnogome zasitili standardnih oglasa za posao. Osmišljena je tako da targetira različite starosne grupe na pomenutoj dejting aplikaciji, plasiranjem poruka kreiranih tako da privuku pažnju svake od njih.

Pronalaženje i zapošljavanje kvalitetnih ljudi je naš imperativ, jer nam upravo snaga tima osigurava lidersku poziciju na tržištu. Izabrali smo Tinder kao kanal jer je svjež - ljudi su tamo sa namjerom da pronađu, ne samo nove emotivne partnere, već da se druže i upoznaju, te smo i mi htjeli da im se predstavimo i ponudimo im nove prilike za posao. Kreativni tim je pažljivo birao rješenja prilagođena duhu ove mreže - možda su neka i za nijansu rizičnija, ali smo odavno svesni da pažnju publike više ne mogu da privuku klasični vizuali i copy-ji“, rekla je Aleksandra Radujko, osnivačica i direktorica agencije New Media Team i dodala da se radi o zero budget kampanji, budući da je kompletnu kreativu radio agencijski tim - od osmišljavanja ideje, art direkcije, preko produkcije foto sadržaja, pisanja copy-ja, do samog plasmana na Tinderu.

 „Zaista smo uživali u cjelokupnom procesu, a u prilog govore i reakcije i prijave koje su premašile sva naša očekivanja. Ovo je za naš tim pre svega jedna velika avantura i vjerujemo da će ona tek pokazati svoj pun potencijal na duge staze“, zaključila je Radujko.  

 

 



Princip na kom je ideja bazirana, veoma je jednostavan i u potpunosti u skladu sa Tinder platformom – swipe desno sve zainteresovane uvezuje, ili Tinder 'jezikom' match-uje, sa agencijom i daje im više informacija o otvorenim pozicijama; swipe lijevo i kampanja odlazi u zaborav, zajedno sa ostalim neželjenim profilima.  

Kroz šaljiva imena profila i njihove opise transparentno je predstavljeno da se radi o projektu zapošljavanja sa veoma jasnom namjerom – da zaintrigira i motiviše korisnike Tindera koji se bave poslovima iz oblasti PR-a, marketinških komunikacija, digitalnog i influenser marketinga, dizajna, eventa i produkcije, da se prijave za otvorene pozicije. Naravno, zahvaljujući viralnom efektu koji je postignut, prijave stižu sa svih strana.

Ostaje samo da se vidi ko će od kandidata biti pravi 'match'. 

* * * 
Foto: PR

 


Bonjour

5 lekcija koje svaka žena treba čuti: od žene koja ih je prošla sve!

TEKST: Bonjour.ba

5 lekcija koje svaka žena treba čuti: od žene koja ih je prošla sve! 5 lekcija koje svaka žena treba čuti: od žene koja ih je prošla sve!

U poslovnom svijetu često se od žena liderica očekuje mnogo: da budu odlučne, ali ne preoštre, empatične, ali ne preemotivne, uspješne na poslu, ali i prisutne kod kuće. U toj tišini između očekivanja i stvarnosti, upravo njihove priče postaju najvrijedniji izvor znanja i inspiracije.

Bonjour.ba, zajedno s ASA Bankom, kroz serijal razgovora sa ženama koje vode važne sektore unutar banke, želi približiti stvarno lice bankarstva… ono koje ne oblikuju samo brojke, već i ljudi.
 

ASA_banka_Alma Tahunić_1_bonjour_ba-1

Alma Tahunić, direktorica Sektora za podršku i razvoj proizvoda za fizička lica i poduzetnike ASA Banke  
 

U središtu priče nalaze se liderice koje svojim znanjem, iskustvom i posvećenošću kreiraju konkretna rješenja za klijente i timove. Kroz njihove uvide, otvaramo teme koje su dugo ostajale po strani: kako izgleda razvoj proizvoda u savremenom bankarstvu, šta znači biti liderica te kako balansirati strateške ciljeve i stvarne potrebe ljudi.
 

asa-banka-alma-tahunic581-bonjour-ba
 

5 lekcija koje smo naučili iz razgovora s Almom Tahunić


U trećem razgovoru, predstavljamo Almu Tahunić, direktoricu Sektora za podršku i razvoj proizvoda za fizička lica i poduzetnike. Kroz konkretna pitanja i njene odgovore, donosimo 5 lekcija koje vrijede i za one koje vode timove i za one koje tek traže svoj put.
 

Neće uvijek biti lako. I to je u redu.

 

Da Vas danas pita mlađa kolegica iz poslovnice "kako do Vaše pozicije" šta biste joj rekli bez filtera?

Almin odgovor počinje iskrenošću: “Zasigurno bih joj rekla da će biti puno teških trenutaka i da neće uvijek biti lako. Treba da bude spremna na puno rada, ali i na to da ne dobije uvijek i odmah zasluženo priznanje koje joj pripada.”
 

ASA_banka_Alma Tahunić_9_bonjour_ba

Alma Tahunić na fotografiji nosi odjeću Gema   


Ona dalje ističe da će biti trenutaka u kojima će biti nesigurna i sumnjati u sebe, ali baš u takvim situacijama treba da skupi posebnu hrabrost i snagu da nastavi dalje. 

A kad govori o karijeri, ne zaboravlja ono što često ostane neizrečeno: "Nije samo znanje i rad ono što vas vodi do uspjeha, nego i vaš stav i odnos prema ljudima, ali isto tako, što je vrlo važno, i prema sebi samima."

 

asa-banka-alma-tahunic583-bonjour-ba
 

Dobar proizvod ne nastaje u Excel tabeli već u slušanju klijenata

 

Šta je najvažnije kod razvoja novog bankarskog proizvoda ili ponude za klijente?

Kao neko ko svakodnevno balansira između inovacije i realnih potreba tržišta, Alma nas podsjeća na suštinu: „Najvažnije je da razumijete stvarne potrebe klijenata. Mi u ASA Banci ne pravimo proizvode tek toliko da bismo imali nešto novo, nego da bismo ponudili konkretna rješenja našim klijentima."
 

asa-banka-alma-tahunic-94-bonjour-ba


Inovacija, kaže, ne mora biti neka tehnološka revolucija. Nekad je to promjena koja daje osjećaj sigurnosti, kako ona ističe “pojednostavljenje koje će našim klijentima uštediti vrijeme, resurse i stvoriti veći osjećaj sigurnosti. Naš cilj je da klijenti ASA Banke prepoznaju proizvod kao proizvod koji je osmišljen za njih vrlo jednostavno, jasno i korisno.”
 

Stručnjakinja zna posao. Liderica zna ljude.

 

Šta razlikuje dobru stručnjakinju od liderice koja za sobom povuče tim?

"Dobra stručnjakinja zna svoj posao. Ona ima znanje, vještine i kompetencije i ljudi je, po pravilu, cijene i vjeruju joj kada je u pitanju njena struka.” objašnjava Alma.

Ključna razlika, ističe, događa se u trenutku kada prelazimo iz ‘ja to znam najbolje’ u ‘mi znamo i možemo’: “Liderica ipak ide korak dalje, ona zna da podijeli svoje znanje, inspiriše i motiviše svoj tim, posebno u trenucima kada stvari ne idu nekim željenim tokom ili kako je to zamišljeno.”

I upravo tu leži najveća lekcija: liderica ne gradi autoritet kontrolom, nego zajedništvom.
 

Od liderice se tiho očekuje sve.

 

Šta se od žene liderice tiho očekuje, ali joj se nikad ne kaže direktno?

“Danas se od žena liderica nesumnjivo očekuje jako mnogo,” započinje Alma. "Ja bih rekla da postoje neka standardna očekivanja kao što su odgovornost, profesionalizam, vještine, upravljanje timovima i upravljanje u nekim nesvakidašnjim situacijama. I to su ona očekivanja koja se vrlo transparentno komuniciraju, da li kroz ugovore, opise radnih zadataka, organizacionu kulturu i slično. 

 

asa-banka-alma-tahunic-92-bonjour-ba


No, dodaje, postoje i ona mnogo suptilnija, tiha očekivanja i upravo ona mogu biti najopasnija: “Ta očekivanja očekuju od žene liderice da bude odlučna, ali ne preoštra, da bude empatična, ali ne preemotivna i da uspješno balansira svoj privatni i poslovni život bez ikakvih problema ili barem da ne prikazuje izazove sa kojima se susreće u tom dijelu. Iako joj to danas niko glasno i jasno ne kaže, od žene liderce se očekuje da bude besprijekorna na više frontova istovremeno.”
 

Ne postoje prečice. Samo verzije nas koje ne odustaju.

 

Ako biste danas počinjali karijeru ispočetka, šta biste radili isto, bez dileme?

“Bez dileme bih zadržala svoj odnos prema poslu i ljudima,” kaže Alma. “Vjerujem da bih bila jednako hrabra, požrtvovana i radna. Možda bih u nekim trenucima bila manje emotivna, više racionalna, ali to govorim sada iz ove današnje perspektive.”

Dodaje da bi, i da može sve ispočetka, zadržala istu vjeru da trud ima smisla. Njen put, kaže, nikada nije bio linija ni prečica, češće duži, strmiji i zahtjevniji, ali uvijek njen. Upravo ti trenuci, oni kada je bilo najlakše odustati, a ona nije, oblikovali su je kao lidericu kakva je danas.

 

asa-banka-alma-tahunic110-bonjour-ba
 

I upravo u toj rečenici završavamo razgovor jer bolje zaključne misli od te nema.

Ove priče ne mijenjaju samo percepciju bankarstva. One pokazuju da je liderstvo danas dostupno ženama koje se ne boje biti svoje.

Upravo takve žene mijenjaju sistem iznutra i o njima vrijedi pisati. U nastavku serijala, donosimo priče drugih žena, liderica ASA Banke. Pratite nas jer liderstvo, kada je stvarno, zaslužuje da se vidi.

 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
Bonjour.ba produkcija  
Foto i video za Bonjour.ba: Marko Jovančić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!