TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 23.10.2022.

Kroz različite aktivnosti, kampanje i događaje tijekom 10.mjeseca, mnoge organizacije i udruge rade na podizanju svijesti o karcinomu dojke, važnosti i značaju preventivnih pregleda, te pružanju podrške oboljelim osobama od ove opake bolesti.

 

Karcinom dojke kao najčešća zloćudna bolest u žena od koje, prema raznim istraživanjima oboljeva svaka osma žena, drugi je po redu vodeći uzrok smrti u žena, odmah poslije raka pluća. Od ove opasne bolesti, na godišnjoj razini, diljem svijeta, bolest se dijagnosticira u više od milijun žena. U cilju podizanja svijesti o karcinom dojku, u ponedjeljak 24. 10. u prostorijama BossaNova kafića u Sarajevu s početkom u 19 sati, bit će održana regionalna promocija knjige Ti si Ta, autorice Ane Dornik iz Beograda.  



Knjiga Ti si Ta nastala je iz Anine osobne borbe s karcinom dojke i kroz sadržaj knjige htjela je svoje iskustvo pretočiti u vidu "priručnika za život" svim ženama koje se bore s karcinomom dojke. Knjiga afirmativno opisuje njenu unutrašnju borbu, ali i sve okolnosti i prilike koje su nastale iz njenog pozitivnog stava, tijekom i nakon borbe s karcinomom dojke.
Na promociji koju će moderirati Josip Milanović, pisac poznatiji pod imenom PisoJ, autorica knjige govorit će o svojoj borbi s karcinom dojke, razgovarati o izazovima i poteškoćama s kojima se susrela tijekom bolesti i sl. Svi posjetitelji imat će priliku uživati u glazbenim točkama sjajnih glazbenika iz Sarajeva, ali i u sadržaju knjige čije će dijelove čitati autorica knjige, Ana Dornik.
Dio prikupljenih sredstava od prodaje knjige, Ana će donirati mreži Think Pink – Zajedno smo jedno iz Sarajeva. Knjigu Ti si Ta, a svi posjetitelji imat će priliku kupiti na promociji u Sarajevu po cijeni od 25 KM. 

 


 

Svi su dobrodošli na promociju knjigu na adresi BossaNova, Radenka Abazovića 2D (Otoka) kako bi umreženi u činjenju dobrih djela pokazali našim majkama, bakama, sestrama, prijateljicama, kolegicama, suprugama da nisu same i da u svojoj borbi mogu računati na našu pomoć.
 

***
Foto: PR


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!