TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 23.10.2022.
Kroz različite aktivnosti, kampanje i događaje tijekom 10.mjeseca, mnoge organizacije i udruge rade na podizanju svijesti o karcinomu dojke, važnosti i značaju preventivnih pregleda, te pružanju podrške oboljelim osobama od ove opake bolesti.
Karcinom dojke kao najčešća zloćudna bolest u žena od koje, prema raznim istraživanjima oboljeva svaka osma žena, drugi je po redu vodeći uzrok smrti u žena, odmah poslije raka pluća. Od ove opasne bolesti, na godišnjoj razini, diljem svijeta, bolest se dijagnosticira u više od milijun žena. U cilju podizanja svijesti o karcinom dojku, u ponedjeljak 24. 10. u prostorijama BossaNova kafića u Sarajevu s početkom u 19 sati, bit će održana regionalna promocija knjige Ti si Ta, autorice Ane Dornik iz Beograda.

Knjiga Ti si Ta nastala je iz Anine osobne borbe s karcinom dojke i kroz sadržaj knjige htjela je svoje iskustvo pretočiti u vidu "priručnika za život" svim ženama koje se bore s karcinomom dojke. Knjiga afirmativno opisuje njenu unutrašnju borbu, ali i sve okolnosti i prilike koje su nastale iz njenog pozitivnog stava, tijekom i nakon borbe s karcinomom dojke.
Na promociji koju će moderirati Josip Milanović, pisac poznatiji pod imenom PisoJ, autorica knjige govorit će o svojoj borbi s karcinom dojke, razgovarati o izazovima i poteškoćama s kojima se susrela tijekom bolesti i sl. Svi posjetitelji imat će priliku uživati u glazbenim točkama sjajnih glazbenika iz Sarajeva, ali i u sadržaju knjige čije će dijelove čitati autorica knjige, Ana Dornik.
Dio prikupljenih sredstava od prodaje knjige, Ana će donirati mreži Think Pink – Zajedno smo jedno iz Sarajeva. Knjigu Ti si Ta, a svi posjetitelji imat će priliku kupiti na promociji u Sarajevu po cijeni od 25 KM.

Svi su dobrodošli na promociju knjigu na adresi BossaNova, Radenka Abazovića 2D (Otoka) kako bi umreženi u činjenju dobrih djela pokazali našim majkama, bakama, sestrama, prijateljicama, kolegicama, suprugama da nisu same i da u svojoj borbi mogu računati na našu pomoć.
***
Foto: PR
TEKST: PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.



U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.




Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!